Zobacz wątek - Zachowania motocyklistów i ich uwarunkowania
NAS Analytics TAG

Zachowania motocyklistów i ich uwarunkowania

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Zachowania motocyklistów i ich uwarunkowania

Postprzez malina.91 » 17/5/2015, 10:37

Hej wszystkim! Krótkim wstępem, bo nie chce nikomu marnować czasu na czytanie moich niezgrabnych wypocin... Jestem studentką na wrocławskim uniwerku, która pasjonuje się motocyklami od bardzo dawna. Sama jeżdzę jako plecak ale w przyszłości planuję odciążyć kierowcę i się usamodzielnić.
MAM DO WAS OGROMNĄ PROŚBĘ!
Piszę prace magisterską o motocyklistach i potrzebuję waszej pomocy w wypełnianiu ankiet. Angażuję wszystkich - kierowców i pasażerów - bo cel łatwy nie jest a obrona za pasem. Myślę, że po obronie mogłabym się podzielić uzyskanymi wynikami, niektórym może to dać do myślenia, a u innych myślenie i tak się nie zmieni. Dlatego proszę was o pomoc. Bedę dozgonnie wdzięczna i z góry dziękuję za to poświęcone 5 minut. Jakby nie było to wy będziecie stanowić współautorów mojej pracy:) Innymi słowy - bez was ta praca nie ma racji bytu.
Szerokości wszystkim i do zobaczenia na drogach! LWG
Poniżej jest link do ankiety.
http://ankiety.interaktywnie.com/ankieta/5555a0bbcffc8/

PS. Z góry przepraszam wszystkich, których irytują takie akcje ale nie mam za dużego wyboru:)
temat zbiorczy z ankietami jest w HP
motocykl to nie pasja, to styl życia.
malina.91
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 17/5/2015, 10:25
Lokalizacja: Wrocław, Dolnośląskie


Postprzez lagiboy » 17/5/2015, 11:16

Czy jeżdżąc motocyklem łamiesz przepisy dotyczące dopuszczalnej prędkości?
zawsze często czasem rzadko nigdy

moje ulubione pytanie :D
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35




Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum