Zobacz wÄ…tek - gsx750r vs zx7 vs 900rr fireblade??co lepsze(mniej awaryjne)
NAS Analytics TAG

gsx750r vs zx7 vs 900rr fireblade??co lepsze(mniej awaryjne)

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

gsx750r vs zx7 vs 900rr fireblade??co lepsze(mniej awaryjne)

Postprzez qbas118 » 14/9/2007, 12:56

witam, przymierzam sie do kupna drugiej mojej maszynki w zyciu
pierwsza to byl gpx600 z 89roku a teraz chce cos od 96 w gore,
interesuja mnie wlasnie takie pozycje, ewentualnie thaundercut yamaszka
co sadzicie o tych pozycjach wymienianych zaznaczam ze od 96 raku w gore!! czy mieliscie z ktorymis kontakt?? slyszalem ze w ninje sie lepiej nie pakowac, czy to prawda?z gory dzieki za opdowiedz ;] pzdr
------->> GPX 600
------>> GSXR 750 SRAD
------->> GSXR 600 K1


"moge przedawkowac zycie co prowadzi do smierci..."
qbas118
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 24/12/2006, 21:14


Postprzez kamell » 14/9/2007, 12:59

miałem kontakt z gsx750r 1:0 dla mnie....
nx 650
Avatar użytkownika
kamell
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
Lokalizacja: Górny Śląsk


FIREBLADE

Postprzez streetfighter-1 » 14/9/2007, 13:28

Najlepsza jest CBR 900 rr i nie ma nawet tego co porownywac do reszty!!!
streetfighter-1
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 28/9/2006, 13:30
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez qbas118 » 14/9/2007, 17:09

no z tym ze jeszcze dodam(moto do 9 tysi)
niby honda najlepsza ale tez nie chce zeby mi palilo 9 litrow;/
a wiem ze 900rr duzo potrafi lyknac;/
------->> GPX 600
------>> GSXR 750 SRAD
------->> GSXR 600 K1


"moge przedawkowac zycie co prowadzi do smierci..."
qbas118
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 24/12/2006, 21:14

Postprzez bolokolo » 14/9/2007, 18:43

ooo chlopie, w ogole 900rr nie pasuje do tego porownania :) nie mam ze swoja zadnych klopotow(99r).istna rakieta :D .co do minusow to w miescie nie jezdzi sie tak dobrze jak 600.jesli chodzi o spalanie to lepiej nie bede cie zalamywac :wink: .mysle ze po skresleniu 900rr wybralbym gsx750r.dosyc zgrabny, lekki no i jest co odkrecic :D
zx12r-sprzedane.w dalekich planach zx14. | www.fight-club.pl | Don Bolo | Masz coÅ› do mnie?Z bani?
Avatar użytkownika
bolokolo
Bywalec
 
Posty: 714
Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk

Postprzez MadboY » 14/9/2007, 20:17

do 9k PLN SRADA 750 w dobrym stanie nie wyrwiesz..
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ;)
Avatar użytkownika
MadboY
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
Lokalizacja: Wawa

Postprzez qbas118 » 14/9/2007, 22:36

ojj wyrwe wyrwe, okolo 97-99r/i 600 i 750,ale nie twierdze ze one sa tanie bo w porownaniu do ninjy sa drogie w pip;]
------->> GPX 600
------>> GSXR 750 SRAD
------->> GSXR 600 K1


"moge przedawkowac zycie co prowadzi do smierci..."
qbas118
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 24/12/2006, 21:14

Postprzez MadboY » 15/9/2007, 00:12

qbas118 napisał(a):ojj wyrwe wyrwe, okolo 97-99r/i 600 i 750,ale nie twierdze ze one sa tanie bo w porownaniu do ninjy sa drogie w pip;]

sam sie interesuje tym modelem bo jest jednym z potencjalnym przyszlorocznych nabytkow i z tego co widzialem to zeby kupic GSXRa SRAD to takie bezwzgledne minimum do 10k PLN a do tego zawsze cos dojdzie.. czy to plyny, czy naped, gumy czy inny rozrzad i robi sie 12k lekko liczac. Ale jak masz jakas okazje to spoko.. tylko zeby nie okazala sie "okazja" ;)
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ;)
Avatar użytkownika
MadboY
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
Lokalizacja: Wawa


Postprzez bolokolo » 15/9/2007, 13:21

moze najlepiej poczekaj do zimy, ceny spadna i trafisz cos w dobrym stanie za nie takie duze pieniadze
zx12r-sprzedane.w dalekich planach zx14. | www.fight-club.pl | Don Bolo | Masz coÅ› do mnie?Z bani?
Avatar użytkownika
bolokolo
Bywalec
 
Posty: 714
Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk

Postprzez Åšwirus » 15/9/2007, 15:44

ja bym brał gsxr 750 sam sie przymierzam do tego motocykla ale za 9 tys nie kupisz nic ciekawego.
moto jest Bogiem, freestyle nałogiem, prędkość zabawą, a stunt podstawa!!
Avatar użytkownika
Åšwirus
Świeżak
 
Posty: 154
Dołączył(a): 31/1/2007, 15:39
Lokalizacja: podole

Postprzez tomekd » 18/9/2007, 14:14

Jezeli chodzi o niezawodnosc to raczej honda.

Pamietam bylo kiedys w jednym z magazynow o kolesu na wczesnej 900rr( 94-96) ktory przejechal 200 000 mil( 320 tys km) bez wiekszych problemow.

Najzabawniejsze jest to za jezdzil na zwyklym,samochodowym oleju Castrol GTX 10w/40 ktory zmienial co 8 tys km a filtr to co 16 tys km. :shock:

Nowsze 900 rr ( tytaj to 929rr i 954rr) to juz zupelnie inny motor.......
tomekd
Świeżak
 
Posty: 131
Dołączył(a): 18/6/2006, 16:24
Lokalizacja: chicago

Postprzez kogut. » 18/9/2007, 15:08

tomekd napisał(a):.
Najzabawniejsze jest to za jezdzil na zwyklym,samochodowym oleju Castrol GTX 10w/40 ktory zmienial co 8 tys km a filtr to co 16 tys km. :shock:


A da sie wogole na takim jeździc?? Przecież moto ma mokre sprzeglo i dlatego leje sie oleje takie zeby sie to sprzęgło nie ślizgało...
http://www.bikepics.com/members/tugok (otwórz link)
954rr & RSV1000R
Avatar użytkownika
kogut.
Bywalec
 
Posty: 561
Dołączył(a): 11/11/2006, 14:27
Lokalizacja: WLKP

Postprzez matimoto87 » 18/9/2007, 21:56

Witam

Chciałbym właczyć sie do dyskusji bo teraz tez mam dylemat co do kupna.Miałem honde F4 na gaznikach 2oo0 rok zle trafiłem bo miała coś z gaznikami własnie chyba przez to ze długo stała na zewnątrz i przerywała i nie równo chodziła.Teraz przymierzam sie do kupna po cenach zimowych jak to sie mówi albo fireblade 900 albo K1 gsxr i tutaj tez nie wiem czy 750 czy 1000.Wiadomo ze honde za 13 tyś kupie ładna ale tak 97-98 a suzuki 750 kupie nawet lekko puknietego 2001 no i bedzie juz na wtrysku.Doradzicie coś
Szczerze chciałbym spróbować suzuke bo po ostatniej hondzie troche sie zniechęciłem do tej marki.

Pozdrawiam
matimoto87
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 31/7/2007, 10:58

Postprzez tomekd » 21/9/2007, 03:59

kogut. napisał(a):
tomekd napisał(a):.
Najzabawniejsze jest to za jezdzil na zwyklym,samochodowym oleju Castrol GTX 10w/40 ktory zmienial co 8 tys km a filtr to co 16 tys km. :shock:


A da sie wogole na takim jeździc?? Przecież moto ma mokre sprzeglo i dlatego leje sie oleje takie zeby sie to sprzęgło nie ślizgało...


Olej to temat-rzeka,trudno generalizowac,raczej indywidualne przypadki,plus to bylo pare lat temu,a oleje sie zmieniaja,kiedys byly SE a teraz to juz chyba SJ czy SK.

Osobiscie kiedys uzylem Castrol GTX 10w/40 w Hondzie,bez zadnych skutkow ubocznych,a pozniej samochodowy Mobil 1 15w/50.Moto dzieki bogu ma 180 000 km na orginalnym sprzegle.

Natomiast w Tunderace czy R1 samochodowy Mobil 1 powodowal slizganie sie sprzegla rozrusznika.

To zalezy.
tomekd
Świeżak
 
Posty: 131
Dołączył(a): 18/6/2006, 16:24
Lokalizacja: chicago

Postprzez Baboon » 21/9/2007, 08:24

...wiem ze 900rr duzo potrafi lyknac;/

Hmmm, nie wiem skąd masz takie dane, ale Fireblade to w miarę oszczędne moto, jeśli chodzi o spalanie paliwka. Mówię o modelu SC33 (roczniki '96-'99 jeśli się nie mylę).

...jesli chodzi o spalanie to lepiej nie bede cie zalamywac...

Jeśli przeraża Cię spalanie Fireblade-a to masz z nim chyba coś nie tak.

U mnie spalanie w SC33 średnio to ok. 7,5L/100km. Żeby mi spaliła 9-10L to muszę już się naprawdę postarać. W trasie jadąc tak sobie do 140 km/h schodzi mi do 6,5L/100km na zbiorniku. Mam akurat porównanie, bo koledzy mają 600-tki (np. GSXR 600 z 2005r) i przy takiej samej dynamice jazdy palą na pewno nie mniej niż mój Fireblade. Żeby 600-tka jechała trzeba ją kręcić na obroty a wysokie obroty właśnie generują gwałtowny przyrost spalania.

Plusem GSXR-a jest to, że poniżej 2000r można kupić na wtrysku ale jeśli chodzi o jakość to IMO Honda. No i sprawa subiektywna to wygląd. Mi osobiście bardziej się podoba Fieblade SC33, tylko nie w ciemnym malowaniu i nie z czarnymi felgami bo to przyciąża wizualnie ten motorek, który do najmniejszych nie należy.

Tyle że nawet po zimowych cenach, w dobrym stanie Fireblade-a SC33 raczej poniżej 12 tys. zł ciężko będzie znaleźć. Ale jak już trafisz zadbany egzemplarz to pojeździsz ze 2 sezony i jeszcze konkretne pieniądze za niego weźmiesz, bo to z różnych względów poszukiwane moto. :wink:
-najpierw DR 600
-potem GPZ 500
-potem CBR 900RR SC33
-teraz GSX R1000 K3 i Varadero 1000 XL
Baboon
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 5/6/2007, 11:53

Postprzez qbas118 » 21/9/2007, 21:22

no i tu niestety musze przyznac ci racje;/ nie znajde raczej ponizej 12 tysi zadbanej rr900;/ no ale coraz bardziej przymierzam sie do gsxer 750, juz za 9 koła moge ciekawe oferty znalezc(rok 97-99), nie wiem od którego roku one na wtrysku wchodziły wie ktos moze?? no i jeszcze mam na oku zx7r tez 97-98, ale spokojnie jeszcze jestem na etapie zbierania fudnuszy za około 3 tygodnie przymierzam sie do zakupu wiec narazie nie mam co sie na przod napalac;p aha no i ja tez bym chcial tym razem miec chociaz dwa trzy sezonki maszynek bo swoja pierwsza sprzedalem po jednym;/
------->> GPX 600
------>> GSXR 750 SRAD
------->> GSXR 600 K1


"moge przedawkowac zycie co prowadzi do smierci..."
qbas118
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 24/12/2006, 21:14

Postprzez qban » 23/9/2007, 12:52

witka wszystkim

mam właśnie bardzo podobny problem czy wziąć gixera 750 srada oczywiscie czy cebre 900rr. Sprzęt chcę przywieźć z niemiec koło stycznia/lutego. I tutaj prosiłbym was o rady:

1. wziąć gsxr czy cbr??chodzi mi tutaj o: spalanie, wytrzymałość, przydatność do nauki gumowania(ale takiej umiarkowanej).
2. Moc. Chciałbym fireblade'a z rocznika 95/96/97. I tutaj pytanie: co mocniejsze-cbr sc33 czy GSXR 750 97r. ??
3.poręczność, prowadzenie, dynamika obu motocykli, wygląd, pozycja
4.czy wg was styczen/luty to dobra pora na sprowadzenie moto z niemiec?
5.czy waszym zdaniem, zimą w niemczech wyrwię sc33 albo gsxr 750 97/98 w dobrym stanie do 10000zł?
6. jesli jezdziliscie na obu sprzetach dawajcie tutaj wasze uwagi i porownania

będę wdzięczny za odpowiedzi

pozdrawiam

ps.: qbas118 widze ze interesuje cię też thunderace (albo thundercat?)

moj znajomy ma do sprzedania za 10k thunderace 1000 w naprawdÄ™ dobrym stanie-kupiona od policjanta
gdybyś był zainteresowany to daj znać podam ci jego nr-moto jest naprawdę warte swojej ceny

pzdr
qban
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 20/9/2007, 19:38

Postprzez KAWA7777 » 23/9/2007, 18:46

Witam ! z tego całego toważystwa bez 2 zdań 900 rr nie ma co porownywac do gsxf 750.Gsxf sa bardzo czułe na pokcie oleju te śilniki to jedna wielka pomyłka czy to gsxf 600 czy 750.Co do kosztow suzi mnie kosztuje ale nie ma co Honda to honda a 900rr to istna rakieta coś za cos.Ja na twoim miejscu brał bym honde cbr 900rr 2 generacje 130 km miałem okazje nią jeżdzic zajebista maszynka ..//pozdro kawa7777
KAWA7777
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 18/9/2007, 14:47

Postprzez qbas118 » 23/9/2007, 19:27

"Witam ! z tego całego toważystwa bez 2 zdań 900 rr nie ma co porownywac do gsxf 750.Gsxf sa bardzo czułe na pokcie oleju te śilniki to jedna wielka pomyłka czy to gsxf 600 czy 750." po pierwsze kto tu muwi o gsxf????????????????????? bo najwidoczni8ej ktos zle czyta temat, a po za tym juz sie zdolalem zorientoewwac ze gsxr 750 ma okolo 128 koni.. wiec duzo nie odbiega od mocy 900rrm aha i co oznacza "honda to zawsze honda"?? wedlug mnie to wcale nie jest najlepsza marka na rynku..
------->> GPX 600
------>> GSXR 750 SRAD
------->> GSXR 600 K1


"moge przedawkowac zycie co prowadzi do smierci..."
qbas118
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 24/12/2006, 21:14

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na górê