Zobacz wÄ…tek - Raz na tor, raz na drogÄ™..
NAS Analytics TAG

Raz na tor, raz na drogÄ™..

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Raz na tor, raz na drogÄ™..

Postprzez wally80 » 27/8/2016, 17:24

Cześć,
planuję zakup moto na tor, ale zastanawiam się, czy dałoby się nim czasem śmignąć po drodze publicznej. Czyli na torowanie ubieramy laminaty, a na co dzień cywilne owiewki i opony. Może ktoś już to przerabiał i coś podpowie? Chwilowo opcja 2 oddzielnych motocykli odwleka się w czasie, na tor chcę 600'kę (pewnie gsxr, ale r6 w dobrych pieniądzach też chętnie przygarnę) z lat 2008-10. Obecnego nakeda zdecydowanie szkoda mi tyrać na torze, bo i nie do tego został stworzony.
Będę wdzięczny za sugestie

Tak, wiem, że jak zgruzuję sprzęta na torze to mi rower zostanie.
wally80
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 27/8/2016, 07:53


Postprzez traveler » 27/8/2016, 18:07

Jak najbardziej tak siÄ™ robi

Byłeś już na torze? Może warto byłoby obejrzeć co gdzie jak ;)
FZ6N '09 98HP

brak podpisu.
Avatar użytkownika
traveler
Świeżak
 
Posty: 297
Dołączył(a): 29/6/2015, 17:27
Lokalizacja: BDG


Postprzez rosiboj » 27/8/2016, 22:56

jaak dla mnie to za duzo roboty przy zmianie owiewek, raczej nie bedzie ci sie chcialo
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez andy7 » 27/8/2016, 23:01

Motocykl na tor wozi sie autem na lawecie

:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3268
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez wally80 » 27/8/2016, 23:37

@traveler
na torze byłem, raz na kołach, kolejny raz już na lawecie, jak mnie koledzy uświadomili co i jak :)

Interesuje mnie właśnie kwestia zmiany kompletu owiewek, demontażu lampy itd - jak bardzo jest to czasochłonne, w nakedzie nie mam owiewek, więc nie wiem, ile czasu trzeba na to poświęcić.
Dodam jeszcze, że moto znakomicie wchodzi na pakę autek typu Partner lub Caddy - znacznie wygodniej jechać niż z przyczepą :)
wally80
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 27/8/2016, 07:53

Postprzez Kaai » 28/8/2016, 15:56

mozesz probowac z polsrodkami, tylu czacha na tor z jakas tam lampa ktora bedziesz zaklejal, ale ani to estetyczne ani fajne czy pewnie legalne.

raczej za duzo roboty, nawet glupie drugie kola wrzucac ze slickow na droge to dla mnie lipa, raz na 3 miesiace ok, ale co weekend czy dwa? niee
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez freestyle431 » 29/8/2016, 09:41

Kolego - pomysł legnie szybko w gruzach.
Fajnie się gada, dopóki nie trzeba tego zrealizować.
Raz na miesiąc wypad na tor, to masz 2x zmianę owiewek na miesiąc (droga->tor). Owiewki, śrubki, uchwyty nie są stworzone do wiecznych przekładek, a więc w niedługim czasie wszystko się rozlezie i sprzęt będzie wyglądał wizualnie jak po 10-ciu gruzowaniach. Możesz oczywiście zastosować półśrodki jak radzą koledzy - czyli czacha z laminatu z wmontowaną soczewką itp - da się tak.
Mimo wszystko, najwygodniejszym sposobem jest kupno 600-tki za grosze po glebie (ja tak zrobiłem), a na drogę mieć osobny, normalny sprzęt (w moim przypadku fz1). Wychodzi taniej i rozsądniej, bo sprzęt po glebie idzie dostać za tanie pieniądze, a na torze nie boisz się odwijać. Jakbyś kupił sprzęt za 20 tys i go rozwalił, to raczej nie byłbyś zadowolony, więc z mojej strony radzę to wszystko przemyśleć i raczej skłaniać się ku dwóm osobnym sprzętom - wtedy będzie bezpiecznie i estetycznie. Tyle ode mnie. Pozdro!
freestyle431
Świeżak
 
Posty: 158
Dołączył(a): 13/6/2012, 13:32
Lokalizacja: Kęty



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê