Czy potrzebna tylko synchronizacja??
			Posty: 16
			 • Strona 1 z 1
		
	
Czy potrzebna tylko synchronizacja??
Witam. Zainteresowałem sie Suzuki GSX 600F. Jestem na kupnie, rozmawiałem z właścicielem i z rozmowy można wnioskować ze jest wszystko ok, przywieziony w listopadzie 2007 do polski z belgi, przygotowany do sezonu tzn. filtry, olej, świece, jednakże wspomniał cos ze czasem zdarza mu sie "przebierać", poratujcie czy to rzeczywiście może być synchronizacja,<przebieg 52 tyś> ponieważ mam przejechać 350 km zeby go zobaczyć i chciałbym wiedzieć co to moze być lub w jaki sposób to zdjagnozować na miejscu, a tak w nawiasie to ile taka synchronizacja moze kosztować??pozdrawiam, dzięki
				"...piękno i siła tkwi w prostocie..."
			- pawlus
 - Świeżak
 - Posty: 6
 - Dołączył(a): 10/2/2008, 11:04
 - Lokalizacja: Kraków
 
Belgowie nie złuną z dbałości o sprzęt .. . sprawdź w serwisówce czy trzeba zaglądać do zaworów... u mnie regulacja jest na płytkach - pierwsze zaglądnięcie nastąpiło jak serwisówka mówiła i było to przy 42k km - jak mechanik z Yamahy powiedział - niemusiał NIC zmieniać = moto nie było katowane 
 ... a po synchornizacji gaźników prawie spadłem ze sprzęta jak mu odkręciłem przy wyprzedzaniu - no zaskoczył mnie 
 ...
				
			- 
				

cezare - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 682
 - Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
 - Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ
 
w moim GSXF filt powietrza synchro i zawory co 12 tys koszt ok 200 zl +70 filtr olej co 6 tys koszt 120 z filtrem!!np klocki jeden komplet 100 zl!!!a ktory rok tego gsxf? aaaa i jak ma przebieg 52 tys to licz sie z tym ze rozrzad bedzie do wymiany ...a tu juz koszt ok 400 zl z robocizna...
				habba babba!
			- 
				

palgumeniedusze - Stały bywalec
 - Posty: 1295
 - Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
 - Lokalizacja: WLKP
 
To raczej do mechaniki, ale brak zapłonu może być spowodowany kiepskimi świecami, kablami, jak również brakiem synchro. Scenariusza typu słaba kompresja na którymś garze nie zakładam, choć i taka ewentualność może wystąpić.
Zmiana świec na początek - nie pomoże to zrobić synchro i zajrzeć w zaworki.
Jak jesteś zdecydowany to kup świece i przed zakupem każ wymienić... jak pomoże to ceny nie zbijesz
				Zmiana świec na początek - nie pomoże to zrobić synchro i zajrzeć w zaworki.
Jak jesteś zdecydowany to kup świece i przed zakupem każ wymienić... jak pomoże to ceny nie zbijesz
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
			- 
				

Grzybu - Bywalec
 - Posty: 784
 - Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
 - Lokalizacja: Syc.oof
 
To suzuki jest z 91 roku i normalnie pali<Grzybu," ale brak zapłonu może być spowodowany kiepskimi świecami, kablami, jak również brakiem synchro".>, tylko właściciel wspominał że czasem przebiera, czy mozna to nazwać delikatnym dławieniem przy odkręceniu manetki. Zresztą poniżej link, wiec sami oceńcie co ono warte na oko:)pozdrawiam
http://moto.gratka.pl/tresc/suzuki-gsx- ... 2097d1&s=7
				http://moto.gratka.pl/tresc/suzuki-gsx- ... 2097d1&s=7
"...piękno i siła tkwi w prostocie..."
			- pawlus
 - Świeżak
 - Posty: 6
 - Dołączył(a): 10/2/2008, 11:04
 - Lokalizacja: Kraków
 
no jak na ten rok nie jest zly!!!w opisie jest napisane ze jest przygotowany do sezonu wiec...synchro bylo robione....z tym przebiegiem jesli jest rzeczywisy mozesz liczyc sie z wymiana rozrzadu!!!
				habba babba!
			- 
				

palgumeniedusze - Stały bywalec
 - Posty: 1295
 - Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
 - Lokalizacja: WLKP
 
Ja pod pojęciem przebiera rozumiem nie równe obroty i chwilowe dławienie silnika na wyższych. Tak wnioskuje z rozmowy telefonicznej, jednakże dokładnie sie nie dopytałem co mam rozumieć pod słowem " przebiera". Jeśli chodzi o przygotowanie do sezonu, to synchro nie było robione, właściciel mówił ze właśnie na jakimś forum mu doradzono, ze te objawy "przebieranie" to wina braku synchronizacji. A jak to zdjagnozować na miejscu, czy to tylko synchronizacja?
				"...piękno i siła tkwi w prostocie..."
			- pawlus
 - Świeżak
 - Posty: 6
 - Dołączył(a): 10/2/2008, 11:04
 - Lokalizacja: Kraków
 
Wiem że właściciel sie nie przyzna ze coś jest nie tak,jednakże podoba mi sie ten model.Stać mnie na niego i nie chce jeszcze czekać i zbierać<chociaż nie zbierałem:D>postanowiłem zacząć ten sezon na moto, ale to też nie desperacja, nie chce sie wpakować w jakiegoś klopsa:/. A powiedzcie mi w jaki sposób można zdiagnozować czy synchro wystarczy?Szkoda by było mojej drogi przez pół Polski:/
				"...piękno i siła tkwi w prostocie..."
			- pawlus
 - Świeżak
 - Posty: 6
 - Dołączył(a): 10/2/2008, 11:04
 - Lokalizacja: Kraków
 
Jak wyżej napisałem - wymień najpierw świece - to typowe objawy zimową porą. (można powiedzieć 60% sprzętów zimą robi takie numery jeśli się z nimi źle postępuje 
  Z TYM, ŻE, właśnie dlatego zimą łatwiej opchnąć coś co ma podobne objawy spowodowane np. nieszczelnością zaworów itp.) 
Dlatego mówię - świece na dzień dobry - jak nie to, to możesz diagnozować dalej, albo sobie odpuścić.
Poprostu bez oględzin nie powiem ci na 100%, że synchro czy wymiana świec wystarczy. Zawsze jest jakiś % ryzyka.
A co to za przygotowanie do sezonu, jeśli występują problemy o których piszesz?
Wahania obrotów mogą wskazywać na zużyte membrany (choć niekoniecznie) a dławienie przy nagłym otwarciu gazu (na rozgrzanym piecu) na brak sychronizacji (choć też niejednoznacznie)
Zaraz mnie pewnie ktoś pogoni, że to nie ten dział
				Dlatego mówię - świece na dzień dobry - jak nie to, to możesz diagnozować dalej, albo sobie odpuścić.
Poprostu bez oględzin nie powiem ci na 100%, że synchro czy wymiana świec wystarczy. Zawsze jest jakiś % ryzyka.
A co to za przygotowanie do sezonu, jeśli występują problemy o których piszesz?
Wahania obrotów mogą wskazywać na zużyte membrany (choć niekoniecznie) a dławienie przy nagłym otwarciu gazu (na rozgrzanym piecu) na brak sychronizacji (choć też niejednoznacznie)
Zaraz mnie pewnie ktoś pogoni, że to nie ten dział
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
			- 
				

Grzybu - Bywalec
 - Posty: 784
 - Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
 - Lokalizacja: Syc.oof
 
to przygotowanie do sezonu to sporo okrojone->bo swiece olej i filtr to podstawa
a maszyna niczego sobie
moze pogadaj z kolesiem niech zrobi synchro jak pomoze to mu za nie oddasz bo powinien byc pewien swojego sprzetu
a tak apropo to u mnie kolo robi synchro za 50 zl i robil je wszystkim moim kumplom i sa zadowoleni
pzdr
				a maszyna niczego sobie
moze pogadaj z kolesiem niech zrobi synchro jak pomoze to mu za nie oddasz bo powinien byc pewien swojego sprzetu
a tak apropo to u mnie kolo robi synchro za 50 zl i robil je wszystkim moim kumplom i sa zadowoleni
pzdr
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
			- 
				

limak14 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 3798
 - Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
 - Lokalizacja: LBN/Puławy
 
			Posty: 16
			 • Strona 1 z 1
		
	
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości