CB500 '97 6.000zł czy to dobra okazja ?
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Stacja kontroli pojazdów nie wystarczy . Jak nie znajdziesz mechanika to wez jakiegos kumpla najlepiej takiego co posiada lub posiadał honde cb 500 taka osoba może juz duzo powiedzieć o motorze . Na stacji kontroli pojazdów za bardzo nic ci nie powiedzą , czesto pracują tam ludzie którzy nigdy z motorami nie mieli do czynienia .
był suzuki bandit 600n będzie ......
-
dambandit - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
Stacja kontroli pojazdów na pewno nie wystarczy. Ja jak byłem na przeglądzie w sta kon poj to gość się mnie pytał co on ma w ogóle sprawdzić w moto, bo nigdy tego nie robił. Obszedł moto naokoło, sprawdził numery ramy i wbił przegląd.
Suzi GSX 600F `97 | <a href="http://quadylodz.pl"target="_blank">Imprezy integracyjne dla firm</a> | http://bikepics.com/members/the69x/ | http://www.youtube.com/watch?v=lAjMBxQhTGs
-
the69x - Świeżak
- Posty: 212
- Dołączył(a): 22/6/2007, 15:21
- Lokalizacja: Bełtachów :P
Nigdzie nie moglem znalezdz miejsca gdzie mogl bym sie przywitac wiec: Mam na imie Rafal mieszkam w Gorzowie Wielkopolskim i mam 17 za 5-6 miesiecy planuje zaczac robic prawko na motor i auto, ale juz teraz zaczelem sie rozgladac za jakims pierwszym pojazdem i z pewnoscia bedzie to motor i tu zaczyna sie moje pytanie do Was czy za ok. 4000-5500 zl. dalo by rade w polsce znalesc dobra "500" patrzalem juz na kilka stron www i zainteresowaly mnie dwa motorki tj. Honda CB500 i Suzuki GS500, Co bylo by lepsze??? Co bylo by mniej awaryjne itp.???
-
RafalFG - Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 5/2/2008, 14:10
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Ano. Racja.. Ja już jakiś czas przeglądam ceny, i zdecydowanie tańsze jest Suzuki GS500.
Jeśli chodzi o porównanie tych dwóch maszyn, to poszukaj sobie na forum. Jest Post chyba już ma kilkanaście stron długości w takim właśnie temacie. Mnie pomógł dokonać wyboru
Z tego co słyszę, do Suzuki są chyba części bardziej dostępne, i może tańsze niż do Hondy. Przeczytaj sobie jeszcze opis CB500 na www.morowiec.pl
Jeśli chodzi o porównanie tych dwóch maszyn, to poszukaj sobie na forum. Jest Post chyba już ma kilkanaście stron długości w takim właśnie temacie. Mnie pomógł dokonać wyboru

Z tego co słyszę, do Suzuki są chyba części bardziej dostępne, i może tańsze niż do Hondy. Przeczytaj sobie jeszcze opis CB500 na www.morowiec.pl
Ostatnio edytowano 5/2/2008, 18:09 przez wolverine-x, łącznie edytowano 1 raz
-
wolverine-x - Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 28/1/2008, 19:18
- Lokalizacja: Sosnowiec
wolverine-x napisał(a):Przeczytaj sobie jeszcze opis CB500 na www.morowiel.pl
chyba chciałeś napisać
www.morowiec.pl
Jeśli chodzi o awaryjność, to moim zdaniem Honda i Suzuki prezentują podobny poziom. Te motocykle były produkowane od początku praktycznie bez żadnych istotnych zmian w silniku, więc to mówi samo za siebie.
Ja swój wybór oparłem wyłącznie na wyglądzie. Honda prezentuje się dużo leppiej

Wiatru szum, silnika śpiew, kręta droga oczywiście bez drzew:)
-
krydka - Świeżak
- Posty: 304
- Dołączył(a): 29/7/2007, 21:11
- Lokalizacja: Janowiec Wlkp
Racja. Błąd literowy, już zmieniłem:)
Jedno mnie niepokoi... Na pierwszy motor nie chciałem motory, który da się stawiać na jedno koło... A tu na YouTube widziałem ze dwa filmiki jak coś takiego jest robione :/ ... Nie wiem - może mają je jakoś podrasowane... Nie jest to dla mnie dobre, bo znając życie, jak sie nauczę jeździć na dwóch kołach, to zacznę próbować na jednym ;p
Jedno mnie niepokoi... Na pierwszy motor nie chciałem motory, który da się stawiać na jedno koło... A tu na YouTube widziałem ze dwa filmiki jak coś takiego jest robione :/ ... Nie wiem - może mają je jakoś podrasowane... Nie jest to dla mnie dobre, bo znając życie, jak sie nauczę jeździć na dwóch kołach, to zacznę próbować na jednym ;p
How Far, Can I Ride Unawed...??...
Suzuki GSX 600F Katana '93
Suzuki GSX 600F Katana '93
-
wolverine-x - Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 28/1/2008, 19:18
- Lokalizacja: Sosnowiec
Tak naprawdę to i MZ`tkę też postawisz na koło
Kupując motocykl tego pokroju kupujesz tez jego możliwości, ale raczej nie musisz się bać, że Ci przypadkiem podczas ruszania z pod świateł na koło wskoczy
, mi się to jeszcze nie zdarzyło moją Cebulką.
Czasami mnie ciągnie żeby spróbować postawić ją na tylną gumę, ale wtedy przypomina mi się jak długo o niej marzyłem i kasę odkładałem (a takie eksperymenty mogłyby się skończyć niemiło)-jak narazie rozsądek wygrywa

Kupując motocykl tego pokroju kupujesz tez jego możliwości, ale raczej nie musisz się bać, że Ci przypadkiem podczas ruszania z pod świateł na koło wskoczy

Czasami mnie ciągnie żeby spróbować postawić ją na tylną gumę, ale wtedy przypomina mi się jak długo o niej marzyłem i kasę odkładałem (a takie eksperymenty mogłyby się skończyć niemiło)-jak narazie rozsądek wygrywa

Wiatru szum, silnika śpiew, kręta droga oczywiście bez drzew:)
-
krydka - Świeżak
- Posty: 304
- Dołączył(a): 29/7/2007, 21:11
- Lokalizacja: Janowiec Wlkp
No więc tak...
Byłem oglądać tą Hondę CB500. Silnik pracował pracował ogólnie bardzo ładnie... Ale...
1) Była trochę poobijana: - lekkie wgniecenie na baku - owiewka była pęknięta i paskudnie zaszpachlowana - lagi bardzo porysowane - kierunkowskaz do wymiany. I ogólnie troche porysowany..
po za tym
2) Na dzień dobry do wymiany OPONA tylnia, i NAPĘD (łańcuch zachodzący na zębatki). Przydałaby się regulacja gaźników, bo po kilku minutach jak zgasł to już nie zapalił. Na mocowaniu wydechu naderwane (spaliny uciekały troszkę szczeliną).
A że facet nie chciał nic spuścić poniżej 6.000zł, więc go pozdrowiłem.
Ale... Byłem tam z kolegą (który w przeciwieństwie do mnie świetnie sie na na motocyklach). Ten kolega wziął niedawno samochód zapłaciwszy zań motorem + gotówka... Więc pojechaliśmy obejrzeć ten motor.. Z początku nie chciałem takiego, ale biorąc pod uwagę jak jest zadbany, aż żal było przepuścić taką okazję
No i mam Suzuki GSX 600F 1993r (nawet taniej niż Honde)

Byłem oglądać tą Hondę CB500. Silnik pracował pracował ogólnie bardzo ładnie... Ale...
1) Była trochę poobijana: - lekkie wgniecenie na baku - owiewka była pęknięta i paskudnie zaszpachlowana - lagi bardzo porysowane - kierunkowskaz do wymiany. I ogólnie troche porysowany..
po za tym
2) Na dzień dobry do wymiany OPONA tylnia, i NAPĘD (łańcuch zachodzący na zębatki). Przydałaby się regulacja gaźników, bo po kilku minutach jak zgasł to już nie zapalił. Na mocowaniu wydechu naderwane (spaliny uciekały troszkę szczeliną).
A że facet nie chciał nic spuścić poniżej 6.000zł, więc go pozdrowiłem.
Ale... Byłem tam z kolegą (który w przeciwieństwie do mnie świetnie sie na na motocyklach). Ten kolega wziął niedawno samochód zapłaciwszy zań motorem + gotówka... Więc pojechaliśmy obejrzeć ten motor.. Z początku nie chciałem takiego, ale biorąc pod uwagę jak jest zadbany, aż żal było przepuścić taką okazję

No i mam Suzuki GSX 600F 1993r (nawet taniej niż Honde)

How Far, Can I Ride Unawed...??...
Suzuki GSX 600F Katana '93
Suzuki GSX 600F Katana '93
-
wolverine-x - Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 28/1/2008, 19:18
- Lokalizacja: Sosnowiec
reasumując, czając sie i ciągle pytając o pięćsetkę zakupiłeś dużo szybszą i cięższą sześćsetkę. Jak wrażenia z jazd?? cięzko sie tym jeździ??
http://www.gandalf.riderblog.pl | zapraszam
-
Gandalf - Świeżak
- Posty: 371
- Dołączył(a): 4/1/2007, 18:13
- Lokalizacja: Dziki Zachód
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości