jakiego psa do stuntu
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
jakiego psa do stuntu
Jak w temacie. Ma byc tanio, ale tak zeby walic piony. jakie propozycje?
-
lowlo - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 228
- Dołączył(a): 1/8/2006, 14:44
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Z moich sondaży wynika (też miałem o to samo pytać) że cenowo i osiągowo najtańsze w tej klasie są ZX6Rki tuż obok ZX750tki, ale dowiedziałem się w serwisie że części do 750tek są bardziej poszukiwane... tak więc 6tka.
-
SpeedyG - Świeżak
- Posty: 341
- Dołączył(a): 13/1/2007, 20:46
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
F3 najbardziej niezawodna i nie do zajechania 

Life begins at 200 km/h
| | | http://bikepics.com/members/bmroczyk | | Fz1N 08` / Ktm 525 XC SS 08` Atv

-
bmroczyk - Bywalec
- Posty: 591
- Dołączył(a): 28/2/2007, 09:28
- Lokalizacja: Åšroda CITY
e tam 900rr!! na scigaczu masz tez o tym
Silnik w CBR 900RR to jedna z najbardziej żywotnych jednostek napędowych wśród motocykli. Na początku lat 90-tych niemiecka gazeta "Motorrad" zrobiła test długodystansowy Fireblade'a. Po przejechaniu 50 tys. km rozebrano silnik na czynniki pierwsze. Stwierdzono absolutnie zerowe zużycie elementów. Zmieniono płytki zaworowe, zestaw napędowy (łańcuch + zębatki) i po ponownym złożeniu silnika motocykl wyruszył w dalszą trasę. Ile kilometrów przejechał ten motocykl bez ingerencji w układ tłokowy i wał korbowy? 200 tysięcy kilometrów, a ciśnienie na pierwszym cylindrze spadło jedynie do 7,0 kPa.
Poza tym w Firebladzie został znakomicie rozwiązany problem smarowania - panewki i góra silnika po prostu nie chcą się zużywać podczas jazdy na jednym kole.
Honda CBR900RR Fireblade
Chłopaki z USA potrafią docenić wysoką trwałość i niską masę Fireblade....
Najlepszym dowodem prawdziwości tego twierdzenia jest to, że Fireblade'y są intensywnie eksploatowane przez wiele ekstremalnych ekip motocyklowych za Wielką Wodą. Większość kaskaderów używa Fireblade'a jako naturalnego sprzętu do wszelakich wygłupów, jakie można wykonać na motocyklu sportowym.
Po zamontowaniu dodatkowej pompy olejowej do smarowania głowicy i po zrobieniu przegrody w misce olejowej, zniszczenie motocykla podczas jazdy ekstremalnej stało się niemożliwe. Chcąc zniszczyć swój egzemplarz musiałem uciec się do fortelu.
Silnik w CBR 900RR to jedna z najbardziej żywotnych jednostek napędowych wśród motocykli. Na początku lat 90-tych niemiecka gazeta "Motorrad" zrobiła test długodystansowy Fireblade'a. Po przejechaniu 50 tys. km rozebrano silnik na czynniki pierwsze. Stwierdzono absolutnie zerowe zużycie elementów. Zmieniono płytki zaworowe, zestaw napędowy (łańcuch + zębatki) i po ponownym złożeniu silnika motocykl wyruszył w dalszą trasę. Ile kilometrów przejechał ten motocykl bez ingerencji w układ tłokowy i wał korbowy? 200 tysięcy kilometrów, a ciśnienie na pierwszym cylindrze spadło jedynie do 7,0 kPa.
Poza tym w Firebladzie został znakomicie rozwiązany problem smarowania - panewki i góra silnika po prostu nie chcą się zużywać podczas jazdy na jednym kole.
Honda CBR900RR Fireblade
Chłopaki z USA potrafią docenić wysoką trwałość i niską masę Fireblade....
Najlepszym dowodem prawdziwości tego twierdzenia jest to, że Fireblade'y są intensywnie eksploatowane przez wiele ekstremalnych ekip motocyklowych za Wielką Wodą. Większość kaskaderów używa Fireblade'a jako naturalnego sprzętu do wszelakich wygłupów, jakie można wykonać na motocyklu sportowym.
Po zamontowaniu dodatkowej pompy olejowej do smarowania głowicy i po zrobieniu przegrody w misce olejowej, zniszczenie motocykla podczas jazdy ekstremalnej stało się niemożliwe. Chcąc zniszczyć swój egzemplarz musiałem uciec się do fortelu.
ten co sobie nie żałuje
-
SzpiceR - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3773
- Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
- Lokalizacja: Słupsk
kolega przerabiał f2 ładnie.... jedyne co pamietam to to że wsadzał pompe paliwa z F3 bo F2 nie ma <nie chce kłamac ale chyba tak> ogolnie F2 przy malej ilosci paliwa gasnie na gumie;) i jakas przegrode w silnik wsadzał zeby olej nie spływał na gumie:) no ale to tak powierzchownie mowie bo dokladnie sam nie wiem co i jak;) ale ostro rznie psa i jest zadowolony:P
lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
Jeśli to Twój pierwszy motocykl którego bedziecz urzywał do stuntu to ja bym proponował jakieś enduro np suzuki dr 350 lub 650, yamahe ttr 600. Te motocykle są tanie nie wtmagają wielu przeróbek, nie trzeba przerabiac układu smarowania poniewarz stosowany jest z suchą miską olejową wrazie gleby straty są niewielkie. Dla przykładu ACśledz na dr 350 nauczył się kółek na tylnym kole. Oczywiście enduro tylko na początek do nauki podstawowych trików potem nie obejdzie się bez konkretnego sprzętu. aczkolwiek niekturzy cały czas stuntują na enduro.
- działo
- Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 23/12/2006, 23:43
lowlo, jak ty możesz Kaje o cokolwiek podejrzewć?? Przeciez to taka porządna dziewczyna
Jeszcze ani razu na forum nie doczytalem sie u Niej w postach jakiego kolwiek przejawu zboczenia. Czyżby jedyna porządna osoba na tym fotum??




http://www.gandalf.riderblog.pl | zapraszam
-
Gandalf - Świeżak
- Posty: 371
- Dołączył(a): 4/1/2007, 18:13
- Lokalizacja: Dziki Zachód
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości