Zobacz wÄ…tek - Yamaha RN19 problem Vmax.
NAS Analytics TAG

Yamaha RN19 problem Vmax.

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Yamaha RN19 problem Vmax.

Postprzez MANIAK. » 22/11/2012, 16:59

Witam , kolega zakupil RN19 w dobrym stanie , ale cos jest chyba nie tak , na jezdzie probnej wszystko ok , kumpel pojezdzil miesiac i mowi ze jest ogromna moc i wgl , ale jak chcial sprawdzic Vmax( nie wiem gdzie ) i mowi ze tylko 265 km/h czego nie podchodzi pod 300 ? silnik jest w bardzo dobrej kondycji , przebieg 30 tysi km , wszystko udokumentowane , ksiazka servisowa..moto ma zalozonego IXILA..co o tym powiecie panowie ?

Zdrowa R1 co ma 180 km powinna spokojnie osiagac 299 km/h a tu tylko 265 dlaczego ? czego to wina ? zablokowany na pewno nie.
Kawasaki ZX-14R '12.
Avatar użytkownika
MANIAK.
Świeżak
 
Posty: 428
Dołączył(a): 15/4/2012, 17:43
Lokalizacja: jestes ?


Postprzez Jasiu123 » 22/11/2012, 17:21

Obstawiam że ktoś założył zębatki o innej liczbie zębów niż przewidziano do tego motocykla żeby uzyskać lepsze przyśpieszenie. Z drugiej strony nie wydaje mi się żeby po takiej modyfikcacji vmax spadł do 265km/h chyba że spora różnica w tych zębach.
Jasiu123
Świeżak
 
Posty: 380
Dołączył(a): 27/8/2012, 22:28


Postprzez Seba_ER5 » 22/11/2012, 17:54

predkosc jest pobierana z z zebatki zdawczej wiec nie...
Niech sprawdzi czy nie ma syfu tam...
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Jasiu123 » 22/11/2012, 22:57

A jednak. Na forum Yamahy R1 bardzo łatwo znalazłem że po zmianie przełożenia licznik przekłamuje o ok 30km/h wiec mogłoby się zgadzać a jednak bardzo chwalą sobie taką modyfikacje. Niech kumpel policzy zęby na obu zębatkach i porówna z oryginałem.
Jasiu123
Świeżak
 
Posty: 380
Dołączył(a): 27/8/2012, 22:28

Postprzez coupe21 » 23/11/2012, 00:46

hehe może 6 biegu zapomniał wrzucić :D 600 już pójdzie więcej niż te 265 km/h.
żartuje oczywiście, sprawdźcie zębatki czy są jak w ori, bo jak piszesz o ogromnej mocy to przełożenie może być inne niż w standardzie.
Avatar użytkownika
coupe21
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 22/10/2012, 11:31

Postprzez Black-Ghost » 23/11/2012, 12:25

Czyżby patent na polepszenie słabego dolnego i średniego zakresu obrotów? :D
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez ZooL » 23/11/2012, 14:04

Seba_ER5 napisał(a):predkosc jest pobierana z z zebatki zdawczej wiec nie...
Niech sprawdzi czy nie ma syfu tam...


to moze jest mniejsza na tyle zalozona i sie zwyczajnie moc konczy, a na licznik pokazuje za malo, to by kolidowalo troche z "ogromna moc", ale to juz kazdy inaczej okresla.
Inna sprawa jest mozliwosc zasyfienia filtru powietrza, to by oczywiscie tez kolidowalo z "ogromna moc". Pozniej przewody paliwowe, pompa paliwa, wtryski wszystko moze syfu nalapac.
Ale faktycznie prawdopodobne jest inne przelozenie, mozna to prosto sprawdzic jadac z innym pojazdem porownujac wskazania licznikow 10% przeklamania w dol powinno byc latwe do zauwazenia, i jest dosc nietypowe.
ZooL
Świeżak
 
Posty: 279
Dołączył(a): 10/1/2009, 22:32

Postprzez Grzesku » 23/11/2012, 14:49

ZooL napisał(a):
Seba_ER5 napisał(a):predkosc jest pobierana z z zebatki zdawczej wiec nie...
Niech sprawdzi czy nie ma syfu tam...


to moze jest mniejsza na tyle zalozona i sie zwyczajnie moc konczy, a na licznik pokazuje za malo, to by kolidowalo troche z "ogromna moc", ale to juz kazdy inaczej okresla.
Inna sprawa jest mozliwosc zasyfienia filtru powietrza, to by oczywiscie tez kolidowalo z "ogromna moc". Pozniej przewody paliwowe, pompa paliwa, wtryski wszystko moze syfu nalapac.
Ale faktycznie prawdopodobne jest inne przelozenie, mozna to prosto sprawdzic jadac z innym pojazdem porownujac wskazania licznikow 10% przeklamania w dol powinno byc latwe do zauwazenia, i jest dosc nietypowe.


chyba większa koleś ...
560 SMR
Grzesku
Świeżak
 
Posty: 391
Dołączył(a): 23/11/2010, 10:53
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Kvba » 23/11/2012, 14:52

Sprawdziłbym na jego miejscu airboxy, filtr powietrza i exup.

W poprzednim motocyklu (CBR 929) po zakupie miałem zawalony filtr powietrza i rozwalony exup. Motocykl zapierniczał jak zły (przynajmniej tak mi się wydawało bo nie znałem sprzęta) ale Vmax był przy około 220 km/h. Wpakowałem nowy filtr powietrza K&N, zrobiłem porządek z exupem i 290 robiła bez problemu.

Sprawa ze zmienionymi zębatkami na przyśpieszenie jest realna ale zwykle po tym zabiegu liczniki zawyżają prędkość. Dla pewności niech sprawdzi co ma napisane na obu zębatkach.
Avatar użytkownika
Kvba
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 27/9/2008, 13:11
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Jasiu123 » 23/11/2012, 17:43

N moje na 100% przełożenie. Brudny filtr też mogłby namieszać ale wtedy na każdym biegu moto miałby problem z kręceniem do odciny.
Jasiu123
Świeżak
 
Posty: 380
Dołączył(a): 27/8/2012, 22:28

Postprzez Seba_ER5 » 24/11/2012, 04:07

Tak jak napisal Kvba. Cały czas jest pokazywana predkosc z walka zdawczego... Tam idzie czujnik. Zwiekszajac tylna zebatke, albo zmniejszajac przednią predkość nadal jest pokazywana dla normalnego przelozenia. Tym samy zawsze bedzie pokazane V/max nawet jak bedzie jechac szybciej.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez ZooL » 28/11/2012, 12:45

Grzesku napisał(a):
ZooL napisał(a):
Seba_ER5 napisał(a):predkosc jest pobierana z z zebatki zdawczej wiec nie...
Niech sprawdzi czy nie ma syfu tam...


to moze jest mniejsza na tyle zalozona i sie zwyczajnie moc konczy, a na licznik pokazuje za malo, to by kolidowalo troche z "ogromna moc", ale to juz kazdy inaczej okresla.
Inna sprawa jest mozliwosc zasyfienia filtru powietrza, to by oczywiscie tez kolidowalo z "ogromna moc". Pozniej przewody paliwowe, pompa paliwa, wtryski wszystko moze syfu nalapac.
Ale faktycznie prawdopodobne jest inne przelozenie, mozna to prosto sprawdzic jadac z innym pojazdem porownujac wskazania licznikow 10% przeklamania w dol powinno byc latwe do zauwazenia, i jest dosc nietypowe.


chyba większa koleś ...


oczywiscie, wieksza, moj blad :)
ZooL
Świeżak
 
Posty: 279
Dołączył(a): 10/1/2009, 22:32



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości




na górê