Twój wzrost + motocykl!
- polkrisss
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 31/10/2013, 07:26
- Demonologiczny
- Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 20/1/2012, 18:14
- Lokalizacja: SÅ‚upsk
1. 165 cm. 61kg wagi
2. Yamaha FZR 1000R na lekko opuszczonym zawieszeniu - buty bez obcasu, stoję na pewniaka obiema nogami na ziemi - i dlatego od razu się w niej zakochałem i kupiłem
3. Pozycja sportowa, całkiem wygodna, po godzinie boli lekko kark, ale wrażenia rekompensują wszystko inne
To jedyne takie moto na które wsiałem, dotknąłem ziemi i krzyknąłem EUREKA!
2. Yamaha FZR 1000R na lekko opuszczonym zawieszeniu - buty bez obcasu, stoję na pewniaka obiema nogami na ziemi - i dlatego od razu się w niej zakochałem i kupiłem
3. Pozycja sportowa, całkiem wygodna, po godzinie boli lekko kark, ale wrażenia rekompensują wszystko inne
To jedyne takie moto na które wsiałem, dotknąłem ziemi i krzyknąłem EUREKA!
Yamaha FZR 1000
- vardana
- Świeżak
- Posty: 113
- Dołączył(a): 31/3/2014, 20:32
- Lokalizacja: Warszawa - bielany
1. 178cm
2. cbr 600rr pc40
3. średnio wygodna po przejechaniu ok. 180km bolą plecy wygodna pozycja zaczyna się od 150km/h kiedy to składam się za owiewkę
2. cbr 600rr pc40
3. średnio wygodna po przejechaniu ok. 180km bolą plecy wygodna pozycja zaczyna się od 150km/h kiedy to składam się za owiewkę
- BycJakRossi1916
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 19/3/2014, 20:39
1. 173 cm, 58 kg
2. Yamaha YZF 600 R Thundercat, 1997 r.
3. Obie stopy dotykaja podloza cala powierzchnia, zero problemow przy zatrzymywaniu sie na swiatlach. Owiewki super chronia przed wiatrem, pozycja wygodna - mozna siedziec pionowo jak na turystyku (ale wtedy szybka nie chroni przed wiatrem), a mozna tez sie zlozyc do sportowej jazdy chowajac glowe za szybe. Duze miekkie, wygodne, siedzenie. Mimo, ze jest sporo wieksza od CBR i naprawde oniesmiela przy pierwszym kontakcie to nie mam tez problemu z manewrowaniem pchajac motocykl rekoma, cofajac, czy przestawiajac go nawet gdy jest pod gorke lekko. Jedna reka trzymam za kierownice druga za uchwyt dla pasazera. W testach pisza, ze jest ciezka, ale patrzac na dane techniczne roznice sa minimalne. Masa na sucho: CBR F3 1996: 186 kg, Thundercat: 187 kg, R6 1999': 181 kg. Dopiero w porownaniu z duzo nowszymi konstrukcjami widac nadwage: CBR F4i 170 kg, R6 2003' 176 kg.
2. Yamaha YZF 600 R Thundercat, 1997 r.
3. Obie stopy dotykaja podloza cala powierzchnia, zero problemow przy zatrzymywaniu sie na swiatlach. Owiewki super chronia przed wiatrem, pozycja wygodna - mozna siedziec pionowo jak na turystyku (ale wtedy szybka nie chroni przed wiatrem), a mozna tez sie zlozyc do sportowej jazdy chowajac glowe za szybe. Duze miekkie, wygodne, siedzenie. Mimo, ze jest sporo wieksza od CBR i naprawde oniesmiela przy pierwszym kontakcie to nie mam tez problemu z manewrowaniem pchajac motocykl rekoma, cofajac, czy przestawiajac go nawet gdy jest pod gorke lekko. Jedna reka trzymam za kierownice druga za uchwyt dla pasazera. W testach pisza, ze jest ciezka, ale patrzac na dane techniczne roznice sa minimalne. Masa na sucho: CBR F3 1996: 186 kg, Thundercat: 187 kg, R6 1999': 181 kg. Dopiero w porownaniu z duzo nowszymi konstrukcjami widac nadwage: CBR F4i 170 kg, R6 2003' 176 kg.
YZF 600R Thundercat, 97'
-
danielvlv - Świeżak
- Posty: 82
- Dołączył(a): 20/3/2012, 20:08
1)178cm
2)Chiński cross 250
3)Czy dam rade dotykać do ziemi całymi stopami ?
tu sie nie zadaje pytan - leff
2)Chiński cross 250
3)Czy dam rade dotykać do ziemi całymi stopami ?
tu sie nie zadaje pytan - leff
-
matikupiec - Świeżak
- Posty: 139
- Dołączył(a): 1/4/2014, 19:08
- Lokalizacja: Busko Zdrój ;)
1) 170cm, 66kg
2) kawasaki 636 z 2006r.
3) dotykam podłoża obiema stopami ale na palcach tylko ale nie mam żadnych problemów przy zatrzymywaniu się na światłach. Pozycja jak to na plastiku stricte sportowa na krótkich dystansach jak dla mnie wygodna ale w trasie po 130 km zaczyna boleć kark... Co mnie zdziwiło to nie odczuwam bólu pleców a mam uszkodzone po wypadku na poprzednim moto. Jak dla mnie dość wygodne moto jak na sporta:)
2) kawasaki 636 z 2006r.
3) dotykam podłoża obiema stopami ale na palcach tylko ale nie mam żadnych problemów przy zatrzymywaniu się na światłach. Pozycja jak to na plastiku stricte sportowa na krótkich dystansach jak dla mnie wygodna ale w trasie po 130 km zaczyna boleć kark... Co mnie zdziwiło to nie odczuwam bólu pleców a mam uszkodzone po wypadku na poprzednim moto. Jak dla mnie dość wygodne moto jak na sporta:)
Braci siÄ™ nie traci
suzuki gsf 400 bandit--->kawasaki zx6r 636
suzuki gsf 400 bandit--->kawasaki zx6r 636
-
madman88 - Świeżak
- Posty: 258
- Dołączył(a): 16/4/2014, 15:50
- Lokalizacja: Osw
1) 170, 84kg
2) Suzuki dr 125 se 98r
3) Na postoju ok, dwie stopy na podłożu, podczas jazdy trochę za nisko, wystawiając nogę w zakrętach trzeba ją nienaturalnie podnosić, aby nie przytrzeć o glebę, natomiast dla osoby słabej/kobiety myślę, że taka wysokość by odpowiadała, w szczególności na początku, a zapewne motocykl jest do tego stworzony.
1) - | | -
2) Suzuki dr 350
3) Natomiast tutaj na postoju średnio, ledwo sięgam czubkami palców do ziemi, a odpalanie, gdy zgaśnie w terenie i nie ma jak rozstawić stopki, bo wbija się w piach... wtedy nie jest za ciekawie. Natomiast jadąc jest wygodna, wysoka pozycja, jak dla mnie wysokość odpowiada.
2) Suzuki dr 125 se 98r
3) Na postoju ok, dwie stopy na podłożu, podczas jazdy trochę za nisko, wystawiając nogę w zakrętach trzeba ją nienaturalnie podnosić, aby nie przytrzeć o glebę, natomiast dla osoby słabej/kobiety myślę, że taka wysokość by odpowiadała, w szczególności na początku, a zapewne motocykl jest do tego stworzony.
1) - | | -
2) Suzuki dr 350
3) Natomiast tutaj na postoju średnio, ledwo sięgam czubkami palców do ziemi, a odpalanie, gdy zgaśnie w terenie i nie ma jak rozstawić stopki, bo wbija się w piach... wtedy nie jest za ciekawie. Natomiast jadąc jest wygodna, wysoka pozycja, jak dla mnie wysokość odpowiada.
-
maniutek1996 - Świeżak
- Posty: 51
- Dołączył(a): 25/7/2013, 14:25
1) 170, 75kg
2) Honda Hornet 600 f 07'
3) na postoju prawidlowo, jedna stopa na podlozu, z dwiema raczej problem
pozycja dla mnie wygodna, plecki zaczynaja bolec po paru godzinach, ale jestem kierowca wiec jestem przyzwyczajony
2) Honda Hornet 600 f 07'
3) na postoju prawidlowo, jedna stopa na podlozu, z dwiema raczej problem
pozycja dla mnie wygodna, plecki zaczynaja bolec po paru godzinach, ale jestem kierowca wiec jestem przyzwyczajony
FZ1 2007, 170km
-
lukasz.milczarski - Świeżak
- Posty: 76
- Dołączył(a): 15/3/2014, 17:20
- Lokalizacja: kutno
-
michalowskiadwo - Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 27/4/2014, 20:35
- Lokalizacja: Mosina
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości