Honda cb250n
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Honda cb250n
Witam jestem tu nowy wiec z góry przepraszam jesli temat juz byl.....
Posiadam honde cb250n z 1979 roku.
mam problem.
Mianowicie długo sie nagrzewa i w tym czasie jest słaba.
Musi to trwac kilka kilometrow aby dostała "kopa" , tzn nagle ja puszcza i uzyskuje moc....
Ma ktos pojecie o co chodzi?????????
Posiadam honde cb250n z 1979 roku.
mam problem.
Mianowicie długo sie nagrzewa i w tym czasie jest słaba.
Musi to trwac kilka kilometrow aby dostała "kopa" , tzn nagle ja puszcza i uzyskuje moc....
Ma ktos pojecie o co chodzi?????????
- junak86
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 13/8/2015, 14:37
Ja bym tam na Twoim miejscu podstawowy serwis zrobil.
Zacznij od podstaw - czy swiece sa na obu garnkach dobre i czy sa takie same, moze domagaja sie wymiany?
Gazniki moze trza wyczyscic/wyregulowac/zsynchronizowac?
Rozrzad sprawdzic czy lancuszek nie za luzny?
Filter powietrza czy nie zapchany / zuzyty?
Kumpel mial GSX400E (tez dwa cylindry) i podobny problem - mial dwie rozne swiece, i jeszcze do tego (albo wlasnie przez to) jedna cos zalewalo i dopiero tak naprawde dobrze palic zaczynal wlasnie po solidnym nagrzaniu. A na dzien dobry to w ogole ciezko odpalal, tzn trza bylo krecic przez kilka sekund zanim zaskoczyl.
Po zmianie swiec nagle zaczal odpalac od praktycznie dotkniecia rozrusznika i do tego dzialac rowno juz od zimnego silnika.
Podobny problem Honda NTV650, zimny silnik praktycznie chodzi na jeden gar, dopiero przy odkreceniu gazu drugi "zaskakiwal", albo po nagrzeniu. Winne byly niezsynchronizowane gazniki.
Zacznij od podstaw - czy swiece sa na obu garnkach dobre i czy sa takie same, moze domagaja sie wymiany?
Gazniki moze trza wyczyscic/wyregulowac/zsynchronizowac?
Rozrzad sprawdzic czy lancuszek nie za luzny?
Filter powietrza czy nie zapchany / zuzyty?
Kumpel mial GSX400E (tez dwa cylindry) i podobny problem - mial dwie rozne swiece, i jeszcze do tego (albo wlasnie przez to) jedna cos zalewalo i dopiero tak naprawde dobrze palic zaczynal wlasnie po solidnym nagrzaniu. A na dzien dobry to w ogole ciezko odpalal, tzn trza bylo krecic przez kilka sekund zanim zaskoczyl.
Po zmianie swiec nagle zaczal odpalac od praktycznie dotkniecia rozrusznika i do tego dzialac rowno juz od zimnego silnika.
Podobny problem Honda NTV650, zimny silnik praktycznie chodzi na jeden gar, dopiero przy odkreceniu gazu drugi "zaskakiwal", albo po nagrzeniu. Winne byly niezsynchronizowane gazniki.
-
ChaoticBiker - Stary Wyjadacz
- Posty: 706
- Dołączył(a): 16/11/2007, 18:05
- Lokalizacja: Edinburgh
Sprawdź czy silnik pali na oba gary, miałem tak w CB że na bocznej podstawce zalewało cylinder położony niżej, a zaczynał on pracować dopiero po chwili.
komar 2 biegi ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości