Zobacz wątek - "+" i "-" Waszych motocykli
NAS Analytics TAG

"+" i "-" Waszych motocykli

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez Raczek_6 » 24/10/2008, 22:58

Pietras007 napisał(a):Minusy:
1-zimny silnik hałasuje
2-całkowity brak wyczucia tylnego hamulca
3-spalanie w mieście na poziomie 7litrów (wpierw rozgrzewając moto)
4-średnio wygodna pozycja, drugi rok się nie moge przyzwyczaić, nadgarstki i d**a dają szybko o sobie znać
5-dzwoniąco-stukający kosz sprzęgła (podobno wszystkie tak mają)
6-przednia guma w orginalnym profulu na "60" nie nadaje się na dziurawe polskie drogi
7-wydaje się, że jak na "600" jest ciężki

Ad.2. To raczej wina kierowcy nie moto. Masz możliwość regulacji dźwigni hamulca - opuść ją lekko w dół będzie łatwiej wyczuć, jak masz z tyłu przewód w oplocie to wymaga wprawy.

Ad.3. Zależy od tego jak użytkujesz ale jest to niskie spalanie, R6 1999r pali znajomemu 10-11l/100km.

Ad.4. Zmień ustawienie klamek sprzęgła i hamulca - obniż a powinno poprawić się odrobinę.

Ad.5. Tak się dzieje w mocnych motocyklach i w tych słabszych przy ostrej jeździe - można zregenerować koszyk sprzęgłowy.

Ad.6. Spokojnie można montować 120/70ZR17.

Ad.7.To akurat dobrze na naszych drogach.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa


Postprzez pitbull127 » 26/10/2008, 20:48

honda cbr 125 +spalanie(ok3l),4takt,gang,-przyspieszenie,malutki bak,malutkie gumy,14KM....pod gorke zwalnia..:)
r6...nic wiecej
pitbull127
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 29/7/2008, 21:58


Postprzez Topic » 27/10/2008, 22:09

ktos tam pisal zeby cos wspomniec o f4. mialem takowa jeden sezon. zrobilem jakies 6000 km. wedlug mnie i nie kazdy musi sie z tym godzic opis moto wyglada tak:

zalety: elastyczny silnik, dobrze oddaje moc, calkiem ladny design, aluminiowa rama, centralna podporka (w r6 tylko boczna), duzo czesci i w przystepnych cenach.

wady: jak dla mnie za bardzo wygodna pozycja jak na sciga, brak wtrysku, sporo pali (przynajmniej moja), brak wskaznika paliwa, malo odporna na jazde w ulewnym deszczu (cos tam mi zalalo i nie chciala pozniej zagadac), lekko bolace nadgarstki na poczatku, ale pozniej to przechodzi.
ogar 205 --> simson skuter --> wsk 125 i 175 --> gilera XR2 125 --> CBR f4 99 --> 636 04
Avatar użytkownika
Topic
Świeżak
 
Posty: 114
Dołączył(a): 1/5/2007, 07:00
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez rosa » 28/10/2008, 15:51

temat wyczyscilem kazdy nastepny spam bedzie nagradzany warnem
www.rosamotorcycle.pl | | FZ600/XRV650/WR450
Avatar użytkownika
rosa
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1190
Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
Lokalizacja: Sopot

Postprzez lurkil » 3/11/2008, 19:03

moze cos z innej beczki mz 150

+

- tani w zakupie
- bezawaryjny
- tanie czesci
- dosc niskie spalanie (+/- 3l / 100km)
- bardzo zwinny i lekki
- calkiem wygodna kanapa

-

- gumy na gazniku nie do konca eliminuja drgania ( zdarzylo mi sie, ze dysze sie po wykrecaly =o )
- nierownomierny przebieg momentu obrotowego (do 4tys obr/min motor "nie jedzie")
-w celu uzyskania jakiegokolwiek przyspieszenia na 5-tym biegu, trzeba bardzo wysoko krecic na czworce
- denerwujące bzyczenie, gdy motor schodzi z obrotow (kazdy kto mial mz wie ocb)

tani i dobry motor dla poczatkujacych motocyklistow ;]
lurkil
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 3/11/2008, 18:34
Lokalizacja: P-ń

Postprzez kukus » 8/11/2008, 22:50

Honda CB-1 Nc27

Plusy:
Uwazam ze jest to doskonaly motor na pierwszy jak to u mnie bylo.
Motocykl jest maly, leciutki, super promien skretu, jak na rok 92 wyglada calkiem ciekawie. Ja zamiast lampy mialem owiewke FiveStars od Gs500 i serdecznie polecam! O wiele wyzszy komfort jazdy pozatym doobre oswietlenie drogi. I teraz najwiekszy wg mnie atut tej maszyny. Silnik :)
R4 400ccm w cieczy i niecale 60 koni. Tak wiec bez rewelacji ale jak na malutki motocykl porownywalny z Gs500 Cb500 itd to rewelacja. Kultora pracy i dzwiek nie do porownania... to jak zestawic silnik malucha i seicento :) Bez rewelki ale jednak roznica duuuuza:) Spalanie 5,5 spokojnie i 6 dynamicznie co bardzo mnie cieszylo:) Co znaczy ze bez wzgledu jak jedziesz i tak spalisz 6L. Hamulce dobre i gdy asfalcik cieply to stoopie bylo uprawiane :) Co wiecej za mojej kadencji motor w sumie na boku lezal 4 razy z czego jeden to slizg po kostce brukowej przez zakret ale dla niego to zadne zmartwienie. Troche rys i jazda dalej. Zadne pekniecia wycieki itd. Niezniszczalny.

Minusy:
Mały co przed chwila bylo zaletą:) Za maly na dalesze jazdy (jak z maluchem) mam 1,82m. Z tylu malo miejsca dla pasazera. Mozna odniesc wrazenie ze model zaprojektowany dla malego japonczyka z mala japoneczka na plecach :) Przy wyzszych predkosciach w zakretach motor lubil sie kiwac tak jak rybka. Ponoc to typowe dla niektorych modeli ale mi to nie odpowiadalo. Brak dzialka laserowego na emerytow jadacych lewym pasem czyli brak magicznego przycisku PASS. I znow pojawia sie spalanie. 5,5-6L wydaje sie ze to sporo ja na taki sprzecik wiedzac ze yzf600 czy F4i spalaja tyle samo :) Moto malo popularny wiec trudniej o czesci ale wszelkie eksploatacyjne sa dostepne w sklepach. Brak stelarzy pod kufer. Jedyne wyjscie to DIY.

Sumujac moto jest idealny dla nizszej osoby lub dla nie za duzego poczatkujacego. Lekka zwinna maszyna z bardzo fajnym silnikiem.
Na tej maszynie stawialem pierwsze kroki i ujezdzalem ja przez rok, wlacznie z zima. Dobrze przeciska sie w korkach i wysoko sie kreci :)




Yamaha Thyndercat YZF600R 99r 4TV

O tym sprzecie mozna naczytac sie duuuzo tu i tam lacznie z opisami modeli na tej stronie. Wiec nie bedzie plusow minusow a odczucia.

Przesiadka z CB1 to rozkosz. Duzy, masywny, stabilny. Sprzet ktory kupilem mial 11500km i stan bdb. Jakos maszyny mnie porazala:) Wszystko dopasowane poskladane wyswiechtane tak jak trzeba. Hamulce (stalowe przewody) zyleta. Zawieszenie milo pracuje ale nie ogarniam nastawien. Mimo to jak tego nie rozregulowac to i tak pracuje o niebo lepiej jak we wczesniej omawianym 400ccm :) Z tylu moja muza moze wygodnie rozsiasc sie i oprzec o duzy kuferek :) Spalanie 5,7-5,9 dynamiiczna jazda wiec bajka. Przednie oko usmiechnietego cyklopa czyli wielka lampa doskonale oswietla to co jest przed nami a dlugie pieknie razi strzalem PASS. Silnik (gazniczki :/) R4 600ccm w cieczy 105 koni seryjnie plus jakis bonusik od K&N i ARROW daje rade :) Mozna gumowac z gazu. Dzwiek oczywiscie piekny. Fakt ze F4i na LeoVince brzmi potezniej ale to juz inne silniki i inna klasa wydechu. Moto jest bardzo wygodny z przodu i z tylu. W lusterkach widac sporo lacznie z tym co nam siedzi na ogonie. Dwa razy pojwil sie problem blokujacego sie przedniego kola ale to pewnie zaleta hamulcow i wada zimnegoo asfaltu. To co mi chyba najbardziej utrudnia zycie to zawracanie. Wysokie siedzenie i spora masa sprawiaja ze wsteczny pod gorke jest praktycznie nie wykonalny wiec parkujac trzeba odrazu myslec o wyjezdzie. A pozatym mysle ze moto jest bardzo dobry jezeli ktos chce polaczyc wygode, funkcjonalnosc i sportowe aspiracje. Skusilem sie na ten model mimo ze jestem fanem Hondy (i nie chodzi tu tylko o motongi) tak wiec musi miec duzo dobrego w sobie i nie prawda ze jak "Yamaha to tylko fortepiany" no chyba ze kilka tysiecy km na nim to jeszcze za malo by sie o tym przekonac :/
Nie jest to scigacz ani nie furgonetka.
Polecam.
kukus
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 29/7/2007, 12:54
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Cinex94 » 17/11/2008, 19:49

Teraz wprowadze troszke humoru i opisze:

JAWA 50 Mustang '80

Plusy:
-Zabtek
-Dobry do zabawy
-Wygodny
-Szybki i zrywny (jak na motorower)
-Wyściga skutery na przyspieszenie i v-max (moja wersja)
-Miekkie zawieszenie (w porównaniu do rometa miekkie)

Minusy:
-Zabytek
-Troche awaryjny
-Trzeba mieszać bene z olejem
-Brak niektórych częsci w sklepach
-Troche czasu trzeba grzebać aby motorze aby nam służył.

Jako motorek do zabawy i na małe włojaże to polecam, lecz trzeba sie liczyć z tym, że czasem więcej czasu bedziemy grzebać niż jeździć.
Cinex94
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 30/8/2008, 15:05
Lokalizacja: Poznań

Postprzez qadrat » 17/11/2008, 21:12

Suzuki XF650

Zalety:
- ekonomiczny
- nic mi nie nawaliło przez 8000km
- zajebiście wygodny
- fajny dźwięk singlowej 650-tki :)
- zawieszenie jak ulał na nasze drogi
- ciekawy cyfrowy licznik i obrotomierz

Wady:
- powyżej 130km/h przy podmuchu wiatru rzuca motorem
- potrzeba jakieś 10 - 15min, aby się nagrzał
- standardowo (jak w większości olejaków) minimalny wyciek spod pokrywy klawiatury
- przydał by się jeszcze 6 bieg
- za ciężki na teren
- przydała by się druga tarcza na przód
BMW F650 Funduro.
Avatar użytkownika
qadrat
Świeżak
 
Posty: 276
Dołączył(a): 21/4/2008, 21:25
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Pawcio415 » 20/11/2008, 15:02

Honda CBR 900 RR Fireblade 1997

Plusy:
-absolutna bezawaryjnosc
-mocy wystarczy w zupelnosci
-rowniutko ciagnie bez zadnych szarpniec czy
skokow mocy
-tani w utrzymaniu
-jak na scigacza to ma pojemny schowek pod siedzeniem( 4 puszki piwa wchodza) :)

Minusy:
-motor nie nadaje sie do jazdy po miescie i do
wolnej jazdy w gorach bo nadgarstki nie
wytrzymuja
-troszke slabo czytelne zegary gdy juz jest noc



Honda CBR 600 F4i 2002

Plusy:
-baaardzo przyjazny silniczek
-baaardzo latwa w prowadeniu
-nie ma tendencji do "chodzenia wlasnymi sciezkami"
-malutko pali ( 5 litrow w trasie a do 8 przy ostrej jezdzie)
-wygodna pozycja kierowcy i pasazera

Minusy:
-trzeba wysoko krecic zeby poszalec
-napinacz lancuszka rozrzadu ale mozna se z nim
latwo poradzic


Obiema maszynami zrobilem po ponad 20 tys km w ciagu tego roku i zadna mnie ani razu nie zwiodla!
Obie maszyny godne polecenia!!!
Avatar użytkownika
Pawcio415
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 9/3/2007, 21:52
Lokalizacja: Śląsk, Newbridge

Postprzez cezare » 4/12/2008, 17:46

Yamaha ThunderAce 1996 : http://www.airlive.aspdotnet.pl/prv/acek.jpg
przebieg 52kkm przy mnie od 41kkm

Minusy :

rocznik
niesprzedawalny w rozsądnej cenie
brak wskaźnika paliwa - jest tylko światełko rezerwy
wygląda jakby miał 20 lat - oldschool
weź go podnieś z gleby - 235kg
zżera opony tylne okropnie
inny niż hiper wzmocniony DID się rozciąga jak gumka.
lubi wypić olej
skrzynia jak to Yamaha - a mówią ze suzuki stuki puki ;)

Plusy :
V-Max - zależne od zębów i czysta poleci 270 lecialem na standartach i jeszcze byl looz - te na 300 są też normalnie dostępne.
sprint : 2,8 - 2,9 do setki 10,2 na 1/4mili i na 400 metrze masz już 211km/h a to jest moment na koleżkę co waży 235kg całkiem zwawo.
jedyny Lytr co ma 1002ccm a nie 998 jak reszta stawki.
exup oddaaje moc liniowo - ale to nie wszystko - kiedy ma 3k rpm otwiera się exup cora szerzej - a jak odkręcisz pod 10k to ryczy strasznie ;) - czyli jedziemy spokojnie jest cichutko - ale odcięcie w tunelu stawia serducha pieszych do pionu :) ...

co mnei zaskoczyło :

totalna bezawaryjność łącznie z małą regulacją zaworów do których zagląda się co 42kkm wg serwisówki.
szokująco małe spalanie jak na katowanego do odcięcia bydlaka 7-7,5l max gdzie przy wtrysku 600ccm potrafią łyknąć i 12 ;)
że nikt go nie kocha tak jak ja ;) - mało tego lata - bardzo mało.
Avatar użytkownika
cezare
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 682
Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ

Postprzez Bayer83 » 7/12/2008, 19:15

witam, posiadam Suzuki GSX-R 750 SRAD

plusy:
bezawaryjny, nie bierze oleju, niskie spalanie, świetne osiągi, ładny wygląd, lekka konstrukcja, wyglądem przypomina sporo młodsze roczniki, SRAD jest bardzo fajnym rozwiązaniem, jeździłem starszym modelem bez SRAD i mogę z czystym sumieniem powiedzieć że daje mu to sporego kopa, szczególnie przy dużych prędkościach, tak poza tematem powiem że myślę o turbinie do niego ale to już z innej beczki

minusy:
ma takiego kopa że zdecydowanie odradzam na pierwsze moto, i jak to suzi zawory lubią sobie posttukać, naszczęście u mnie jeszcze nic nie dzwoni ;)

cena też bardzo rozsądna, ja rok temu zapłacilem 8 tys za rok 97

polecam ludziom którzy lubią użytkować moto do celów do których nie zostały one stworzone, silnik bardzo odporny na wysokie temperatury oraz na jazdę na jednym kole

pozdro
Bayer83
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 5/12/2008, 22:06
Lokalizacja: podkarpacie

Kawasaki 750 Zephyr

Postprzez bubuss » 9/12/2008, 15:36

Kawasaki 750 Zephyr

opinia po przejechaniu 6500 km

zalety:
silnik jak na nakeda elastyczny
skrzynia pracuje spoko
dobry na pierwsze moto jak i dla doswiadczonego motocyklisty
nadaje sie na dluzsze trasy
przy spokojnej jezdzie nawet ekonomiczny spalania w granicach 6l
klasyczny wyglad
łatwo sie prowadzi
dobre hamulce potrafia szybko zatrzymac motor
nie drogi w zakupie
ładny dzwiek silnika

wady:
przy zimnym nierozgrzanym silniku moze lyknac sporo oleju
brzeczacy napinacz na zimnym silniku
psujacy sie wskaznik paliwa
miekie zawieszenie we dwoje potrafi dobic do koła
dobrze oswietlone zegary
kranik
potrafia wystepowac przecieki na polksiezycach pokrywy zaworow
na wiklach trzeba sie do niego przyzwyczaic
powyzej 170 walka z wiatrem:))

ogolnie oceniam jako dobry motocykl moge polecic smialo ma swoja dusze ale jak sie niedba o niego potrafi wkurzyc
Kawasaki Zephyr 750
bubuss
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 5/5/2008, 08:16

Postprzez neos » 15/12/2008, 21:06

Suzuki GSX R 750 2002

Plusy: Doskonale sie czuje na nim po przesiadce z enduro,
, idealny na przejazdzki po miescie, bezawaryjnosc, wystarczajaco mocy dla poczatkujacych scigaczy, atrakcyjny wyglad, ladnie wchodza biegi bez zadnych stukow, bardzo popularny model.

Minusy: Narazie nie stwierdzilem bo mam go od niedawna ale jak cos znajde to napisze
neos
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 17/7/2008, 18:09

Postprzez stahu » 19/12/2008, 15:55

CBR 1000RR RR-5 (2005r) 20000km (od czerwca 9000przejechalem)

Plusy:
-Super wyglad, moja jest cala czarna i wyglada znakomicie.
-Równy przebieg momentu obrotowego
-Dobre hamulce
-Świetne prowadzenie, super stabilnosc
-Seryjny amortyzator skretu czuwa(jedyny jaki mialem takze nie wiem czy jest taki dobry, oby bo na gumie ucze sie jezdzic)
-Osiagi w porównaniu z cb500s na której wczesniej jezdzilem świetne;)
-Czytelne wskazniki
-Silnik fajnie brzmi na 6,5-8k obrotów (pucha acrapovic)

Minusy
-Wymiana świec "is a fucking mission", bez serwisówki sie nie obylo, poł dnia w garazu spedzilem. Trzeba rozebrac pol motocykla.
-Za bardzo sie grzeje, w miescie jak jest korek i dosc cieplo to mozna sie niezle zgrzac. W korki lepsza cb500s.
-Światla mijania tylko w jednej lampie, w drugiej drogowe.
-Na autostradzie przy szybkiej jezdzie za szybko paliwo schodzi, pow 220 14litrów, przy 130 5,5l. Tyle ze przy 130 o ile nie zasniesz to dupa strasznie boli.
stahu
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 17/12/2008, 18:25

Postprzez mKubalski17 » 29/12/2008, 12:47

jak zauwazyles temat jest o czyms innym wiec nie rozumiem dlaczego go zasmiecasz. zapodaj nowy temat z tym zapytaniem i tyle.

gumis
mKubalski17
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 27/12/2008, 00:54

Postprzez lonewolf » 3/1/2009, 23:17

Kawasaki GPZ500S

Plusy:
- Ekonomiczny (Spalanie od ~5.5-7.5 litra)
- Całkiem niezłe osiągi jak na 60 konii (Vmax ~195km/h, 0-100km/h: ~6sek.)
- Chłodzony cieczą
- Dobry promień skrętu
- Dobry zasięg przy spokojnej jeździe (~320 km)
- Centralna stopka
- Przy normalnym użytkowaniu GPZ powinna być praktycznie bezawaryjna
- Dużo części ;]

Minusy:
- Waga (~200kg)
- Brak odcięcia zapłonu
- W seryjnych lusterkach nic nie widać a do tego słaba regulacja
Ostatnio edytowano 27/3/2009, 20:31 przez lonewolf, łącznie edytowano 3 razy
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48

Postprzez asyryjczyk » 11/1/2009, 17:02

Kawasaki EN 500 rocznik 1996.

+ jak na softchoppera świetne przyspieszenie z kierowcą
+ dobra elastyczność silnika
+ niskie spalanie, max. 5 litrów na 100 km
+ prostota obsługi
+ bezawaryjność
+ dobre hamulce
+ niewielka szerokość, która pomaga przeciskać się między samochodami
+ 6 bieg na którym moto ciągnie jak lokomotywa a silnik kręci się pooowoli
+ niska masa (zatankowany nie waży więcej niż 210 kg)
+ wygodna pozycja za kierownicą
+ wygodne siedzisko dla kierowcy


- mały zbiornik paliwa (tylko 11 litrów z rezerwą!!)
- zupełny brak seryjnych owiewek i ani kawałka szyby, wieje niesamowicie od 120 km/h, ale przecież to podobno chopper:)
- z tej samej przyczyny co powyżej osiągnięcie na nim 150 km/h to emocjonujące i ryzykowne doświadczenie
- walenie się w zakręty (trzeba trochę treningu żeby po zimie znów nauczyć się skręcać bezpiecznie:D)
- drastyczny spadek osiągów kiedy podróżuje się we dwie osoby
- czasami można się zgubić przy redukcji jak ma się 6 biegów, wtedy kawasaki zaprotestuje, ale wybacza wiele:)
asyryjczyk
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 28/12/2008, 22:32
Lokalizacja: Kutno

Postprzez dambandit » 3/2/2009, 16:37

Bandit 600n 2001

plusy

- Wygodna pozycja
- Niskie spalanie średnio 5,5-6 litrów maks 6,9 w nocy po mieście , kręcenie naprawde do końca
- Jak dla mnie super wygląd wersji neked
- Świetne manewrowanie w mieście jak i na małym torze kartingowym super się składa
- Bezawaryjny 9 tys km żadnej awarii podstawowe regulacje
- koszty eksploatacji akceptowalne łańcuch wystarcza na sporo opony też
- silnik na trasie super o 5 tys jedzie


Wady
- to neked troche wieje
- Masa mi nie przeszkadza ale mógł by być lżejszy
- Hamulce jakoś mnie nie zadowalają
- przednie zawieszenie powinno być twardsze

ogólne uwagi

Bandit jako drugie moto miło mnie zaskoczył , znacznie bardziej dynamiczny od cb 500 . Za nie wygórowana kasę można kupić super motocykl tańszy od konkurencji . Tani w eksploatacji . O ponad czasowym wyglądzie .
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez MicronR1 » 8/2/2009, 22:06

Yamaha R1 (RN12) 2005r

Plusy: :D
Mocny silnik
Seryjny amortyzator skrętu
Bardzo dobre heble
Liniowy przyrost mocy
Swietne swiatła


Minusy: :(
Brak wyswietlacza zapietego biegu
Brak wskaznika paliwa
Spalanie
Szybko sie nagrzewa
Motor Jest Bogiem Prędkośc Nałogiem Życie Zabawą A Laski Podstawą... | http://www.youtube.com/watch?v=XtA8sRferlY
Avatar użytkownika
MicronR1
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 30/1/2009, 09:57
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez melvin » 26/2/2009, 20:10

CBR 929 RR

+
*: głośne tłumiki,
*: ogromny zapas mocy,
*: w porównaniu ze starszymi modelami pozycja jest wygodniejsza,
*: totalne je*nięcie mocą powyżej 6.5k rpm...
-
* : spalanie chyba spore,
* : słaby dół i totalna dziura w obrotach w zakresie 5-6.5krpm spowodowana brakiem exupu...
* : brak miejsca pasażera i schowka pod siedzeniem ze względu na akcesoryjne kominy pod zadupkiem...
Ostatnio edytowano 11/3/2009, 19:27 przez melvin, łącznie edytowano 1 raz
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na gr