Honda CBR 1000 RR Fireblade - Yamaha YZF - R1
Posty: 42
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Do wszystkiego trzeba nabrac wprawy.oczywiscie idiota zabije sie nawet jadac na rowerze...ale kazdy rozsadnie myslacy czlowiek zdaje sobie sprawe z ryzyka jakie niesie zbyt duze odkrecenie manetki czy to jest sprzet o pojemnosci 600cm czy 1000cm.Jeszcze raz powtarzam..to jest kwestia rozsadku.powiedzcie mi czy na motocyklach o pojemnosci 600 nie mozna sie zabic??:P
- MiChaL^R2
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 23/6/2007, 21:25
- Lokalizacja: Gubin
MiChaL^R1 napisał(a):Do wszystkiego trzeba nabrac wprawy.oczywiscie idiota zabije sie nawet jadac na rowerze...ale kazdy rozsadnie myslacy czlowiek zdaje sobie sprawe z ryzyka jakie niesie zbyt duze odkrecenie manetki czy to jest sprzet o pojemnosci 600cm czy 1000cm.Jeszcze raz powtarzam..to jest kwestia rozsadku.powiedzcie mi czy na motocyklach o pojemnosci 600 nie mozna sie zabic??:P
Zabic sie mozna na wszystkim. Ale bez sensu jest kupowanie litra na poczatek. Wystarczy ze na zakrecie otworzy troche za mocno i juz bedzie lezal. Albo wejdzie z za duza szybkoscia w zakret nie wiedzac do konca na czym polega skladanie sie.. Takze rozsadek rozsadkiem, ale umiejetnosci licza sie ponad wszystko. Po za tym do rozsadnej jazdy zgodnej z przepisami wystarczy 50ccm wiec o czym tu w ogole rozmawiamy..

Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu 

-
MadboY - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
- Lokalizacja: Wawa
z tym odkrecaniem takze nie masz racji:)
jesli nie wkrecisz maszyny na odpowiednie obroty to przeciez nie bedzie nas zrzucac na asfalt:)wiec jesli bedziemy operowac manetka bez zadnych nerwowych ruchow to sie nic nie stanie:)a co do wykladania to wykladamy sie nawet sprzetami o pojemnosci 600cm...czy uwazasz ze szescsetką nie mozna za szybko wejsc w zakret??:P
jesli nie wkrecisz maszyny na odpowiednie obroty to przeciez nie bedzie nas zrzucac na asfalt:)wiec jesli bedziemy operowac manetka bez zadnych nerwowych ruchow to sie nic nie stanie:)a co do wykladania to wykladamy sie nawet sprzetami o pojemnosci 600cm...czy uwazasz ze szescsetką nie mozna za szybko wejsc w zakret??:P
- MiChaL^R2
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 23/6/2007, 21:25
- Lokalizacja: Gubin
z tym odkrecaniem takze nie masz racji:)
jesli nie wkrecisz maszyny na odpowiednie obroty to przeciez nie bedzie nas zrzucac na asfalt:)wiec jesli bedziemy operowac manetka bez zadnych nerwowych ruchow to sie nic nie stanie:)a co do wykladania to wykladamy sie nawet sprzetami o pojemnosci 600cm...czy uwazasz ze szescsetką nie mozna za szybko wejsc w zakret??:P
jesli nie wkrecisz maszyny na odpowiednie obroty to przeciez nie bedzie nas zrzucac na asfalt:)wiec jesli bedziemy operowac manetka bez zadnych nerwowych ruchow to sie nic nie stanie:)a co do wykladania to wykladamy sie nawet sprzetami o pojemnosci 600cm...czy uwazasz ze szescsetką nie mozna za szybko wejsc w zakret??:P
- MiChaL^R2
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 23/6/2007, 21:25
- Lokalizacja: Gubin
chłopie, piszesz tak, jakby 600ccm to był jakis motorower
szczególnie te sportowe, najpierw do nich trzeba "dorosnąć" a potem lytr. A co do rozsądku to się nie zgodzę. Bo gdy w jakiejś "trudnej" sytuacji znajdzie się motonita, to nie ważne, czy będzie miał rozsądek, czy nie- ważne, żeby miał umiejętności, zby wyjść cało z opresji. Nie oznacza to oczywiście, że rozsądek jest nieważny
wg mnie najważniejsze są umiejętności połączone z rozsądkiem (choć rozsądek to pojęcie też niejednoznaczne
)


wg mnie najważniejsze są umiejętności połączone z rozsądkiem (choć rozsądek to pojęcie też niejednoznaczne

juz niedługo, coraz bliżej 

- beesek
- Świeżak
- Posty: 59
- Dołączył(a): 31/3/2007, 18:29
- Lokalizacja: nisko
MiChaL^R1 napisał(a):z tym odkrecaniem takze nie masz racji:)
jesli nie wkrecisz maszyny na odpowiednie obroty to przeciez nie bedzie nas zrzucac na asfalt:)wiec jesli bedziemy operowac manetka bez zadnych nerwowych ruchow to sie nic nie stanie:)a co do wykladania to wykladamy sie nawet sprzetami o pojemnosci 600cm...czy uwazasz ze szescsetką nie mozna za szybko wejsc w zakret??:P
600tka jest nawet latwiej wejsc z wieksza szybkoscia w zakret bo jest zwinniejsza i latwiej sie zlozyc niz wiekszym moto. Chodzi raczej o przyspieszenie. I tu i tu jest bardzo dobre, ale jednak litrem szybciej (glupi) sie rozpedzi..
scigacze maja to do siebie ze nie oddaja liniowo mocy a maja system 0-1 co sprawia ze jest to najgorszy wybor na pierwsze moto. i prosze nie mow mi, ze nie ma w tym niebezpieczenstwa bo widzialem skutki takiego odrecenia gazu przez wlasciciela GSXRa na winklu na dniach Suzuki. Mial szczescie ze mialo to miejsce na torze gdzie jest wzglednie bezpiecznie a nie na ruchliwej ulicy. Ale i tak mial wstrzasnienie mozgu i wizyte w szpitalu..
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu 

-
MadboY - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
- Lokalizacja: Wawa
Chlopaki Temat byl o porownaniu erłana i 1000rr. Jak macie dyskutowac o tym czy 1000 nadaje sie na pierwsze moto to po prostu zablokuje temat. Takie rozmowy na forum byly juz 500 razy. Ale jesli bardzo chcecie publicznie o tym porozmawiac to proponuje zalozcie nowy temat.
-
siekson - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 933
- Dołączył(a): 19/11/2005, 11:47
- Lokalizacja: Warszawa
jakiś idiota zawsze coś zacznie i się wymądrza, jakby był conajmniej Rossim :/ Zal dla takich ludzi.
SIEKSON:
To jest tylko link, a tak naprawdę to jest to moja osobista sprawa dlaczego coś takiego dałem jako podpis... poza tym co ma link do spowalniania strony ;| i nie wspomne, że nie którzy mają różne inne grafiki w podpisie i wszyscy żyją
Pozdr
Wracając do tematu.... to bierz R1, ale myśle że nie masz takiej bujnej wyobraźni jak co niektórzy
SIEKSON:
To jest tylko link, a tak naprawdę to jest to moja osobista sprawa dlaczego coś takiego dałem jako podpis... poza tym co ma link do spowalniania strony ;| i nie wspomne, że nie którzy mają różne inne grafiki w podpisie i wszyscy żyją

Pozdr

Wracając do tematu.... to bierz R1, ale myśle że nie masz takiej bujnej wyobraźni jak co niektórzy

Sprowadzę | Części,Akcesoria,dzież,TUNING | import_usa@o2.pl
-
R1 - Bywalec
- Posty: 940
- Dołączył(a): 10/2/2007, 20:34
- Lokalizacja: ja to wiem ?-z autopsji
-
R1 - Bywalec
- Posty: 940
- Dołączył(a): 10/2/2007, 20:34
- Lokalizacja: ja to wiem ?-z autopsji
Jakoś zawsze R1 było bardziej popularne
a juz nie mówie o jej osigaj no i WYGLĄDU
Jak to sie mówi, " nie kupuje sie R1 na pierwsze moto" a nie GSX-R
Pozdr


Jak to sie mówi, " nie kupuje sie R1 na pierwsze moto" a nie GSX-R

Pozdr
Sprowadzę | Części,Akcesoria,dzież,TUNING | import_usa@o2.pl
-
R1 - Bywalec
- Posty: 940
- Dołączył(a): 10/2/2007, 20:34
- Lokalizacja: ja to wiem ?-z autopsji
moim skromnym zdaniem to ten kto przeczyta wszystkie to tematy odnoścnie co kupić na pierwszy sprzęt to mógłby książkę napisać, ale cóż niektórym nie chce się czytać





No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj się STUNTU
Trzymaj się STUNTU
-
PTB_PL - Świeżak
- Posty: 460
- Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
- Lokalizacja: Wrocław
haha... racja
ewentualnie mogłby Prace Magisterską napisać
:D:D
Ale ten filmik mnie rozwalił kompletnie ( oczywiście pozytywnie na kożyść R1
)
http://www.youtube.com/watch?v=iITomfFclpM
Hahaha.... i co Wy na to ?
P.S I myślę, że Mit o tym, że R1 to tylko moto do lansu i nie długich wypadów bo nie wygodny ZOSTAŁ OBALONY !!!



Ale ten filmik mnie rozwalił kompletnie ( oczywiście pozytywnie na kożyść R1

http://www.youtube.com/watch?v=iITomfFclpM
Hahaha.... i co Wy na to ?

P.S I myślę, że Mit o tym, że R1 to tylko moto do lansu i nie długich wypadów bo nie wygodny ZOSTAŁ OBALONY !!!



Sprowadzę | Części,Akcesoria,dzież,TUNING | import_usa@o2.pl
-
R1 - Bywalec
- Posty: 940
- Dołączył(a): 10/2/2007, 20:34
- Lokalizacja: ja to wiem ?-z autopsji
Posty: 42
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości