Zobacz wątek - Kilka pytań odnoscnie f4i
NAS Analytics TAG

Kilka pytań odnoscnie f4i

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Kilka pytań odnoscnie f4i

Postprzez pilotek11 » 19/6/2010, 14:14

Witam, zamierzam za 2miesiace kupic f4i(2006rok) i mam pare pytan:
-jakie jest spalanie takiej Hondy przy mieszanej jeździe predkosc tak ok 140.
- czy sa jakies inne wady niz łańcuszek rozrzadu?
- czy wrazie czego mozna jakos zmniejszyc spalanie?
Avatar użytkownika
pilotek11
Świeżak
 
Posty: 126
Dołączył(a): 2/8/2007, 20:01
Lokalizacja: Słupca


Postprzez Raczek_6 » 19/6/2010, 21:41

Od 6 - 8l/100km , zależnie czy trasa czy miasto, czy mieszanie.

Obniżyć spalanie można tylko przez delikatniejszą jazdę, inny sposób kupić F2 lub F3 która pali w mieście max 7l/100km, a na trasie 5,5.

Są inne wady - popytaj użytkowników.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa


Postprzez pilotek11 » 19/6/2010, 21:47

no wlasnie napisalem zapytanie czy sa inne wady itp ale nikt nie garnie sie do napisania
Avatar użytkownika
pilotek11
Świeżak
 
Posty: 126
Dołączył(a): 2/8/2007, 20:01
Lokalizacja: Słupca

Postprzez limak14 » 21/6/2010, 16:25

Pisz na gg co cie interesuje to ci opowiem o wadach i zaletach tego moto
Avatar użytkownika
limak14
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez melvin » 21/6/2010, 17:28

f4 na gaźniku w trasie wioząca 2 osoby bez bagażu z prędkościami do 140km/h wychodzi idealnie 5.5l/100km dla porównania 929 jadąca równo z nią zeżarła 7l/100km
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez rusan150 » 28/6/2010, 07:42

Sam śmigam takim motorkiem i spalanie w trasie schodzi mi do 5.5l /100km a jak tak sobie latam to nawet i po wyżej 8l spali ... Co do wad to chyba oprócz tego łańcuszka to nie masz czego się obawiać ten sprzęt jest bezawaryjny ;P Jeżeli tylko będziesz odpowiednio dbał o niego . Jeżeli chcesz wiedzieć więcej to zajrzyj na http://honda-cbr.pl/forum/
Avatar użytkownika
rusan150
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 12/5/2008, 13:05
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez pipor » 28/6/2010, 08:29

Oprócz łańcuszka regulator napięcia stosunkowo często jak na Hondę pada.
pipor
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 2/6/2007, 17:24

Postprzez limak14 » 28/6/2010, 08:45

Szczerze to nie słyszałem o wadliwym reglerze w F4i. We wcześniejszych CBR tak, ale w F4i nie było to spotykane często.
Avatar użytkownika
limak14
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez herbatka » 28/6/2010, 09:52

Mi pali jakies 7 litrow w miescie przy sredniej jezdzie. Co do wad to slyszalem wlasnie o tym napinaczu łańcucha, u mnie jest przebieg 20.000 i go jeszcze nie słychać, ale znajomy który serwisuje te motocykle powiedzial ze około co 40..000km sie robi te napinacze, bo poprostu siadaja, ale to kwestia jakichs 200zl, wiec to zaden problem. Tak poza tym silnik bardzo trwaly. Skrzynia bardzo "wyraźna" nie ma zadnych nieporozumien w podbijaniu/zrzucaniu biegow. Poza tym motocykl wygodny, pozycja bardziej sportowa ale to kwestia przyzwyczajenia, przy moich 190cm wzrostu nie mam zadnych problemow z komfortem.
CBR 600 F4i
Avatar użytkownika
herbatka
Świeżak
 
Posty: 241
Dołączył(a): 12/5/2008, 19:45

Postprzez limak14 » 28/6/2010, 10:07

Sprostowanie:
- napinacz siadał nawet po 12 tkm
- koszt napinacza to nie 200zł ale 300-320zł
Ja miałem w swojej 15 tkm i było słychać napinacz. Wymieniłem i narazie jest ok.

ps. co do spalania to wczoraj zrobiłem 300km i przelotowa wyszła mi jakieś 120km/h a spalanie z 2 osobami w granicach 5,5 l/100km. Także nie jest tragicznie.
Avatar użytkownika
limak14
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez pipor » 28/6/2010, 11:43

limak14 napisał(a):Szczerze to nie słyszałem o wadliwym reglerze w F4i. We wcześniejszych CBR tak, ale w F4i nie było to spotykane często.


U mnie padł w F4 bez "i", może w "i" je poprawili. Ale nawet w F4 bez "i" nie jest to na tyle częste jak łańcuszek i rzadko ludzie o tym piszą. Dopiero jak mi się zepsuł, to na forach doczytałem, że czasem są z tym problemy.
pipor
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 2/6/2007, 17:24



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości




na gr