Kawasaki KlR 600 A
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Kawasaki KlR 600 A
Witam. Mam pytanie co do mojego mtotoru. W zeszłym roku zakupilem z niemiec kawasaki klr 600. Jest to rocznik stary bo 85 ale w ładnym stanie. W papierach ma wpisane ze 27.00 KM (19.7 kW)). Troche malo jak na taką pojemnosc. Moj kolega ma taki sam tylko rocznik 86 i juz ma 42 km. Silnik jest identyczny wiec niewiem dlaczego moj jest słabszy. Znajomy twierdzi ze to modul albo gaznik. Czy wie ktos czy moze to byc faktycznie to modul i jak bym go wymienil to zwiększe moc w moim klr?
- brony1988
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 6/2/2018, 15:36
Re: Kawasaki KlR 600 A
Niemcy dlawili motocykle na dlugo przed wejsciem prawka kat. A2. Internet spotyka czesto wersje 24KM, wiec to chyba typowe zjawisko.
Tu masz, niestety w gotyku pisane:
http://www.motorradonline24.de/mo24foru ... s-problem/
Nawet wraz z lista czesci.
Nie zapomnij zaktualizowac papierow po operacji.
Tu masz, niestety w gotyku pisane:
http://www.motorradonline24.de/mo24foru ... s-problem/
Nawet wraz z lista czesci.
Nie zapomnij zaktualizowac papierow po operacji.
BMW -> KTM. Mogę mieć spaczenie zawodowe.
-
jasnoksieznik - Stały bywalec
- Posty: 1461
- Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
- Lokalizacja: Monachium
Re: Kawasaki KlR 600 A
A jednak w gaźniku jest przyczyna, a nie w module. Dziękuje za pomoc i pozdrawiam.
- brony1988
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 6/2/2018, 15:36
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości