Zobacz wątek - szukam mocne wytrzymale moto do pałowania. pomożecie?
NAS Analytics TAG

szukam mocne wytrzymale moto do pałowania. pomożecie?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez Black-Ghost » 4/3/2015, 21:03

Jeśli coś ma być do wszystkiego to w efekcie jest do niczego :P Albo robi full psa albo szkoda pajacować z przerabianiem sporta na coś z szeroką kierą i owiewką ufo z alledrogo za 100zł.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)


Postprzez Bzyk_R1 » 4/3/2015, 21:08

BTW miałem kiedyś w WSK zębate 55Z na tył :D:D:D
Wchodzę tam, gdzie inni uciekają przed śmiercią...
Avatar użytkownika
Bzyk_R1
Świeżak
 
Posty: 148
Dołączył(a): 31/8/2010, 20:19
Lokalizacja: Pińczów (TPI)


Postprzez Black-Ghost » 4/3/2015, 21:09

A ja w SC33 60zebów i nie dało sie tym jeździć....
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Vergon » 5/3/2015, 12:00

SkoQ napisał(a):No to Cię zaskoczę bo F4 miały 52Z, a F4i sport miały w oryginale 54Z, a że osiągi miały ogólnie delikatnie poprawione o tym wszyscy wiedzą, więc jeśli założysz 55Z to nie będzie aż taki ogromny skok jak by Ci się mogło wydawać :)


Ja też Cię zaskoczę, F4 miały od 43 do 46 w zależności od rocznika ;)

BG Ty lepiej pokaż swoje foty jak latasz na kole w mieście :)
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Black-Ghost » 5/3/2015, 14:59

Vergon Żadna frajda zamknąć jedynke na gumie w mieście... Lepiej na trójce po dwupasie :) wtedy jest ciekawie i nikt ci nie wymusi pierwszeństwa jak masz koło w górze :P
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Bzyk_R1 » 6/3/2015, 18:14

Kurcze widzę sami profesjonaliści tutaj. Ninja 10r podobno jest bardzo wścieknięta bo kumpel ma i się przechwalał. Też bym Was obejrzał w akcji kiedyś. Ja tam tylko na 1 biegu podnoszę bo szkoda mi skrzyni w erce. Uważajcie na siebie w tym mieście z gumowaniem bo wiecie jak jest...
Wchodzę tam, gdzie inni uciekają przed śmiercią...
Avatar użytkownika
Bzyk_R1
Świeżak
 
Posty: 148
Dołączył(a): 31/8/2010, 20:19
Lokalizacja: Pińczów (TPI)

Postprzez Black-Ghost » 6/3/2015, 18:22

Bzyk_R1 tutaj masz mój filmik na ex dziesiątce... Akurat przebijałem z 2 na 3 :D

http://www.bikepics.com/movie/016402/
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Bzyk_R1 » 6/3/2015, 18:30

Ja pier**** kozak jesteś. Uwielbiam wheelie dla mnie to najlepsza ewolucja na moto. Nic mnie tak nie rajcuje żadne stunty żadne stoppie tylko to. Niestety zanim siadłem na erke nie umiałem tego robić i dalej nie umiem tak jak bym chciał. Boję się ze za bardzo przeciągnę i boję się jej rozpierniczyć bo odkładałem długo na ten motor i mimo że to babcia już to dla mnie ma dużą wartość. Długo trzeba się uczyć żeby tak latać? R1 chyba nie poszła by na 3 na gumie...nie na seryjnej zębacie.
Wchodzę tam, gdzie inni uciekają przed śmiercią...
Avatar użytkownika
Bzyk_R1
Świeżak
 
Posty: 148
Dołączył(a): 31/8/2010, 20:19
Lokalizacja: Pińczów (TPI)

Postprzez Vergon » 6/3/2015, 18:49

Bzyk_R1 napisał(a):Długo trzeba się uczyć żeby tak latać?


W dużej mierze jest to zależne od tego ile masz hajsu na koncie. Powaga ;)
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Bzyk_R1 » 6/3/2015, 19:19

No to wiadomo Vergon że to od tego zależy. Jest hajs to naprawiamy błędy i bawimy się dalej. Czyli odpowiedź jest prosta trzeba mieć na drugie moto do ćwiczeń i na jego naprawę, serwis i benzin... Czyli chyba póki co to się nie naucze. Chciałem odpowiedzi BG czy dużo moto zajeździł popsuł nie wiem żeby tak ciągnąć długo. Temat nadaje się do wątku o wheelie ale chciałbym kiedyś dosiąść te maszyne do wheelie żeby wyczuć "ten" punkt w którym jest tak za**biście :)
Wchodzę tam, gdzie inni uciekają przed śmiercią...
Avatar użytkownika
Bzyk_R1
Świeżak
 
Posty: 148
Dołączył(a): 31/8/2010, 20:19
Lokalizacja: Pińczów (TPI)

Postprzez Invi » 6/3/2015, 19:52

Już się tak nie podniecajcie xD To tylko szybka guma na litrze xD
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez miki1406 » 6/3/2015, 20:25

Sumując poza pękającymi ramami, padającymi panewkami, siadającym ładowaniem, hałasującym koszem sprzęgła, wyskakującą dwójką... każdy będzie dobry ;)

A tak serio... Każde moto idzie zabić... Nawet VFR800... Kwestia poziomu głupoty szofera...

Kult bladego rozumiem... to naprawdę kosy... Ale kultu CBR600R i R6ki nie zrozumiem nigdy... Na zmianę zjadają panewki / kosze / ładowanie, a i tak każdy krzyczy i skanduje, że super...

A gdzieś w cieniu tego wszystkiego stoi GSX600R i 636 i się śmieją... Bo to że kiedyś suzuki było wagową "ciężarówką", a kawasaki niszczyło ramy, to nie znaczy, że tak jest nadal...

Nie poruszam kwestii wyważenia/zawiasu/ hamulców itd...

KtoÅ› siÄ™ nie zgadza?? Sypcie popularnymi awariami tych modeli... :D
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Black-Ghost » 7/3/2015, 00:52

Bzyku_R1 Ucząc sie takiej jazdy tylko Fireblade wyziąnoł dwa piece... :D Kawasaki dawało rady i nic poza uszczelniaczami w lagach sie nie działo od szybkiej gumy... Sprzedałem i pewnie nadal śmiga pomimo ponad 60tyś km przebiegu :) Z obecną dziesiątka też nie mam problemów jeśli chodzi o power wheelie... Opone przednią szybciej zjada jak przy 230km/h lądujesz kołem na asfalcie :D Ale opony to i tak rzecz eksploatacyjna :D
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Bzyk_R1 » 7/3/2015, 09:45

Wariat jesteś i tyle:) 230 to ja sobie na 5 biegu pomykam i ciesze się że oba koła są na asfalcie :) Dla mnie dobrym rozwiązaniem będzie kupić jakieś 2T za małe pieniążki i obspawać klatke i stelaż i coś próbować na wiosce bo R1 bym nie chciał stracić podczas nauki.
Wchodzę tam, gdzie inni uciekają przed śmiercią...
Avatar użytkownika
Bzyk_R1
Świeżak
 
Posty: 148
Dołączył(a): 31/8/2010, 20:19
Lokalizacja: Pińczów (TPI)

Postprzez SkoQ » 7/3/2015, 12:45

Vergon racja bijÄ™ siÄ™ w piersi, machnÄ…Å‚em siÄ™... wstyd :/
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez Black-Ghost » 7/3/2015, 14:50

Inaczej się jeździ Litrem przy szybkiej gumie a inaczej stunt-psem z dużą zebatką na tyle.... ;) Uwierz że im większą prędkość tym moto jakoś stabilniej na tej gumie jedzie :D trzeba sie pilnować żeby bocznego wiatru nie dostać bo zacznie wężykować ;) A tak poza tym to jest prostsze niż zjedzenie schabowego :D
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Vergon » 7/3/2015, 15:12

Luz, sÄ… tu tacy co majÄ… z tym problem jak siÄ™ pomylÄ… ;)
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Bzyk_R1 » 7/3/2015, 15:55

A masz BG w Niuni amortyzator skrętu? bez tego to nie polata chyba za dobrze?
Wchodzę tam, gdzie inni uciekają przed śmiercią...
Avatar użytkownika
Bzyk_R1
Świeżak
 
Posty: 148
Dołączył(a): 31/8/2010, 20:19
Lokalizacja: Pińczów (TPI)

Postprzez Black-Ghost » 7/3/2015, 15:59

Chyba słabo sie motocyklami interesujesz... ZX-10R ma fabryczny amortyzator skrętu Ohlinsa ;) W poprzedniej miałem amora HyperPro... Nie wyobrażam sobie jazdy bez amora skrętu żadną dziesiątką ;)

Kumpel do R1 rn19 też założył amora skrętu z dziesiątki 2008 i banan na gębie :)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Bzyk_R1 » 7/3/2015, 16:06

Nie obraź się ale nie znam się na Kawasaki nie śledzę ich rozwoju ani nie chcę mieć nic z nimi do czynienia bo niestety brat miał dwie kawy i obie miały w trakcie użytkowania poważne awarie. Może i taki przypadek no ale skutecznie mnie zniechęcił.
Wchodzę tam, gdzie inni uciekają przed śmiercią...
Avatar użytkownika
Bzyk_R1
Świeżak
 
Posty: 148
Dołączył(a): 31/8/2010, 20:19
Lokalizacja: Pińczów (TPI)

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 58 gości




na górê