Zobacz wątek - Czy Kawasaki ZX 6 RR powinien stawać dęba na 1 biegu z gazu?
NAS Analytics TAG

Czy Kawasaki ZX 6 RR powinien stawać dęba na 1 biegu z gazu?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez Seba_ER5 » 22/11/2010, 20:15

jak bedzieesz mial rezerwe to powinien sie poderwac nawet jak bedziesz siedzial z przodu a tak to musisz cofnac dupke.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58


Postprzez Mahoney » 22/11/2010, 20:50

jak sie gaz w hayce odkreci na maksa lezac na zbiorniku to tez tylko kolo max na 20 cm sie uniesie.wiec nie panikuj;) ja jak kupilem DR to nie moglem na 2 postawic a potem po doszkoleniu sie to na 4 sie stawialo pod lekka gorke;)
Busa,Junak i DR-ka;)...doszła jeszcze SP-1
Mahoney
Świeżak
 
Posty: 176
Dołączył(a): 21/6/2009, 12:13


Postprzez RUTRA.RD » 22/11/2010, 22:39

kur

ja mam tl potwor z bagien i na kole nie umiem latać a ty się 6rr dziwisz
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Grzesku » 23/11/2010, 11:00

Co Wy wygadujecie, mam 636 2005 na seryjnym przełożeniu i jak jej odkręce do 8 tysi i potem dokręce wyżej, to idzie w pion jak szalona na łysym kapciu z tyłu ... Na 1 biegu leci 115 na odcinie.

Pozdro
Grzesku
Świeżak
 
Posty: 391
Dołączył(a): 23/11/2010, 10:53
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez PrimoGhost » 23/11/2010, 18:41

Mój też się podniesie jak odpuszczę w górze i odkręcę ponownie. opisywana przeze mnie sytuacja tyczy ostrego przyspieszania. Nie stawania na gumę.
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez Seba_ER5 » 23/11/2010, 19:14

Ja mam problem z odkrecaniem na max :D ze wzgledu na nadgarstek zreszta mam wpojone w glowe zeby przyspieszac stopniowo.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Invi » 23/11/2010, 19:45

Załóż krótki rolgaz :twisted:
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Mahoney » 23/11/2010, 20:00

odkrec przy 2-3 tys pelny gaz to zobaczymy czy postawisz...ja o takiej sytuacji mowie.bo to jest najbardziej miarodajne.ja z 2 stawiam a na tym biegu prawie 200 leci max...pewnie by sie taki znalazl co na 3 by dal rade;)
Busa,Junak i DR-ka;)...doszła jeszcze SP-1
Mahoney
Świeżak
 
Posty: 176
Dołączył(a): 21/6/2009, 12:13

Postprzez marek760i » 23/11/2010, 21:13

to mi wyglÄ…da na bardzo dobrze zestrojone zawieszenie i dlatego nie dzwiga go w gore, tylko przyspiesza, bo kazda utrata przyczepnosci wiadomo to strata czasu[/u]
s1000rr
Avatar użytkownika
marek760i
Świeżak
 
Posty: 150
Dołączył(a): 26/4/2009, 21:47
Lokalizacja: OGL

Postprzez PrimoGhost » 23/11/2010, 21:54

Z dołu się nie podniesie. Tam w ogóle momentu obr nie ma :D Wyrwie w górę dopiero w wyższych sferach. Przy nagłym odkręceniu do oporu z 3 tys wyrwie jedynie do przodu. Zacznie się stawiać, jeśli jest zimno. Co do zawieszenia.. twardy jest jak jasna cholera... Nie wiem czy to ustawienia poprzedniego właściciela, czy seryjne, ale tyłek na nierównym dostaje w ... no właśnie. :roll:
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez Seba_ER5 » 23/11/2010, 22:35

Tez tak moja ma jest twardo zestawiona. Sprawdz SAG. Napiecie wstepne sprezyny. czy zawias pracuje w prawidlowym zakresie. A wogole jakby amor tylny dobil to od razu by wstal.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez palgumeniedusze » 24/11/2010, 00:33

jak tak se odkrecisz to pewno ze ci nie stanie...eeee wstanie (kolo z przodu) pie$alni go ze sprzegla i na bank poleci w gore...... proponuje poduche przymocowac do plecow jesli nie masz doswiadcznia:)
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez Grzesku » 24/11/2010, 00:38

To nie wiem, mi przy ostrym przyśpieszaniu też wstanie bez rwania, chyba mamy całkiem inne moto, albo ktoś tutaj maneta nie potrafi kręcić ...
Grzesku
Świeżak
 
Posty: 391
Dołączył(a): 23/11/2010, 10:53
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez palgumeniedusze » 24/11/2010, 00:41

wstac to se moze wstac ale ladnej gumy odkrecaja tylko gaz raczej nie zrobisz.......jak juz to pipa do 6 tys odpuszczasz i pozaniej cala pipa.... albo bzdryng ze sprzyngła :D
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez RUTRA.RD » 24/11/2010, 07:44

Invinciblee

na czym polega krotki rolgaz ? kolko większe w manecie ? przydał by mi się tak z 20% krótszy

zamiast się cieszyć ze zamiast na kole to przyspiesza to szukasz dziury. a lans pod szkolą :) ( ja na to za stary jestem )
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Przemo_rene » 24/11/2010, 12:23

krótki rolgaz = mnieszy obrót manetką by uzyskać pełne jej otwarcie. W wielu moto jak gixery, czy chociazby TLR za jednym pociągnieciem normalnie ułożonej ręki nie otworzysz manety do oporu. Ja mam założony - różnice tylko na plus. Samoróbka kosztowała mnie w sumie 60zł ale to dla tego, że musiałem kupić maszynkę do obwodowego ucinania rur stalowych bo bez tego nakłądka pod linki sie nie mieściła i trzeba było ciąć pancerz linki gazu.

tutaj mój post odn tego: http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=10&t=1640

Co do gumowanie kawy 600RR - z gazu poleci na 100% na 1 biegu. Z dwójki ze sprzęgła. TLR z gazu u mnie od 4 tys i wszędzi aż do 8tyś obr. wyrwie na ostrą gumę - wystarczy tylko wiedzieć jak i tego chcieć ;) Z dwójki już gorzej z gazu ale to sprawa fabrycznie zbyt długich przełożeń. Ze sprzęgła to i z trójki ale trzeba mocno poderwać za kierownice i nie bedzie to jakiś mega pion (chyba że na stojaka ale ja nie umiem na stojąco)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez TroyaN1984 » 4/12/2010, 12:07

:/

Ale macie problemy :/

Bo na 1 leci 110 tylko bo to bo tamto :/

Jak baby.

Coraz więcej tu głupich sprzeczek zamiast odpowiedzi na pytania.

A no i jeszcze jedno. A mój na 1 leci 170 km/h i ch...j :D
Kawasaki Ninja ZX-10R 2006 rok
Avatar użytkownika
TroyaN1984
Świeżak
 
Posty: 279
Dołączył(a): 16/5/2006, 09:23
Lokalizacja: Elk/ Białystok

Postprzez Seba_ER5 » 4/12/2010, 12:34

wery fujnie...
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Konio » 4/12/2010, 16:44

moj 140 lyka :P

A co do tematu to nie wiem czy 636 na seryjnym przelozeniu sama sobie wejdzie na gume przy odkreceniu na maxa gazu w niskich obrotach (bez zamykania i odkrecania gazu). Raczej ciezka sprawa :P
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez Seba_ER5 » 4/12/2010, 17:51

trzeba siedziec z tytlu lub miec bardzo malo paliwa. wtedy no problemo
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê