Zobacz wÄ…tek - VTR 1000 vs. CBR 1100 XX
 
NAS Analytics TAG

VTR 1000 vs. CBR 1100 XX

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

VTR 1000 vs. CBR 1100 XX

Postprzez Åšwierzak » 26/10/2007, 23:18

Witam!
Nie pytajcie czemu akurat takie dwa modele mnie interesują. Sam nie wiem do końca...
Ale to fakt, że nie mogę się zdecydować. Wiem, że to zupełnie dwie różne maszyny, do różnych zastosowań. Ale nie mogę się zdecydować.
Co wybrać?
W jeździe na motocyklu jest coś z pielgrzymowania - nie tyle zważamy na cel podróży, co na samą drogę.
Avatar użytkownika
Åšwierzak
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 13/9/2007, 00:15
Lokalizacja: Katowice


Postprzez jasql » 26/10/2007, 23:31

Dla samego dzwieku V-ke
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
Avatar użytkownika
jasql
Bywalec
 
Posty: 603
Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
Lokalizacja: Londyn


Postprzez MadboY » 26/10/2007, 23:37

a mi wlasnie dzwiek Vki jakos nie lezy. Ostatnio szedlem sobie i slysze gang. Mysle sobie jakis chopper jedzie.. po chwili wylania sie VTR wlasnie.
Nie wiem, moze jestem odosobniony ale mi bardziej lezy dzwiek rzedowej szlifierki ;)
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ;)
Avatar użytkownika
MadboY
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
Lokalizacja: Wawa

Postprzez icid » 27/10/2007, 06:46

Ja jednak myśle że cbr 1100xx bezkonkurencyjna wogóle inna półka.
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez spazz » 27/10/2007, 09:45

xx to wielka krowa nawet x11 wyglada jak lokomotywa z tym przeogromnym bakiem... vtr jest zwinny i malutki przy niej.
Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez Terror » 27/10/2007, 11:25

Spazz ma rację, XX jest wielki, coś w stylu Buzy, VTR to ostrzejszy sportowy sprzęt.
XXem za to można trzaskac długie przeloty bez wiekszego problemu. Co kto lubi.
Ja myslałem nad XX, ale teraz nie mam okazji polatać w trasie więc nie kupuję :(
No hope. no cure. No problem.
Avatar użytkownika
Terror
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 25/8/2005, 11:06
Lokalizacja: WW-WWa

Postprzez bolokolo » 27/10/2007, 12:13

najlepiej powiedz do czego potrzebujesz motocykl, a pozniej mozemy cos wiecej doradzic :wink:
zx12r-sprzedane.w dalekich planach zx14. | www.fight-club.pl | Don Bolo | Masz coÅ› do mnie?Z bani?
Avatar użytkownika
bolokolo
Bywalec
 
Posty: 714
Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk

Postprzez Åšwierzak » 27/10/2007, 13:35

He, he...
W tym cały problem, że oba się nadają. Latam zarówno po mieście jak i przelotówki na trasie. Dalsze i bliższe wypady również. I podobają mi się oba. :)

Spróbujmy podsumować:

VTR-ka
+ lekka i zwinna
+ silnik V-ka
- zasięg ok. 150 km
- duże spalanie
- mniej wygodna na duże trasy

CBR-ka
+ super na długie trasy, bardzo wygodna
+ Zasięg 300 km
+ małe spalanie jak na 160 KM
- cięższa i mało zwinna w porównaniu do VTR-ki

PodsumowujÄ…c:
VTR większy fun a CBR większy komfort.

To przypomina wybór pomiędzy Mercedesem a BMW. :)

Więc może na decyzję wpłyną oglądane przeze mnie egzemplarze. Może kupię ten, który będzie w lepszym stanie? A jeśli oba będą super.... ???
W jeździe na motocyklu jest coś z pielgrzymowania - nie tyle zważamy na cel podróży, co na samą drogę.
Avatar użytkownika
Åšwierzak
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 13/9/2007, 00:15
Lokalizacja: Katowice

Postprzez jasql » 27/10/2007, 13:45

Dozbieraj kasy i kup dwa.
To bedzie dopiero fun.
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
Avatar użytkownika
jasql
Bywalec
 
Posty: 603
Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
Lokalizacja: Londyn

Postprzez Åšwierzak » 27/10/2007, 13:46

Słuszna sugestia. Który kupić pierwszy? ;)
W jeździe na motocyklu jest coś z pielgrzymowania - nie tyle zważamy na cel podróży, co na samą drogę.
Avatar użytkownika
Åšwierzak
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 13/9/2007, 00:15
Lokalizacja: Katowice

Postprzez bolokolo » 27/10/2007, 13:52

a jezdziles juz nimi? mysle ze przejazdzka cbr i vtr rozwieje twoje watpliwosci :wink: bardziej podoba mi sie xx, np dlatego, ze lubie duze sprzety :lol:
zx12r-sprzedane.w dalekich planach zx14. | www.fight-club.pl | Don Bolo | Masz coÅ› do mnie?Z bani?
Avatar użytkownika
bolokolo
Bywalec
 
Posty: 714
Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk

Postprzez pk. » 27/10/2007, 17:23

To przypomina wybór pomiędzy Mercedesem a BMW.

raczej wybór między SUVem a coupe. Sam mam podobny problem ale jesli chodzi o auto :P

VTR przy ostrym pałowaniu moze spalić od cholery.
Nawet 13-15L. :<
W mieście duzo lepiej bedzie sie tym jezdzic niz xxem.
z kolei jak pisaliscie xx to typowy sportowy turystyk raczej nie do bujania sie po miescie.

Ja bym sie wyłamał i wział kultową 954 ;] Ale z tych dwóch zdecydowanie VTR.
pk.
Świeżak
 
Posty: 167
Dołączył(a): 17/8/2007, 19:21

Postprzez Cidman » 27/10/2007, 19:46

Ja bym brał XXa, juz mam w planach takiego ale jeszcze trzeba dozbierać kasiory. Motor jak dla mnie idealny do turystyki, a z kuferkami wygląda super... tak można powiedzieć potężnie no i wcale nie jest taki cieżki jakby sie wydawało. Ta moja honda 1000f jest cięższa chyba i trudniejsza do jazdy a mimo wszystko po przyzwyczajeniu sie jeździ sie nią przyjemnie i lekko. Tak i tu masa nie powinna raczej stanowić problemu. Najważniejszym argumentem powinno być to, że XX przy normalnej jeździe nie powinien dużo palić wachy, a wspomniane spalanie w vtr 13-15L w cebrze raczej jest niespotykane nawet przy ostrej jeździe.
Takie jest moje zdanie na ten temat :)
cbr 1000f dual
Cidman
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 14/4/2007, 16:00
Lokalizacja: Nowa Sarzyna - Rzeszów

Postprzez Åšwierzak » 31/10/2007, 00:37

Wypada powiadomić wszystkich szanownych forumowiczów, którzy tu dyskutowali o mojej decyji.

Do ostatniej godziny nie wiedziałem co wybrać. Idąc za radą Bolokola przejechałem się jednym i drugim motocyklem.

Wrażenia:
VTR - super zwrotny i lekki a silniczek mruczy jak kotka ;) cudowna V-ka.
CBR - wygodny i komfortowy z niezłym wykopem, stabilny jak pier**lona skała... :))

No i wybrałem CBR 1100 XX.

Na podjęcie decyzji złożyło się kilka elementów (mocno subiektywnych):
1. Zdefiniowałem sobie po kilku przejażdzkach moje preferencje i skłaniają się one bardziej ku wygodnemu turystykowi z niezłym wykopem!
2. Trafiłem uszanowany egzemplarz (każdy tak myśli... :)
3. Poszedł z dobrej ręki i w dobrej cenie.
4. Moto na wiosnę miało robiony przegląd: olej i filtr, regulacja gaźników, wymiana tarczy na nową + nówki oponki Michelin Pilot.

Jednym słowem koniec dylematów. Na razie. :)))

A dla VTR-ki - WIELKI szacunek!
W jeździe na motocyklu jest coś z pielgrzymowania - nie tyle zważamy na cel podróży, co na samą drogę.
Avatar użytkownika
Åšwierzak
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 13/9/2007, 00:15
Lokalizacja: Katowice

Postprzez prelude1 » 31/10/2007, 01:05

bedziesz zalowal! :D

Vka to jest to, ale one maja to do siebie,ze sie je albo kocha i nie ma wtedy mowy o kupnie czegos innego albo sa nam obojetne.
prelude1
Świeżak
 
Posty: 133
Dołączył(a): 2/8/2007, 19:27

Postprzez spazz » 31/10/2007, 14:47

no to trzeba sie ustawic i te twoje dwa iksy poogladac. proponuje ropzoczecie sezonu w czestochowie
Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez Åšwierzak » 31/10/2007, 14:54

Już teraz wiem, że nie żałuję. :)
Nie chcę przez to powiedzieć, że VTRka jest gorsza. Wcale nie!
To kwestia indywidualnych preferencji i egzemplarza, który się akurat kupuje.
CBR zbiera się inaczej, ale przy 164 KM nie ma na co narzekać. Idzie jak burza!
Sportowy turystyk to mój wybór, choć jeśli zdecydował bym się na VTR to też pewnie bym nie żałował. :)

ParÄ™ fotek:

Obrazek

Obrazek

Obrazek
W jeździe na motocyklu jest coś z pielgrzymowania - nie tyle zważamy na cel podróży, co na samą drogę.
Avatar użytkownika
Åšwierzak
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 13/9/2007, 00:15
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Åšwierzak » 31/10/2007, 15:12

spazz napisał(a):no to trzeba sie ustawic i te twoje dwa iksy poogladac. proponuje ropzoczecie sezonu w czestochowie


Proponuję nie kończyć go wcale... :)
Avatar użytkownika
Åšwierzak
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 13/9/2007, 00:15
Lokalizacja: Katowice

Postprzez spazz » 31/10/2007, 16:52

jak patrze za okno to mi zal sprzetu i siebie rzecz jasna
Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez Kris2k » 31/10/2007, 17:20

Ktory to rocznik, jaki ma przebieg i ile to kosztowalo? ;)
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê