Zobacz wÄ…tek - co po GSie..?
NAS Analytics TAG

co po GSie..?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez MadboY » 4/10/2007, 12:19

pawel_rr napisał(a):http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M555756
nice one :)

nom, znam na pamiec aukcje z wszystkimi wymienionymi moto na pamiec. SV1000S mysle ze kupilbym w przedziale 15-17k PLN. Co prawda jest to wiecej niz planowalem, ale gdybym byl pewny, ze TO JEST TO to bym sie nawet zapozyczyl na kilka tysi albo poczekal kilka miesiecy i dozbieral..
tylko wlasnie bez przejazdzki nie jestem w stanie powiedziec czego ja chce tak na prawde.
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ;)
Avatar użytkownika
MadboY
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
Lokalizacja: Wawa


Postprzez spazz » 4/10/2007, 13:23

7 litrow gdzies lyka sv. wymiary takie same jak 650 po za tym z ma dwa kominy co akurat mnie sie bardzo podoba. jest troszke ciezszy niz 650 ale niejest to chyba az tak wyczuwalne.
Ostatnio edytowano 4/10/2007, 15:19 przez spazz, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien


Postprzez MadboY » 4/10/2007, 14:55

7L to jeszcze jakos przejdzie.. 2L wiecej jak GS, ale nie ma nic za darmo ;)
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ;)
Avatar użytkownika
MadboY
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Leitho » 4/10/2007, 15:44

ja na twoim miejscu bralbym thundercata, jest to dosc "uniwersalne" moto. sam planuje takie kupic na nastepny sezon. a za 13 k to juz ladna sztuke wyrwiesz
Na kolana chamy !
Avatar użytkownika
Leitho
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1321
Dołączył(a): 31/8/2006, 18:54
Lokalizacja: SKL

Postprzez icid » 4/10/2007, 17:01

spazz napisał(a):sikaj na 650.. liter niewiele drozszy a ma kilka lepszych gadzetow a z ogarnieciem go na 100% nie bedziesz mial problemow. ja sie przesiadlem z zamulonego bandita na sv 1000 i nie mam z nim problemow potolny jest jak baranek.. aaa no i na klockacjh zaoszczedzisz
Spazz ma racje SV 650 to takie dziwadło trudno go zakwalifikować do jakiegoś typu poza tym te 80 koni po przesiadce z gs 500 nie da ci frajdy na długo a sv 1000 to już inna bajka. Nie wiem jaka prędkość przelotowa ale spazz napewno wie :)
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez GregorMoto » 4/10/2007, 17:05

spazz ma racje wg mnie, literek sv-ka to super sprawa. ale na twoim miejscu w zasadzie pomysłalbym nad tą r6 też, cebra odpada bo Ci się "nie widzi", szkoda że nie ma sv-ek 750 :D bo byś się nie zastanawiał hehe
Yamaha R1 RN19 :)
Avatar użytkownika
GregorMoto
Bywalec
 
Posty: 610
Dołączył(a): 22/4/2007, 21:37
Lokalizacja: Ziemia-Europa-Polska-Małopolska-Oświęcim

Postprzez spazz » 4/10/2007, 17:26

leciec non toper da sie sv 1000 bez problemu. moto daje sobie rade i nie wieadomo kiedy to 200 na budziku sie robi. na maxa nim lecialem 254 i jeszcze cios w zanadrzu bylo...
Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez sony77 » 4/10/2007, 17:31

polecam honde vtr1000f swietny po zakretach i na trase.v-ka mi spalila na trasie 7.6 litra wiec jak na 1000 to rewelecja.jak masz wybrac sv to polecam dolozyc i kupic litra :)
sony77
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 24/12/2006, 13:21
Lokalizacja: Mogilno

Postprzez Kris2k » 4/10/2007, 18:24

oooo ja pierdziu... temat dla mnie :D

wiedziaelm ze spazz sie zdazy wypowiedziec przede mna ;)

MadBoy, pierwsze dwa typy masz takie jak i ja, albo prawie, u mnie na dzien dzisiejszy kolejnosc jest taka (zainteresuje Cie bo o tym moto nikt jeszcze nie wspomnial) a wiec do rzeczy:

1. SV650s
2. VFR800 '98-00
3. TCat
---
4. SV1000s

o 1. i 3. juz sie wypowiadali, o nr. 2 nikt Cie nie wspomnial wiec ja wspominam, moim zdaniem VFR'ka jest tutaj rownei dobra propozycja na przesiadke

pozycje czwarta dodaje juz tak calkiem na wyrost, bo tez mi przeszla przez mysl, jak widze, mamy calkiem podobne potrzeby w tym wzgledzie
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez icid » 4/10/2007, 18:29

No tak vfr super maszynka bardzo podoba mi sie komfort jazdy i sposób w jaki silnik oddaje moc równiutko prawie od samego dołu bez jakiegoś zrywu w połowie jak rzędówki tylko ciągnie konkretnie i przewidywalnie w 100% to takie faine uczucie po przesiadce z rzędowej 600 :)
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez spazz » 4/10/2007, 18:47

k2 ustalilismy juz wczesniej ze 650 jest malo wyjsciowa i jej nie bierzemy pod uwage. ciebie to takz edotyczy :D:D:D:D
Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez Kris2k » 4/10/2007, 18:52

:shock: :evil:
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez slaw.ek » 4/10/2007, 19:07

Witam
Widze ze nie jestem sam z takim dylematem :D
A więc według mnie lista wyglada następująco:
1. Tcat
2. F3
3. sv650

I myśle że wybiore Yamahe, choć każdy z tych motocykli jest naprawde fajnym sprzętem :D
Tak więc do autora: Co nie wybierzesz to i tak pewnie bedziesz zadowolony :wink:

Pozdrawiam
gs 500--> Yamaha yzf 600r Thundercat
slaw.ek
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 6/10/2006, 20:19
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez icid » 4/10/2007, 19:30

Kris2k napisał(a)::shock: :evil:
Nie denerwuj sie fakt jest taki że sv 650 to takie dziwadło troche jak ntv 650 z owiewką taki ni to turystyk ni to sport. Coś co poskładali chyba z tego co im leżało w magazynie :) sv 1000 to już jakiś konkret sportowy ze względu na moc i moment litrowej V-ki i turystyczny bo dość wygodny i z takim momentem obrotowym na długie trasy idealny.
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez Kris2k » 4/10/2007, 19:39

ojj... spazz po prostu lubi mnie tak podpuszczac ;) (bo akurat na ten temat dyskutujemy juz od dosc dawna)

tymczasem pozwolmy sie ustosunkowac MadBoy'owi do pomyslu vfr'ki :)


icid napisał(a):...i turystyczny bo dość wygodny i z takim momentem obrotowym na długie trasy idealny.

no wlasnie masz racje w polowie, ze wzgledu na silnik, owszem sportowy, na dlugie trasy pod wzgledem momentu tez okej, ale nie pod wzgledem wygody, spazz wie najlepjej, prawda?
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez spazz » 4/10/2007, 19:59

podorozowanie na dluzszych dystatnsach na sv 1000 s to masakra jest... wszystko boli. jechalem nad morze w tym roku ja +plecaczek+sakwy i po 700 km amrzylem zeby go podpalic na najblizszym parkingu, ale na drugi dzien kochalem go jak siebie samego :D:D:D. wszystko da sie przezyc ale z sv turysta to na 100% nie jest
Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez icid » 4/10/2007, 20:10

No dobra z wygodą troche przesadziłem ale np w porównaniu do gsxr 750 którym miałem okazje pobrykać sv 1000 jest jak goldwing :):):)
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez Jaczewoj » 4/10/2007, 21:12

Ja na twoim miejscu za te pieniadze brałbym najmłodszy i najbardziej zadbany moto.

Jak kupisz honde to następny Twój moto to bedzie honda a jak nie to trzeci bedzie tej marki. Osobiście nie znam niezadowolonego posiadacza hondy.

R6 czy f4 to troche inna bajka do V, no ale to ty musisz wiedzieć na czym sie odnajdziesz.
Jaczewoj
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:33
Lokalizacja: wlkp

Postprzez MadboY » 4/10/2007, 23:22

no patrze na ta VFR i faktycznie moc w sam raz. Osiagi takie jakich szukam, ale.. (powtorze sie) jakos wyglad mi nie podchodzi. Nie wiem.. moze to te "kanapy" czy co. Jakos nie lezymi mi kreska stylistyczna Hond z konca lat 90tych. Bo np. obecna CBR600 bardzo mi sie podoba.

Tak na chwile obecna to najbardziej sklaniam sie ku SV1000S tylko ze nie wiem jak z finansami. Da rade sie zamknac w 15k PLN z tym moto i wyszykowaniem go, zeby bez stresow jezdzic?
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ;)
Avatar użytkownika
MadboY
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
Lokalizacja: Wawa

Postprzez pawel_rr » 5/10/2007, 06:27

Madboy najpierw spróbuj dosiąść moto które Cię interesują, wtedy będziesz wiedział więcej. sv650 możesz spróbować w PolandPosition, może też coś w komisie mają. oni z reguły chętniej daja moto na jazde próbną niż os. prywatna. zaczyna mi się podobać ten SV1000S :D
DON`T DRINK AND DRIVE!!! | | Sprzedam kask ARAI RX-7 CORSAIR | viewtopic.php?t=19823
Avatar użytkownika
pawel_rr
Świeżak
 
Posty: 144
Dołączył(a): 6/9/2007, 09:01
Lokalizacja: WaWa

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na górê