Szescsetka (cbr, gsx, fzr)
Posty: 48
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Szescsetka (cbr, gsx, fzr)
Prosze osoby ktore mialy stycznosc z tymi motorami (cbr 600 f2/3, gsx 600, fzr 600) o opinie na ich temat.
Dokladnie chodzi mi o takie rzeczy jak prowadzenie, przewidywalnosc silnika (z tego co wiem cbr jest od tym wzgledem najlepsza - ile przycisniesz tyle dostajesz).
Ktory z tych motocykli wymaga większego doswiadczenia, a ktory jest dobry do nauki?
... Chcialem jeszcze dodac ze mam na mysli modele z poczatku lat ok 92-97
Dokladnie chodzi mi o takie rzeczy jak prowadzenie, przewidywalnosc silnika (z tego co wiem cbr jest od tym wzgledem najlepsza - ile przycisniesz tyle dostajesz).
Ktory z tych motocykli wymaga większego doswiadczenia, a ktory jest dobry do nauki?
... Chcialem jeszcze dodac ze mam na mysli modele z poczatku lat ok 92-97
- RedChiro
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 10/10/2007, 20:24
-
CeBeRek - Stały bywalec
- Posty: 1265
- Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
- Lokalizacja: trolownia
- RedChiro
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 10/10/2007, 20:24
- fandzoilisz
- Bywalec
- Posty: 889
- Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07
niestety do nauki zaden z tych motocykli sie nie nadaje. Kazdy z nich wymaga doswiadczenia i to napewno nie podstawowego. Koledzy ci dobrze radza. Do nauki GS-a alb cebulke.
Ja jestem posiadaczem cbr f2 od 2-och sezonow. Motocykl znam na wylot. To co napisales jest prawda. Motocykl nie reaguje nerwowo na gaz ani nie ma wiekszej dziury w oddawaniu mocy. Jest dobrze wywazony i prowadz sie dosc gladko. Wybacza sporo bledow. To jednak nie oznacza, ze to motocykl dla nowicjusza. Pod bakiem siedzi 100KM i czasami mozna nad nimi stracic panowanie. Przy wiekszych predkosciach motocykl juz nie jest taki latwy w prowadzeniu a najmniejszy blad kosztuje.
Ja jestem posiadaczem cbr f2 od 2-och sezonow. Motocykl znam na wylot. To co napisales jest prawda. Motocykl nie reaguje nerwowo na gaz ani nie ma wiekszej dziury w oddawaniu mocy. Jest dobrze wywazony i prowadz sie dosc gladko. Wybacza sporo bledow. To jednak nie oznacza, ze to motocykl dla nowicjusza. Pod bakiem siedzi 100KM i czasami mozna nad nimi stracic panowanie. Przy wiekszych predkosciach motocykl juz nie jest taki latwy w prowadzeniu a najmniejszy blad kosztuje.
Ostatnio edytowano 4/9/2008, 21:11 przez elco, łącznie edytowano 1 raz
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
- RedChiro
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 10/10/2007, 20:24
Na czym wczesniej jezdziles? Bo jezeli juz jezdziles na Romecie lub Jawie 50 to nie ma co GS ani CB brac ja bym bral jakiegos litra... A tak na serio to napisz czym juz jezdziles i jak dlugo... Wtedy bedziemy mogli Tobie doradzic czy brac ktorys z tych czy poprostu wez sobie kup skuter...
Bo maszyna to nie wszystko, najwazniejsza jest pasja!!
- sebekmelior
- Świeżak
- Posty: 368
- Dołączył(a): 5/6/2008, 16:31
Od ok 2 lat jezdzilem (nielegalnie) MZ (3 sztuki) i JAWE 350 (wczesniej inne pierdy). Wiejskie sprzety juz raczej nie moga sprostac moim wymaganim.
Nie mialem nigdy zadnego wypadku i uwazam sie za raczej rozsÄ…dnego kierowce. Nie mam zamiaru jezdzic na jednym kole ani zostac "dawca"
Poprostu uwielbiam motocykle a teraz mam na to troche pieniędzy i prawko.
Nie mialem nigdy zadnego wypadku i uwazam sie za raczej rozsÄ…dnego kierowce. Nie mam zamiaru jezdzic na jednym kole ani zostac "dawca"

- RedChiro
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 10/10/2007, 20:24
siemasz
ja jestem posiadaczem FZR600 i maszynka dla mnie jest super
mam rocznik 95(z jedna lampa)
podobnie jak w CBR, tyle ile odkrecisz tyle dostaniesz
silnik jest bardzo dobrze skonstruowany, dopracowany itp
ale napewno nie odwazew sie i nie polece jej na moto do nauki. Czasem potrafi mnie sama zaskoczyc
jezeli kupujuesz moto z tych lat (92-97) to ja bardziej patrzylbym na stan moto, a nie na model. Sam kiedys chcialem TYLKO F2, a wyszlo jak widac->FZR.Alew nie narzekam , bo moto mialo serwisy itp!wiec zastanow sie tez nad ta kwestia!nie napalaj sie na model tylko bierz lepsza technicznie
jak cos znajdziesz to daj znac
pzdr
ja jestem posiadaczem FZR600 i maszynka dla mnie jest super
mam rocznik 95(z jedna lampa)
podobnie jak w CBR, tyle ile odkrecisz tyle dostaniesz
silnik jest bardzo dobrze skonstruowany, dopracowany itp
ale napewno nie odwazew sie i nie polece jej na moto do nauki. Czasem potrafi mnie sama zaskoczyc
jezeli kupujuesz moto z tych lat (92-97) to ja bardziej patrzylbym na stan moto, a nie na model. Sam kiedys chcialem TYLKO F2, a wyszlo jak widac->FZR.Alew nie narzekam , bo moto mialo serwisy itp!wiec zastanow sie tez nad ta kwestia!nie napalaj sie na model tylko bierz lepsza technicznie
jak cos znajdziesz to daj znac
pzdr
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Doświadczenie z MZ i tej Jawy 350 powinno ci już starczy do opanowania tych maszynek w stopniu podstawowym ;>
Jak chcesz 600tke to proponuje:
cbr f2/3 - f1 jest jak dla mnie brzydka
fzr 600 + kociaki - 98KM i ładny wygląd
gsx-f 600 z 95r+ - świetna pozycja
gsx-r 600 SRAD - tu ci mocy nie zbraknie ;>
zzr 600 - bardzo fajny turystyk z paczkÄ… pod jajcami
te maszyny tylko jeżeli jeździłeś już większy szmat czasu, kumpel po przesiadce z NSR na gsx-f był bardzo zadowolony, choć moc tak nie przytłacza, ale z tego co mówił moment jest wystarczający ;]
pzdr
Jak chcesz 600tke to proponuje:
cbr f2/3 - f1 jest jak dla mnie brzydka

fzr 600 + kociaki - 98KM i ładny wygląd
gsx-f 600 z 95r+ - świetna pozycja
gsx-r 600 SRAD - tu ci mocy nie zbraknie ;>
zzr 600 - bardzo fajny turystyk z paczkÄ… pod jajcami
te maszyny tylko jeżeli jeździłeś już większy szmat czasu, kumpel po przesiadce z NSR na gsx-f był bardzo zadowolony, choć moc tak nie przytłacza, ale z tego co mówił moment jest wystarczający ;]
pzdr
- Werladyn
- Świeżak
- Posty: 65
- Dołączył(a): 25/3/2008, 15:54
- Lokalizacja: Jaktorów
Co to za paplanina, że jak miał rometa to nie umie jeżdzić, a jak miał mz to umie.
Mzty, jawy, komary itp to jest wszystko jedna liga.
Jak się przesiadlem z simsona na suzuki gn250 to prawie roznicy nie zobaczylem... ogolnie to tak słabe jest że w miescie ciezko wyprzedzić samochody w miejscach gdzie nie ma korków:)
Mzty, jawy, komary itp to jest wszystko jedna liga.
Jak się przesiadlem z simsona na suzuki gn250 to prawie roznicy nie zobaczylem... ogolnie to tak słabe jest że w miescie ciezko wyprzedzić samochody w miejscach gdzie nie ma korków:)
- CRX
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 22/6/2008, 17:36
- Lokalizacja: Kraków
Z racji tendencji jaka panuje na tym forum, pewnie zostane pojechany... Nie wypowiadalem sie wczesniej w tej kwestii, ale uwazam, ze jendak mam ku temu prawo...
Przez 4 lata jezdzilem na Simie S-50, w miedzy czasie czasem jakims innym wynalazkame, ale generalnie bez emocji. Po 9-cio letniej przerwie z o2o wsiadlem na gixxera k1.
Poki masz dobrze pod kopulka to ogarniesz kazde moto, nawet erłana.
Grunt to cierpliwosc, zapal i uzywanie szarych komorek. Podczepisz sie do jakiejs ekipy to nie wstydz sie powiedziec, zedopiero zaczynasz, ze nie umiesz etc. Temat rzeka, nie bede sie tu nad tym rozwodzil.
Dodam, ze warto byloby Ci sie rozejrzec za nowszymi rocznikami. Wiem, ze siano generalnie hamuje itd. ale jakbys ocenil co trzeba w moto zrobic, co wymienic itd. to relatywnie moze Ci wyjdzie, ze mlodsze moto w lepszym stanie jednak suma sumarum bedzie lepsza inwestycja.
Ja zaczynalem z pulapu 8k pln, a sadze (nie chce nawet liczyc), ze ze wszystkim (moto, przeglad, wymiana podstawowych rzeczy, ubior) wyszlo pod 20k pln. Niestety... taka zabawka kosztuje...
Przez 4 lata jezdzilem na Simie S-50, w miedzy czasie czasem jakims innym wynalazkame, ale generalnie bez emocji. Po 9-cio letniej przerwie z o2o wsiadlem na gixxera k1.
Poki masz dobrze pod kopulka to ogarniesz kazde moto, nawet erłana.
Grunt to cierpliwosc, zapal i uzywanie szarych komorek. Podczepisz sie do jakiejs ekipy to nie wstydz sie powiedziec, zedopiero zaczynasz, ze nie umiesz etc. Temat rzeka, nie bede sie tu nad tym rozwodzil.
Dodam, ze warto byloby Ci sie rozejrzec za nowszymi rocznikami. Wiem, ze siano generalnie hamuje itd. ale jakbys ocenil co trzeba w moto zrobic, co wymienic itd. to relatywnie moze Ci wyjdzie, ze mlodsze moto w lepszym stanie jednak suma sumarum bedzie lepsza inwestycja.
Ja zaczynalem z pulapu 8k pln, a sadze (nie chce nawet liczyc), ze ze wszystkim (moto, przeglad, wymiana podstawowych rzeczy, ubior) wyszlo pod 20k pln. Niestety... taka zabawka kosztuje...
Olo
-
Olo_82 - Świeżak
- Posty: 101
- Dołączył(a): 18/6/2008, 23:44
- Lokalizacja: Leszno
-
pablomotors - Świeżak
- Posty: 453
- Dołączył(a): 25/3/2008, 13:06
- Lokalizacja: Maczu-Pikczu
Olo_82 napisał(a):Przez 4 lata jezdzilem na Simie S-50, w miedzy czasie czasem jakims innym wynalazkame, ale generalnie bez emocji. Po 9-cio letniej przerwie z o2o wsiadlem na gixxera k1.
Poki masz dobrze pod kopulka to ogarniesz kazde moto, nawet er³ana.
Grunt to cierpliwosc, zapal i uzywanie szarych komorek. Podczepisz sie do jakiejs ekipy to nie wstydz sie powiedziec, zedopiero zaczynasz, ze nie umiesz etc. Temat rzeka, nie bede sie tu nad tym rozwodzil.
Kolejny ¶wietny post, brawo za ¶wietna my¶l i podziwiam owego u¿ytkownika za zdrowy rozsadek...
- maruder07
- Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 18/8/2008, 16:12
- Lokalizacja: Michałowo
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Posty: 48
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 79 gości