Wybór około 250ccm
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Wybór około 250ccm
Witam rozglądałem się trochę tu i ówdzie... ale rozeznanie mam jeszcze słabe, stąd zwracam się do Szanownych Forumowiczów z prośbą o przybliżenie mi modeli motocyklów.
Chodzi mi głownie o sportowy motocykl pojemności właśnie zbliżonej do tyłowych 250ccm.
Moim faworytem jest suzuki rgv 250, ale i tutaj spotkałem się z rożnymi danymi, grubo poniżej 4s (?) do setki wiadomo że ponad to jest już ciężej, szerokie opony, hamulce też niczego sobie, powiem szczerze ze yamaha ypvs troszkę blednie w moich nie do końca dobrze poinformowanych oczach.
Problem mianowicie jest taki ze z rgv zresztą yvps i innymi z epoki pierwszej polowy lat 90 jest problem zarówno z częściami jak i z samym motocyklem (sportowym).
Prosiłbym o podanie waszych faworytów w cenie około 5k zł
Kryteria, no takie jakimi sami sugerowalibyście sie przy zakupie, dostępność części, niezawodność + ważne kryterium osiągi i etc
motocykl sportowy
Chodzi mi głownie o sportowy motocykl pojemności właśnie zbliżonej do tyłowych 250ccm.
Moim faworytem jest suzuki rgv 250, ale i tutaj spotkałem się z rożnymi danymi, grubo poniżej 4s (?) do setki wiadomo że ponad to jest już ciężej, szerokie opony, hamulce też niczego sobie, powiem szczerze ze yamaha ypvs troszkę blednie w moich nie do końca dobrze poinformowanych oczach.
Problem mianowicie jest taki ze z rgv zresztą yvps i innymi z epoki pierwszej polowy lat 90 jest problem zarówno z częściami jak i z samym motocyklem (sportowym).
Prosiłbym o podanie waszych faworytów w cenie około 5k zł
Kryteria, no takie jakimi sami sugerowalibyście sie przy zakupie, dostępność części, niezawodność + ważne kryterium osiągi i etc

- mlodybm
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 1/2/2008, 18:36
Jedno pytanie : do czego ten motocykl ma Ci służyć?
Jeśli do wożonka po mieście , do szkoły itp to nie polecam... fakt mała waga , dobre heble... ale jest to dwusuwowa ćwiara--> momentu obrotowego praktycznie nie ma na niskich i średnich obrotach - musisz kręcić silnik dosyć wysoko żeby jakoś sprawnie sie tym poruszać. Po drugie spalanie? zapewne spalanie na poziomie +10l / 100km Cie nie martwi
Czy nie lepiej byłoby kupić ( jeśli masz prawko ofkors) jakąś 400-600? do 5tys zł kupisz fzr 400-600 i różne tego typu maszynki. Prawda, motocykl prawdziwy, cięższy , troche większy na którym jazda sprawiałaby Ci przyjemność, malutko pali, power jest...
Ja na twoich miejscu nie bawił w dwusuwy (częsta wymiana tłoków, mieszanki , moment obrotowy... albo jego brak itp itd )
Jeśli do wożonka po mieście , do szkoły itp to nie polecam... fakt mała waga , dobre heble... ale jest to dwusuwowa ćwiara--> momentu obrotowego praktycznie nie ma na niskich i średnich obrotach - musisz kręcić silnik dosyć wysoko żeby jakoś sprawnie sie tym poruszać. Po drugie spalanie? zapewne spalanie na poziomie +10l / 100km Cie nie martwi

Czy nie lepiej byłoby kupić ( jeśli masz prawko ofkors) jakąś 400-600? do 5tys zł kupisz fzr 400-600 i różne tego typu maszynki. Prawda, motocykl prawdziwy, cięższy , troche większy na którym jazda sprawiałaby Ci przyjemność, malutko pali, power jest...
Ja na twoich miejscu nie bawił w dwusuwy (częsta wymiana tłoków, mieszanki , moment obrotowy... albo jego brak itp itd )

jest:
XR 200 R 83r
motocykl x
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar
)
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
XR 200 R 83r
motocykl x
DT 80 93r supermoto --> no co?

cipkowóz (różowy komar

fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r

-
thor - Świeżak
- Posty: 82
- Dołączył(a): 8/8/2006, 14:54
- Lokalizacja: Wójtowo
30NM nie powala....
rgv to podobno ten sam silnik co rs 250... do 100 okolo 5 s (4.5-5.5- z takimi danymi sie spotkalem i raczej sie to potwierdza). Na rgv nie jezdzilem, rs'ke mialem przez troszke ponad rok. Motocykl lekki z naprawde mocnymi heblami (2 tarcze 298mm chyba i do tego 4-ro tloczkowe zaciski brembo- jak na tak mala mase jest naprawde konkretnie). Mi palila w granicach 7l. Ale z czesciami jest tragedia. O remacie to zapomnij bo w 3000zl sie nie zamkniesz.....
Lepiej wziasc 4T jakas 600
rgv to podobno ten sam silnik co rs 250... do 100 okolo 5 s (4.5-5.5- z takimi danymi sie spotkalem i raczej sie to potwierdza). Na rgv nie jezdzilem, rs'ke mialem przez troszke ponad rok. Motocykl lekki z naprawde mocnymi heblami (2 tarcze 298mm chyba i do tego 4-ro tloczkowe zaciski brembo- jak na tak mala mase jest naprawde konkretnie). Mi palila w granicach 7l. Ale z czesciami jest tragedia. O remacie to zapomnij bo w 3000zl sie nie zamkniesz.....
Lepiej wziasc 4T jakas 600
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
moze romet 200? 

[img:bfb38c4572]http://img155.imageshack.us/img155/9649/outlawfl6cc8.jpg[/img:bfb38c4572] | najlepszy portal motocyklowy: www.scigacz.pl
-
.OUTLAW. - Świeżak
- Posty: 481
- Dołączył(a): 13/2/2008, 18:30
- Lokalizacja: pierd****Å‚ prÄ…d?
Jak w tej kwocie to chyba najlepiej szukać gsxf 600, z kupowaniem wynalazków jest tak że jeździ sie do pierwszej awarii, która zazwyczaj następuje dość szybko a potem okazuje sie że taniej oddać moto na skup surowców wtórnych niż naprawić.
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Suzuki GN 250. Do miasta jak znalazł, po trasie też miło się śmiga. Na prawku tym śmigam. Bardzo fajna sprawa. I nawet kopyto ma.
- Budda
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 4/3/2008, 19:34
- Lokalizacja: FSW/ Obecnie Dublin
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości