Zobacz wÄ…tek - KTM 690 Duke R III
NAS Analytics TAG

KTM 690 Duke R III

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez lagiboy » 10/3/2016, 20:05

spróbuj w dziale offroad, tam chłopaki jeżdżą na KTMach, jest duża szansa że któryś z nich miał do czynienia z Dukiem 690. Nic nie tracisz. Gdybyś chciał horneta to służę pomocą. :)
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35


Postprzez FienD » 10/3/2016, 23:20

Skoro przez tyle czasu się nikt konkretnie tu nie wypowiedział to spróbuje na forum miłośników KTMa. Czasami lepiej zmienić forum niż szukać w innych tematach. :D
FienD
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 28/2/2016, 15:31


Postprzez Takechi » 12/3/2016, 14:46

Nie wiem jak z III ale w II lubiły pękać głowice, w układzie smarowania zawory zwrotne często się zawieszały czym się to kończyło każdy wie :). Jak to mówią w branży pomarańczowych wystrzegać się czarnych silników :)
Avatar użytkownika
Takechi
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 12/2/2014, 11:48
Lokalizacja: Mazowieckie

Postprzez FienD » 12/3/2016, 15:02

Z tego co mi wiadomo silniki w II i III znacząco się od siebie różniły, zarówno pod względem konstrukcyjnym jak i wytrzymałościowym.
FienD
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 28/2/2016, 15:31

Postprzez ociec » 17/3/2016, 15:33

Obecnie jestem właścicielem duka 690 '15 niestety nie R, wcześniej miałem już dwa triumphy, wiec coś o egzotykach wiem... ale wracając do Duka sprzęt bardzo lekki zakupiony z zamiarem upalania na tora kartingowych i mam nadzieję że się tam spisze (jeszcze nie próbowałem - pogoda nie pozwala) nawinąłem zaledwie jakieś 200-300 km i powiem tak mocy za dużo nie ma i trzeba lubić wibracje bo strasznie drży przez to raczej słaby do jakieś turystyki (no ale jak ktoś się uprze to na kozie pozwiedza) z plusów super poręczność, bardzo dużo prześwitu w złożeniu i intuicyjne prowadzenie (błyskawiczne reakcje) moim zdaniem dobry i na początek a i dla doświadczonego bikera też fajny ( to mój 5 motocykl)
pozdrawiam
cały czas na angolach teraz Street
Avatar użytkownika
ociec
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 26/2/2008, 19:39

Postprzez FienD » 20/3/2016, 13:26

Naprawdę, aż tak przeszkadzają te wibracje w dłuższej podróży? Powodują "mrowienie" rąk?
FienD
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 28/2/2016, 15:31

Postprzez ociec » 21/3/2016, 15:10

Wczoraj nakęciłem kolejne kilometry tak z 200 i w miarę spokojnie da się znaleźć taki zakres obrotów w których drania są na akceptowalnym poziomie.
cały czas na angolach teraz Street
Avatar użytkownika
ociec
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 26/2/2008, 19:39

Postprzez FienD » 21/3/2016, 18:00

Czy zastosowanie ciężarków na kierownicy nie rozwiąże tego problemu?
Nie wydaję mi się, żeby drgania z tego silnika były aż tak uporczywe.
FienD
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 28/2/2016, 15:31

Postprzez ociec » 23/3/2016, 08:28

Nie bardzo rozumiem co starasz się udowodnić tymi teoretycznymi założeniami, piszę Ci jak jest z własnego doświadczenia jazdy na tym motocyklu - a nie z artykułów z gazety czy netu, skoro wiesz lepiej to po co pytasz ? Wyobraź sobie że KTM też wpadł na pomysł ciężarków i je tam umieścił , a wracając do motocykla żaden duke 690 nie został stworzony jako maszyna do turystyki a szczególnie wersja R (która jest prawie torówką) to sprzęt do szybkie i bardzo szybkiego łojenia po winklach która ma tylko jeden cylinder i będzie się trząść (podobno wersja 2016 robi to mniej bo dostała dodatkowy wałek wyrównoważający) chcesz turystę kup sobie CBF'a lub innego DL'a
cały czas na angolach teraz Street
Avatar użytkownika
ociec
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 26/2/2008, 19:39

Postprzez FienD » 24/3/2016, 16:07

Doskonale o tym wiem do czego został stworzony, ale z Twojej wypowiedzi wywnioskowałem,że na tym motocyklu nie da się pokonać "pewnej" trasy bez grymasu na twarzy. Ale mniejsza z tym.
Czy jazda Dukiem bardzo różni się od stylu jazdy na SMC?


Ciężko znaleźć jakikolwiek egzemplarz... a przed modyfikacjami to już w ogóle (np z oryginalnym tłumikiem). Trudna sprawa...
FienD
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 28/2/2016, 15:31

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości




na górê