YAMAHA XJ 600 (po 1998r) CZY SUZUKI BANDIT 600 (po 2000r)
Posty: 25
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Mam B6 i fajnie śmiga ale wybrałbym Kawasaki z750. Dużo lepszy sprzęt.
http://www.motorcycle.com/manufacturer/ ... 15709.html
http://www.motorcycle.com/manufacturer/ ... 15709.html
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Nie zastanawiałbym sie, brał bym bandita, to dobry sprzęt. A co do Z750, jasne że lepszy, ale w tej cenie dobrej Kawy nie znajdzie.
A tak poza tematem to na jakich oponkach na B6 śmigacie? Wejdzie 180? No i jak maszyna na takim kapciu w winklach będzie się zachowywać?
Pozdrawiam
A tak poza tematem to na jakich oponkach na B6 śmigacie? Wejdzie 180? No i jak maszyna na takim kapciu w winklach będzie się zachowywać?
Pozdrawiam
- Jurus
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 17/2/2007, 19:22
Bandit to bandit
Tył Metzeler Z6 używana i jest zajeb**ta, na przodzie mam jakieś nieścieralne gówno i nie będe o niej pisał - jeszcze poprzedni właściciel na niej śmigał, a ja 9kkm zrobiłem. 150-ka na tył syper wystarczy, co do 180-ki to wyobraź sobie proporcjonalnie większe lacze w rowerze. Może przyczepność lepsza ale jak na tym jeździć?
Spalanie B6:
Jak nie oszczędzam 6l.
Jak oszczędzam 5,1 l.
OsiÄ…gi:
- na trasie samemu super, we dwoje nienajgorzej
A tu cytuje sam siebie
:

A tak poza tematem to na jakich oponkach na B6 śmigacie? Wejdzie 180? No i jak maszyna na takim kapciu w winklach będzie się zachowywać?
Tył Metzeler Z6 używana i jest zajeb**ta, na przodzie mam jakieś nieścieralne gówno i nie będe o niej pisał - jeszcze poprzedni właściciel na niej śmigał, a ja 9kkm zrobiłem. 150-ka na tył syper wystarczy, co do 180-ki to wyobraź sobie proporcjonalnie większe lacze w rowerze. Może przyczepność lepsza ale jak na tym jeździć?
Spalanie B6:
Jak nie oszczędzam 6l.
Jak oszczędzam 5,1 l.
OsiÄ…gi:
- na trasie samemu super, we dwoje nienajgorzej
A tu cytuje sam siebie

Co ciekawe mój cholernik jest świerzo po regulacjach i wlałem mu V-powera to pokazał małe szpony. Zaczął mnie kusić i dlatego czasem się go troche boje. Jak zapaliło się żółte odkręciłem gaz na 4/5-te chilkę poźniej on zawrzeszczał na białym pasie a aswaltem zachwycił się robiąc małą stujkę. Jadąc dalej myślałem że samochody w miejscu stoją lub się cofają, oczywiście 5 tys obr. gaz na 4/5 i mała ktapulta między samochodami na początek przy akompaniamencie wrzeszczącego silnika. Bandzior mi po instynktach gra jak na gitarze.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Ja bym bral bandita jezeli wybierac z tych dwoch.. mam XJ co prawda stara bo z 93
nie pali duzo jak ktos tam wczesniej napisal.. jak samemu jade to 4,6-4,9 z pasazerem i kufry 5,3-5,7. Bandit na pewno mocniejszy
hamulce w XJ tez nie porazaja chociaz od 98 roku chyba sa 2 tarcze z przodu....


-
Saimek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 623
- Dołączył(a): 17/10/2006, 22:27
- Lokalizacja: Poznań
Saimek napisał(a):hamulce w XJ tez nie porazaja chociaz od 98 roku chyba sa 2 tarcze z przodu....
Tak, zgadza się. Ja mam XJ '99 i bez problemu blokuję przednie koło, więc nie za bardzo wiem o co chodzi z tymi uwagami o słabych hamulcach.
F4i Sport
-
fantom - Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 24/6/2007, 14:34
Posty: 25
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 87 gości