Motocykl na droge i tor
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Motocykl na droge i tor
Witam.
Chcialbym w tym temacie poruszac zagadnienia technicznie, przerobek oraz doradztwa co warto, a czego nie.
Kupilem CBR600RR PC37 i zamierzam przeprowadzic tylko najpotrzebniejsze mody, aby jezdzic po ulicy i po torach (dla zainteresowanych moge wrzucic liste modyfikacji jakie zamierzam przeprowadzic).
Pytanie pierwsze - sety.
Czy sety sportowe z innych motocyklu sa kompatybilne, czy powinienem szukac tylko od modelu PC37?
Crashpady krotkie, czy nieco dluzsze?
Chcialbym w tym temacie poruszac zagadnienia technicznie, przerobek oraz doradztwa co warto, a czego nie.
Kupilem CBR600RR PC37 i zamierzam przeprowadzic tylko najpotrzebniejsze mody, aby jezdzic po ulicy i po torach (dla zainteresowanych moge wrzucic liste modyfikacji jakie zamierzam przeprowadzic).
Pytanie pierwsze - sety.
Czy sety sportowe z innych motocyklu sa kompatybilne, czy powinienem szukac tylko od modelu PC37?
Crashpady krotkie, czy nieco dluzsze?
Odważni nie żyją WIECZNIE
Ostrożni nie żyją WCALE!
Ostrożni nie żyją WCALE!
- MsK
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 20/1/2013, 20:52
- Lokalizacja: KTA
Re: Motocykl na droge i tor
sety tylko od pc37 a jezeli chodzi o crash pady to najlepiej bez latac
aprilia RSV4
-
suhy-19 - Moderator
- Posty: 2660
- Dołączył(a): 18/12/2012, 13:35
- Lokalizacja: DLW
Re: Motocykl na droge i tor
A to ciekawe Dlaczego uwazasz, zeby bez latac? Znam ryzyko i skutki, gdzie przez crashe moze moto koziolkowac, ale i tak prawdopodobienstwo jest male I crashe czesciej ratuja, niz wyrzadzaja szkode. Chyba, ze ktos zaklada 15cm crashe jak do stuntu to fakt - proszenie sie o efektowny szlif
Odważni nie żyją WIECZNIE
Ostrożni nie żyją WCALE!
Ostrożni nie żyją WCALE!
- MsK
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 20/1/2013, 20:52
- Lokalizacja: KTA
Re: Motocykl na droge i tor
no wlasnie dlatego w r6 nie mialem i moto mialo tylkko delikatnie porysowane owiewki kumpla kawa zawsze szla kozłami ale jak juz chcesz brac to krótkie
aprilia RSV4
-
suhy-19 - Moderator
- Posty: 2660
- Dołączył(a): 18/12/2012, 13:35
- Lokalizacja: DLW
Re: Motocykl na droge i tor
Tak, tak - tylko krotkie wchodza w gre - pierwszy kontakt z asfaltem i aby dekle sie nie przetarly.
Ogolnie ograniczam sie do minimum z przerobek, tylko to co trzeba. Bez podnoszenia mocy, zawias seria (waze 65kg, wiec zawieszenie wystrojone pod moj tylek ).
Mialem nadzieje, ze torowi wyjadacze odezwa sie w temacie i podpowiedza co jest wrecz konieczne. Ja liste sobie zrobilem co chce zmienic i gromadze graty. Na tor typu Slovakiaring czy Brno polece 2-3x w roku max. Mam w granicach 130-145km do owych obiektow. Do Radomia moze wybiore sie w sierpniu, jesli urlopu cos zostanie. Male tory to zawsze szansa na poprawe techniki, relatywnie malym kosztem.
Ogolnie ograniczam sie do minimum z przerobek, tylko to co trzeba. Bez podnoszenia mocy, zawias seria (waze 65kg, wiec zawieszenie wystrojone pod moj tylek ).
Mialem nadzieje, ze torowi wyjadacze odezwa sie w temacie i podpowiedza co jest wrecz konieczne. Ja liste sobie zrobilem co chce zmienic i gromadze graty. Na tor typu Slovakiaring czy Brno polece 2-3x w roku max. Mam w granicach 130-145km do owych obiektow. Do Radomia moze wybiore sie w sierpniu, jesli urlopu cos zostanie. Male tory to zawsze szansa na poprawe techniki, relatywnie malym kosztem.
Odważni nie żyją WIECZNIE
Ostrożni nie żyją WCALE!
Ostrożni nie żyją WCALE!
- MsK
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 20/1/2013, 20:52
- Lokalizacja: KTA
Re: Motocykl na droge i tor
sety zmienisz jak bedziesz tarł istniejącymi, sądzę ze po każdym wyjeżdzie na tor bedziesz wiedział co pozmieniać w wyposażeniu moto
- stareRadio
- Świeżak
- Posty: 443
- Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
- Lokalizacja: Dębica
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości