porownanie bladego i r1
Posty: 29
• Strona 1 z 2 • 1, 2
porownanie bladego i r1
Ostatni pojezdzilem chwile R1, a takze bladym 929
( wreszcie swoim wlasnym
) i naszly mnie refleksje.
Byc moze zaraz fani erłana mnie zjedza bez pieprzu, ale wg mnie cebra na ulicy spisuje sie lepiej, mowa o rocznikach ok 2000.
Fakt, yamaha ciagnie jak diabli-ale w codziennej eksploatacji wlasciwie nie czuje sie roznicy. W prowadzeniu natomiast widac roznice. Na rownym asfalcie zlozyc R1 w zakret mozna nawet mysla. Ale jak zaczynaja sie problemy (czytaj koleiny i dziury) to na lukach stabilniejszy jest fireblade. Na tor pewnie wybralbym sie erłanem, na ulice tylko cebra! Takze ze wzgledu na wygodniejsza pozycje za kierownica.
Pomijam fakt ze znalezc przyzwoita r1 z lat 98-2002 graniczy z cudem.
Rozwazalem zakup, wiec obejrzalem pare "perełek".
Jadac po sprzet powinno sie wozic lopate w bagazniku-a potem z gosciem do lasu, niech se wykopie nowy domek w ladnym miejscu. Przez telefon wszystkie sa idealne, nie bite, zdjecia ladne http://www.allegro.pl/item130828518_pie ... cena_.html na przyklad.
Przyjezdzam-brakuje kilku wypelnien, glowka ramy zgrzebana. Wsiadam-sprzet jedzie wezykiem!!! A koles mi tlumaczy, ze to przez niskie cisnienie w oponie!!!!!!! Jezu!!! Zabawa powtorzyla sie kilkakrotnie w roznych miejscach Polski.
Cebry nie sa takie zajechane-z ogladanych tylko jeden nieboszczyk, reszta do kupienia. Mysle,ze wynika to z tego, ze to "motor" malo popularny wsrod tych, co na pierwszy sprzet wybieraja ""lytra"
( wreszcie swoim wlasnym

Byc moze zaraz fani erłana mnie zjedza bez pieprzu, ale wg mnie cebra na ulicy spisuje sie lepiej, mowa o rocznikach ok 2000.
Fakt, yamaha ciagnie jak diabli-ale w codziennej eksploatacji wlasciwie nie czuje sie roznicy. W prowadzeniu natomiast widac roznice. Na rownym asfalcie zlozyc R1 w zakret mozna nawet mysla. Ale jak zaczynaja sie problemy (czytaj koleiny i dziury) to na lukach stabilniejszy jest fireblade. Na tor pewnie wybralbym sie erłanem, na ulice tylko cebra! Takze ze wzgledu na wygodniejsza pozycje za kierownica.
Pomijam fakt ze znalezc przyzwoita r1 z lat 98-2002 graniczy z cudem.
Rozwazalem zakup, wiec obejrzalem pare "perełek".

Przyjezdzam-brakuje kilku wypelnien, glowka ramy zgrzebana. Wsiadam-sprzet jedzie wezykiem!!! A koles mi tlumaczy, ze to przez niskie cisnienie w oponie!!!!!!! Jezu!!! Zabawa powtorzyla sie kilkakrotnie w roznych miejscach Polski.
Cebry nie sa takie zajechane-z ogladanych tylko jeden nieboszczyk, reszta do kupienia. Mysle,ze wynika to z tego, ze to "motor" malo popularny wsrod tych, co na pierwszy sprzet wybieraja ""lytra"
gsx-r 750
- Mortifer
- Świeżak
- Posty: 113
- Dołączył(a): 25/8/2006, 18:04
- Lokalizacja: Nowy SÄ…cz
a mi się wydaje że CBRka nie jest też tak wychudzona jak R1, a przy większych wymiarach jeźdźa robi to dużą różnice 

<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
a moze byles w "niemcach" czy ktos z was? jak to tam wyglada drogi i przepisy maja zajebiste wiec niepowinno byc problemow z stanem technicznym jak to tam wyglada ? bo i ceny maja nizsze ale jak to chyba kolega imiennik wyzej powiedzial" za darmo zagranica niedaja" czy jakos tak
ten co sobie nie żałuje
-
SzpiceR - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3773
- Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
- Lokalizacja: Słupsk
Ja tez do kurdupli nie naleze (185cm), mimo to miescilem sie na r1. Na cebrze jest duzo wiecej miejsca, kolana nie sa tak powyginane. Jest tylko 1 problem. Jak siade przy zbiorniku zeby dociazyc przdo to nie widze gory obrotomierza-szyba mi zaslania.
Co do Niemiec-kolega ktory wozi motocykle twierdzi,ze nieruszone sprzety sa drozsze niz u nas. Ale jezeli byl przewrocony,jest porysowany czy ma jakies "ale" w mechanice to mozna tanio wyrwac. Problem polega na tym, ze jak sam bezdziesz szukac to szanse masz male-handlarze zgarniaja wszystko na pniu. Po prostu maja tam swoich ludzi.
Co do Niemiec-kolega ktory wozi motocykle twierdzi,ze nieruszone sprzety sa drozsze niz u nas. Ale jezeli byl przewrocony,jest porysowany czy ma jakies "ale" w mechanice to mozna tanio wyrwac. Problem polega na tym, ze jak sam bezdziesz szukac to szanse masz male-handlarze zgarniaja wszystko na pniu. Po prostu maja tam swoich ludzi.
gsx-r 750
- Mortifer
- Świeżak
- Posty: 113
- Dołączył(a): 25/8/2006, 18:04
- Lokalizacja: Nowy SÄ…cz
nie wiem poprostu gdzie ty w niemczech znalazles autostrade budowana za dziedka hitlera.... ja duzo jezdze po niemczech bo mam tam od groma rodziny i sie z takimszajsem nie spotkalem... napisz w jakim miejscu to bede je omijal szerokim lukiem...
- Magik
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 678
- Dołączył(a): 30/9/2006, 12:38
- Lokalizacja: Chocianów
eh to ja na moje szczescie na polnocy kraju nie mam rodzinki... tylko poludniowo-zachodnia stronaniemiec ... pare kilosow jest
moim gs-em do Saarbrieken 980 km jechalem 6godzin z jednym siku
przejezdzalem wtedy pod lotniskiem w Frankfurcie, wypas sprawa, jedziesz a nad glowa taki 747 podchodzi do ladowania... bylo na co popatrzec.
Pozdrawiam i szerokiej drogi Magik.


Pozdrawiam i szerokiej drogi Magik.
- Magik
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 678
- Dołączył(a): 30/9/2006, 12:38
- Lokalizacja: Chocianów
a mnie słuchy doszły, że własnie nie bardzo jest sens kupować plastiki w Niemczech, bo większość ich posiadaczy, to kolesie wieku 19-25 lat i dodając do tego autobany bez ograniczeń prędkości, to robi się niezła mieszanka.... chłopaki zawsze do odcinki kręcą maszyny ( czyt. koniec czerwonego pola), bo nikt w GERMANY nie kupuje R1 żeby jechać 130, czy 150... mówie to co słyszałem od wieloletnich mieszkańców Niemiec, więc dlaczego mieli by kłamać... 

Sprowadzę | Części,Akcesoria,dzież,TUNING | import_usa@o2.pl
-
R1 - Bywalec
- Posty: 940
- Dołączył(a): 10/2/2007, 20:34
- Lokalizacja: ja to wiem ?-z autopsji
mar111cin napisał(a):a mi się wydaje że CBRka nie jest też tak wychudzona jak R1, a przy większych wymiarach jeźdźa robi to dużą różnice
No patrz, a 5kg lżejsza od R1.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
lmpk napisał(a):buahaha dieta cud??
Nie bardzo rozumiem, co cię rozbawiło.
Cebra ma troszkę mniejszy silnik i używa silnika jako elementu podtrzymującego konstrukcję.
Wahacz jest łożyskowany w silniku a rama nie łączy się z nim, co pozwoliło go wydłużyć.
Dzięki temu blady nie reaguje tak agresywnie na gaz i lepiej oddaje moc, oczywiście może to sprawiać wrażenie słabszego silnika, ale osiągi mówią same za siebie.
Taka charakterystyka dobrze sprawdza się na torze, ponieważ pozwala to wcześniej odkręcać na wyjściu z zakrętu i łatwiej kontrolować to, co się dzieje z tyłu.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
heh chodziło mi o to że cbr nie wygląda jak osa. Już na wygląd ma większą owiewke, wygląda tak bardziej umięśnionie. Wolałbym większy gabarytowo motorek i wolniej jechać niż owiewki osy i nie wiedzieć za czym się schować przy dużej prędkości. 

<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Posty: 29
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 54 gości