Zwinnosc i jazda po winklach 600tka a litrem??
Posty: 81
• Strona 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
schodzić na kolano na mieście to nie grzech tylko nie w tak komiczny sposób że moto jedzie prawie prosto a gościu na siłe wyciaga noge w dół i wisi uwieszony z boku moto jak g.... na podeszwie,
Poldpik zwisam czasem mnie. Jak zaczynam i sie rozgrzewam to wiecej troche potem juz troche mniej ;p by sie przyzwyczaic.
Myśle do Kowna na tor wyskoczyc za to. Pzdr.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Zawodnicy tez zwisaja poldopki zeby miec moto bardziej w pionie- MCN dzieki temu mozna bardziej operowac gazem a zwisanie zmienia srodek ciezkosci. Oczywiscie nie nalezy zdjac calej dupy z moto. Ja w czasie zwisanie moge pusciec lewa kiere i dotknac reka asfaltu badz pomachac ludziom w zaleznosci w ktora manke jade.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Seba_ER5 napisał(a):Zawodnicy tez zwisaja poldopki zeby miec moto bardziej w pionie- MCN dzieki temu mozna bardziej operowac gazem a zwisanie zmienia srodek ciezkosci. Oczywiscie nie nalezy zdjac calej **** z moto. Ja w czasie zwisanie moge pusciec lewa kiere i dotknac reka asfaltu badz pomachac ludziom w zaleznosci w ktora manke jade.
I jaka przewage nad innymi motocyklistami daje Ci to na codzien w miejskiej jezdzie ?
- Pat123
- Świeżak
- Posty: 359
- Dołączył(a): 17/9/2010, 10:11
pan_wiewiorka napisał(a):Poprzez zwieszenie zadu (właściwie przesunięcie) umożliwia przeniesienie ciężaru do środka winkla. Dzięki temu szybciej pokonasz zakręt. Wbrew pozorom również stabilniej.
No i ?
Jakos do tej pory nie widzialem aby ktokolwiek w miescie schodzil na kolano, mimo, ze na YT pare filmikow by sie znalazlo. Pomijam juz fakt wylenia toru z drogami publicznymi i rozsadnosc, pozniej sie tylko co niektorzy dziwia.....
A ta szybkosc w miescie to taaaaaaaaka konieczna
- Pat123
- Świeżak
- Posty: 359
- Dołączył(a): 17/9/2010, 10:11
W Białym jest pare fajnych zakretów wiec nie narzekam.
NO tak ale ja rolgazu nie puszczam wiec jak skream w lewo to do glowy przychodzi mi tylko dotkniecie asfaltu a w prawo to se machalem hehe. Od tak dla bajery.
W drugim przypadku tylko zbliza kolano do motocykla.
Bez względu w którą mańkę pomykasz zawsze na winklu możesz pozdrowić. Nawet w bardzo głębokim złożeniu w... lewo Wink
NO tak ale ja rolgazu nie puszczam wiec jak skream w lewo to do glowy przychodzi mi tylko dotkniecie asfaltu a w prawo to se machalem hehe. Od tak dla bajery.
W drugim przypadku tylko zbliza kolano do motocykla.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Seba_ER5 napisał(a):NO tak ale ja rolgazu nie puszczam wiec jak skream w lewo to do glowy przychodzi mi tylko dotkniecie asfaltu a w prawo to se machalem hehe. Od tak dla bajery.
W drugim przypadku tylko zbliza kolano do motocykla.
Az dziw, ze Cie jeszcze w moto GP nie widzialem. Jezdzijcie jak chcecie Wasza sprawa, nikomu nie zabronie
Pytanie tylko i wylacznie do Seba _ER5
Mowi Ci cos Nürburgring ?
- Pat123
- Świeżak
- Posty: 359
- Dołączył(a): 17/9/2010, 10:11
Nürburgring cos z torem wyscigowym mi sie kojarzy ;p w Niemczech.
A nawet jak mowi to i tak tam nie pojezdze ;/. Mam dobry asfalt nie ma piachu pogoda oki maly ruch to se latam ;p. A latanie na kolanie praktykuje tez na plycie lotniska w Bialym a wlasciwie w soboty i niedziele jest tam gielda ;/... blee
Spoko ale to fota z MOTO GP pzdr.
A nawet jak mowi to i tak tam nie pojezdze ;/. Mam dobry asfalt nie ma piachu pogoda oki maly ruch to se latam ;p. A latanie na kolanie praktykuje tez na plycie lotniska w Bialym a wlasciwie w soboty i niedziele jest tam gielda ;/... blee
ta pierwsza fotka właśnie, to mozna tam jeszcze wiązke słomy wepchnąc między moto a noge, but ma byc prostopadle do moto.poprostu za blisko baku siedzi takie cuda wychodza,ze nie bardzo to wygladą
Spoko ale to fota z MOTO GP pzdr.
Ostatnio edytowano 21/9/2010, 16:45 przez Seba_ER5, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
a po kiedy ma wygladać? To ma dawać kontrole w zakręcie i tyle.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Po dość przeciętnym ostatnim sezonie wreszcie nastały pięcioletnie czasy Michaela, który nie przerwanie w latach 1994-1998 rządził w pięćsetkach, zdobywając pięć razy z rzędu tytuł mistrzowski (oprócz niego takiego wyczynu udało się dokonać jak na razie jeszcze tylko Giacomo Agostiniemu i Valentino Rossiemu). Najbardziej dominującym sezonem był rok 1997, kiedy to wygrał aż 12 wyścigów i pole position na 15 rund, ostatecznie uzyskując pulę aż 340 punktów. Po latach dominacji w 1999 roku wystąpił tylko w dwóch rundach, po czym zakończył karierę.
Pewnie jeszcze teraz by Cie objechal, a jego 500 mialaprawie tyle koni co Twoj 1000 140 kuca. I nie ma co podważać historii.
Koncze temat bo to takie odbijanie piłeczki ;/.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
A ja mam jescze takie pytanko ,moto niemam ale mnie bardzo to ciekawi .Czy bez kolanka też można wziąśc zakręt w takim pochyleniu??
- bertold12345
- Świeżak
- Posty: 72
- Dołączył(a): 12/8/2008, 11:14
- Lokalizacja: Rybnik
bertold12345 napisał(a):A ja mam jescze takie pytanko ,moto niemam ale mnie bardzo to ciekawi .Czy bez kolanka też można wziąśc zakręt w takim pochyleniu??
Powiedzmy inaczej, uzywajac normalnej techniki kladzenia motocykla ( nie uzywajac hang off ) jezdzi sie co najmniej tak samo szybko.
- Pat123
- Świeżak
- Posty: 359
- Dołączył(a): 17/9/2010, 10:11
Panowie, zapytajcie jakis cwaniakow (ludzi ktorzy ogarniaja i sie na tmy znaja ) to wiekszosc powie ze litr na ulice to bezsens... no chyba ze do stuntów zeby walic power wheelie 200km/h , ba nasz redaktor naczelny na tor ma 750 i mowi ze niepotrzebny tam jest litr a na ulice nakeda, wiec zastanowic sie trzeba po ch..j?
ten co sobie nie żałuje
-
SzpiceR - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3773
- Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
- Lokalizacja: SÅ‚upsk
leff napisał(a):o taki Bandit 1250 - 108 Nm przy 3750 ... mniodzio
Na pewno dobre dane? Masakra...
ścigacz.pl pisał, że SV 650 w testach elastyczności bije B12.. Ciekawe ile w tym prawdy
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
Posty: 81
• Strona 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości