Zobacz wÄ…tek - Kawasaki ZX6R 2005
NAS Analytics TAG

Kawasaki ZX6R 2005

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Kawasaki ZX6R 2005

Postprzez caliber1986 » 31/1/2008, 16:29

Witam. Mam zamiar kupic Kawe 636 z 2005 roku. Tak sie sklada ze udalo mi sie uzbierac okolo 21tys zl i wiem ze za tyle juz taki motocykl kupie. Nie wiem tylko czym sie kierowac przy zakupie tego moto, na co zwrocic uwage. Mam kogos kto pojedzie ze mna i jako tako oceni z pewnoscia stan techniczny bo od kilku lat jezdzi na motocyklu. Aktualnie na Cbr 600rr. To ma byc moj pierwszy wlasny motocykl. Zastrzegam odrazu ze nie pierwszy na jaki wsiade, ale pierwszy ktory mam zamiar kupic za wlasne pieniadze, moglbym nawet powiedziec ze za wszystkie oszczednosci :) W zwiazku z tym chcialbym prosic o opinie na temat 636 z 2005r. Bylbym bardzo wdzieczny za kontakt ze strony uzytkownikow tych moto lub tych ktorzy mieli z nimi stycznosc i moga mi cos w tej sprawie powiedziec.
Czy moto ma jakies wady? Czy warto kupic motocykl po slizgu? Bo z pewnoscia bedzie tanszy. Co z cenami czesci? Z góry dziekuje. Z racji tego ze nie czesto mam okazje byc na forum podaje moj mail caliber1986@wp.pl , gg. 11690496 . Pozdrawiam
Avatar użytkownika
caliber1986
Bywalec
 
Posty: 679
Dołączył(a): 26/10/2007, 19:54
Lokalizacja: POZNAN/Paledzie


Postprzez VCO » 31/1/2008, 21:18

Jak nie wiesz co to za moto to czytaj jest tu i w necie artykuł o tym moto a w zasadzie ich pełno i opinni na ich temat...

Ja kupuje tylko po ślizgu ale też zalezy jakim i tak zawsze zaoszczędze te pare tys. czasem nawet zarabiam w ten sposob zbierając na moje własne moto Teraz np. po Bandita jade w niedziele odebrać...

Ja osobiście wole model poprzedni 03-04 ale z kwestji wyglądu nowsze mi sie nie podobają... Ale 2005 jest sporo udoskonalony miedzy innymi podoba mi sie system który zapobiega blokowaniu koła podczas redukcji biegów a raczej hamowania nimi To jest fajne bo nie trzeba patrzeć na obrotomierz zeby wiedzieć kiedy zzucac biegi by uniknąc zblokowania wrazie ewentualnej pruby wejscia na gume (tj. 2 w dół i gaz) A w Yamaszce R1 z tego co słyszałem to trzeba dopłacać za takie coś przynajmniej kiedyś tak było moze teraz montują to SP (bo tak to sie bodajze nazywa)seryjnie
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem :D
Avatar użytkownika
VCO
Świeżak
 
Posty: 247
Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
Lokalizacja: Z przed biurka




Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê