Zobacz wątek - honda cbr 600 f2 94 min grybosc tarcz i klockow
 
NAS Analytics TAG

honda cbr 600 f2 94 min grybosc tarcz i klockow

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

honda cbr 600 f2 94 min grybosc tarcz i klockow

Postprzez hondacr1989 » 5/2/2014, 21:41

Czesc poszukuje informacji jaka moze byc minimalna grubosc tarcz hamulcowych przod tyl oraz klockow hamulcowych przod tyl ,dopuszczalna do bezpiecznej jazdy:) przeszukalem serwisowke ale takiej informacji nie wyczytalem:( bardzo prosze o pomoc
hondacr1989
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 30/10/2011, 21:43


Postprzez henio12323 » 6/2/2014, 00:04

zwykle jak sie spotykałem to minimalna grubosc klocków to 1 mm.

co do tarcz - popatrz dobrze cyz na nich nie ma wybitego oznaczenia. też 80% markowych tarcz jakie widziałem miało wybite jaka minimalna grubość
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez melvin » 6/2/2014, 18:54

minimalna grubość tarcz, jest z reguły nabita na tarczach, w większości motocykli około 3.5mm, a co ciekawe u mnie w k4 5.0mm grubość klocków wyznaczają nacięcia na nich, jak spojrzysz na klocek i widać nacięcie w okładzinie to jeszcze możesz jeździć, jak masz już tylko gładką powierzchnię, bez nacięcia w poprzek klocka to czas najwyższy wymienić klocki.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Sykopson » 7/2/2014, 10:44

3.5m


U mnie w SV 4mm, w Ducati 1099 4.5mm, 3.5 to chyba dla skutera jakiegoś :P
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez melvin » 7/2/2014, 11:47

skoro daytona 955i to skuter to tak...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Sykopson » 7/2/2014, 12:44

No to zwracam honor, ale aż dziwne, myslałem że w motocyklach poniżej 4mm minimalna grubość nie schodzi :shock:
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez hondacr1989 » 9/2/2014, 14:53

tak własnie myslalem z tymi klockami ze nacięcia wyznaczają granice ,faktycznie jest podana na tarczy min grubosc dziękuje zresztą jest tez fajny artykuł na tej stronie o hamulcach tylko po fakcie poczytałem:) może nie zakładając nowego tematu ktos mogłby mi doradzic jakies dobre ogumienie do 750zł komplet ,myślałem nad pirelli diablo strada 2014(ma to znaczenie made in germany? zawsze myślałem ze głównie we włoszech są produkowane:) za tą cene nówki ,może ktoś testował teraz jakieś w podobnej cenie ?czytałem dużo na temat opon ale naprawdę są różne opinie, chwalą oponki michelin pilot road 2 ale cene jak dla mnie za duża :( może jakis model metzelerów czy dunlop,continental ?
hondacr1989
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 30/10/2011, 21:43

Postprzez melvin » 10/2/2014, 02:23

D209, tania alternatywa dla pilotroad2
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Raczek_6 » 12/2/2014, 22:33

Pilot road 2 są bardzo dobrymi oponami szczególnie na chłodniejsze dni.

Pirelli Diablo Strada to bardzo dobre opony w sensownej cenie, w 600 spokojnie sprawdzają się w każdych warunkach.
Nawet dają radę na torze przy amatorskim użytkowaniu.
Może nie są tak dobre na deszcz i żywotne jak Micheliny ale do codziennej eksploatacji nawet w mocniejszych motocyklach sprawdzają się.
Zapewniają odpowiednia przyczepność na suchej i mokrej nawierzchni.
Jedyne o czym trzeba pamiętać po montażu nowych opon to rozjeździć je - nowe opony pokryte są konserwantem zapobiegającym przedwczesnemu starzeniu się gumy.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez melvin » 12/2/2014, 22:43

Raczek a miałeś już do czynienia z Pilot Road 3? bo są niewiele droższe od PR2 i zastanawiałem się czy jak będę zmieniał to warto dokładać do trójek czy lepiej sprawdzone przez wielu dwójki? no i co powiesz o Qualifierach d209?
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości




na gr