Sluchajcie ludzie! pomoc street, stunt....
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Sluchajcie ludzie! pomoc street, stunt....
Witam wiele rzeczy wiem ale wiecej rzeczy nie wiem. Chcialbym sie dowiedziec co to jest miedzy innymi 1,,hb,, i jak to sie mocuje, 2,,przekładka z odwróconym smokiem,, co to jest i czy jest to potrzebne, 3,,rozprostował clipony,, co to jest i do czego sluzy, 4,,przegroda w misce olejowej,, co to jest i po co to jest, 5,,wklepany bak,, do czego to jest i jak to wyglada, 6,,12 o'clock bar,, co jest i po co to jest???? Prosze was o odpowiedzi. Wiem ze pewnie jest to gdzies wszystko opisane ale jakos nie moge znalezc a jak znajde to jeden mowi to drugi to az zglupiec mozna 

-
Bychu - Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 15/8/2010, 09:13
- Lokalizacja: Starachowice
Nie mam na ten temat zbyt duzej wiedzy ale podziele sie tym co wiem.
HB to handbrake czyli tylni hamulec masz w klamce pod sprzeglem. Clip On to kierownica z regulacja dlugosci. Ponoc na szerszej sie wygodniej stuntuje. Odwrocnowy smog jest chyba po to zeby wszystko bylo smarowane podczas dlugiej jazdy na kole. bak sie wklepuje zeby mozna bylo wygodnie na nim usiasc i robic tricki. czesto pokrywa sie ten bak jakims tworzywem zeby pupa sie nie zeslizgiwala. a 12 oclock bar to tylni stelaz ktory nie pozwala zeby motor przechywil sie do tylu max godzina 12 czyli pion.
jesli sie w czyms myle to sorry za bledy
HB to handbrake czyli tylni hamulec masz w klamce pod sprzeglem. Clip On to kierownica z regulacja dlugosci. Ponoc na szerszej sie wygodniej stuntuje. Odwrocnowy smog jest chyba po to zeby wszystko bylo smarowane podczas dlugiej jazdy na kole. bak sie wklepuje zeby mozna bylo wygodnie na nim usiasc i robic tricki. czesto pokrywa sie ten bak jakims tworzywem zeby pupa sie nie zeslizgiwala. a 12 oclock bar to tylni stelaz ktory nie pozwala zeby motor przechywil sie do tylu max godzina 12 czyli pion.
jesli sie w czyms myle to sorry za bledy
Bo życie jest po to, by śmigać na moto! 

-
Honest_Sith - Świeżak
- Posty: 132
- Dołączył(a): 1/6/2007, 18:02
- Lokalizacja: Żyrardów
Bychu, kolega wyżej Ci wszystko ładnie opisał mniej lub bardziej dokładnie. Czy to jest Ci potrzebne wszystko zależy od umiejętności. HB przydaje się jak latasz na gumie siedząc na baku lub na stelażu. Nie mając dostępu do hamulca tylnego nożnego. Kierownica prosta typu cross jest bardziej odpowiednia do stuntu niż proste clip-on. Odwrócony smog i przegroda jest jak już kolega napisał po to by silnik się nie zatarł przy kapciowaniu. Bak to rzecz mniej lub bardziej potrzebna. Wyglądu to nie ma najlepszego. Ale przydaje się zaawansowanym stunterą. Nie wiem czy na początku bd wyczyniał takie ewolucje. 12 o'clock. Czyli stelaż na tył. Moim zdaniem bardzo ważna sprawa. Wygodnie się na nim kapciuje, masz mniejszy strach że się przekręcisz. Dobrze też się na nim trzyma nóżkę przy jeździe na kole. Wszystko z czasem staje się potrzebne. Napewno pomyśl o klatce na silnik, przegrodzie w misce i stelażu na tył. Kierownica to wygoda. A bak i HB to dopiero z czasem bd Ci potrzebne.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
nie widzialem jeszcze czegos takiego, ale na to wyglada, ze to hamulec
Bo życie jest po to, by śmigać na moto! 

-
Honest_Sith - Świeżak
- Posty: 132
- Dołączył(a): 1/6/2007, 18:02
- Lokalizacja: Żyrardów
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości