Zobacz wÄ…tek - Sportowe 600'tki
NAS Analytics TAG

Sportowe 600'tki

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez scigant88 » 17/7/2008, 17:14

No i wlasnie nie wiem ktory z tych motocykli mam wybrac moze mi chlopaki pomozecie?
scigant88
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 3/6/2008, 14:32


Postprzez Flow » 17/7/2008, 17:30

ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50


Postprzez scigant88 » 17/7/2008, 18:12

Flow600RR no ten triumph ladny jest ale raczej tyle kasy bym nie wyciagnal :/
scigant88
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 3/6/2008, 14:32

Postprzez scigant88 » 18/7/2008, 19:26

pomoze mi ktos jeszcze w wyborze?
scigant88
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 3/6/2008, 14:32

Postprzez mlodygolek » 18/7/2008, 22:06

Raczej nikt za ciebie moto nie wybierze .Nie wiesz co ci się podoba? .Wejdź na Allegro.pl i zobacz co możesz w tej cenie kupić .




Mogę wiedzieć czemu dostałem ostrzeżenie???!!! za nie edytowanie postów??w tym temacie??? chyba jakaś pomyłka! z kolegą scigant88
Dwa trupy wstają z grobu i znajdują w rzece motor. Jeden mówi:
-Spróbuję go naprawić.
-To próbuj. Ja zaraz wracam.
Motor odpalony i kolega taszczy dwie tablice nagrobkowe.
-Po co ci to?
-Chciałeś jechać bez dokumentów!??!
Avatar użytkownika
mlodygolek
Świeżak
 
Posty: 200
Dołączył(a): 6/2/2008, 13:12
Lokalizacja: Szprotawa

Postprzez irko » 18/7/2008, 22:44

kolego a cos sie tak zablokowal na 600tke? w tej kasie kupisz juz litrowego przecinaka
na stanie
trx 450r
ktm 530 excr
gsxr 750
irko
Świeżak
 
Posty: 191
Dołączył(a): 28/5/2008, 19:41
Lokalizacja: że znowu

Postprzez scigant88 » 19/7/2008, 12:10

irko wiem ale na litrowce raczej dlugo bym nie pojezdzil dlatego narazie wole jakas 600'tke
scigant88
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 3/6/2008, 14:32

Postprzez scigant88 » 19/7/2008, 12:12

mlodygolek daj spokoj tutaj jest totalna bzdura daja ostrzezenia za to ze odpowiadasz komus na pytania albo cos beznadzieja.
scigant88
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 3/6/2008, 14:32

Postprzez irko » 19/7/2008, 12:46

ostrzezenie dostales za to, ze na pisales cos w temacie, w ktorym nic nie piszemy tylko wrzucamy foty, edytuj swoje posty bo wylapiesz drugie, jak bedziesz chcial cos dopisac to puknij sobie "edytuj" i po sprawie, mlodygolek faktycznie dostal przez przypadek ostrzezenie za ciebie ale spokojnie moze to odkrecic jak napisze do simona
wracajacc do tematu to dlaczego mialbys nie pojezdzic? jak masz se zrobic krzywde na litrze to na 600 tez sobie ja zrobisz, litrowki wiecej pala ale to chyba nie o ekonomie ci chodzi
na stanie
trx 450r
ktm 530 excr
gsxr 750
irko
Świeżak
 
Posty: 191
Dołączył(a): 28/5/2008, 19:41
Lokalizacja: że znowu

Postprzez YZF R1 » 19/7/2008, 14:04

Kawasaki takie jak z linka we wcześniejszej mojej wypowiedzi.... naprawde kozak sprzęt, nie zastanawiaj sie tylko szykaj dobrej oferty z taka kawą
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez scigant88 » 19/7/2008, 14:48

irko wiem wiem ale litrowka ma wiecej koni niz 600 no ja mialem okazje kupic r1 rocznik 99 150 koni ale troszke obdarta wiec jej nie kupilem no a jak siade na 600 to ona ma 120 koni czyli 2 razy wiecej niz moja obecna maszynka
scigant88
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 3/6/2008, 14:32

Postprzez irko » 19/7/2008, 15:30

koniami jedziesz, przyspieszasz momentem, ja mam w litrze 110 koni, ladnie brzmi, wyglad to kwestia gustu, duzo pali ale i tak bym jej nie zamienil na zadna 600tke, zreszta to twoja decyzja, za 15tys juz jest w czym wybierac
na stanie
trx 450r
ktm 530 excr
gsxr 750
irko
Świeżak
 
Posty: 191
Dołączył(a): 28/5/2008, 19:41
Lokalizacja: że znowu

Postprzez Saimek » 20/7/2008, 13:52

przestancie pisac ze moc nie jest potrzebna do przyspieszania i moment jest najwazniejszy bo to glupota i juz nie raz pisalem na forum co i jak... :?
Avatar użytkownika
Saimek
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 623
Dołączył(a): 17/10/2006, 22:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez SQ » 20/7/2008, 13:57

daj link, chętnie się zapoznam...
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez Dominik_YZF » 20/7/2008, 14:31

scigant88, ja bym brał zx6, zaje... sprzecik. Napewno dostarczy Ci wiele frajdy i adrenalinki..
Avatar użytkownika
Dominik_YZF
Bywalec
 
Posty: 664
Dołączył(a): 8/12/2007, 19:58
Lokalizacja: 3City

Postprzez irko » 20/7/2008, 14:51

Saimek napisał(a):przestancie pisac ze moc nie jest potrzebna do przyspieszania i moment jest najwazniejszy bo to glupota i juz nie raz pisalem na forum co i jak... :?


jedno jest zalezne od drugiego,wszystko jest wazne, na miescie moment jest o wiele bardziej wazny (przydatny) niz moc, wiadomo, ze na samym momencie nie pojedziesz ale ogromna ilosc KM nic nie zrobi z kiepskim momentem, ogromny moment zrobi wiele z niska moca, ja mam niby 110 KM ale dmucham 140 konne, duzo lzejsze maszynki bez najmniejszych problemow na przyspieszenie, glupota-nie glupota bo jedno bez drugiego nie pojedzie ale ogolne przekonanie wiejskich chlopakow opiera sie na ilosci KM czyli kto ma wiecej ten jest szybszy a to gowno prawda :lol:
na stanie
trx 450r
ktm 530 excr
gsxr 750
irko
Świeżak
 
Posty: 191
Dołączył(a): 28/5/2008, 19:41
Lokalizacja: że znowu

Postprzez Saimek » 20/7/2008, 15:03

fizyki nie przeszkoczysz.. mozesz byc szybszy jedynie wtedy gdy oni sa na niskich obrotach i z powodu malego momentu i malo rpm maja malo MOCY :)

jak ktos ma 40 km wiecej i jest lzejszy jezeli bedzie poruszac sie w gornym zakresie obrotow to nie masz szans.
Avatar użytkownika
Saimek
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 623
Dołączył(a): 17/10/2006, 22:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez SQ » 20/7/2008, 15:14

po czym wnioskujesz? po wysokości obrotów...

jeśli masz r4 i max moment jest przy 10000obr. a max moc jest przy 12500obr to trzymając w tym zakresie masz najlepsze na ten silnik przyspieszenia.

jednak jeśli zsestawisz to z v2 które będzie słabsze, ale będzie miało wyższy moment np. już przy 3500obr i będzie trzymać silnik w tym zakresie, to o ile nie osiągamy v max twina to r4 nie powinno mieć jakiejś istotnej przewagi.
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

cbr

Postprzez Invi » 20/7/2008, 15:29

O nie! Ja tego nie napisałem!
Ostatnio edytowano 28/2/2010, 22:44 przez Invi, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez irko » 20/7/2008, 15:40

Saimek napisał(a):fizyki nie przeszkoczysz.. mozesz byc szybszy jedynie wtedy gdy oni sa na niskich obrotach i z powodu malego momentu i malo rpm maja malo MOCY :)

jak ktos ma 40 km wiecej i jest lzejszy jezeli bedzie poruszac sie w gornym zakresie obrotow to nie masz szans.


rozmawiamy caly czas o przyspieszeniu gdzie powiedziales, ze moment nie jest najwazniejszy i ten kto tak twierdzi gada glupoty, ja po czesci przyznaje ci racje bo tak jak juz wspomnialem jedno bez drugiego nie da sobie rady ale przystawiajac moja staruszke do np mocniejszej (KM) i lzejszej r6 mam szanse, nawet nie tyle ja mam co ona nie ma, roznice wiadomo, ze nie sa ogromne ale jednak, pojemnosciami w tej kwesti nie ma sie co zaslaniac bo one akurat nie maja najmniejszego znaczenia
na stanie
trx 450r
ktm 530 excr
gsxr 750
irko
Świeżak
 
Posty: 191
Dołączył(a): 28/5/2008, 19:41
Lokalizacja: że znowu

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê