Zobacz wÄ…tek - Zwinnosc i jazda po winklach 600tka a litrem??
NAS Analytics TAG

Zwinnosc i jazda po winklach 600tka a litrem??

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez Pat123 » 21/9/2010, 11:00

Odpowiedz jest banalnie prosta, nie ciezsze jako tylko osobiscie preferujesz lewe zakrety.

Sa ludzie ktorzy wola prawe to mniej wiecej tak jak z piasaniem lewa reka.

:wink:
Pat123
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 17/9/2010, 10:11


Postprzez Seba_ER5 » 21/9/2010, 16:43

Nürburgring cos z torem wyscigowym mi sie kojarzy ;p w Niemczech.
A nawet jak mowi to i tak tam nie pojezdze ;/. Mam dobry asfalt nie ma piachu pogoda oki maly ruch to se latam ;p. A latanie na kolanie praktykuje tez na plycie lotniska w Bialym a wlasciwie w soboty i niedziele jest tam gielda ;/... blee

ta pierwsza fotka właśnie, to mozna tam jeszcze wiązke słomy wepchnąc między moto a noge, but ma byc prostopadle do moto.poprostu za blisko baku siedzi takie cuda wychodza,ze nie bardzo to wygladą


Spoko ale to fota z MOTO GP pzdr.
Ostatnio edytowano 21/9/2010, 16:45 przez Seba_ER5, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58


Postprzez Przemo_rene » 24/9/2010, 15:38

a po kiedy ma wygladać? :shock: To ma dawać kontrole w zakręcie i tyle.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez marek760i » 24/9/2010, 21:08

no ja bym takiego zdjecia nie wlepił jak bym to był ja .wstyd by mnie było jeździć jak pokraka
s1000rr
Avatar użytkownika
marek760i
Świeżak
 
Posty: 150
Dołączył(a): 26/4/2009, 21:47
Lokalizacja: OGL

Postprzez slusar_o2 » 24/9/2010, 22:27

Obrazek

pozdrawia pewien pokraczny Australijczyk :D
slusar_o2
Świeżak
 
Posty: 144
Dołączył(a): 20/12/2009, 13:47

Postprzez Seba_ER5 » 25/9/2010, 08:43

http://www.youtube.com/watch?v=mf7fqaPXr4M :D
MICK zapierd.... :D

NSR 500 :).

Obrazek
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez marek760i » 25/9/2010, 11:17

pewnie kiepsko
s1000rr
Avatar użytkownika
marek760i
Świeżak
 
Posty: 150
Dołączył(a): 26/4/2009, 21:47
Lokalizacja: OGL

Postprzez Seba_ER5 » 25/9/2010, 15:36

Po dość przeciętnym ostatnim sezonie wreszcie nastały pięcioletnie czasy Michaela, który nie przerwanie w latach 1994-1998 rządził w pięćsetkach, zdobywając pięć razy z rzędu tytuł mistrzowski (oprócz niego takiego wyczynu udało się dokonać jak na razie jeszcze tylko Giacomo Agostiniemu i Valentino Rossiemu). Najbardziej dominującym sezonem był rok 1997, kiedy to wygrał aż 12 wyścigów i pole position na 15 rund, ostatecznie uzyskując pulę aż 340 punktów. Po latach dominacji w 1999 roku wystąpił tylko w dwóch rundach, po czym zakończył karierę.


Pewnie jeszcze teraz by Cie objechal, a jego 500 mialaprawie tyle koni co Twoj 1000 140 kuca. I nie ma co podważać historii.
Koncze temat bo to takie odbijanie piłeczki ;/.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez bertold12345 » 26/9/2010, 20:39

A ja mam jescze takie pytanko ,moto niemam ale mnie bardzo to ciekawi .Czy bez kolanka też można wziąśc zakręt w takim pochyleniu??
bertold12345
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 12/8/2008, 11:14
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez Pat123 » 26/9/2010, 21:02

bertold12345 napisał(a):A ja mam jescze takie pytanko ,moto niemam ale mnie bardzo to ciekawi .Czy bez kolanka też można wziąśc zakręt w takim pochyleniu??


Powiedzmy inaczej, uzywajac normalnej techniki kladzenia motocykla ( nie uzywajac hang off ) jezdzi sie co najmniej tak samo szybko.

:wink:
Pat123
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 17/9/2010, 10:11

Postprzez SzpiceR » 27/9/2010, 12:21

Panowie, zapytajcie jakis cwaniakow (ludzi ktorzy ogarniaja i sie na tmy znaja ) to wiekszosc powie ze litr na ulice to bezsens... no chyba ze do stuntów zeby walic power wheelie 200km/h , ba nasz redaktor naczelny na tor ma 750 i mowi ze niepotrzebny tam jest litr a na ulice nakeda, wiec zastanowic sie trzeba po ch..j?
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez leff » 27/9/2010, 12:30

zalezy jaki litr .... w sumie 180 HP mi na gwizdek ale 100 Nm przygarne :-) o taki Bandit 1250 - 108 Nm przy 3750 ... mniodzio
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez C-bool » 27/9/2010, 18:55

leff napisał(a):o taki Bandit 1250 - 108 Nm przy 3750 ... mniodzio

Na pewno dobre dane? :shock: Masakra...
ścigacz.pl pisał, że SV 650 w testach elastyczności bije B12.. Ciekawe ile w tym prawdy :)
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez leff » 27/9/2010, 21:22

Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez Invi » 27/9/2010, 21:53

SzpiceR napisał(a):Panowie, zapytajcie jakis cwaniakow (ludzi ktorzy ogarniaja i sie na tmy znaja ) to wiekszosc powie ze litr na ulice to bezsens... no chyba ze do stuntów zeby walic power wheelie 200km/h , ba nasz redaktor naczelny na tor ma 750 i mowi ze niepotrzebny tam jest litr a na ulice nakeda, wiec zastanowic sie trzeba po ch..j?


Do solidnego zapie********. Ale do 140 to może łatwo przegrać z byle starą 600. Powyżej 140kmh lytr jak najbardziej ma sens, bo 600 to już nie przyśpiesza :cry: Ogólnie to wk***** mnie to co dzieje się powyżej 200kmh w 600.

Ale jazda po mieście (terror mam na myśli, a nie prykanie do pracy), winkle tutaj faktycznie trzeba się zastanowić czy 1000 ma sens.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Seba_ER5 » 27/9/2010, 22:15

Nie narzekam na przyspieszanie nawet do 250-260 potem troche z gorki ale R6 z 2007 objechalem jak sie patrzy o kilka dlugosci a jak mnie wyprzedzil na poczatku to mialem o bieg przynajmniej za wysoko.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Invi » 27/9/2010, 23:33

Twoja 600 jest zbyt pogrzebana więc się nie liczy :P Poza tym to nie 600, więc tym bardziej się nie liczy :P
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Pat123 » 28/9/2010, 07:06

Invinciblee napisał(a):Do solidnego zapie********. Ale do 140 to może łatwo przegrać z byle starą 600. Powyżej 140kmh lytr jak najbardziej ma sens, bo 600 to już nie przyśpiesza :cry: Ogólnie to wk***** mnie to co dzieje się powyżej 200kmh w 600.


Polecam Ci wizyte na torze, w Poznaniu kolo 600- ta poobjezdzal wszystko co mialo 2 OO. Technika i jeszcze raz technika.

:wink:
Pat123
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 17/9/2010, 10:11

Postprzez Seba_ER5 » 28/9/2010, 07:39

hehe :D W anglii kolesie maja tak pogrzebane 600 ze maja 120 kuca na tylnym kole ale musze je ostro krecic.
Pelne uklady z kolektorami typu serpent pozmieniane kanaliki ssace (velocity stacks). Power Commandery quick shiftery etc im to do piero gora sie kreci :).
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Invi » 28/9/2010, 09:28

Pat123 napisał(a):
Invinciblee napisał(a):Do solidnego zapie********. Ale do 140 to może łatwo przegrać z byle starą 600. Powyżej 140kmh lytr jak najbardziej ma sens, bo 600 to już nie przyśpiesza :cry: Ogólnie to wk***** mnie to co dzieje się powyżej 200kmh w 600.


Polecam Ci wizyte na torze, w Poznaniu kolo 600- ta poobjezdzal wszystko co mialo 2 OO. Technika i jeszcze raz technika.

:wink:


Ty jak zwykle nie na temat. Czy pisałem coś o wielkiej przewadze 1000 nad 600 na torze? Napisałem tylko że podoba mi się wciąż niezłe przyśpieszenie po przekroczeniu 200kmh.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê