Zobacz wÄ…tek - R6 & CBR 600 RR
NAS Analytics TAG

R6 & CBR 600 RR

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez SNIPERcom » 6/5/2007, 18:38

...................................0-100 0-140
HONDA CBR600 (2007) ...3,3 ...5,0
HONDA CBR1000 (2007)..3,2... 4,9

chodzi mi o te osiągi w praktyce czy czuje sie różnice pomiędzy 600 a 1000 chodzi o kogoś kto jeździł 600 i 1000 podałem osiągi


.....................................0-100 0-140 0-200
HONDA CBR600 (2007) ......3,3 .5,0... 9,5
HONDA CBR1000 (2007) .....3,2. 4,9 ...8,0
YAMAHA R6 (2007)........... 3,4 ...5,3...9,7
YAMAHA R1 (2007) ...........3,2 ...4,5.. 7,4
SNIPERcom
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 23/3/2007, 23:27


Postprzez bmroczyk » 6/5/2007, 19:32

Skoro masz dane po co pytasz , przeciez widzisz .
120km a 180km chyba jest roznica :twisted:
Life begins at 200 km/h :) | | | http://bikepics.com/members/bmroczyk | | Fz1N 08` / Ktm 525 XC SS 08` Atv
Avatar użytkownika
bmroczyk
Bywalec
 
Posty: 591
Dołączył(a): 28/2/2007, 09:28
Lokalizacja: Åšroda CITY


Postprzez kravec » 6/5/2007, 20:14

z tym ze 1000'ce maja lepsza elastycznosc..... a tego w tych danych nie ma..... elastyczniosc z tego co wiem mierzy sie np od 80 do 160 na ostatnim biegu..... profesjonalisci....
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez WÅ‚odi » 6/5/2007, 21:06

pewnie ze czujesz róznice z tego względu ze mom obr jest sporo wyżysz i nie musisz tak bawić sie biegami i kręcic tam moto jak 600tke
WÅ‚odi
Świeżak
 
Posty: 47
Dołączył(a): 25/4/2007, 09:42

Postprzez SNIPERcom » 6/5/2007, 21:39

bmroczyk napisał(a):Skoro masz dane po co pytasz , przeciez widzisz .
120km a 180km chyba jest roznica :twisted:



bmroczyk przyspieszenia do setki różnią sie o jedna dziesiątą sekundy masz różnice...
SNIPERcom
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 23/3/2007, 23:27

Postprzez cichy » 6/5/2007, 22:10

Przyśpieszenia do setki ograniczone są budową motocykla i rozłożenie mas, a nie mocą.
Przyśpieszenie od 0 do 100km/h w motocyklu sportowym jest mało istotne.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez Shinden » 6/5/2007, 22:41

rafi napisał(a):siedziałem na r6 model 2007. jest ok, ale w czasie dłuższej trasy to pewnie plecy mają przeje..ne. Ogólnie motor mały, za****** ładny (mają 2 qmple: jedna całą czarną-miód, a drugi biało-czerwoną-miód x 10, myślałem że biały motor to kibel, ale po zobaczeniu tej r6 zmieniłem na zawsze zdanie). Do 100 km/h z moim fazerem jakiejś dużej rózniecy nie ma, ale r6 robi przeciąg po "setce". i jeszcze co do wyglądu: fazer ma obroty do 16 tys. (od 13 czerwone pole) r6 ma czernowe pole OD 16 TYS. do bodajże 20tys. cud, miód malina :D


Uświadom kolegów ze te motocykle slużą też do skręcania
:twisted: Bo zauwazylem ze Ci panowie preferuja pozycje stricte pionowa :D

Ale za to jak ladnie sie prezentowali na rozpoczeciu sezonu w pt :lol:
Ostatnio edytowano 6/5/2007, 22:47 przez Shinden, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Gdyby Kózka Ecie Plecie to by Nóżki Ch**j Ci w dupe:>
Avatar użytkownika
Shinden
Świeżak
 
Posty: 119
Dołączył(a): 1/9/2005, 14:06
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Postprzez harry89 » 7/5/2007, 09:29

to ja mam takie pytanie: ktos juz tutaj podawal zestawienie przyspieszenia R6 i cebry600 do 100, do 140 i do 200. roznice byly minimalne (max. 0,3 sekundy). a wiec oznaczaloby to, ze sa to pod wzgledem osiÄ…gow motongi podobne. tymczasem o R6-ce slysze czeste opinie, ze jest to motocykl typowo "torowy", ze "radykalny", ze w pewnym momencie wlÄ…cza sie "tryb wscieklizna" itp. a wiec jak to jest?
Kawasaki ZX-6R
Avatar użytkownika
harry89
Bywalec
 
Posty: 647
Dołączył(a): 30/9/2006, 11:34
Lokalizacja: Piotrowice/Lublin

Postprzez R6surfer » 7/5/2007, 14:10

Witam ponownie. Właśnie jestem po majowym weekendzie na którym wybrałem się z kolegami sprzętami, wystąpiły:
R6 - 2003
GSXR 600 - 2002
GSXR 600 K6 -2006
R1 - 2007
R6 - 2006
CBR 954 - 2003
Najważniejsze różnice to elastyczność - 600 to konieczność częstych zmian biegów, 1000 (954) nie miały tego problemu. W jeździe szosowej nie odczywało się dużych różnic, prędkości przelotowe po szosie 150-180, wszyskie sprzęty razem. Zakręty (byliśmy w Szklarskiej Porębie) - lepsze były 600, są naprawdę poręczniejsze. Uwaga od kumpla który latał wcześniej na CBR-1000/2004 oraz CBR 954/2002 - 954 jest dużo bardziej przyjazna, lepiej wchodzi w łuki niż 1000.
Tak więc praktyczne zastosowanie na szosach jest podobne. A plecy nie bolały :)
pozdrawiam
Motocykliści dzielą się na tych co leżeli i będą leżeć
R6surfer
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 29/4/2007, 10:08
Lokalizacja: Poznań

Postprzez SNIPERcom » 7/5/2007, 21:32

fajne maszynki macie a prawdą jest to ze R1 tak staje na koło ze np jadąc sobie 100 i dając gazu na maxa bez sprzęgła pójdzie w gorę koło?
SNIPERcom
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 23/3/2007, 23:27

Postprzez cichy » 7/5/2007, 21:52

SNIPERcom napisał(a):fajne maszynki macie a prawdą jest to ze R1 tak staje na koło ze np jadąc sobie 100 i dając gazu na maxa bez sprzęgła pójdzie w gorę koło?


Nakryje ciÄ™ zanim siÄ™ obejrzysz. :lol:
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez rafi » 7/5/2007, 23:11

Shinden napisał(a):Uświadom kolegów ze te motocykle slużą też do skręcania
:twisted: Bo zauwazylem ze Ci panowie preferuja pozycje stricte pionowa :D
Ale za to jak ladnie sie prezentowali na rozpoczeciu sezonu w pt :lol:

Ale coś bliżej? latałeś z nimi czy jak?
Jeśli Ci sie podobali to spox, wedle gustu :lol:
A świstak siedzi ... bo sreberka były kradzione
Avatar użytkownika
rafi
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 22/4/2007, 22:16
Lokalizacja: Piotrków T.

Postprzez Shinden » 8/5/2007, 21:34

Raz mialem okazje na szybkie spotkanie,po trzecim winkielku nagle mi sie kolega zgubil:)...Cos mi sie wydaje ze to ich pierwsze moto...
Gdyby Kózka Ecie Plecie to by Nóżki Ch**j Ci w dupe:>
Avatar użytkownika
Shinden
Świeżak
 
Posty: 119
Dołączył(a): 1/9/2005, 14:06
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Postprzez rafi » 8/5/2007, 21:50

Shinden napisał(a):Raz mialem okazje na szybkie spotkanie,po trzecim winkielku nagle mi sie kolega zgubil:)...Cos mi sie wydaje ze to ich pierwsze moto...


pierwsze, pierwsze :D
coÅ› Ty prorok jakiÅ› czy co? :)
ja bym się tak wysoko nie porwał...
A tak wogóle to fajnie byłoby z piotrkowa na jakiś tor skoczyć, jeździłeś na tor w Kielcach?
Parę rad bardziej doświadczonych się przyda, tym bardziej, że od razu można je poćwiczyć 8)
A świstak siedzi ... bo sreberka były kradzione
Avatar użytkownika
rafi
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 22/4/2007, 22:16
Lokalizacja: Piotrków T.

Postprzez Shinden » 8/5/2007, 22:12

Poprostu jeden z Twoich kolegow wyglada jakby wszedl do sklepu ze sprzetem motocyklowym i wybieral graty na zasadzie "drozsze-lepsze"... :twisted: Wracajac do tematu,wolalbym sie na poznan wybrac,ale poki co z braku czasu pomysl raczej nierealny.
Gdyby Kózka Ecie Plecie to by Nóżki Ch**j Ci w dupe:>
Avatar użytkownika
Shinden
Świeżak
 
Posty: 119
Dołączył(a): 1/9/2005, 14:06
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Postprzez harry89 » 9/5/2007, 09:38

harry89 napisał(a):to ja mam takie pytanie: ktos juz tutaj podawal zestawienie przyspieszenia R6 i cebry600 do 100, do 140 i do 200. roznice byly minimalne (max. 0,3 sekundy). a wiec oznaczaloby to, ze sa to pod wzgledem osiągow motongi podobne. tymczasem o R6-ce slysze czeste opinie, ze jest to motocykl typowo "torowy", ze "radykalny", ze w pewnym momencie wlącza sie "tryb wscieklizna" itp. a wiec jak to jest?

nikt nie wie? cichy, chyba ty sie cos niecos orientujesz... :)
Avatar użytkownika
harry89
Bywalec
 
Posty: 647
Dołączył(a): 30/9/2006, 11:34
Lokalizacja: Piotrowice/Lublin

Postprzez cichy » 9/5/2007, 10:22

Nie wiem, nie umiem, nie znam siÄ™. :wink: :lol:
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez torowiec » 9/5/2007, 10:36

harry89 napisał(a):
harry89 napisał(a):to ja mam takie pytanie: ktos juz tutaj podawal zestawienie przyspieszenia R6 i cebry600 do 100, do 140 i do 200. roznice byly minimalne (max. 0,3 sekundy). a wiec oznaczaloby to, ze sa to pod wzgledem osiągow motongi podobne. tymczasem o R6-ce slysze czeste opinie, ze jest to motocykl typowo "torowy", ze "radykalny", ze w pewnym momencie wlącza sie "tryb wscieklizna" itp. a wiec jak to jest?

nikt nie wie? cichy, chyba ty sie cos niecos orientujesz... :)

o charakterystyce motocykla nie swiadczy tylko silnik ale rowniez zawieszenia , geometria ramy,pozycja za kierownica itd.
silnik tez roznie oddaje moc ,o ile w zwiazku z tym na prostej nie wplywa to znaczaco na osiagi to np. na wyjsciu z lukow juz moze
czytalem ze R6 ma mocna "gore" obrotow kosztem srodka, a na torze wykorzystuje sie prawie wylacznie gore i tu ma to znaczenie
Pozdr
torowiec
Świeżak
 
Posty: 401
Dołączył(a): 16/2/2007, 10:36
Lokalizacja: Gorny Slask

Postprzez rafi » 9/5/2007, 15:05

Shinden napisał(a):"drozsze-lepsze"...


Metek nie widziałem :)
A świstak siedzi ... bo sreberka były kradzione
Avatar użytkownika
rafi
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 22/4/2007, 22:16
Lokalizacja: Piotrków T.

Postprzez harry89 » 9/5/2007, 16:05

torowiec napisał(a):
harry89 napisał(a):
harry89 napisał(a):to ja mam takie pytanie: ktos juz tutaj podawal zestawienie przyspieszenia R6 i cebry600 do 100, do 140 i do 200. roznice byly minimalne (max. 0,3 sekundy). a wiec oznaczaloby to, ze sa to pod wzgledem osiągow motongi podobne. tymczasem o R6-ce slysze czeste opinie, ze jest to motocykl typowo "torowy", ze "radykalny", ze w pewnym momencie wlącza sie "tryb wscieklizna" itp. a wiec jak to jest?

nikt nie wie? cichy, chyba ty sie cos niecos orientujesz... :)

czytalem ze R6 ma mocna "gore" obrotow kosztem srodka, a na torze wykorzystuje sie prawie wylacznie gore i tu ma to znaczenie

czyli jesli ktos jezdzi na codzien wykorzystujÄ…c tÄ™ srodkowÄ… czesc obrotow, to dynamiczniejsza od R6-ki bedzie CBR-ka? no bo jesli R6 postawila na gorna czesc obrotow kosztem srodka...
Avatar użytkownika
harry89
Bywalec
 
Posty: 647
Dołączył(a): 30/9/2006, 11:34
Lokalizacja: Piotrowice/Lublin

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 15 gości




na górê