Zobacz wÄ…tek - YAMAHA THUNDERCAT YZF1000 R
NAS Analytics TAG

YAMAHA THUNDERCAT YZF1000 R

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez YZF R1 » 24/6/2008, 11:51

Siemka Limak a czemusz to chcesz sprzedać twoje Kochanie.... masz już nową Yamahę na oku....
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez limak14 » 24/6/2008, 11:55

hehe
siemasz YZF
nie, tak sobie zartuje! moze jak wypali mi robota u Szwabow to sie nazbiera na R6
albo na kultowa F4 hahahaha :)
narazie sie nie zanosi na sprzedaz-za dobrze ja znam, jest pewnym moto(servisy itp)
YZF jak tak bedziesz pisal o Hondzie to nie pokazuj sie na ulicy- polowa Polski przyjedzie
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy


Postprzez cezare » 24/6/2008, 12:06

no ja w przyszłym zmieniam .. wsio robione w Yamaha Kraków - mają kartotekę sprzęta - kupiłem za dyszkę dołożyłem piątkę.. i pewnie sprzedam za dyszkę w przyszłym sezonie ..
Avatar użytkownika
cezare
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 682
Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ

Postprzez YZF R1 » 24/6/2008, 12:07

Zephyr na filmie dokłądnie widac że chłopaczyna nie wie co to motocykl, jak znasz angielski to posłuchaj co oni mówią tłumaczą mu jak ma ruszyć z miejsca,a on sam mówi że się boi, mówie o filmie z 929, ktoś kto jeździł 125 wie co to motocykl wie jak nim ruszyć i się go nie boi. Nie wiemy ile autor tematu umie więc nie wrzucaj go do worka z bohaterami tych filmików.

P.S. ten ostatni naprawdę fajny dobrze ze na trawce to miękko upadł....

Limak w którymś z tematów już napisałem oficjalnie że przepraszam wszystkich posiadaczy tego motocykla ale takie mam zdanie zresztą nie winie ich za to ze mają taki motocykl tylko markę Honda, na pocieszenie dodam ze są niektóre modele Hondy które lubię wiec nie jest tak źle z tą Hondą..... ale to i tak 100 lat świetlnych do Yamaha.... :wink:

Cezare a ty do czego się przymierzasz jak to kiedyś pisałeś musisz mieć pogromcę Erłani.... hehe a może właśnie R1 ?
Ostatnio edytowano 24/6/2008, 12:15 przez YZF R1, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez zephyr47 » 24/6/2008, 12:12

Może aż tak źle nie będzie ale, na pewno zdziwi się jak na jedynce odkręci 2cm gazu...
Lewy pas, gaz na koło -Wtedy czuje się wesoło ;]
Avatar użytkownika
zephyr47
Bywalec
 
Posty: 801
Dołączył(a): 30/12/2007, 16:59
Lokalizacja: Pszczyna

Postprzez Jacua_1 » 24/6/2008, 12:26

Panowie i Panie oczywiście jeżeli tu zerkją ;)
Dzięki za wszystkie wypowiedzi. Fakt, po wielu latach nie jeżdżenia motocyklem zdecydowałem się jednak na Thunderace. Nie jestem nastolatkiem lecz dopiero w wieku chrystusowym mogę realizować swoje szczenięce marzenia ;) lepiej późno niż wcale. Do motocykla (każdego) podchodzę z szcunkiem. Pamiętam swojego pierwszego "orła" na motorynce i nie zamierzam teg powtórzyć na motocyklu który waży grubo ponad 200 kg. "YZF R1" - zapewne wiesz o czym mówisz, czytałem wiele Twoich wypowiedzi zarówno tych krytycznych z którymi całkowicie się zgadzam oraz tych krytycznych z którymi się mniej zgadzam. Jednak podoba mi się forma Twoich wypowiedzi oraz jasne stawianie sytuacji. Ja zadałem pytanie Ty na nie odpowiedziałeś i chyba o to chodzi na forum. Wiem, już że od czasu do czasu będę "prześladował" Was być może infantylnymi pytaniami, ale wiem, ze będe tutaj mógł znaleźć sensowne wypowiedzi.
Jeszcze raz wszystkim dzięki za odpowiedzi.
Jacua_1
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 24/6/2008, 06:11

Postprzez YZF R1 » 24/6/2008, 12:41

Nie ma problemu co prawda nie zawsze tutaj znajdziesz sensowne odpowiedzi ale jeśli chodzi o mnie to zawsze służę pomocą... pozdrawiam jak będziesz miał problemy z kupnem, jakieś pytania pisz.... a jak kupisz to dawaj foty... pozdrawiam
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez cezare » 24/6/2008, 12:56

YZF R1 napisał(a):Cezare a ty do czego się przymierzasz jak to kiedyś pisałeś musisz mieć pogromcę Erłani.... hehe a może właśnie R1 ?

Hayka.. lubię kolubryny .. ale żeby miały jad wtedy przy odpowiednim skilu tłuczemy co chcemy .. narazie pracuję nad skilem ..

<b>Jacua_1 </b> jeżeli jestes na kupnie daj znac - popytam w śród znajomych właścicieli Ace'ów - ostatnio sprzedawał jeden koleś wypieszconą sztukę ACE'a .. - ale bez ciśnienia ... nie lubię uczestniczyć w takich akcjach ..
Avatar użytkownika
cezare
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 682
Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ

Postprzez Jacua_1 » 24/6/2008, 13:04

Hej cezare - jestem zdecydowany właśnie na Thunderace - przeliczyłem wszystkie swoje wydatki i doszedłem do wniosku że na moto wydam 12,5 tys. Jeżeli masz coś sensownego na oku to daj znać
Jacua_1
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 24/6/2008, 06:11

Postprzez cezare » 24/6/2008, 13:08

ok idem się orientować czy adbin - admin forum thunderace.fora.pl sprzedał .. we will be in touch ,.
Avatar użytkownika
cezare
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 682
Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ

Postprzez kosta » 24/6/2008, 14:22

let the force be with u :D
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez YZF R1 » 24/6/2008, 15:45

mówisz ze Buse a ZX12R myślałeś...
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Saimek » 24/6/2008, 15:56

Moze autor tematu przemysli np TDM'ke albo Bandita 1200?

dol lepszy do turystyki.. i w 2 osoby no i kufry;)

sporty trzeba krecic zeby miec moc a to chyba nie o to chodzi?

w miare dobre roczniki B12 albo TDM w tej cenie z reszta topic juz byl "co po gs500 do turystyki"
Avatar użytkownika
Saimek
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 623
Dołączył(a): 17/10/2006, 22:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez falconiforme » 24/6/2008, 20:59

Saimek, porównaj sobie dane testowe:

GSXR 1000 K5 | Bandit 1250 S

Przyspieszenie [s]:
0-100km/h | 3 | 3,4
0-140km/h | 4,5 | 5,8
0-200km/h | 7,4 | 14,2

Elastyczność [s]:
60 -100km/h | 3,1 | 3,8
100-140km/h | 2,7 | 4,1
140-180km/h | 2,9 | 5,9

Moment obrotowy [Nm]:
3000obr: 75 | 115
5000obr: 97 | 112
7000obr: 105 | 107
9000obr: 113 | 95
9500obr: 114 | 75
11000obr: 110 | ---
12000obr: 100 | ---

Moment maksymalny w B6 równy 54Nm wystarczy mi do sprawnego przyspieszania. A te 75 Nm w suzuki to aż nadto. W sportowych litrach nie ma co narzekać na brak momentu obrotowego.

Edit:
By nie robić zamieszania, zapraszam do działu "co na pierwszy motocykl".
Temat liczy ponad 100 stron, każdy znajdzie coś tam dla siebie.
Ja swoje zdanie(małe eseje,od str.94) wyraziłem i powtarzać się nie będę.
Jeśli ktoś z początkujących tam nie zajrzy to jego sprawa jego życie.
Każdy ma własny rozum, a jeśli nie potrafi z niego korzystać to ja się w to mieszać nie będę, szkoda mi własnego życia i nerwów.
Prawo za jakiÅ› czas i tak wszystko wyreguluje.
Ostatnio edytowano 25/6/2008, 07:40 przez falconiforme, Å‚Ä…cznie edytowano 2 razy
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez Inku » 24/6/2008, 22:43

Jesteście cholernie niekonsekwentni. Najpierw potępiacie kogoś, że kupuje sportową 600ccm na pierwsze moto. Później polecacie Thunderace na 1 moto. Jazda WSK 15lat temu raczej daje podstawy nt. ruszania i zmiany biegów. Na tym się kończą umiejętności jakie można nabyć na tym wspaniałym sprzęcie. A najgorsze jest to, że nikt nie zweryfikuje waszych wypowiedzi i kolega kupi lytra. Podejrzewam, że nie ma najmniejszego pojęcia jak jeździ i co potrafi taki bandzior 600. Ale w sumie.. czym się przejmować...? Nie ten, to pojawi się następny, który chce litra, takich ludzi można spotkać wręcz w hurtowych ilościach. I mimo wyraźnego wzrostu wypadków raczej nikt nie zaprząta sobie głowy z czego to wynika i że wyraźna selekcja jest na początku sezonu.

YZF R1, z całym szacunkiem do Ciebie - nie wiesz co piszesz. I raczej powstrzymaj się od takich rad, bo możesz mieć kogoś na sumieniu.
Z uporem maniaka powtarzasz jaka F4 jest złym motocyklem. Dobra, wszyscy to już wiedzą. Weź pod uwagę, że nie jest to odpowiednik R6, bo to motocykl sportowo-turystyczny i swoją funkcję pewnie nieźle spełnia.
Iloma egzemplarzami F4 jechałeś? Mam wrażenie, że opierasz się na 1.

Nie każdy wymaga na drodze dynamiki R1.

P.S Dobrze, że XX albo Busy nie polecacie. To przecież świetne sprzęty do turystyki z plecakiem. Chociaż podejrzewam, że XX byłby zbyt słaby więc może ZZR1400?
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.

Suzi GS500F
Avatar użytkownika
Inku
Bywalec
 
Posty: 550
Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
Lokalizacja: okolice Poznania

Postprzez YZF R1 » 25/6/2008, 00:22

Inku daj na luz, co ty myślisz ze wszyscy ci co pytają co kupić co wybrać to po naszych radach wypowiedziach lecą do sklepu po motocykl taki jak ja doradze czy ty.... 95% forumowiczów jestem przekonany że TYLKO pyta co i jak aby się czegoś dowiedzieć doradzałem już chyba z 1000 osób i chyba nikt nie kupił hehe tylko był ciekawy jakie my mamy zdanie na ten temat...Znam kilka osób które zaczeły jazde na moto po prawojazdy oczywiście znajoma jedna F4 druga R1 kolega R6 inny kolega R1 to są ich pierwsze motocykle i jeżdżą co poniektórzy z nich 70 i więcej sie boją jeżdżą i sie cieszą bardzo z tego co prawda jazda a jazda to różnica ale skoro to im daje satysfakcje to dlaczego ja mam im to odbierać... ja ich do tego kupna nie namawiałem sami zdecydowali polecąłem im gs500 er5 i na hu..j sie to zdało i tak kupili to co chcieli więc przymykaj czasem oko... zreszta autor sam zaproponował ThunderAce to co miałem mu sięwywodzić na temat gs500 skoro pyta o inną maszyne to odpowidam a ze miałem z nią doczynienia to mówie jakie jest moje zdanie. gdybyś czytał dokłądnie forum to bys wiedział ile tego mięcha F4 przemieliłem.... zresztą nie wiem dlaczego nawiązujesz do F4 ??? pisząc mi że F4 to nie jest odpowiednik R6 i ze jest to motocykl turystyczno sportowy uświadamiasz mnie jeszcze bardziej że Honda nie umiała w tamtych latach zaprojektować i stworzyć rasowego sporta klasy 600 I prosze cię kolego nie pisz że nie wiem co pisze bo cienki to ja jestem w biodrach ale nie na moto i uwierz mi jeździłem na większej ilości motocykli niż ty widziałeś w katalogu również z całym szacunkiem do ciebie, nie uraź sie tymi słowami bo nie po to się tu udzielam aby komuś zrobić przykrość
A co do motocyki powyżej klasy 1000 jeśli chłopak poradzi sobie z wagą i gabarytami takiego motocykla to jeśli ma olej w głowie to też bedzie jeździł no wybacz Inku takie mam zdanie tak to widzę. Ja będąc gówniażem za czasów liceum jeżdzącym na hondzie Mbx 125 puźniej Nsr 125 brat mojego przyajciela Miał Buse nową z salonu męczyłem go łooooo jak tylko mogłem byłem w stanie mu samochód umyć aby dał mi się przejechać raz drugi trzeci puźniej to juz sam mi dawał kluczyki bo wiedział że będzie miał spokuj odemnie owszem nie więcej niż 100 bo majty były pełne ale dawałem rade.... a teraz popierd.alam R1 i jakoś wyszedłęm na ludzi....
ale każdy ma inna wizję. Cóż mam powiedzieć Respect

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Inku » 25/6/2008, 09:24

YZF R1 napisał(a):Inku daj na luz, co ty myślisz ze wszyscy ci co pytają co kupić co wybrać to po naszych radach wypowiedziach lecą do sklepu po motocykl taki jak ja doradze czy ty.... 95% forumowiczów jestem przekonany że TYLKO pyta co i jak aby się czegoś dowiedzieć doradzałem już chyba z 1000 osób i chyba nikt nie kupił hehe tylko był ciekawy jakie my mamy zdanie na ten temat...


Zawsze zostaje 5%. 1000 osób pyta, 10000 tylko czyta i nie powielają pytań.


YZF R1 napisał(a):Znam kilka osób które zaczeły jazde na moto po prawojazdy oczywiście znajoma jedna F4 druga R1 kolega R6 inny kolega R1 to są ich pierwsze motocykle i jeżdżą co poniektórzy z nich 70 i więcej sie boją jeżdżą i sie cieszą bardzo z tego co prawda jazda a jazda to różnica ale skoro to im daje satysfakcje to dlaczego ja mam im to odbierać... ja ich do tego kupna nie namawiałem sami zdecydowali polecąłem im gs500 er5 i na hu..j sie to zdało i tak kupili to co chcieli więc przymykaj czasem oko...


:D piękna rzecz. Ilu z nich ogarnia ten sprzęt? Umiejętności nie kupuje się razem z motocyklem, niektórzy albo o tym nie wiedzą, albo o tym zapominają.

YZF R1 napisał(a):zreszta autor sam zaproponował ThunderAce to co miałem mu sięwywodzić na temat gs500 skoro pyta o inną maszyne to odpowidam a ze miałem z nią doczynienia to mówie jakie jest moje zdanie. gdybyś czytał dokłądnie forum to bys wiedział ile tego mięcha F4 przemieliłem.... zresztą nie wiem dlaczego nawiązujesz do F4 ???

No i ustosunkowałeś się co do litra na pierwsze moto. Ja się z tym nie zgadzam i tyle. Po co nawiązuję do F4? Bo już mi się nie chce czytać jak to w każdym poście narzekasz na F4. Zasadnie czy bezzasadnie.

YZF R1 napisał(a):pisząc mi że F4 to nie jest odpowiednik R6 i ze jest to motocykl turystyczno sportowy uświadamiasz mnie jeszcze bardziej że Honda nie umiała w tamtych latach zaprojektować i stworzyć rasowego sporta klasy 600


Z tego co wiem to F4 nigdy nie miała być rasowym sportem. Wersją usportowioną była F4i Sport.

YZF R1 napisał(a):I prosze cię kolego nie pisz że nie wiem co pisze bo cienki to ja jestem w biodrach ale nie na moto i uwierz mi jeździłem na większej ilości motocykli niż ty widziałeś w katalogu również z całym szacunkiem do ciebie, nie uraź sie tymi słowami bo nie po to się tu udzielam aby komuś zrobić przykrość


To już nie mnie to oceniać. Mogłeś jeździć każdym wyprodukowanym motocyklem, co nie znaczy, że DOBRZE umiesz jeździć i nie jest to żadnym wyznacznikiem. Jak zrobisz poniżej 1:50 w Poznaniu to będę bił pokłony, chociaż ludzie na 600ccm kręcą dużo lepsze czasy.

YZF R1 napisał(a):A co do motocyki powyżej klasy 1000 jeśli chłopak poradzi sobie z wagą i gabarytami takiego motocykla to jeśli ma olej w głowie to też bedzie jeździł no wybacz Inku takie mam zdanie tak to widzę. Ja będąc gówniażem za czasów liceum jeżdzącym na hondzie Mbx 125 puźniej Nsr 125 brat mojego przyajciela Miał Buse nową z salonu męczyłem go łooooo jak tylko mogłem byłem w stanie mu samochód umyć aby dał mi się przejechać raz drugi trzeci puźniej to juz sam mi dawał kluczyki bo wiedział że będzie miał spokuj odemnie owszem nie więcej niż 100 bo majty były pełne ale dawałem rade.... a teraz popierd.alam R1 i jakoś wyszedłęm na ludzi....
ale każdy ma inna wizję. Cóż mam powiedzieć Respect

Pozdrawiam


I olej w głowie zahamuje za niego ze 150km/h do 0. Albo ominie samochód wyjeżdżający z podporządkowanej, zacieśni zakręt. Zaraz mi napiszesz, że jak będzie rozważny to będzie jeździł 100km/h. To po co mu litr w takim razie??
No to jak, majty były pełne i 100km/h czy dawałeś radę? Bo jedno drugie wyklucza.
Dobra kończę dyskusję bo i tak się nie dogadamy. Mamy inne spojrzenie na różne sprawy. Autor niech sobie kupi co chce. Albo się rozpier*oli na drzewie, innym samochodzie, albo nauczy się dobrze jeździć. Życzę mu tego drugiego.
Pozdrawiam
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.

Suzi GS500F
Avatar użytkownika
Inku
Bywalec
 
Posty: 550
Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
Lokalizacja: okolice Poznania

Postprzez cezare » 25/6/2008, 10:26

<b>Inku : </b> był szacunek i sie skończył ...

pierdolisz jak potłuczony - jesteś kolejnym osobnikiem dla którego LYTR zabija .. weź sobie pośmigaj jakimś LYTREM a po tem zabieraj głos ..

wczoraj latałem z moim mentorem - 11 lat stażu .. ja moze i ciut więcej ale z 15 letniem braki'em .. on już pośmigał na lytach i powyżej lytra .. teraz dosiada R6 2007...

to nie o to chodzi że dostał wpierdol - bo rzeczywiście jak odkręciłem swoim 12 letnim sprzętem to R6 poszła się pier*****... ON i JA uważamy że obecne sportowe 600ccm są rtak zawodowe - że trzeba wprawnej ręki żeby nad tak dzikim gównem zapanować - On wczoraj co chwila shimmy - ja nic ... jego sprzęt jak gonił za mną non - stop czerwona dioda - zmień bieg - a kręci się do 20k rmp. on przy przyspieszaniu przednie koło do góry - mój tłukł mu dupę - i ani mu w głowie iść na koło ... ... on na winklach wpadał w wibracje ... mój jak przyklejony .. chłopaku - nie masz kurwa bladego pojęcia o Lytrach ... nic a nic ..

a ja Ci powiem ze do 600ccm nie dorosłem ..

oboje siedząc pod Oświęcimiem pijąc powrotnego browarka doszliśmy do wniosku - R6 jest PRZEJEBANA .. i ja i mój mentor stwierdziliśy sobie ... na pierwsze moto ? - piach murowany ... kwestia czasu ... Acek ma EXUP - weź sobie dzieciaku poczytaj o co kaman .. i nie pierdolnie jak R6 powyżej 10krmp - ile odkręcisz tylko pojedziesz ... SHIT - trolu ty ..
Avatar użytkownika
cezare
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 682
Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ

Postprzez Inku » 25/6/2008, 10:47

cezare, nawet nie będę z tobą dyskutował, już kiedyś sobie to postanowiłem, teraz się tylko w tym utwierdzam. Nawet mi się nie chce tłumaczyć dlaczego. Nawet nie komentuje tego co napisałeś.

Tylko koledze pogratuluj kręcenia do 20tys. obr mimo, że R6 ma czerwone pole od 16,5tys. a obrotomierz kończy się na 19tys.obr.
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.

Suzi GS500F
Avatar użytkownika
Inku
Bywalec
 
Posty: 550
Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
Lokalizacja: okolice Poznania

Postprzez cezare » 25/6/2008, 11:02

Inku napisał(a):cezare, nawet nie będę z tobą dyskutował, już kiedyś sobie to postanowiłem, teraz się tylko w tym utwierdzam. Nawet mi się nie chce tłumaczyć dlaczego. Nawet nie komentuje tego co napisałeś.

Tylko koledze pogratuluj kręcenia do 20tys. obr mimo, że R6 ma czerwone pole od 16,5tys. a obrotomierz kończy się na 19tys.obr.



masz trolu i bujaj siÄ™

Obrazek
Avatar użytkownika
cezare
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 682
Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 64 gości




na górê