Zobacz wątek - KAWASAKI ZXR 750 z 90 .r
NAS Analytics TAG

KAWASAKI ZXR 750 z 90 .r

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez szatan » 15/12/2006, 01:31

Witam serdecznie ( tu proszę obejrzeć film dla uspokojenia nerwów na dodatek o zxr :P http://www.youtube.com/watch?v=C-rv-u8MINI )

Mam sprawę dla członków tego forum gdzie mogę dostać jakąś książkę naprawczą o zxr ale takim jak ja mam , albo wogule jakieś naprawcze wiadomości , albo adresy jakichś stron internetowych naprawczych Kawasaki :?: ?? :roll: (bo tak bym miał prościej coś zamotać ,miał bym jakąś bazę bo działania " bo przyznaje dużo nie wiem a szczerze z chęcią bym się podszkolił )

Silnika nie będę zmieniał bo ten jest całkiem całkiem w tym musze wymienić gaźnika i go wyregulować i hula jak złoto :!: jeszcze jak bym zawory dotarł muu :D super by hulał (powoli dojdę do końca !!! )
szatan
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 10/12/2006, 12:15


Postprzez Wombat » 15/12/2006, 07:47

lysy1976 napisał(a):Ej, OUTLAW! Swoimi nic niewnoszącymi wypocinami zaśmiecasz tylko to forum i głupotą bijesz na głowę nawet SzpiceRa... :evil:
:lol:


podtrzymuje to co powiedzialem Outlaw. Uwazam ze tacy jak ty powinni wypalac z tego forum. Ktos pyta o rade a ty mu piszesz takie gowno. Sa osobne fora gdzie mozna kpic z kogos i komus wrzucac. to jest forum motocyklowe jak bys nie zauwazyl. Porownujesz gpx starego dziadka do f2... inna klasa. juz samo to wystarczy aby z toba wogole nie dyskutowac. A swoje problemy seksualne to sobie zostaw na inne forum. Pisz o motocyklach i dla motocyklistow. Przestan smiecic. Jesli juz musisz pisac bluzgi i uzywac inwektyw... to sobie to zostaw na hydepark...
I co do posiadanych przeze mnie i jezdzonych maszyn... :D :D :D :D buahah... ale cie ten skuter zabolal co? kompleks zamalego sprzetu? :D buahahah...
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Wombat » 15/12/2006, 18:04

OUTLAW napisał(a): od dawna nie czytam



hehe... to widzi kazdy po twoich dennych postach :D ales mnie ubawil... policytuj sie jeszcze...i kup se linijke do pomiarow :D .... buahaha aha
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin

Postprzez szatan » 8/1/2007, 20:44

Ludzie :!: :cry: szlag mnie trafia, niech mi ktoś udowodni że tego mojego szrota da się stawiać na gumę ( pojeździć bez problemu ) . BO KOGO NIE SPYTAM , KARZDY MÓWI ZE RAMA PĘKA I SILNIK SIĘ ZACIERA na „3” panewce.
I to właśnie w tym modelu co ja mam z 90 r.
Proszę osoby które miały takie właśnie modele H1,H2 o odp . czy to jest prawda ?
PS1: Bo widziałem parę fot. jak ludzie takimi zxrami jeżdżą ale co potem czy na złom czy dalej można stawiać na koło ??
:cry: BŁAGAM POMUŻCIE :cry: ( bo spać spokojnie nie mogę )

PS2:Spotkałem się tez z takimi opiniami że przy spokojniej jeździ tym motorem można długie lata jeździć bezproblemowo !!

TULKO ZE NIKT NIEMÓWIŁ O JEŹDZIE NA KOLE !!! ( ja postawie na gumę ale w razie czego wpiepsze się w koszta . A to by nie było miłe)

PS3 : tutaj sę 2 strony o " zxr "

1- http://www.zxr750.de/ZXR750de/index1.htm
2- http://www.zxr-fighter.de/

tylko u mnie wystepuje nie kumacja językowa :(

PS4- tu jest filmik ale to chyba nowszy model
- http://www.youtube.com/watch?v=C-rv-u8MINI




:cry: BŁAGAM POMUŻCIE :cry:

:idea: http://www.youtube.com/watch?v=b3T0SlAgv48 I czy w moim modelu da się wsadzić silnik zx9 tak jak na filmie ?? :?:

pozdrawiam i czekam na odp ??
szatan
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 10/12/2006, 12:15

Postprzez szatan » 8/1/2007, 21:30

jak ktoś coś wie niech pisze ? :roll:
szatan
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 10/12/2006, 12:15

Postprzez oorbus » 8/1/2007, 21:33

ja mam starego gpxa piąty sezon ( ma już grubo ponad 70tys nakulane) . dużo nim nie robie, koło 5 tys sezonowo i jedyne co robiłem- rozrząd, napęd, uszczelniacze zaworów ) grat niezawodny.
od roku mam też gixxa wode ( ma tylko ponad 30tys) i *** do dzisiaj nie moge se z nim poradzić ( o czym pisze w innym wontku) .
qmpel qpił kiedyś starą xj900 z włoch po firmie kurierskiej - przejechane ponad 100 tys(!!!)- była serwisowana zgodnie z instrukcją - i sam zrobił bez problemów z 10 jeszcze.tak więc wszystko zależy jak kto grata traktuje.widziałem r1 dwuletnią zakatowaną na śmierć.

pozdro.

PS. szatanie-piec można dostać tanio na E-bayu niemieckim np:
tutaj (otwórz link)

albo jeszcze lepiej:
tutaj (otwórz link)
667 - nowy lepszy szatan
bez gratów.
Avatar użytkownika
oorbus
Świeżak
 
Posty: 104
Dołączył(a): 20/7/2006, 15:16

Postprzez szatan » 8/1/2007, 22:35

oorbus napisał(a):ja mam starego gpxa piąty sezon ( ma już grubo ponad 70tys nakulane) . dużo nim nie robie, koło 5 tys sezonowo i jedyne co robiłem- rozrząd, napęd, uszczelniacze zaworów ) grat niezawodny.
od roku mam też gixxa wode ( ma tylko ponad 30tys) i *** do dzisiaj nie moge se z nim poradzić ( o czym pisze w innym wontku) .
qmpel qpił kiedyś starą xj900 z włoch po firmie kurierskiej - przejechane ponad 100 tys(!!!)- była serwisowana zgodnie z instrukcją - i sam zrobił bez problemów z 10 jeszcze.tak więc wszystko zależy jak kto grata traktuje.widziałem r1 dwuletnią zakatowaną na śmierć.

pozdro.

PS. szatanie-piec można dostać tanio na E-bayu niemieckim np:
tutaj (otwórz link)

albo jeszcze lepiej:
tutaj (otwórz link)


:roll: A w razie czego mozna liczyć na pomoc w sprowadzeniu " pieca " :roll: ? ( nie kumacja językowa :oops: )
dziekuje z góry .
szatan
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 10/12/2006, 12:15

Postprzez oorbus » 9/1/2007, 07:01

zawsze cos można wymyslić, nie??
667 - nowy lepszy szatan
bez gratów.
Avatar użytkownika
oorbus
Świeżak
 
Posty: 104
Dołączył(a): 20/7/2006, 15:16

Postprzez szatan » 9/1/2007, 10:24

no tak
szatan
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 10/12/2006, 12:15

Postprzez SzpiceR » 9/1/2007, 20:08

lysy1976 napisał(a):Ej, OUTLAW! Swoimi nic niewnoszącymi wypocinami zaśmiecasz tylko to forum i głupotą bijesz na głowę nawet SzpiceRa... :evil:

...a teraz sobie ulżyjcie.......
:lol:


Niebede znizał sie do twojego poziomu łysolu ale powiem Ci ze jestes dlugo nie w temacie :lol: juz od miesica nie napisalem glupiego posta... wogole napisalbym Ci to na priv ale nie dochodzą cos ostatnio :?
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez Bartek CBR954 » 16/1/2007, 04:17

szatan napisał(a):Ludzie :!: :cry: szlag mnie trafia, niech mi ktoś udowodni że tego mojego szrota da się stawiać na gumę ( pojeździć bez problemu ) . BO KOGO NIE SPYTAM , KARZDY MÓWI ZE RAMA PĘKA I SILNIK SIĘ ZACIERA na „3” panewce.
I to właśnie w tym modelu co ja mam z 90 r.
Proszę osoby które miały takie właśnie modele H1,H2 o odp . czy to jest prawda ?
PS1: Bo widziałem parę fot. jak ludzie takimi zxrami jeżdżą ale co potem czy na złom czy dalej można stawiać na koło ??
:cry: BŁAGAM POMUŻCIE :cry: ( bo spać spokojnie nie mogę )

PS2:Spotkałem się tez z takimi opiniami że przy spokojniej jeździ tym motorem można długie lata jeździć bezproblemowo !!

TULKO ZE NIKT NIEMÓWIŁ O JEŹDZIE NA KOLE !!! ( ja postawie na gumę ale w razie czego wpiepsze się w koszta . A to by nie było miłe)

PS3 : tutaj sę 2 strony o " zxr "

1- http://www.zxr750.de/ZXR750de/index1.htm
2- http://www.zxr-fighter.de/

tylko u mnie wystepuje nie kumacja językowa :(

PS4- tu jest filmik ale to chyba nowszy model
- http://www.youtube.com/watch?v=C-rv-u8MINI




:cry: BŁAGAM POMUŻCIE :cry:

:idea: http://www.youtube.com/watch?v=b3T0SlAgv48 I czy w moim modelu da się wsadzić silnik zx9 tak jak na filmie ?? :?:

pozdrawiam i czekam na odp ??



Witam
Pragne sie przywitac poniewarz na forum jestem po raz pierwszy!!!
Chcem odniesc sie do wypowiedzenia na temat ZXR-a ktory jest w temacie .
A wiec Kieruje te slowa glownie do ciebie ,,Szatan", mialem ZXR 750 H1 z 89r przez prawie 3 sezony ,jestem podworkowym mechanikiem i sam radze sobie z reguly z motorkami , pewnego wieczoru zorganizowalem sobie wakuometry by z synchronizowac gaziole a wiec najpierw cudownie je wyczyscilem pozniej podpialem zegary , za srubokret chwycilem po przekreceniu kilkoma srubami kawa zaczela chodzic jak nigdy , rowniutko i cicho :-) na drugi dzien motor niechce odpalac wiec momyslalem ze cos poszlo nietak przy regulacji wiec zlapawszy sie za gazniki i sprawdziwszy je ponownie okzalo sie ze wszystko jest ok!! Sciagnelem pokrywe zaworową okazalo sie ze zawory sa podparte <maja za maly luz> Wyciagnalem plytki < bo taka jest tam regulacja> dalem do przeszlifowania zalozylem, motor ladnie chodzi zrobilem jakies 1000km znowu przestal odpalac na zimno a wiec znowu okazaly sie za male luzy zaworowe i poraz kolejny to zrobilem i poraz kolejny za 1000-1500 km padlo w koncu zaczalem dzwonic po serwisach z pytaniem dlaczego tak sie dzieje?? trzech mechanikow powiedzialo ze zxr z lat 89-90 ma bardzo slabe zawory ssace < otych caly czas mowa> wiec przyszlo mi do sciagniecia glowicy to co tam zobaczylem przerazilo mnie! Zawory poprostu chowaly sie w gniazdach Kawa jest bardzo czula na zbyt maly luz na pych zapala jednak od rozrusznika niechce wcale przyszlo mi do wymiany zaworow Larsson niemnial ich w swojej ofercie zamowilem je w w ,,Pawlak Motocykle" po naprawde atrakcyjnej cenie jesli pamietam bylo to po 70 zl od szt. do wymiany bylo wszystkich 8 szt. ssacych wydechowych nawet nietrzeba bylo ruszac :-)) Po wymiance na nowe niemnialem z silnikiem zadnego problemu przez cale 3 sezony !! Motorek charakteryzowal sie jak na ten rok bardzo dynamicznym silnikiem i malutkim spalaniem paliwa rzedu niecalych 6 litrow na 100km przy predkosciach ok 150-170 km/h bardzo mnie to cieszylo poniewarz niebral ani grama oleju :-)) moja kawa mniala przebiek okolo 70tys. po wymianie samych sprezyn dociskowych na sprzegle przestalo sie slizgac i gdy wrzucilem sportowy wydech zaczela fruwac na jednym kolku podnoszac sie w pion przy dobrym szarpnieciu samej manetki:-)) szkoda ze tylko na pierwszym biegu. Odnosnie ramy w tym motorku niemasz sie czego obawiac poniewarz grube podpory pod silnikiem niesamowicie usztywniaja gowniana rame w kawie gdzie nowsze sprzety juz tych podpor nieposiadaja < mowa tu o kawach> Niewiem jak to wyglada w nowszych ZXR-ach ale koledze w zx 6r rana sie rozlozyla a nawet razu niepostawil jej na jednym kole...<taka wada> jesli bedziesz mnial jeszcze jakies pytania dotyczace tego motorku chetnie ci odpisze :-)))
Aha niekupuj tylko glowicy od gpx-750 bo jej tam nie wepchniesz , a wymianka silnika na przekladke od zx-9r widzialem ze jest to mozliwe w w nowszej wersji zxra z 92 roku ale czy w wersji H jest to mozliwe niewiem....napewno musial bys dorwac silnik z instalacja!!
Obecnie jezdze CBR954 i uwazam ze to jest dopiero wypasiony Sprzęt:-))
Sorki za błedy!!!
Pozdrawiam
Bartek
Bartek CBR954
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 16/1/2007, 03:27

Postprzez szatan » 19/1/2007, 09:01

Bartek CBR954 napisał(a):
szatan napisał(a):Ludzie :!: :cry: szlag mnie trafia, niech mi ktoś udowodni że tego mojego szrota da się stawiać na gumę ( pojeździć bez problemu ) . BO KOGO NIE SPYTAM , KARZDY MÓWI ZE RAMA PĘKA I SILNIK SIĘ ZACIERA na „3” panewce.
I to właśnie w tym modelu co ja mam z 90 r.
Proszę osoby które miały takie właśnie modele H1,H2 o odp . czy to jest prawda ?
PS1: Bo widziałem parę fot. jak ludzie takimi zxrami jeżdżą ale co potem czy na złom czy dalej można stawiać na koło ??
:cry: BŁAGAM POMUŻCIE :cry: ( bo spać spokojnie nie mogę )

PS2:Spotkałem się tez z takimi opiniami że przy spokojniej jeździ tym motorem można długie lata jeździć bezproblemowo !!

TULKO ZE NIKT NIEMÓWIŁ O JEŹDZIE NA KOLE !!! ( ja postawie na gumę ale w razie czego wpiepsze się w koszta . A to by nie było miłe)

PS3 : tutaj sę 2 strony o " zxr "

1- http://www.zxr750.de/ZXR750de/index1.htm
2- http://www.zxr-fighter.de/

tylko u mnie wystepuje nie kumacja językowa :(

PS4- tu jest filmik ale to chyba nowszy model
- http://www.youtube.com/watch?v=C-rv-u8MINI




:cry: BŁAGAM POMUŻCIE :cry:

:idea: http://www.youtube.com/watch?v=b3T0SlAgv48 I czy w moim modelu da się wsadzić silnik zx9 tak jak na filmie ?? :?:

pozdrawiam i czekam na odp ??



Witam
Pragne sie przywitac poniewarz na forum jestem po raz pierwszy!!!
Chcem odniesc sie do wypowiedzenia na temat ZXR-a ktory jest w temacie .
A wiec Kieruje te slowa glownie do ciebie ,,Szatan", mialem ZXR 750 H1 z 89r przez prawie 3 sezony ,jestem podworkowym mechanikiem i sam radze sobie z reguly z motorkami , pewnego wieczoru zorganizowalem sobie wakuometry by z synchronizowac gaziole a wiec najpierw cudownie je wyczyscilem pozniej podpialem zegary , za srubokret chwycilem po przekreceniu kilkoma srubami kawa zaczela chodzic jak nigdy , rowniutko i cicho :-) na drugi dzien motor niechce odpalac wiec momyslalem ze cos poszlo nietak przy regulacji wiec zlapawszy sie za gazniki i sprawdziwszy je ponownie okzalo sie ze wszystko jest ok!! Sciagnelem pokrywe zaworową okazalo sie ze zawory sa podparte <maja za maly luz> Wyciagnalem plytki < bo taka jest tam regulacja> dalem do przeszlifowania zalozylem, motor ladnie chodzi zrobilem jakies 1000km znowu przestal odpalac na zimno a wiec znowu okazaly sie za male luzy zaworowe i poraz kolejny to zrobilem i poraz kolejny za 1000-1500 km padlo w koncu zaczalem dzwonic po serwisach z pytaniem dlaczego tak sie dzieje?? trzech mechanikow powiedzialo ze zxr z lat 89-90 ma bardzo slabe zawory ssace < otych caly czas mowa> wiec przyszlo mi do sciagniecia glowicy to co tam zobaczylem przerazilo mnie! Zawory poprostu chowaly sie w gniazdach Kawa jest bardzo czula na zbyt maly luz na pych zapala jednak od rozrusznika niechce wcale przyszlo mi do wymiany zaworow Larsson niemnial ich w swojej ofercie zamowilem je w w ,,Pawlak Motocykle" po naprawde atrakcyjnej cenie jesli pamietam bylo to po 70 zl od szt. do wymiany bylo wszystkich 8 szt. ssacych wydechowych nawet nietrzeba bylo ruszac :-)) Po wymiance na nowe niemnialem z silnikiem zadnego problemu przez cale 3 sezony !! Motorek charakteryzowal sie jak na ten rok bardzo dynamicznym silnikiem i malutkim spalaniem paliwa rzedu niecalych 6 litrow na 100km przy predkosciach ok 150-170 km/h bardzo mnie to cieszylo poniewarz niebral ani grama oleju :-)) moja kawa mniala przebiek okolo 70tys. po wymianie samych sprezyn dociskowych na sprzegle przestalo sie slizgac i gdy wrzucilem sportowy wydech zaczela fruwac na jednym kolku podnoszac sie w pion przy dobrym szarpnieciu samej manetki:-)) szkoda ze tylko na pierwszym biegu. Odnosnie ramy w tym motorku niemasz sie czego obawiac poniewarz grube podpory pod silnikiem niesamowicie usztywniaja gowniana rame w kawie gdzie nowsze sprzety juz tych podpor nieposiadaja < mowa tu o kawach> Niewiem jak to wyglada w nowszych ZXR-ach ale koledze w zx 6r rana sie rozlozyla a nawet razu niepostawil jej na jednym kole...<taka wada> jesli bedziesz mnial jeszcze jakies pytania dotyczace tego motorku chetnie ci odpisze :-)))
Aha niekupuj tylko glowicy od gpx-750 bo jej tam nie wepchniesz , a wymianka silnika na przekladke od zx-9r widzialem ze jest to mozliwe w w nowszej wersji zxra z 92 roku ale czy w wersji H jest to mozliwe niewiem....napewno musial bys dorwac silnik z instalacja!!
Obecnie jezdze CBR954 i uwazam ze to jest dopiero wypasiony Sprzęt:-))
Sorki za błedy!!!
Pozdrawiam
Bartek



:shock: :P :D dzieki za tak wypasione odp !!!!!!!!!!
Jak co to bedę pisa . POZDRAWIAM
szatan
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 10/12/2006, 12:15

Postprzez szatan » 21/1/2007, 20:16

Wprowadzam kilka zmian w moim kawasaki jak kogo interesuje niech luknie :)
( zmieniłem kierownice na górną , zmieniłem położenie zegarów , położenie wlewu płynu chłodniczego itd. )
Mam kilka zdjęć z prac ( prace są w toku :) )

-(zdjęcie z przed naprawy )
http://img183.imageshack.us/my.php?image=img0203yf5.jpg
zdjęcia aktualne
- http://img262.imageshack.us/my.php?image=img04096yu.jpg
- http://img263.imageshack.us/my.php?image=img04117fu.jpg
- http://img458.imageshack.us/my.php?image=img04138rp.jpg
- http://img77.imageshack.us/my.php?image=img04108th.jpg
szatan
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 10/12/2006, 12:15

Postprzez szatan » 22/1/2007, 08:14

narazie nie bo ja wszystko naprawiam naraz :)
szatan
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 10/12/2006, 12:15

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr
cron