Motocykl na tor
Posty: 41
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
ale f4i na tor jest ciulate, w porownaniu do k1. gosc moze jest wielki, i juz.
patrz na wlasciwosci jezdne.
czemu nikt nie lata w laminatach po torze z f4i, bo sa kiepskie, tak samo jak wszystkie f4/f3 etc.
k1/r6 nic innego
patrz na wlasciwosci jezdne.
czemu nikt nie lata w laminatach po torze z f4i, bo sa kiepskie, tak samo jak wszystkie f4/f3 etc.
k1/r6 nic innego
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
K1 jest bardziej sportowe, ale to kloc, z opinii znajomych wiem że f4 jest jednym z przyjemniejszych pod względem prowadzenia się motocykli. Znajomy Ciorał k1 na torach od Lublina do Poznania i był średnio zadowolony mimo iż kręcił dobre czasy. Jeśli gość chce się nauczyć jeździć, to nie ma co szukać motocykla który będzie go ograniczał, tylko na pierwsze 2 sezony powinien kupić coś co będzie z nim współgrało i będzie mu przyjazne,wiadomo że później zawieszenie przestanie wystarczać i zabraknie mocy, ale na początek w zupełności wystarczy. Inny znajomy ma zxr400 na tor i też w zupełności mu wystarczała przez 2 sezony mimo iż długo już jeździ na moto. Do tego jak pisałem ze sprzedażą gratów do f4/f4i (czyli pozostałości w razie kozła na torze) nie ma problemu bo dużo ich w stuncie i części są potrzebne...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
melvin napisał(a):mówię ci że k1 jest klocem gabarytowo porównywalnym do lira, f4i ani r6 takie nie są...
To co? Nawet lepiej że jest duży
Co do prowadzenia, 20W w amor skrętu, lagi ze 2 cm z półek, 180/60R17 z tyłu i sam skręca
Na f'kach, to mi się beznadziejnie po zakrętach jeździło, miękkie to i nic nie czuć co robią opony, ale może jakieś trefne sztuki były.
-
Invi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Jak ktos sie uprze to i Hayka po torze pogoni. Dwie widzielem kiedys w Poznaniu, tyle, ze to troche inny tor.
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Hayka koles ladne czasy krecil na lublinie po jakies 1:03... Kaai, widzialem juz wielu poganiaczy na f4i ktorzy orali srogo, dla przykladu masz nawet nabudiego.
A tak w ogole, mowiles kiedys ze na torze byles na 1000rr w niemcach i na r1 bodajze
A tak w ogole, mowiles kiedys ze na torze byles na 1000rr w niemcach i na r1 bodajze
Ostatnio edytowano 18/11/2014, 16:23 przez Krmtzzz, łącznie edytowano 1 raz
-
Krmtzzz - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2077
- Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
- Lokalizacja: Rudnik n/Sanem
Jak w tym roku znajomy był w mega ładną niedzielę na Radomiu to zrobili podział na SM i sporty bo było zbyt niebezpiecznie i tłoczno...
Na Lublinie i tak najlepsze czasy kręcą gokarty...
Na Lublinie i tak najlepsze czasy kręcą gokarty...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Krmtzzz napisał(a):Hayka koles ladne czasy krecil na lublinie po jakies 1:03... Kaai, widzialem juz wielu poganiaczy na f4i ktorzy orali srogo, dla przykladu masz nawet nabudiego.
A tak w ogole, mowiles kiedys ze na torze byles na 1000rr w niemcach i na r1 bodajze
s1krr i rn22.
ale mowilem tutaj o moto klasy f3/f4 i k1, wiec tylko f3 bylem, k1 nie mialem okazji jezdzic w ogole (tylko litrem)
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Radom słabo. Po trzech sezonach latania cały czas na drugim biegu mocno się znudziło. Polecam weekendy na lotnisku w Białej Podlaskiej. Tam się można wyszaleć w sensownych pieniądzach i przegonić skrzynie przez wszystkie biegi. Jak na tor to ja bym gixa 600 k4-k5 kminił.
-
SEPKOSKY - Świeżak
- Posty: 104
- Dołączył(a): 17/6/2010, 08:09
- Lokalizacja: Warszawa
Również widziałem filmy z tego toru i na filmie nie wyglądało to dobrze. W Radomiu nie jest źle chociaż 1 zakręt po "prostej jest kiepski". W Poznaniu na Sławinskim jest łata ale bez smoły więc nie ma obaw.
Triumph Street Triple
- jaroaro
- Bywalec
- Posty: 758
- Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
- Lokalizacja: się biorą wszy
Asfalt lotniskowy, bardzo przyczepny, przez co opony bardziej je, ale przyznam że sportsmarty jakoś po dwóch wyjazdach po ok. 300 km jakoś bardzo nie ucierpiały. Chociaż byli artyści co komplet slicków w weekend opierd😃ielili. W tegorocznej konfiguracji toru (odwrotny kierunek plus inny układ zakrętów) po płytach przejeżdzało się jeden zakręt niezbyt szybki (ok 100km/h), plyty ciasno i równo, dodatkowo przerwy zalepione lepikiem więc przejeżdzało się to gładko. Na prostych 600 można pojechać na maksa, nie wiem jak litrem. Zabawa jest naprawdę przednia. Po dniu ganiania tak się wybawiłem, że przez parę tygodni nie miałem ochoty odwijać na ulicy czy to puchą czy motkiem. Radom dobry na początek i dla techniki. Poznań generuje znacznie większy koszt i jest bardziej czasochłonny. A w Białej dzień jazdy z dojazdem z Wawy z motkami na przyczepie zamyka się w granicach 450 zeta: 300 wjazd i dojazd plus to co przepalisz torze. Od wielkiego dzwonu Poznań można odwiedzić, ale by częściej pojeździć i nie zbankrutować Biała jest świetną opcją.
-
SEPKOSKY - Świeżak
- Posty: 104
- Dołączył(a): 17/6/2010, 08:09
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 41
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości