Zobacz wątek - honda cb 500 czy suzuki gs 500
NAS Analytics TAG

honda cb 500 czy suzuki gs 500

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez <borut> » 19/6/2008, 17:30

CB wyglada jak MZ 250 po małym liftingu i nie piszcie głupot, że GS jest brzydki. Motocykl w zakretach wymiata Cebule leciutko. Hamulce też ma o niebo lepsze co z tego ze ta wasza CB sie rozpędzi szybciej jak potem ciężko to tym bębnem wyhamować. Poza tym to ze GS nie ma chłodnicy to nie wada tylko jak dla mnie zaleta w tym motocyklu. Ponieważ masz mniej do kombinowania rzeczy mniej skomplikowana konstrukcjia, i chłodzenie olejem zapewnia bardzo dobre chłodzenie moto nie do zajechania. A Wiecie dlaczego Honda nowsze rocznikowo? Bo tak specjalnie ją późno puścili do produkcji bo wiedzieli ze Cb z 1989roku by sie 8 lat prędzej rozsypała niż sprawdzony GS. A ten pan co pisze ze CB bierze GPZ... to już po prostu żal PL!! Widać ze nie miał styczności z żadnym z tych motocykli. GPZ twoją CB pali już na starcie a o V-max już nie wspomnę.
<borut>
Bywalec
 
Posty: 619
Dołączył(a): 29/12/2007, 11:51


Postprzez melvin » 19/6/2008, 17:34

aż szkoda odpisywać na część tych głupich argumentów...
aczkolwiek w niektórych przypadkach masz rację...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski


Postprzez kamil.k » 20/6/2008, 01:08

mnie tylko jeszcze ciekawi jedna rzecz której nie miałem okazji dobrze przetestowac a mianowicie hamulce w GS-sie . każdy sie nimi zachwyca i pisze ze w gpz sa słabe wiec nie wiem czy sie mam juz bac czy jk bo u mnie przy podwójnej tarczy i przewodach w stalowym oplocie przy ostrym hamowaniu albo gnieciemy sobia jajka albo mozemy zrobic fikołka do przodu .mam nadzieje ze uda mi sie w miescie spotkac kogos kto ma GS-a i porównam hamulce obalajac kolejny mit :D
kamil.k
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 18/1/2008, 14:47
Lokalizacja: piotrków trybunalski

Postprzez Inku » 20/6/2008, 10:22

Ludziska, takie jednozdaniowe opinie "X lepszy od Y" to zachowajcie dla siebie.

Kamil.k, GPZ nie jeździłem ale hamulce w GS to pierwsza klasa, stoppie możesz zrobić z zamkniętymi oczami, hamulec jest dobrze dozowany i to bez stalowego oplotu. Warunkiem jest oczywiście dobra opona, dobre klocki (czyt. nie jakieś ścierwo z Tesco za 30zł).

P.S jak gnieciesz jaja, albo robisz fikołka to źle siedzisz.
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.

Suzi GS500F
Avatar użytkownika
Inku
Bywalec
 
Posty: 550
Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
Lokalizacja: okolice Poznania

Postprzez kamil.k » 20/6/2008, 22:54

Inku poruszyłes własnie ciekawy temat jakim jest dozowalnosc hamulca.u mnie jest on mocny az mozna powiedziec za ostry.przynajmniej ja tak mialem na poczatku ze jak chcialem lekko przyhamowac to zawsze hamowalem tak ze moto stawało w miejscu .troche kilometrów zrobiłem i juz go wyczulem ale zdaje mi sie ze klamka powinna miec wiekszy skok niz 0,5cm albo i mniej :roll:
kamil.k
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 18/1/2008, 14:47
Lokalizacja: piotrków trybunalski

Postprzez Inku » 21/6/2008, 16:17

Może masz tłoczki zapieczone i nie odbijają do końca? To nie jest normalne
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.

Suzi GS500F
Avatar użytkownika
Inku
Bywalec
 
Posty: 550
Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
Lokalizacja: okolice Poznania

Postprzez Kris2k » 21/6/2008, 16:21

kamil.k u mnie nic takiego jak Ty piszesz nie wystepuje i zdecydowanie podpisuje sie pod opinia Inka
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez kamil.k » 22/6/2008, 21:28

no w sumie jak sie go pcha to słychac jak klocki tra wiec cos już jest nie tak.nie jest to cos groznego i podczas jazdy tarcza nawet sie nierozgrzewa od tego .dzisiaj miałem troche wolnego czasu i porozkrecalem moto w celu porobienia wlasnie tego typu rzeczy
kamil.k
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 18/1/2008, 14:47
Lokalizacja: piotrków trybunalski

Postprzez spazz » 23/6/2008, 06:27

u kris2k naparwde to nie wystepuje sam jechalem i nawet po czerownym da sie polatac!
Avatar użytkownika
spazz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez melvin » 23/6/2008, 09:36

małe graficzne zestawienie:
Załączniki
Kawasaki GPZ500S 96  3.jpg
Kawasaki GPZ500S 96 3.jpg (30.33 KiB) Przeglądane 6112 razy
er_1_pierwsze_wydanie_er5.jpg
er_1_pierwsze_wydanie_er5.jpg (73.89 KiB) Przeglądane 6114 razy
1994_GS500E_red_450.jpg
1994_GS500E_red_450.jpg (30.48 KiB) Przeglądane 6114 razy
cb500.jpg
cb500.jpg (31.63 KiB) Przeglądane 6114 razy
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez spazz » 23/6/2008, 12:35

kawałsraki najładniejsze co nie zmineia faktu ze to kawałsraki
Avatar użytkownika
spazz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez Skierbol » 24/8/2008, 07:39

Wczoraj kupiłem CB500, rok 94 :? do przeglądu, zarejestrowania (sprowadzana). Przejażdzka przed kupnem sprawiła, że chciałem więcej :D
Za moto dałem 4800.
http://serious.ovh.org/1.jpg
Foto jeszcze z otomoto :P

BTW nie ma rzeczy idealnych
Skierbol
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 24/8/2008, 07:30

Postprzez adam_89 » 24/8/2008, 08:53

No no na pierwszy rzut oka fajny (ładny) egzemplarz. Życze miłego użytkowania
Avatar użytkownika
adam_89
Stały bywalec
 
Posty: 1413
Dołączył(a): 21/10/2007, 12:01
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez baktus » 24/8/2008, 08:59

To gratuluje wyboru :) Sam mam dziatka twego motoru czyli CB400N ale juz sie zozgladam wlasnie za CB500.Na nowy sezon bedzie napewno :lol: Pisz jak sie sprawuje.
baktus
Świeżak
 
Posty: 221
Dołączył(a): 5/7/2008, 21:05
Lokalizacja: wlkp

Postprzez kagiva » 24/8/2008, 11:34

Opisz swoje przygody z moto, bo również zastanawiam się nad takim egzemplarzem. Rok 94 czyli ma już swoje lata ale cena rozsądna. Jak z przyśpieszeniem i Vmax u tego rocznika? Tylko nie chodzi mi o dane fabryczne tylko możliwości Twojego egzemplarza, bo wiadomo że jak z fabryki to już on nie chodzi.
only god can judge me
Avatar użytkownika
kagiva
Świeżak
 
Posty: 402
Dołączył(a): 12/7/2008, 09:37
Lokalizacja: wschód

Postprzez CROwMAN » 24/8/2008, 12:10

CB , Silnik mi trzymał kupe czasu . :D i facet który kupił z moich rąk , nadal go zachwala pod względem wytrzymałościowym . Goraco polecam CB
Avatar użytkownika
CROwMAN
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:44

Postprzez Skierbol » 26/8/2008, 13:21

Poki co nie jeżdżę, czekam na rejestracje, termnin 4 wrzesień :(...

Na jeździe testowej przyspieszał w miarę dobrze (bez problemu do 100km/h w pare sekund)
Dalej nie probowalem, troche strach bez kasku na kiepskiej drodze.
Dla mnie jest to skok o lata swietlne bo do tej pory jeździlem skuterem 50cc :P

Jak tylko zaczne smigac bede sie chwalił.
Planuje rownież jakiś przegląd/serwis od razu po rejestracji, też sie pochwale co i jak.

Edit:
Pęknięty zadupek (lekko, do podklejenia), malowany przedni błotnik.
Widziałem juz podczaz zakupu, ale rama wydaje sie byc ok, więc jest szansa że nie zaliczyl większego dzwona (mam nadzieje :P)
Skierbol
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 24/8/2008, 07:30

Postprzez zurek100 » 26/8/2008, 20:09

Czy ta piekna rama GS 500 nie wystarcza do podjęcia decyzji?? xD
Avatar użytkownika
zurek100
Świeżak
 
Posty: 124
Dołączył(a): 24/8/2008, 22:04
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez sebekmelior » 27/8/2008, 15:39

Mam pytanie; Czy Kawasaki GPZ 500 nadaje sie na pierwszy motor? Bedzie to rada dla mnie na przyszlosc poniewaz narazie i tak mysle o 125-tce ale tak z 500-setek to GPZ jest najszybszy i najladniejszy choc piekno jest pojeciem wzglednym... Z gory dziex za odpowiedzi.
Bo maszyna to nie wszystko, najwazniejsza jest pasja!!
sebekmelior
Świeżak
 
Posty: 368
Dołączył(a): 5/6/2008, 16:31

Postprzez zurek100 » 27/8/2008, 15:57

Opisywane wczesniej motocykle er5,gs500,gpz500 i cb500 ...są porównywalne,gdyż to ta sama klasa motycykla.Wiec skoro np gs500 albo er5 nadaje sie to czemu by nie gpz? a co do wyglądu....to mi sie najmniej z nich wszystkich podoba:P Ale jak wczesniej zauwayzles piekno to pojecie względne.
Avatar użytkownika
zurek100
Świeżak
 
Posty: 124
Dołączył(a): 24/8/2008, 22:04
Lokalizacja: Gdynia

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na gr