3 pytania o mz etz 250..
Posty: 11
• Strona 1 z 1
3 pytania o mz etz 250..
Czy to prawda ze w kazdej MZ wyskakuje 2 bieg? jak sobie z takim czyms poradzic?
W mojej mz gdy mam przekrecony kluczyk na przeplyw prad jak wlaczam kierunkowskazy to nie dzialaja, tylko cos tak dziwnie "skwierczy". natomiast gdy mz jest odpalona wszystko jest ok.. Wie ktos oco chodzi :O cos z akumulatorem?
I trzecie pytanie, jak stoje w miejscu na sprzegle, to mi po chwili gasnie, musze troche paliwa mu dac zeby nie zgasl.. to wina podkrecenia sprzegla czy co..
Za kazda pomoc z gory dzieki..
W mojej mz gdy mam przekrecony kluczyk na przeplyw prad jak wlaczam kierunkowskazy to nie dzialaja, tylko cos tak dziwnie "skwierczy". natomiast gdy mz jest odpalona wszystko jest ok.. Wie ktos oco chodzi :O cos z akumulatorem?
I trzecie pytanie, jak stoje w miejscu na sprzegle, to mi po chwili gasnie, musze troche paliwa mu dac zeby nie zgasl.. to wina podkrecenia sprzegla czy co..
Za kazda pomoc z gory dzieki..
- SuzukiRG80
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 13/12/2006, 17:02
-
icid - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
melvin wiesz co to prąd ? kretyn ...
to ,że migacze niedziałają na postoju jest spowodowane zbyt słabym napięciem , zapewne jest tam przerywacz manualny nie elektroniczny który na rozruch potrzebuje troszke więkrzego napięcia od elektronicznego , na odpalonym silniku do napięcia akumulatora dochodzi napięcie z źródła i rezystancja wewnętrzna się zmniejsza co powoduje sprawniejsze działanie przerywacza.
to ,że migacze niedziałają na postoju jest spowodowane zbyt słabym napięciem , zapewne jest tam przerywacz manualny nie elektroniczny który na rozruch potrzebuje troszke więkrzego napięcia od elektronicznego , na odpalonym silniku do napięcia akumulatora dochodzi napięcie z źródła i rezystancja wewnętrzna się zmniejsza co powoduje sprawniejsze działanie przerywacza.
Korek rozporek.
- korek31
- Świeżak
- Posty: 209
- Dołączył(a): 2/10/2007, 15:05
W mojej MZ z 2 biegiem było wszystko ok i u znajomych tak samo więc wydaje mi sie ze to tylko jakaś plota ale np wadą są kosze sprzęgłowe które przy katowaniu potrafią spadać . Co do kierunków to tak jak ci pisał korek31 coś ze zbyt słabym napięciem pozdrawiam
www.kamikazedriver.prv.pl | !!!Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem!!! | !!!Nie bierz życia na serio i tak nie wyjdziesz z niego żywy !!! | !!! GSX_R 750 Srad !!!
-
P_R_O_T_E_Z_A - Świeżak
- Posty: 139
- Dołączył(a): 3/12/2007, 16:35
- Lokalizacja: Sosnowiec
z tym ze moto Ci na sprzęgle gasnie to chyba Ci sprzeglo poprostu ciągnie , podciąg je i wtedy zobacz
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
- PavloRBR
- Świeżak
- Posty: 455
- Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
- Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady
Co do tego drugiego biegu to w MZ zdarza się, że odkręca sie taka mała śrubka trzymająca wodziki te łączące skrzynie z dźwignią zmiany biegów na swoim miejscu (nie wiem jak to dobrze opisać
) i wtedy jest problem szczególnie z dwójką. Ja miałem to u siebie kiedyś w 251 po naprawieniu tego skrzynia działała jak nówka.
Zwykle ten mankament pojawia się wtedy jeśli ktoś coś naprawiał wcześniej i nie zabezpieczył gwintu jakąś farbą albo klejem przed odkręcaniem.

Zwykle ten mankament pojawia się wtedy jeśli ktoś coś naprawiał wcześniej i nie zabezpieczył gwintu jakąś farbą albo klejem przed odkręcaniem.
cbr 1000f dual
- Cidman
- Świeżak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 14/4/2007, 16:00
- Lokalizacja: Nowa Sarzyna - Rzeszów
Etka stoi juz w moim garazu ;p Co wy na to? ma pare usterek ale to drobiazgi.
http://allegro.pl/item281684358_mz_etz_250.html
aha i mam maly problem hamulec tylni jest strasznie slaby jak naciskam dzwignie to hamuje dopiero jak dojdzie nardzo nisko i az dotyka rury wydechowej. :/
http://allegro.pl/item281684358_mz_etz_250.html
aha i mam maly problem hamulec tylni jest strasznie slaby jak naciskam dzwignie to hamuje dopiero jak dojdzie nardzo nisko i az dotyka rury wydechowej. :/
- SuzukiRG80
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 13/12/2006, 17:02
SuzukiRG80 napisał(a):aha i mam maly problem hamulec tylni jest strasznie slaby jak naciskam dzwignie to hamuje dopiero jak dojdzie nardzo nisko i az dotyka rury wydechowej. :/
Podciongni go sobie tam przy kole tylnim przy dzwigni która wystqaje z bębna chamulca jest gwintowany pręt podkręć go powinno być dobrze albo sprawdz czy okładziny nie są zjechane
Nienawidze anty motocyklistów co życzą nam źle ;/;/ fan streetbike moto gp fmx/sm/mx/MP i ME/
(otwórz link)Im

-
konan - Świeżak
- Posty: 153
- Dołączył(a): 28/9/2007, 15:58
- Lokalizacja: Poznań
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości