Yamaha RN19 problem Vmax.
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Yamaha RN19 problem Vmax.
Witam , kolega zakupil RN19 w dobrym stanie , ale cos jest chyba nie tak , na jezdzie probnej wszystko ok , kumpel pojezdzil miesiac i mowi ze jest ogromna moc i wgl , ale jak chcial sprawdzic Vmax( nie wiem gdzie ) i mowi ze tylko 265 km/h czego nie podchodzi pod 300 ? silnik jest w bardzo dobrej kondycji , przebieg 30 tysi km , wszystko udokumentowane , ksiazka servisowa..moto ma zalozonego IXILA..co o tym powiecie panowie ?
Zdrowa R1 co ma 180 km powinna spokojnie osiagac 299 km/h a tu tylko 265 dlaczego ? czego to wina ? zablokowany na pewno nie.
Zdrowa R1 co ma 180 km powinna spokojnie osiagac 299 km/h a tu tylko 265 dlaczego ? czego to wina ? zablokowany na pewno nie.
Kawasaki ZX-14R '12.
-
MANIAK. - Świeżak
- Posty: 428
- Dołączył(a): 15/4/2012, 17:43
- Lokalizacja: jestes ?
Obstawiam że ktoś założył zębatki o innej liczbie zębów niż przewidziano do tego motocykla żeby uzyskać lepsze przyśpieszenie. Z drugiej strony nie wydaje mi się żeby po takiej modyfikcacji vmax spadł do 265km/h chyba że spora różnica w tych zębach.
- Jasiu123
- Świeżak
- Posty: 380
- Dołączył(a): 27/8/2012, 22:28
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
A jednak. Na forum Yamahy R1 bardzo łatwo znalazłem że po zmianie przełożenia licznik przekłamuje o ok 30km/h wiec mogłoby się zgadzać a jednak bardzo chwalą sobie taką modyfikacje. Niech kumpel policzy zęby na obu zębatkach i porówna z oryginałem.
- Jasiu123
- Świeżak
- Posty: 380
- Dołączył(a): 27/8/2012, 22:28
Czyżby patent na polepszenie słabego dolnego i średniego zakresu obrotów? 

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Seba_ER5 napisał(a):predkosc jest pobierana z z zebatki zdawczej wiec nie...
Niech sprawdzi czy nie ma syfu tam...
to moze jest mniejsza na tyle zalozona i sie zwyczajnie moc konczy, a na licznik pokazuje za malo, to by kolidowalo troche z "ogromna moc", ale to juz kazdy inaczej okresla.
Inna sprawa jest mozliwosc zasyfienia filtru powietrza, to by oczywiscie tez kolidowalo z "ogromna moc". Pozniej przewody paliwowe, pompa paliwa, wtryski wszystko moze syfu nalapac.
Ale faktycznie prawdopodobne jest inne przelozenie, mozna to prosto sprawdzic jadac z innym pojazdem porownujac wskazania licznikow 10% przeklamania w dol powinno byc latwe do zauwazenia, i jest dosc nietypowe.
- ZooL
- Świeżak
- Posty: 279
- Dołączył(a): 10/1/2009, 22:32
ZooL napisał(a):Seba_ER5 napisał(a):predkosc jest pobierana z z zebatki zdawczej wiec nie...
Niech sprawdzi czy nie ma syfu tam...
to moze jest mniejsza na tyle zalozona i sie zwyczajnie moc konczy, a na licznik pokazuje za malo, to by kolidowalo troche z "ogromna moc", ale to juz kazdy inaczej okresla.
Inna sprawa jest mozliwosc zasyfienia filtru powietrza, to by oczywiscie tez kolidowalo z "ogromna moc". Pozniej przewody paliwowe, pompa paliwa, wtryski wszystko moze syfu nalapac.
Ale faktycznie prawdopodobne jest inne przelozenie, mozna to prosto sprawdzic jadac z innym pojazdem porownujac wskazania licznikow 10% przeklamania w dol powinno byc latwe do zauwazenia, i jest dosc nietypowe.
chyba większa koleś ...
560 SMR
- Grzesku
- Świeżak
- Posty: 391
- Dołączył(a): 23/11/2010, 10:53
- Lokalizacja: Wrocław
Sprawdziłbym na jego miejscu airboxy, filtr powietrza i exup.
W poprzednim motocyklu (CBR 929) po zakupie miałem zawalony filtr powietrza i rozwalony exup. Motocykl zapierniczał jak zły (przynajmniej tak mi się wydawało bo nie znałem sprzęta) ale Vmax był przy około 220 km/h. Wpakowałem nowy filtr powietrza K&N, zrobiłem porządek z exupem i 290 robiła bez problemu.
Sprawa ze zmienionymi zębatkami na przyśpieszenie jest realna ale zwykle po tym zabiegu liczniki zawyżają prędkość. Dla pewności niech sprawdzi co ma napisane na obu zębatkach.
W poprzednim motocyklu (CBR 929) po zakupie miałem zawalony filtr powietrza i rozwalony exup. Motocykl zapierniczał jak zły (przynajmniej tak mi się wydawało bo nie znałem sprzęta) ale Vmax był przy około 220 km/h. Wpakowałem nowy filtr powietrza K&N, zrobiłem porządek z exupem i 290 robiła bez problemu.
Sprawa ze zmienionymi zębatkami na przyśpieszenie jest realna ale zwykle po tym zabiegu liczniki zawyżają prędkość. Dla pewności niech sprawdzi co ma napisane na obu zębatkach.
-
Kvba - Świeżak
- Posty: 324
- Dołączył(a): 27/9/2008, 13:11
- Lokalizacja: Wrocław
Tak jak napisal Kvba. Cały czas jest pokazywana predkosc z walka zdawczego... Tam idzie czujnik. Zwiekszajac tylna zebatke, albo zmniejszajac przednią predkość nadal jest pokazywana dla normalnego przelozenia. Tym samy zawsze bedzie pokazane V/max nawet jak bedzie jechac szybciej.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Grzesku napisał(a):ZooL napisał(a):Seba_ER5 napisał(a):predkosc jest pobierana z z zebatki zdawczej wiec nie...
Niech sprawdzi czy nie ma syfu tam...
to moze jest mniejsza na tyle zalozona i sie zwyczajnie moc konczy, a na licznik pokazuje za malo, to by kolidowalo troche z "ogromna moc", ale to juz kazdy inaczej okresla.
Inna sprawa jest mozliwosc zasyfienia filtru powietrza, to by oczywiscie tez kolidowalo z "ogromna moc". Pozniej przewody paliwowe, pompa paliwa, wtryski wszystko moze syfu nalapac.
Ale faktycznie prawdopodobne jest inne przelozenie, mozna to prosto sprawdzic jadac z innym pojazdem porownujac wskazania licznikow 10% przeklamania w dol powinno byc latwe do zauwazenia, i jest dosc nietypowe.
chyba większa koleś ...
oczywiscie, wieksza, moj blad

- ZooL
- Świeżak
- Posty: 279
- Dołączył(a): 10/1/2009, 22:32
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości