Dwa te same moto, jeden lzejszy od drugiego!?
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Dwa te same moto, jeden lzejszy od drugiego!?
Witam Was Kochani,
napisze to jak najlatwiej potrafie wiec prosze bez hejtow
Moja przyjaciółka ma ten sam motocykl co ja, ten sam rok kawa zx6r 2000r. Ale ona ma 105KM a ja 112KM, ale to nie w tym rzecz, jeździłam jej motocyklem i wydaje się bardziej lżejszy, mimo pełnego baku, lekko się skręca, jak puszczam kierownicę to jedzie prosciutko. A mój, normalnie gdybym prowadziła motocykl o 100kg CięższY, z pustym bakiem jest cięższy od tego od mojej przyjaciółki z pełnym, ciężej się skręca i ucieka jak puszczam kierownice, nie umiem go utrzymac bez rak jak jade , ogolnie jak na niego wsiadam to jak chce go dac do pionu (nie chodzi tu o wheelie ) to normalnie jak aprilia 125 do hayabusy.. tak jestem dziewczyna i gowno wiem, dlatego szukam pomocy. dodam ze w papiery oryginalne(chyba) , ' a moze jezdze 900?' . pomocy:(
napisze to jak najlatwiej potrafie wiec prosze bez hejtow
Moja przyjaciółka ma ten sam motocykl co ja, ten sam rok kawa zx6r 2000r. Ale ona ma 105KM a ja 112KM, ale to nie w tym rzecz, jeździłam jej motocyklem i wydaje się bardziej lżejszy, mimo pełnego baku, lekko się skręca, jak puszczam kierownicę to jedzie prosciutko. A mój, normalnie gdybym prowadziła motocykl o 100kg CięższY, z pustym bakiem jest cięższy od tego od mojej przyjaciółki z pełnym, ciężej się skręca i ucieka jak puszczam kierownice, nie umiem go utrzymac bez rak jak jade , ogolnie jak na niego wsiadam to jak chce go dac do pionu (nie chodzi tu o wheelie ) to normalnie jak aprilia 125 do hayabusy.. tak jestem dziewczyna i gowno wiem, dlatego szukam pomocy. dodam ze w papiery oryginalne(chyba) , ' a moze jezdze 900?' . pomocy:(
- Załączniki
-
- _MG_0646-Bearbeitet_FINAL-WEB.jpg
- (224.24 KiB) Pobrane 56 razy
Ostatnio edytowano 9/10/2014, 16:20 przez Zencha, łącznie edytowano 1 raz
-
Zencha - Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 9/10/2014, 13:07
- Lokalizacja: Katowice, Heidelberg
Miałem kiedyś podobny problem i winne okazały się... zaciski hamulcowe... Tłoczki były zabrudzone i trzymały tarcze... Odczucie wagi wzrosło diametralnie... Tak jak piszesz... Zamiast czuć 220kg, czułem jakbym mocował się z 300kg moto...
1. Sprawdzić, czy koła obracają się bez oporów.
2. Sprawdzić, czy łańcuch nie jest zbyt mocno napięty
3. Sprawdzić, ciśnienie w kołach
4. Wyważyć koła
5. Czarny scenariusz... Krzywa rama... - Sprawdzi to bardziej doświadczony kolega/koleżanka
1. Sprawdzić, czy koła obracają się bez oporów.
2. Sprawdzić, czy łańcuch nie jest zbyt mocno napięty
3. Sprawdzić, ciśnienie w kołach
4. Wyważyć koła
5. Czarny scenariusz... Krzywa rama... - Sprawdzi to bardziej doświadczony kolega/koleżanka
Imbrola faza - "Detailing"
-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2846
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
POdjedz do LBV ( TÜV ) i pogadaj czy Wam te motcykle zwaza, nie zapomnij tylko zatankowac do pelna.
Przeglad w dobrej firmie powinien przyniesc rozwiazanie problemu, z tymi tloczkami moze byc strzal w 10 ' tke.
Samo prowadzenie moze byc zalezne od roznego rodzaju opon. Jedne sa mniej inne bardziej poreczne.
Przeglad w dobrej firmie powinien przyniesc rozwiazanie problemu, z tymi tloczkami moze byc strzal w 10 ' tke.
Samo prowadzenie moze byc zalezne od roznego rodzaju opon. Jedne sa mniej inne bardziej poreczne.
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Kwadratowe opony aż takiej różnicy nie robią... Podobnie jak wypuszczenie lag z półki, ile można? Cm bardziej niż w serii? Różnica wyczuwalna, ale nie aż taka.
Jak ucieka po puszczeniu kierownicy to może być skoszony, i to może powodować uczucie ciężkości, podobnie jak krzywe ustawienie w lagach.
Jak ucieka po puszczeniu kierownicy to może być skoszony, i to może powodować uczucie ciężkości, podobnie jak krzywe ustawienie w lagach.
-
Invi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Kwadratowe opony aż takiej różnicy nie robią... Podobnie jak wypuszczenie lag z półki, ile można? Cm bardziej niż w serii? Różnica wyczuwalna, ale nie aż taka.
Jak ucieka po puszczeniu kierownicy to może być skoszony, i to może powodować uczucie ciężkości, podobnie jak krzywe ustawienie lag w półkach.
Jak ucieka po puszczeniu kierownicy to może być skoszony, i to może powodować uczucie ciężkości, podobnie jak krzywe ustawienie lag w półkach.
-
Invi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
invi według gościa z BFG moto na lagach można opuścić o kilka cm, niektóre nawet około 5. ja po przekładce opon na nowe zawsze odczuwam dużą różnicę w tym jak lekko przerzuca się moto... ogólnie to jak sprzęta ciągnie w bok to albo trzeba mu zrobić konkretny przegląd bo przyczyn może być wiele, ewentualnie pozwolić mu żeby sam się jebnął do rowu i tylko przysypać go liśćmi.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Invi uwierz, że robią. Jak kupiłem moto miało takie lipne opony, że jeździć nie mogłem. Prowadził się koszmarnie. W dodatku widać było, że jeździł ktoś na tych oponach na torze i przednia była nierównomiernie zużyta, co powodowało ściąganie w jedną stronę. Po wymianie opon na nowe moto prowadziło się idealnie, jak bym jeździł innym motocyklem.
- R6_Rider
- Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 10/6/2013, 16:49
- Lokalizacja: WWA
melvin napisał(a):invi według gościa z BFG moto na lagach można opuścić o kilka cm, niektóre nawet około 5.
Ale w którą stronę Jak wypuszczasz lagi, to aż sam skręca W drugą stronę, nie wypuścisz, bo laga wyjdzie z górnej półki.
No jakieś hardcorowe zużycia opon może... wiadomo że na nowych oponach jest duża różnica, ale jeśli nie są zjechane do drutów na środku i nowe po bokach, to różnica jest, bardzo wyraźna, ale nie taka jak opisuje autorka tematu.
Co by nie było, to prawda, jak ściąga na bok, to solidna inspekcja zawieszenia, hamulców itd, bo coś jest ewidentnie z tym moto bardzo źle.
-
Invi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości