Zobacz wÄ…tek - Honda CB500 dziwne wibracje
NAS Analytics TAG

Honda CB500 dziwne wibracje

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Honda CB500 dziwne wibracje

Postprzez Bananowy » 23/8/2018, 17:51

Czesc. 2 mies temu kupiłem Hondzie CB500 Z 96r. bardzo zadbana. Silnik chodzi elegancko, lagi suche, delikatnie na zimnym kosz sprzęgłowy słychać. Zauważyłem jednak że podczas jazdy przy każdej prędkości podskakują mi ręce. Czuć takie drgania od przodu. Po wymianie opony to samo. Nie mam doświadczenia więc proszę o info czy to normalne? Pozdrawiam
Bananowy
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 18/5/2018, 21:16


Re: Honda CB500 dziwne wibracje

Postprzez jasnoksieznik » 23/8/2018, 18:00

Zalezy, jak bardzo. Starsze moto i moto bez stabilizatora skretu (wzglednie) wibruja bardziej. Może to być problem, ale raczej przy więszych prędkościach. Poniżej 100km/h może być odczuwalne, ale nie powinno przeszkadzać.

Bardziej zależy to od prędkości, czy obrotów?
BMW -> KTM. Mogę mieć spaczenie zawodowe.
Avatar użytkownika
jasnoksieznik
Stały bywalec
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
Lokalizacja: Monachium


Re: Honda CB500 dziwne wibracje

Postprzez Bananowy » 23/8/2018, 19:28

Nie ma znaczenia. Ciągle lekko trzęsie.
Bananowy
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 18/5/2018, 21:16

Re: Honda CB500 dziwne wibracje

Postprzez ChaoticBiker » 24/8/2018, 09:24

Wibracje zazwyczaj zaleza od silnika albo predkosci.
Nie ma tak, ze "ciagle trzesie". Zazwyczaj trzesie w konkrentych obrotach albo konkretnych predkosiach.

Na co ja bym zwrocil uwage:
- nie wywazone kola
- zle naciagniety lub uszkodzony (przeciagniety) lancuch
- gazniki niezsynchronizowane
- brak /rozne poziomy oleju w lagach