Zobacz wÄ…tek - Kawasaki Ninja 250
NAS Analytics TAG

Kawasaki Ninja 250

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez CeBeRek » 18/6/2008, 11:48

anri14 napisał(a):
Saimek napisał(a):ja uwazam ze lepiej kupic fazera z 2004-2005r z owiewka :>
ale nie linczujcie kazdy ma swoje zdanie ;)


Chodziło mi o najbardziej opłacalny nowy motocykl. :P


No właśnie nie każdemu wmówisz ze na nowym dużo straci, i taką 250 raczej będzie chciał szybko zmienić, chyba że służy mu w mieście.
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia


Postprzez Marcin1sport » 18/6/2008, 22:28

Czemu tak sądzisz? Takim sprzętem można parę ładnych sezonów pojeździć, zwłaszcza, że mało pali. Co do jazdy poza miastem to też tam sobie poradzi, nie każdy musi pałować 200 :lol: .
Avatar użytkownika
Marcin1sport
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 3/9/2006, 20:00
Lokalizacja: Bielsk Podlaski


Postprzez CeBeRek » 19/6/2008, 23:34

Marcin1sport napisał(a):Czemu tak sądzisz? Takim sprzętem można parę ładnych sezonów pojeździć, zwłaszcza, że mało pali. Co do jazdy poza miastem to też tam sobie poradzi, nie każdy musi pałować 200 :lol: .


Nie pojeździsz pare ładnych sezonów bo jak już to opanujesz to zacznie brakować mocy i elastyczności a w trasie szczególnie tego drugiego, dlatego będziesz chciał zmienić na sprzęt którego nie trzeba będzie kręcić i ładnie będzie szedł z niższych obrotów, zawsze tak jest.
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia

Postprzez TOM67 » 20/6/2008, 08:49

dlatego będziesz chciał zmienić na sprzęt którego nie trzeba będzie kręcić i ładnie będzie szedł z niższych obrotów, zawsze tak jest.[/quote]

Apetyt rośnie w miarę jedzenia. :D

Tylko jeżeli z takim podejściem by się kupowało nowy motocykl to poco się męczyć z docieraniem? 100-200km a potem ognia bo i tak przecież za 1-2 lata go sprzedam i nie będzie moje zmartwienie ile on pojeździ.
TOM67
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 4/6/2008, 13:27

Postprzez dudek » 20/6/2008, 13:25

Jak to jest czyjs 1 motocykl jak moj, to mysle ze conajmniej 2 sezony. A w moim przypadku pewnie ze 3. Po 3 latach mozna sprzedac spokojnie, gdy jest sie 1 wlascicielem i dopiero kupic cos mocnego. Moim marzeniem jest r6 od 2003 i pewnie to kupie w przyszlosci... i na tym pozostane bo czy to 600ccm czy litr to juz prawie roznicy nie ma. Pewnie beda glosy oburzenia ale w Warszawie gdzie nie ma miejsca na predkosc, czy nawet na trasach r6 i r1 leca spokojnie 200/h co i tak jest za duzo ... a przyspieszenie podobne.
ucze sie ... na zx6r `03
Avatar użytkownika
dudek
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 13/5/2008, 10:27
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez anri14 » 20/6/2008, 15:47

CeBeRek napisał(a):
Marcin1sport napisał(a):Czemu tak sądzisz? Takim sprzętem można parę ładnych sezonów pojeździć, zwłaszcza, że mało pali. Co do jazdy poza miastem to też tam sobie poradzi, nie każdy musi pałować 200 :lol: .


Nie pojeździsz pare ładnych sezonów bo jak już to opanujesz to zacznie brakować mocy i elastyczności a w trasie szczególnie tego drugiego, dlatego będziesz chciał zmienić na sprzęt którego nie trzeba będzie kręcić i ładnie będzie szedł z niższych obrotów, zawsze tak jest.


A ja wolę wyższe obroty:) Jak komuś za głośno to polecam S-klasę.:) Chyba do tego są motory między innymi żeby je kręcić:) Na niższych to można sobie samochodem pojeździć. A bolidem po ulicach nie da rady... :wink: Ale ok, wiem, ,,o gustach się nie dyskutuje''.:)
anri14
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 22/5/2008, 21:07

Postprzez irko » 20/6/2008, 18:13

koledze pewnie chodzilo o mocniejszy dol, ja tam swojego nie musze krecic i nie jest od tego zeby go krecic, przy tym momencie nawet nie ma sensu ;-) zreszta tam gdzie obecne rzedowki dopiero dostaja kopa to mi konczy sie obrotomierz :lol:
Na niższych to można sobie samochodem pojeździć

pojezdzij valka i napisz to jeszcze raz :-)
na stanie
trx 450r
ktm 530 excr
gsxr 750
irko
Świeżak
 
Posty: 191
Dołączył(a): 28/5/2008, 19:41
Lokalizacja: że znowu

Postprzez Sorbinian » 22/6/2008, 18:29

Dla zainteresowanych nowe kierunki do małej.

http://www.kawasaki.co.uk/product.asp?I ... F331&Sub=5

te zapewne już znacie a tu nowość:

http://www.bikelitez.com/product_p/k08250rts.htm
Sorbinian
Świeżak
 
Posty: 173
Dołączył(a): 5/4/2008, 09:30

Postprzez dudek » 23/6/2008, 18:45

grrrr.... to jest niesamowite jak motocykl potrafi wciagnac. Niestety mam ten problem ze musze na mojego czekac jeszcze ze 2 tygodnie a juz troche czekam. Nie moge sie doczekac gdy na niego wsiade, wleje wachy i uderze w najblizsza trasa wylotowa do nikad... w moim przypadku to trasa Gdanska, przez lomianki. Chyba bede jechal az sie zapali kontrolka rezerwy, lub gdy juz nadgarski badz tylek odmowi mi posluszenstwa i zacznie blagac o powrot... odkad skonczylem jazdy, bo egz jeszcze przedemnam, mam caly czas cisnienie na polatanie jakims sprzetem. Najlepiej moja nowa kawa ;p Czy wy tez tak mieliscie po zakonczonych jazdach?
ucze sie ... na zx6r `03
Avatar użytkownika
dudek
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 13/5/2008, 10:27
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Sorbinian » 23/6/2008, 21:04

latałem po tej samej trasie:D tylko ze do Opinogóry koło Ciechanowa:D bo wypadało zrobić 200 jak już sie gdzieś jechało:D

jakby co daj znać co dwie ninje to nie jedna
Sorbinian
Świeżak
 
Posty: 173
Dołączył(a): 5/4/2008, 09:30

250r to nie jest zadna zenada !!

Postprzez wojtek1024 » 25/6/2008, 12:21

icid napisał(a):Żenada wolał bym 100 razy GS500F, wogóle kupowanie tego i to jeszcze za kase którą można by wydać na naprawde fajny sprzęt to kretynizm przez duże K.


to jest szczyt głupoty ! jak chcesz GS500F to sobie kup! ale według mnie ninja 250r to swietny motor na poczatek zabawy ze scigaczami , na pewno nie znajdziesz drugiego takiego motoru (chodzi tez o pozadna marke) na rynku w cenie 14.900PLN (w sieci kosztuje okolo 14 tys zl) :evil:
wojtek1024
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 25/6/2008, 12:12
Lokalizacja: Głogów

Postprzez wojtek1024 » 25/6/2008, 12:24

anri14 napisał(a):
CeBeRek napisał(a):
Marcin1sport napisał(a):Czemu tak sądzisz? Takim sprzętem można parę ładnych sezonów pojeździć, zwłaszcza, że mało pali. Co do jazdy poza miastem to też tam sobie poradzi, nie każdy musi pałować 200 :lol: .


Nie pojeździsz pare ładnych sezonów bo jak już to opanujesz to zacznie brakować mocy i elastyczności a w trasie szczególnie tego drugiego, dlatego będziesz chciał zmienić na sprzęt którego nie trzeba będzie kręcić i ładnie będzie szedł z niższych obrotów, zawsze tak jest.


A ja wolę wyższe obroty:) Jak komuś za głośno to polecam S-klasę.:) Chyba do tego są motory między innymi żeby je kręcić:) Na niższych to można sobie samochodem pojeździć. A bolidem po ulicach nie da rady... :wink: Ale ok, wiem, ,,o gustach się nie dyskutuje''.:)



PANOWIE :D moge powiedziec jedno zdanie o elastycznosci ... ten motorek moze jechac na szósytm biegu 50 na godzine , absolutnie nie brakuje elastycznsci. Fakt ze rozpedza sie jak żółw ale za to bez zadnego szrpania itp. :wink:
wojtek1024
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 25/6/2008, 12:12
Lokalizacja: Głogów

Postprzez HWC » 25/6/2008, 13:29

Nie czytałem tematu całego ale moim zdaniem Kawasaki powinno produkować dalej model ZXR 400 poprostu cudny sportowy klasyk z zachowaniem dobrego smaku

To nie motor który ma pięknie wyglądać tutaj nie patrzy sie na to czy rury od air ram pasują czy nie poprostu są konieczne do doładowania i to mi sie podoba że takie manewry są tak samo w ZXR 750 z jedym wlotem to nie ma ładie wyglądać tylko zxr potrzebował tylko jednego wlotu powietrza co czyni ten motor super sportowym ponieważ nie stylistyka a technika i osiągi wysuwa sie na 1 plan a nie jak w R1 np linnia nadwozia to rózni te dwa motocykle w wyglądzie no i oczywiście bariera czasu. W takich moto typu zxr są miejsca na drugi wlew paliwa systemy róze amory skrętu i to jest fajne szkoda ze mała ninja 400 nie robiona jest już od 2003 roku ostatnie malowanie motoru było wprost wyśmienite nie to co dziś Kolory to zielony i czarny bez ądnych wzorów bez żadnego trudu wstawek graficzny jak W R1 czy każdym GSXR czy CBR

Według mnie 250 nie powinna powstać w tym czasie w którym powstała bo wygląda kosmicznie i wyniosło poza epoke. Jak dla mnie oczywiscie



--------------------------------------------------------------------------------

Zajonc napisał:
Motocykl na kategorię A1 musi mieć nie tylko moc 11 kw (15 KM), ale także i pojemność do 125 ccm. a Kawasaki Ninja ma aż 249 ccm. To prawie drugie tyle. Więc nie da się tego zrobić full legal

Nie musi mieć pojemności 125 żeby sie dało zarejestrować na A1.
Wszystko zależy od tego co robi przeglądy. Nawet 600 da sie na A1 zarejestrować tylko trzeba posiadać odpowiednie dokumety o ograniczeniu motocykla lub zmianie technicznej pojemności silnika.

A tak własciwie to czego sie spodziewać po 250 cm w 4T ? super ekstra wyssanych z wszelakich nowinek technicznych 100 koni napewno nie czy 60 tak jak w 2T tej pojemnosci
cztery w rzędzie wjedzie wszędzie
HWC
Świeżak
 
Posty: 92
Dołączył(a): 25/6/2008, 12:36

Postprzez Zajonc » 25/6/2008, 19:03

Napisałem, że nie da się tego zrobić legalnie, czytaj proszę moje posty ze zrozumieniem.
PS. Dziś na Waszyngtona w Wawce ok. 18.15 widziałem zieloną Ninję 250. Przyznać się kto to?
Zajonc
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/5/2008, 19:58
Lokalizacja: z Gimnazjalnej

Postprzez D3LLF » 25/6/2008, 19:47

Czy ktoś z właścicieli nowej kawy jechał może z plecaczkiem? Z tego co można obejrzeć na samym moto, to warunki do jazdy we 2 są raczej liche, ale chciałbym usłyszeć zdanie osób, które miały to doświadczenie.
Avatar użytkownika
D3LLF
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 22/5/2008, 18:22
Lokalizacja: WWWa

Postprzez Sorbinian » 25/6/2008, 19:50

zamiast wymyślać głupoty jak większy zamienić na mniejszy to by pojeździł mniejszym trochę pokory z wiekiem nabrał i zrobił lejce na większy.

ja dzisiaj sie nie ruszałem
Sorbinian
Świeżak
 
Posty: 173
Dołączył(a): 5/4/2008, 09:30

Postprzez AutoElegance.pl » 30/6/2008, 02:07

Czy ktoś ma fotkę kierownicy, zegarów itp.?
AutoElegance.pl
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 30/6/2008, 01:49
Lokalizacja: Radom

Postprzez Sorbinian » 2/7/2008, 16:29

160 km/h
Sorbinian
Świeżak
 
Posty: 173
Dołączył(a): 5/4/2008, 09:30

Postprzez oleska » 7/7/2008, 13:49

jestem rozczarowana, czytam i sledze wasze forum uwaznie a od dluzszego czasu cisza........... :(
Czekam na dalsze relacje bo tez chce kupic mala kawe w przyszlym sezonie :mrgreen:
pozdrawiam :wink:
Avatar użytkownika
oleska
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 3/7/2008, 11:34

Postprzez ratman » 7/7/2008, 18:07

ktoś wczoraj pomykał zieloną po Lucerny koło 19.30 czy tylko mi się zdawało?
ratman
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 31/5/2007, 18:25

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê