Zobacz wątek - Najbardziej żywotne
NAS Analytics TAG

Najbardziej żywotne

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez Adam M. » 23/3/2008, 19:18

Problem padajacych walow w Hondzie 929 to tylko przypadlosc sprzetow jezdzcych na kole i katowanych paleniem gumy, czyli wszystkich polskich, w Kanadzie sie z padnietym walem nie spotkalem.

Adam M.
Adam M.
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56


Postprzez Adam M. » 23/3/2008, 19:29

Najzywotniejsze silniki wogole to japonia lat 80 tych, gdzie nie bylo takiego nacisku na zmniejszenie ciezaru silnika i skrzyni, mniejsze wysilenie silnikow i wzwiazku z tym dluzsze przebiegi.
Prawidlowo uzytkowane te silniki chodza do dzisiaj bez zadnych problemow, nieprawidlowo uzytkowane tez chodza tylko czasem maja jakis problem.
Przykladem jest chocby moj GSX 1100 EFE :

http://i77.photobucket.com/albums/j60/a ... ac76d4.jpg

Adam M.
Adam M.
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56


Postprzez MadboY » 23/3/2008, 23:24

Adam M. napisał(a):Problem padajacych walow w Hondzie 929 to tylko przypadlosc sprzetow jezdzcych na kole i katowanych paleniem gumy, czyli wszystkich polskich, w Kanadzie sie z padnietym walem nie spotkalem.

Adam M.


Moglbys rozwinac temat bolaczek 929? Chetnie bym sie dowiedzial jakie sa najslabsze strony tego moto (na co zwracac uwage).
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ;)
Avatar użytkownika
MadboY
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
Lokalizacja: Wawa

Postprzez elco » 25/3/2008, 13:20

Adam M. napisał(a):Najzywotniejsze silniki wogole to japonia lat 80 tych, gdzie nie bylo takiego nacisku na zmniejszenie ciezaru silnika i skrzyni, mniejsze wysilenie silnikow i wzwiazku z tym dluzsze przebiegi.
Adam M.


Odnosnie motocykli japonskich z lat 80. przypomnialo mi sie o pewnym, moze malo ciekawym, ale bardzo zywotnym motocyklu. Honda Magna z roku 87. stojąca w garażu kumpla już co prawda jako zabytek, ale wciąż bardzo pięknie pracująca ma nabite już ponad 170 tyś. km.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez SQ » 25/3/2008, 20:58

pan_blancik 15 napisał(a):F3 ostatnio sąsiad zatarł więc z tym sie nie zgodzę :) a jeździł powoli i delikatnie


a wlał olej po wymianie filtra?
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez palgumeniedusze » 25/3/2008, 21:04

o 929 tez slyszalem ze to juz nie ten blady.... a najlepsze silniki to stare olejowe SUZUKI :)
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez SQ » 25/3/2008, 21:30

właśnie... o olejakach suzuki nic nie napisano, a owiane są legendą!
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez Kedar-88 » 25/3/2008, 22:49

po prostu sÄ… nie do zdarcia 8)
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez Adam M. » 26/3/2008, 01:11

OK Szybko odpowiadam.
Madboy - 929 jedyny znany problem to padajace czasem reglery, tak samo jak w VFR, tyle ze jak sie jezdzi na kole to przerobka miski jest bezwzglednie potrzebna.
Poza tym w tak eksploatowanych motocyklach w koncu siadzie 2 bieg z powodu nieprecyzyjnych zmian podczas jazdy na kole i sporo innych podzespolow ( lozyska glowki ramy, uszczelniacze przednich teleskopow itp ) jako ze to moto zrobiono do jazdy na 2 kolach :)
Senek, stary GS 400 dal silnik do tego choppera, a sa to dosc wytrzymale silniki tyle ze z takim motocyklem wszystko zalezy od konkretnego egzemplarza.
Jezeli ktos dbal to bedzie dobry, jak nie to moze byc zlom a ceny czesci Suzuki zabijaja. Najczestsze klopoty to uklad ladowania aku ( altek, regler, instalacja ).
Elcomendante - Honda V4 ( w tym i Magna ) to jedne z najmniej trwalych silnikow Hondy. Przyklad jaki podales pokazuje tylko ze nawet one jezeli sa rozsadnie uzytkowane sa w stanie te 200 tys km i wiecej przelatac.

Adam M.
Adam M.
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56

Postprzez skwy » 26/3/2008, 07:29

Tak jak napisał Adam motocykle z lat 80tych są dość trwałe za przykład mogę podać także Honda z serii CX 500-650.Wedługd tamtejszych opini motocykle te potrafiły przejechać nawet dystans 200 tyś.km bez remontu kapitalnego.
Co do motocykli Kawasaki to motocykle z serii GPZ a w szczególności 900 okazały sie motocyklemi żywotnymi.
Także modele z serii Z chłodzone powietrzem też należały do motocykli długowiecznych.
Co do Yamahy to motocykle z serii XJ i XS należały do generacji długowiecznych gdzie przebiegi 200 tyś.km nie robiły wielkiego wrażenia.
W stajni suzuki dobrymi osiągami i żywotnością mogły się pochwalić motocykle z seri GS.

Także wszystkie moto z tamtego okresu były dość żywotne.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez mar111cin » 27/3/2008, 11:48

pan_blancik 15 napisał(a):
mar111cin napisał(a):
pan_blancik 15 napisał(a):blady silnik SC 33 nie do zdarcia, no i co za tym idzie Hornet 900 bo ma ten sam silnik. pozdro



tak oprawie ten tekst w antyrame i powiesze w dziale mechanika motocyklowa, dla wszystkich tych którzy pytają co zrobić z zatartym wałem w fireblade.
nic nie jest wieczne najmądrzejszy użytkowniku tego forum :)


sam napisałeś że są nie do zdarcia, ooo najgłupszy człowieku forum.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê