Twój wzrost + motocykl!
170 cm , 60kg
1) MZ 150 - idealna i wygodna pozycja, cala stopa na ziemi, wygodna jazda nawet na dluzsze trasy
2) Yamaha Virago 250 - mimo niskiego wzrostu nogi za bardzo ugiete, jak dla mnie niewygodnie
3)Motobi Wektor 150 ;D - nawet po dwoch godzinach ósemek nie bylem zmeczony
1) MZ 150 - idealna i wygodna pozycja, cala stopa na ziemi, wygodna jazda nawet na dluzsze trasy
2) Yamaha Virago 250 - mimo niskiego wzrostu nogi za bardzo ugiete, jak dla mnie niewygodnie
3)Motobi Wektor 150 ;D - nawet po dwoch godzinach ósemek nie bylem zmeczony
- lurkil
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 3/11/2008, 18:34
- Lokalizacja: P-Å„
wariant 1.
188 cm 120 kg
BMW R 850 C - szeroka kierownica
rewelacja
wariant 2
188 cm 120 kg
Yamaha drag star 1100
- mam za długie rece
wariant 3
188cm 120 kg
Fazer FZ 6
wygodnie, ale wygladam jak na psie
188 cm 120 kg
BMW R 850 C - szeroka kierownica
rewelacja
wariant 2
188 cm 120 kg
Yamaha drag star 1100
- mam za długie rece
wariant 3
188cm 120 kg
Fazer FZ 6
wygodnie, ale wygladam jak na psie
"Przezyje nie ten najsilniejszy i nie ten najinteligentniejszy ale ten ktory najlepiej przystosowuje sie do zmian srodowiska" - Charles Darwin
- Misiol1
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 21/5/2008, 00:41
- Lokalizacja: zachód / południowy zachód
1. gpx 750r
2. 183cm
3. 5-
Jak stoję to całe stopy mam na ziemi, więc siodło mogło by być nieco wyżej. Przywykłem do pozycji rowerowej, czyli na postoju tylko palcami dotykam gleby. W trakcie jazdy kolana są dobrze zgięte. Przy mniej zgiętych czułbym się jak na krześle
Po całym dniu jazdy bardziej zmęczył mnie szum wiatru na autostradzie niż pozycja, więc jest dobrze
Na postoju na chwile tylko usiadłem w aucie, żeby nogi rozprostować, ale po 300km jazdy kto by nie chciał.
2. 183cm
3. 5-
Jak stoję to całe stopy mam na ziemi, więc siodło mogło by być nieco wyżej. Przywykłem do pozycji rowerowej, czyli na postoju tylko palcami dotykam gleby. W trakcie jazdy kolana są dobrze zgięte. Przy mniej zgiętych czułbym się jak na krześle

Po całym dniu jazdy bardziej zmęczył mnie szum wiatru na autostradzie niż pozycja, więc jest dobrze

Kochanka: GPX 750R
Jak się nie przewrócisz to się nie nauczysz
Jak się nie przewrócisz to się nie nauczysz

-
ZenonBoski - Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 30/11/2008, 06:39
- Lokalizacja: W-w
wzrost 180 waga 120 gsxr 1000 k8 przy trasie okolo 200 km lekko sztywnieja nogi ale chyba ma na to wplyw ustawienie podnozkow -odsuniete do tylu ogolnie jest spoko i wyglad (zestawu) podobno ok
max
- max szulta
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 3/12/2008, 20:25
1. Suzuki RF 600R
2. 177
3. dałbym 4, jest to motor turystyczno-sportowy ale kurde siedzienie mogli zrobic lepsze bo po 20 km zaczyna bolec dupa
2. 177
3. dałbym 4, jest to motor turystyczno-sportowy ale kurde siedzienie mogli zrobic lepsze bo po 20 km zaczyna bolec dupa
Romet ogar 50ccm~~> Aprilia Rally 50 ccm~~> Aprilia RS 125ccm~~~> Suzuki RF 600R ~~> Honda VTR 1000F..... moja pasja nigdy się nie kończy;]
- dominik1215
- Świeżak
- Posty: 76
- Dołączył(a): 23/1/2008, 13:21
Na kursie jeździłem 3 ma motocyklami
1. 198cm, 70kg.
2. Yamaha SR 250
3. 3+. Trochę za niska, ale pozycja i ułożenie rąk na kierownicy OK.
Wariant 2
1.198cm, 70 kg
2 Suzuki GN 250
3. 2+. Zdecydowanie za mały i za niski, niewygodna kierownica, szybko zaczynają boleć nadgarstki.
Wariant 3
1. 198cm, 70 kg
2. Yamaha YBR 250
3. 4. Najwygodniejszy, wygodne ułożenie nóg, pozycja, która mi odpowiada, ale mały i śmiesznie na nim wyglądam, co nawet egzaminator powiedział i nie zdałem prawka.
Wariant 4
1 198cm, 70 kg
2 Suzuki GS 500
3. 3+. Za mały. kierownica OK, ale ułożenie stóp mi nie pasuje. Musiałem siedzieć w połowie siedzenia dla pasażera, by mi było wygodniej.
1. 198cm, 70kg.
2. Yamaha SR 250
3. 3+. Trochę za niska, ale pozycja i ułożenie rąk na kierownicy OK.
Wariant 2
1.198cm, 70 kg
2 Suzuki GN 250
3. 2+. Zdecydowanie za mały i za niski, niewygodna kierownica, szybko zaczynają boleć nadgarstki.
Wariant 3
1. 198cm, 70 kg
2. Yamaha YBR 250
3. 4. Najwygodniejszy, wygodne ułożenie nóg, pozycja, która mi odpowiada, ale mały i śmiesznie na nim wyglądam, co nawet egzaminator powiedział i nie zdałem prawka.
Wariant 4
1 198cm, 70 kg
2 Suzuki GS 500
3. 3+. Za mały. kierownica OK, ale ułożenie stóp mi nie pasuje. Musiałem siedzieć w połowie siedzenia dla pasażera, by mi było wygodniej.
- prosiak0009
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 14/12/2008, 19:54
Moto 1
1.CB500S (2002, 2000)
2.190cm, 90-94kg
3.5 po miescie, na trasie przy wyzszych predkosciach 4
Moto 2
1.CBR 1000RR (2005)
2.190cm, 94kg
3.5 fajna sportowa pozycja przy pałowaniu(za sprawą adrenaliny nie czuc niewygód), przejazdzki po miescie tez ok, fajnie sie na niej siedzi. Jazda po autostradzie 130km na godzine moze dac sie we znaki(d.upsko boli), przy 160-180 jest duzo przyjemniej.
1.CB500S (2002, 2000)
2.190cm, 90-94kg
3.5 po miescie, na trasie przy wyzszych predkosciach 4
Moto 2
1.CBR 1000RR (2005)
2.190cm, 94kg
3.5 fajna sportowa pozycja przy pałowaniu(za sprawą adrenaliny nie czuc niewygód), przejazdzki po miescie tez ok, fajnie sie na niej siedzi. Jazda po autostradzie 130km na godzine moze dac sie we znaki(d.upsko boli), przy 160-180 jest duzo przyjemniej.
us proxy (otwórz link)
- stahu
- Świeżak
- Posty: 40
- Dołączył(a): 17/12/2008, 18:25
JA mam wzrostu 178cm i waga 56 kilogramow i na R1 smigam czasami, i jest bardzo wygodna jak na mojÄ… postawe.
- mKubalski17
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 27/12/2008, 00:54
-
---Corleone--- - Świeżak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 2/7/2008, 12:31
- Lokalizacja: Oświęcim/Kraków
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości