Kupno scigacza, prosze o rady
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Kupno scigacza, prosze o rady
chcialbym kupic gsx 600 badz r1
na zeszlym sezonie jezdzilem na suzuki 250, nie interesuje mnie przesiadka na 500, chce juz kupic 600, gdyz nie stac mnie co roku zmieniac maszyny.
Mam 175cm i 75 wagi, chcialbym miec dosc wygodna pozycje na nim oraz nie chce by byl za wysoki, chce miec obie nogi na ziemi podczas zatrzymania maszyny.
Waza sprawa jest by nadawal sie na polskie drogi, slyszalem ze r1 kiepsko je znosza.
cena jaka chcialbym przeznaczyc to 10 - 15.
Nie chcialbym maszyny ktora bedzie mi ciezko sprzedac za pare sezonow
na zeszlym sezonie jezdzilem na suzuki 250, nie interesuje mnie przesiadka na 500, chce juz kupic 600, gdyz nie stac mnie co roku zmieniac maszyny.
Mam 175cm i 75 wagi, chcialbym miec dosc wygodna pozycje na nim oraz nie chce by byl za wysoki, chce miec obie nogi na ziemi podczas zatrzymania maszyny.
Waza sprawa jest by nadawal sie na polskie drogi, slyszalem ze r1 kiepsko je znosza.
cena jaka chcialbym przeznaczyc to 10 - 15.
Nie chcialbym maszyny ktora bedzie mi ciezko sprzedac za pare sezonow
- zebra
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 1/6/2007, 07:58
heh a mi się rzucił w oczy ten rozrzut cenowy
albo mam 10tys albo o połowe jeszcze wiecej, w sumie to nie wiem heh ; )
zresztą co do tematu, mało kto dosiadał wszystkich motocykli, tak że lepiej byś zrobił jakbyś zajrzał w dane techniczne. Zresztą pytanie kogoś o to będzie nie obiektywne, jeden powie że XXX jest bardzo niski i fajn, drugi że YYY jest jeszcze niższy mimo to że XXX w życiu nie widział.
(pozatym czekam kto pierwszy Ci odpisze w tym temacie że polecają honde cbr 600
)

zresztą co do tematu, mało kto dosiadał wszystkich motocykli, tak że lepiej byś zrobił jakbyś zajrzał w dane techniczne. Zresztą pytanie kogoś o to będzie nie obiektywne, jeden powie że XXX jest bardzo niski i fajn, drugi że YYY jest jeszcze niższy mimo to że XXX w życiu nie widział.
(pozatym czekam kto pierwszy Ci odpisze w tym temacie że polecają honde cbr 600

<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
no dobra, moooże i pisze głupoty... ale On nikogo nie obraził, przynajmniej ja tak uważam... do nikogo ZJEB nie powiedział ! Przemyśl to chłopie...
A co do ZEBRY: to chcesz kupisz 600-tke ale R1 to jest "lytr" i za 250 się przesiąść chcesz na 1000 ??? no to żal dla Ciebie chłopie... poza tym chcesz coś wygodnego, a R1 nie jest za bardzo wygodna... bardziej już GSX, ale zastanów się nad 500-tką chyba że Ci życie nie miłe tylko boję się że ktoś nie winny może przez Ciebie zginąć :/
Pozdr
A co do ZEBRY: to chcesz kupisz 600-tke ale R1 to jest "lytr" i za 250 się przesiąść chcesz na 1000 ??? no to żal dla Ciebie chłopie... poza tym chcesz coś wygodnego, a R1 nie jest za bardzo wygodna... bardziej już GSX, ale zastanów się nad 500-tką chyba że Ci życie nie miłe tylko boję się że ktoś nie winny może przez Ciebie zginąć :/
Pozdr
-
R1 - Bywalec
- Posty: 940
- Dołączył(a): 10/2/2007, 20:34
- Lokalizacja: ja to wiem ?-z autopsji
sądze że gsx600 będzie dobry, skoro mówisz żeby był wygodny to zapewne będzie. Mój kolega jeździł włąsnie na gsx, a ma ponad 180 cm wzrostu i bardzo zachwalał
wiec zycze powodzenia w wyborze. pomyśl jeszcze moze nad CBR F4 - nie wiem jak z wygoda, ale za ktowe która podałes to spokojnie kupisz
powodzenia


Yamaha R1 RN19 

-
GregorMoto - Bywalec
- Posty: 610
- Dołączył(a): 22/4/2007, 21:37
- Lokalizacja: Ziemia-Europa-Polska-Małopolska-Oświęcim
Ewentualnie coś typu bandit, horbet.... a złotym środkiem między wygodą, a dobrymi osiągami to moim zdaniem Fazer
Pozdr

Pozdr
Sprowadzę | Części,Akcesoria,dzież,TUNING | import_usa@o2.pl
-
R1 - Bywalec
- Posty: 940
- Dołączył(a): 10/2/2007, 20:34
- Lokalizacja: ja to wiem ?-z autopsji
Juz sie wymiotowac chce od tych tematów!! i jeszcze Ci dalej z tymi CHondami!! koles i tak kupi co bedzie chcial nawet jak mu napiszecie ze sie zabije... zebra bierz 600 i niemarudź!!
PS. jeżu_nsr zobacz jaka magiczna opcja posty znikaja
PS. jeżu_nsr zobacz jaka magiczna opcja posty znikaja

ten co sobie nie żałuje
-
SzpiceR - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3773
- Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
- Lokalizacja: Słupsk
Odnosnie 500 to jzu mowilem ze nie mam zamiaru takiego kupowac, nie mam zamiaru co sezon zmieniac motoru.
Jesli chodzi o jazde nie jestem laikiem, choc do experta jak co nie ktorzy sie tutaj uwazaja, daleko mi brakuje.
Mam 29 lat, prawo jazdy B od 12 lat, kat A od 2,
i jezdzilem wczesniej na suzuki 250.
Jazda extremalna i zawrotne predkosci raczej odpadaja.
"szafa: Sprecyzuj pytanie albo napisz jeszcze raz o co ci chodzi"
chce kupic 600 o sportowym wygladzie, chcialbym by byl DOSC wygodny (dosc wygodny < wygodny, tak na marginesie pisze). glownie po miescie bede jezdzil, choc co jakis czas pare razy w miesiacu chcialbym gdzies dalej wyskoczyc i nie chcialbym sie zrazic do jazdy.
Fajnie by bylo kiedys pasazera zabrac, wiadomo ze najpierw sam bede jezdzil by poczuc maszyne.
Cena pisalem od 10 do 15, ale jak ktos ma sie czepiac to napisze ze okolo 15 (pasuje?)
bandit fazer horbet odpadaja,
suzuki gsx 600f podoba mi sie, slyszalem ze sa bardzo przyjemne w prowadzeniu
R1 yzf, rowniez podoba mi sie, duzo osob go poleca
R6 ktos pisal, rowniez wpadla mi w oko, ale gdzie przeczytalem o pekajacej ramie
odnosnie cbr wydaja mi sie ogromne
Jesli chodzi o jazde nie jestem laikiem, choc do experta jak co nie ktorzy sie tutaj uwazaja, daleko mi brakuje.
Mam 29 lat, prawo jazdy B od 12 lat, kat A od 2,
i jezdzilem wczesniej na suzuki 250.
Jazda extremalna i zawrotne predkosci raczej odpadaja.
"szafa: Sprecyzuj pytanie albo napisz jeszcze raz o co ci chodzi"
chce kupic 600 o sportowym wygladzie, chcialbym by byl DOSC wygodny (dosc wygodny < wygodny, tak na marginesie pisze). glownie po miescie bede jezdzil, choc co jakis czas pare razy w miesiacu chcialbym gdzies dalej wyskoczyc i nie chcialbym sie zrazic do jazdy.
Fajnie by bylo kiedys pasazera zabrac, wiadomo ze najpierw sam bede jezdzil by poczuc maszyne.
Cena pisalem od 10 do 15, ale jak ktos ma sie czepiac to napisze ze okolo 15 (pasuje?)
bandit fazer horbet odpadaja,
suzuki gsx 600f podoba mi sie, slyszalem ze sa bardzo przyjemne w prowadzeniu
R1 yzf, rowniez podoba mi sie, duzo osob go poleca
R6 ktos pisal, rowniez wpadla mi w oko, ale gdzie przeczytalem o pekajacej ramie
odnosnie cbr wydaja mi sie ogromne
- zebra
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 1/6/2007, 07:58
Jakie rady i porady
i ta Honda wszedzie
A ja polece Ci Yamahe Thundercat i spelni wszystkie oczekiwania,za tą kwote wyrwiesz ładną sztuke.


A ja polece Ci Yamahe Thundercat i spelni wszystkie oczekiwania,za tą kwote wyrwiesz ładną sztuke.

Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy

zx6r '2006
-
mlody - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1350
- Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
- Lokalizacja: opo
mlody napisał(a):Jakie rady i poradyi ta Honda wszedzie
![]()
A ja polece Ci Yamahe Thundercat i spelni wszystkie oczekiwania,za tą kwote wyrwiesz ładną sztuke.
Albo starszego brata ThunderAce'a sztywniejsza alu rama, nie bzyczy, system EXUP równo ciągnie od dołu ( nie dostaje szału mocy prz xxk rpm jak większosć maszyn z tego okresu konstrukcji ) zawiecha regulowana, podwójne tarcze z przodu.
minusy :
pali 6,5-7l ( dla mnie może plaić i 15 - to nie o to chodzi )
krowa z niego jest 235kg wagi
tylko 5 biegów ( ale na piątym Vmax 280km/h )
brak centralnego podnóżka ( ale kto by go tam szarpał przy tej masie )
twardsze siedczenie od Tcat'a - oj twardsze.
bardzo szeroki bak - nie schowasz kolan pod owiewkÄ™.
wskaźniki - przystarawe : http://mcn.es-web1.lbicon.co.uk/upload/ ... _08-01.jpg
teściowi powiedziałem że on ma 300 na budziku - żeby sie nie martwił bo duże fiaty miały 190

plusy :
stabilnie siÄ™ porwadzi po wybojach - on nie podskoczy na dziurze
koło 3 sec do 100km/h ( jedynka do 120-130km/h )
zaprojektowany do przyspieszeń w przdziale 80 - 160km/h
trzeci biego to ponad 230km/h
trackowany na 1/4 mili z wynikiem 10,2 - 10,39 i na tym 400metrze ma 211km/h (lamborgini majÄ… 11,6

przy dużej krowie - bardzo dobrze czuć uślizg tylnego koła - stąd więcej czasu na reakcję.
duży silnik daje możliwość jazdy 80km/h na 5 biegu - baaardzo elastyczny.
sam sobie reguluje zawory - pierwszy przeglÄ…d z regulacjÄ… przy 42 tys km
bardzo dobra widocznosć w lusterkach - nie trzepie nimi - dzięki wspornikom montowanym seryjnie - nie jak w reszcie - że owiewka Ci goni i lustro drży - tu masz beton. ( wygląda to tak : http://thunderace.hadeler.net/words/images/over_tc.jpg)
stalowy oplot hebli- tutaj jest w standardzie.
mega wyważona : cieżar rozłożony : 50:50, do montażu craschpadów nic nie trzeba przerabiać. wygląda to tak : http://www.hesa-motorsport.de/shop/cata ... 400109.jpg
silnik : DOHC 5 zaworów na cylinder : http://mcn.es-web1.lbicon.co.uk/upload/ ... _11-01.jpg
cały silnik krówki :
http://mcn.es-web1.lbicon.co.uk/upload/ ... _07-01.jpg
4 gaziniki Mikuni : http://mcn.es-web1.lbicon.co.uk/upload/ ... _06-01.jpg
a tu masz porównanie z R1 :
Measured Performance
YZF1000R YZF1000R1
Top Speed 164 mph 168 mph
0-60mph 2.96 sec. 2.96 sec.
0-100mph 6.18 sec. 5.93 sec.
1/4 Mile Time 10.38 sec. 10.19 sec.
1/4 Mile Speed 132.72 mph 137.40 mph
Braking 60-0mph 111.3 ft. 113.9 ft.
ps. pochodzi ze strony : http://thunderace.hadeler.net/words/r1comparison.htm
ale różne strony podają różne parametry

np : http://juhani.exdecfinland.org/~tforsell/cbr1100xx.htm
czy tu : http://mcn.es-web1.lbicon.co.uk/MCN/bik ... &R=EPI-224
a moja sztuka wyglÄ…da tak

http://www.airlive.aspdotnet.pl/kosmolot/3.jpg
ja tam jestem zakochany.
filmik : pt : jeździmy krówką

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 5726&hl=nl
Cez.
Ostatnio edytowano 3/6/2007, 20:27 przez cezare, łącznie edytowano 1 raz
-
cezare - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 682
- Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
- Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości