ER5- mozliwe obnizenie KM?
Posty: 39
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Niekoniecznie artykuł zaakceptowania w celu zmniejszenia w afirmacji do zaakceptowanej działania błędów przydziału takich jak fazer 600 Akceptuję księgowego 25 KW. Kawasaki dodatkowo zostały zablokowane, może można kupić poza archetyp z pod HP w dowodzie. Jeśli jednak nie żądać, aby przyjrzeć się połączyć, aby strzelać GS-i to wszystko.
Kristin Jenson
- kristinjenson123
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 12/10/2012, 06:53
Z GS'ki jestem bardzo zadowolony, na przyszły rok chciałem zmieniać na mocniejsze moto, ale tak mi się spodobała że wymienię tylko na wersję F tyle, że w najlepszym stanie w jakim można kupić takie coś na rynku, osobiście jestem zakochany w niej, ale to zależy indywidualnie od każdego
KrisinJenson, you use google translator but we dont understend what you say.

KrisinJenson, you use google translator but we dont understend what you say.
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
Też mi sie wydawało że koleś na translatorze pisze
Ahh ci angole. Ktoś za długo siedział na wyspach i mu sie udziela! SkoQ nie lepiej ci Bandita kupić??

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Może i lepiej, i wiem że jak bym chciał wydać 9/10 kafli na moto to byłbyś za jakimś sztandarowym sportem 600
tyle że mi się na tym owczarku dobrze jeździ, przynajmniej narazie, zdanie może jeszcze zmienię, po następnym sezonie jak będe na kupnie. Ale bandzior jest ciężka krowa, ja bym potrzebował lekkiego sprinterka koniecznie w plastiku który nie będzie palić jak stara Bejca
Bo wolę mieć słabsze moto i jeździć nim prawie codziennie, niż mocniejsze i tylko w niedzielę, bo mnie nie będzie stać 



Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
nie jest potrzebna hamownia (w teorii), tylko wyspecjalizowany serwis, który dokona zdławienia silnika i wystawi na to papier.
następnie z takim papierem do OSKP celem przeprowadzenia badania technicznego.
następnie z takim papierem do OSKP celem przeprowadzenia badania technicznego.
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
Udziela ci sie widze rozmowÄ… ze mna na gg! Wszedzie ino o tych naklejkach mocy piszesz 

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Leff to bana mu odrazu
Myśle że ten temat jest bez sensu. Już lepiej jezdzić na A2 z mocniejszym sprzetem i wraźie czego zapłacic 300zł niż bawić sie w dławione moto.

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
"Leff" poczytaj i zrozum sentencje autora, ona itak chce jeżdzić nielegalnie: bo co zmienia fakt wpisani do dowodu 25kw jak itak bedzie miał odblokowany sprzet! to takie samo łamanie prawa jak jazda na A2 większym sprzetem. Niby to legalnie wygląda ale legalne nie jest!
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
1. nie masz jazdy bez prawka, tylko jazdÄ™ bez wymaganej kategorii.
2. skąd wam się urodził pomysł z brakiem homologacji?
co najwyżej można mówić o tym, że nie spełnia warunków technicznych, w następstwie tego można je potraktować jako niesprawne
(tylko jaki policjant na drodze będzie to zdolny udowodnić skoro nawet OSKP nie mają takich możliwości)
naukowcy ....
nim udzielicie odpowiedzi to pomyślcie, zweryfikujcie pojęcia by nie pisać potem bzdur
jak napisał nasz poeta: odpowiednie dać rzeczy słowo
@autor kup zdławione lub kup i zdław (zapłacisz za zdławienie i orzeczenie kilkaset dodatkowych złotych)
nie kombinuj z odławianiem, za dwa lata i tak sprzedasz bezproblemowo - rynek na zdławione pojazdy się rozwinie
2. skąd wam się urodził pomysł z brakiem homologacji?
co najwyżej można mówić o tym, że nie spełnia warunków technicznych, w następstwie tego można je potraktować jako niesprawne
(tylko jaki policjant na drodze będzie to zdolny udowodnić skoro nawet OSKP nie mają takich możliwości)
naukowcy ....
nim udzielicie odpowiedzi to pomyślcie, zweryfikujcie pojęcia by nie pisać potem bzdur
jak napisał nasz poeta: odpowiednie dać rzeczy słowo
@autor kup zdławione lub kup i zdław (zapłacisz za zdławienie i orzeczenie kilkaset dodatkowych złotych)
nie kombinuj z odławianiem, za dwa lata i tak sprzedasz bezproblemowo - rynek na zdławione pojazdy się rozwinie
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
cJarek
zgodnie z obowiązującym 2007/46/WE (również w wersji znowelizowanej) nie ma takiej możliwości by utracić homologację w omawianej sytuacji
o utracie certyfikatu zgodności można mówić dopiero w sytuacji zmiany istotnie wpływającej na cechy konstrukcyjne, lub montażu podzespołu nie mającego shomologowania (w takim wypadku dalej coś robimy jako zarejestrowanego SAM-a)
a tak dziwnie się składa, ze nie mamy tutaj takiej sytuacji.
co będzie z nową propozycją rozporządzenia to inna rzecz, ale to nie temat na dyskusję tutaj
zresztą sam pomyśl, gdyby się trzymać takiej interpretacji to jakiekolwiek chipowania lub ingerencje mechaniczne (np kute zamiast odlewanych tłoki) powodujące wzrost mocy też nie byłyby dozwolone
nawiasem mówiąc nasz kraj będzie miał wszczęte postepowanie przed Komisją Europejską za niewprowadzenie przepisów zgodnych w ww. przeze mnie rozporzadzeniem, które powinno być wprowadzone najpóźniej do końca I połowy 2012 r.
zgodnie z obowiązującym 2007/46/WE (również w wersji znowelizowanej) nie ma takiej możliwości by utracić homologację w omawianej sytuacji
o utracie certyfikatu zgodności można mówić dopiero w sytuacji zmiany istotnie wpływającej na cechy konstrukcyjne, lub montażu podzespołu nie mającego shomologowania (w takim wypadku dalej coś robimy jako zarejestrowanego SAM-a)
a tak dziwnie się składa, ze nie mamy tutaj takiej sytuacji.
co będzie z nową propozycją rozporządzenia to inna rzecz, ale to nie temat na dyskusję tutaj
zresztą sam pomyśl, gdyby się trzymać takiej interpretacji to jakiekolwiek chipowania lub ingerencje mechaniczne (np kute zamiast odlewanych tłoki) powodujące wzrost mocy też nie byłyby dozwolone
nawiasem mówiąc nasz kraj będzie miał wszczęte postepowanie przed Komisją Europejską za niewprowadzenie przepisów zgodnych w ww. przeze mnie rozporzadzeniem, które powinno być wprowadzone najpóźniej do końca I połowy 2012 r.
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
Posty: 39
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości