Zobacz wątek - problem łańcuch-zębatka
NAS Analytics TAG

problem łańcuch-zębatka

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

problem łańcuch-zębatka

Postprzez Morrogh » 21/2/2012, 18:03

Witam. Mam takie pytanko do was, dostalem w miare nowy łańcuch D.I.D 532 ZLV super wzmacniany. Chciałbym go wsadzić do swojej VFR 750 ale tam mam łąńcuch z modulem 530. I teraz pytanie: czy łańcuch 532 wejdzie na zebatke 530? Podobno ogniwa sa ciut szersze. A skoro beda ciut szersze to beda sie ciut suwac na zebatce. Takze nie wiem co zrobic bo łańcuch do tanich nie nalezy a tu mam w miare nowy za darmo. Jak myslicie mozna wrzucic go do moto? Z gory dziekuje za dopowiedz. Pozdrawiam.
Morrogh
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 11/10/2009, 09:32


Postprzez Fenek16 » 22/2/2012, 13:19

Wejdzie na zebatke, ale będzie luźny na boki. Nie jest to dobre połączenie tak samo jak zakładanie, jak to piszesz "w miare nowego łąncucha" na mocno zużyte zębatki.

jeśli już ci się skończył napęd i się upierasz przy tym łańcuchu to kup sobie dwie zebatki do 532 i bedzie to chyba najlepsze wyjście. Same zebatki w porównaniu do łancucha to tania sprawa.

Pozdrawiam
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice


Postprzez Morrogh » 22/2/2012, 15:05

Wiem ze nie powinno sie zakladac starych rzeczy z nowymi ale kurcze sezon tuz tuz funduszy brak. Wydatek nie maly. Zebatki mam w dobrym stanie nawet zbytnio wyzlobien nie widac w nich a o tym zeby byly krzywe to nie wspomne. Ale ten łancuch.... swoj mam na skraju wyczerpania, a dostalem za pewna robote własnie w miare nowy łańcuch D.I.D super wzmacniany x-ring'owy tylko ze roznica jest taka ze on jest 532 a nie 530. Chcialbym przelatac sezon na tym badz chociaz pare miesiecy. Tylko martwi mnie wlasnie czy szerszy łancuch na wezsza ciut zebatke da rade wlozyc. W sumie dac sie da, ale czy to bedzie dzialac. Czy ten luz 1mm bedzie jakos negatywnie wplywal na prace napedu (nie wiem - szarpał, spadal itd) Jak myslisz, dałoby rade bezpiecznie na tym jezdzic? Dzieki za odpowiedz. Pozdrawiam.
Morrogh
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 11/10/2009, 09:32

Postprzez tomek_gda » 22/2/2012, 15:11

Co z tego że łańcuch prawie nowy i za darmo skoro nie nadaje się do tego motocykla. Ja bym tego nie zakładał, lepiej odżałować te 400-500zł i kupić normalny zestaw (łańcuch i zębatki) dedykowany do Twojego moto niż montować ten darmowy i się zastanawiać czy jak mocniej odkręcę manetkę to czegośnie urwie/zblokuje koła przy wyprzedzaniu albo na zakręcie itp. To są pozorne oszczędności.
Avatar użytkownika
tomek_gda
Świeżak
 
Posty: 361
Dołączył(a): 20/9/2010, 18:25
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Fenek16 » 22/2/2012, 15:58

No a tak w ogóle to długością się zgadza ten łąńcuch? Bo jeśli nie i trzeba by się bawić w jakieś skracanie to na pewno odpada.
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez SuzukiMaster » 22/2/2012, 18:34

Dać da radę , wg mnie nie powinno się nic stać zębatki są do 530 a łańcuch 532 więc różnica to jakiś 1mm parę miesięcy da radę na tym polatać .
Avatar użytkownika
SuzukiMaster
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 5/1/2012, 22:37
Lokalizacja: Wejherowo



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê