Suzuki GSX-R 1000 2007r
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Suzuki GSX-R 1000 2007r
Czesc!
Mam maly problem chlopcy
. Mieszkam w Nowym Yorku i chce kupic w marcu jak sie tylko pojawi w sklepach gixera. Problem polaga na tym ze na USA oferowane sa tylko trzy kolory: czarno/pomaranczowy, zolty i niebieski. W polsce i eropie wogole beda tez m.in. w ofercie czarne.
Nie chce malowac nowego motoru - chce miec plastiki i bak paliwa oryginale czesci. Dzwonilem do kazdego dilera w NY, New Jersy i Pennsylwani i nikt nie moze sprowadzic mi czarnego nawet jak oferuje im wiecej kasy za ta uslugle. Mowia ze prawo konsumenta eropejskiego na to nie pozwala. Ponadto motory na europe maja inny emisje spalin i co jest dozwolone w europie nie jest dozwolone u mnie i na odwrot. I do niektorych krajow europy sa wysylane motory zdlawione o iles tam KM zaleznie od przepisow.
Chcialbym sie dowiedziec czy ktos z WAS z polski lub innego eruopejskiego kraju chcialby sie moze zamienic / moge tez doplacic za usluge (kwestia dogadania) : ja bym dal nowe plastiki czarno pomaranczowe , a ktos by mi dal czarne oryginalne. Fotki dostepne sa na www.suzuki.com
Z gory dziekuje za wszelkie propozycje rozwiazania mojego problemu.
Pierwszy raz jestem na tym forum wiec podam swoje gg 2838396
Mam maly problem chlopcy

Nie chce malowac nowego motoru - chce miec plastiki i bak paliwa oryginale czesci. Dzwonilem do kazdego dilera w NY, New Jersy i Pennsylwani i nikt nie moze sprowadzic mi czarnego nawet jak oferuje im wiecej kasy za ta uslugle. Mowia ze prawo konsumenta eropejskiego na to nie pozwala. Ponadto motory na europe maja inny emisje spalin i co jest dozwolone w europie nie jest dozwolone u mnie i na odwrot. I do niektorych krajow europy sa wysylane motory zdlawione o iles tam KM zaleznie od przepisow.
Chcialbym sie dowiedziec czy ktos z WAS z polski lub innego eruopejskiego kraju chcialby sie moze zamienic / moge tez doplacic za usluge (kwestia dogadania) : ja bym dal nowe plastiki czarno pomaranczowe , a ktos by mi dal czarne oryginalne. Fotki dostepne sa na www.suzuki.com
Z gory dziekuje za wszelkie propozycje rozwiazania mojego problemu.
Pierwszy raz jestem na tym forum wiec podam swoje gg 2838396
- speedmaster
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 27/1/2007, 00:52
na forum raczej nie znajdziesz ludzi ktorych bedzie stac na nowego gixera. Moze lepiej skontaktuj sie z jakims polskim dilerem z zamow u niego plastiki, bak i wszystkie inne elementy. Pokryjesz koszty wysylki i nie powinno byc z tym problemow
-
siekson - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 933
- Dołączył(a): 19/11/2005, 11:47
- Lokalizacja: Warszawa
no...jesli nie jest to Twój jedyny problem egzystencjonalny to proponuje zrobić jak kolega wyżej, kuic tego czarno pomaranczowego...w sumie kolor nie wpływa ani na wartość ani na spadek tejże...wiem, może się mniej podoba ale cóż...taki lajf, ze nawet w juesej nie mozna mieć wszystkiego. Może poprostu warto wrócić do kraju, szczególnie kiedy inni wieją 

brak opisu...
-
Thrillco - Mieszkaniec forum
- Posty: 2598
- Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
- Lokalizacja: Białystok
Dziekuje wszystkim za odpowiedzi. Co do ducati to nie jestem fanem 2 cylindrow i tej marki. Wiem ze sa ludzie ktorzy "kochaja" ten motor ale ja do nich nie naleze - jestem fanem suzuki.
Dzwonilem do dilera w polsce - w Nowym Yorku nowy Gixer kosztuje 13 tys $ , za plastiki i bak diler szacuje ze mnie wyniesie 4 tys dolarow - podziekowalem mu rzecz jasna i odlozylem sluchawke.
Wyglada na to, ze jestem "skazany" na ten czarno/pomaranczowy.
Moze poczekam jak zacznie sie pojawiac ten motor na drodze i ludzie zaczna miec na nim wypadki. Wtedy moze tanio kupie interesujace mnie czesci z internetu i wtedy pomaluje.
Drugie rozwiazanie tez mi chodzi po glowie. Poczekac jak wypuszcza carbon fiber body kit do tego motoru. To kosztuje okolo 2 tys dolarow - podoba mi sie kolor no i tworzywo jest super lekkie i wytrzymale. Bo dobre pomalowanie to 1500 dolarow.
Jesli macie jakies uwagi - z gory za nie dziekuje.
PS. Jesli ktos smiga po torach wyscigowych prosze o kontakt na moje GG bez wzgledu na to w jakiej czesci swiata mieszka.
Dzwonilem do dilera w polsce - w Nowym Yorku nowy Gixer kosztuje 13 tys $ , za plastiki i bak diler szacuje ze mnie wyniesie 4 tys dolarow - podziekowalem mu rzecz jasna i odlozylem sluchawke.
Wyglada na to, ze jestem "skazany" na ten czarno/pomaranczowy.
Moze poczekam jak zacznie sie pojawiac ten motor na drodze i ludzie zaczna miec na nim wypadki. Wtedy moze tanio kupie interesujace mnie czesci z internetu i wtedy pomaluje.
Drugie rozwiazanie tez mi chodzi po glowie. Poczekac jak wypuszcza carbon fiber body kit do tego motoru. To kosztuje okolo 2 tys dolarow - podoba mi sie kolor no i tworzywo jest super lekkie i wytrzymale. Bo dobre pomalowanie to 1500 dolarow.
Jesli macie jakies uwagi - z gory za nie dziekuje.
PS. Jesli ktos smiga po torach wyscigowych prosze o kontakt na moje GG bez wzgledu na to w jakiej czesci swiata mieszka.
- speedmaster
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 27/1/2007, 00:52
Lovtza napisał(a):hefron napisał(a):Kup sobie czarno-pomarańczowy. Pojeździsz miesiąc i przemalujesz cały po pierwszym ślizgu
W taki sposób ty serwisujesz motocykl?? Nie pomyslales ze moze inni mają inne pomysły??
To modelowy przykład forumowego buractwa. Skoro nie potrafisz odpowiedziec na pytanie (albo przekracza to twoje mozliwosci intelektualne), to dobrze przynajmniej odreagowac kompleksy ze samemu nie moze sie kupić takiego sprzetu i komuś przysrac...
Jestem pod wrażeniem...
Stary czy Ty masz okres za kilka dni? Przypierdalasz się za dobrą rade? Sam robisz offtopa żeby mi przysrać, a ja wcale nie przysierałem nikomu. Taka jest prawda - ślizg i malowanie to normalna sprawa, a przy opcji czarno-pomarańczowej pomalowanie na czarno byłoby łatwe.
Może masz po prostu ochote kogoś zjebać? Otóż oświecę Cię, że moje możliwości intelektualne chyba przekraczają Twoje skoro nie kumasz sensu mojej wypowiedzi, kompleksów nie mam i chłopie zastanów się zanim napiszesz bo akurat tak się składa, że mam gixera 1000.
-
hefron - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1394
- Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
- Lokalizacja: Suchowola
Ziolo napisał(a):do mnie w piatek przyjechal nowka ale k6 i czarno srebrny, i nie mam
pojecia czy plastiki sa takie same jak w k7.
poszukaj plastikow na ebay kiedys widzialem.
Calkiem inne k7 to nowy calkiem model i plastiki maja inne ksztalty.
- gixxer
- Świeżak
- Posty: 234
- Dołączył(a): 19/3/2006, 08:30
- Lokalizacja: chicago
gelo007 napisał(a):Za przeproszeniem nowe k7 jest po prostu okropne, za to wersje k4-k6 są naprawdę super, mają w sobie to coś, taką jakąś lekkość, ale to tylko moje zdanie.
K7 to najlepszy model gsxr jaki powstal technologicznie jest poprostu bajka a wyglad poczekaj chwile bo i tak sie zacznie podobac to normalna reakcja.
- gixxer
- Świeżak
- Posty: 234
- Dołączył(a): 19/3/2006, 08:30
- Lokalizacja: chicago
gelo007 napisał(a):No to niech mi włożą tą technologie w plastiki z k6i będzie git.
k6 jak wszedl do produkcji to wszyscy nazekali jakie to brzydactwo a jednak jeden z najbardziej kupowanych motocykli sportowych

- gixxer
- Świeżak
- Posty: 234
- Dołączył(a): 19/3/2006, 08:30
- Lokalizacja: chicago
Tak jak ktos wspomnial wczesniej... Wychodzi cos nowego na poczatku nikomu sie nie podoba - jednak pozniej ludzie do tego "dorastaja", / przyzwyczajaja sie . Tak bylo i ze mna. Jak zobaczylem pierwszy raz ta rure w K6 myslalem, ale dali du....y. A pod koniec sezonu naprawde mi sie podobala. Gixer k7 naprawde mi sie podoba. Bylem na motorcycle show na manhattanie. Ogladalem go z godzine. Wiele osobom sie b. podobal inni mowili whata fuck is this?
Kupuje sie motor dla siebie , ty bedziesz na nim jezdzil. W sumie do niczego nie mozna sie przyczepic jesli chodzi o k7 od strony technicznej. Bije na leb kazda inna litrowke. W US pokaze sie w sklepach pod koniec marca dopiero.( R1 jest juz w sprzedazy. Ma szerzej osadzone rury , diler ktorego znam jest przekonany ze na oryginalnych malo kto bedzie jezdzil, mowi tez ze bedzie znow goraco na r1) Ale nie wazne - temat jest GSX-R 1000 K7. Nie moge sie doczekac - dalem sobie spokoj z plastikami czarnymi. Zostaje przy czarno/pomarancz.
Kupuje sie motor dla siebie , ty bedziesz na nim jezdzil. W sumie do niczego nie mozna sie przyczepic jesli chodzi o k7 od strony technicznej. Bije na leb kazda inna litrowke. W US pokaze sie w sklepach pod koniec marca dopiero.( R1 jest juz w sprzedazy. Ma szerzej osadzone rury , diler ktorego znam jest przekonany ze na oryginalnych malo kto bedzie jezdzil, mowi tez ze bedzie znow goraco na r1) Ale nie wazne - temat jest GSX-R 1000 K7. Nie moge sie doczekac - dalem sobie spokoj z plastikami czarnymi. Zostaje przy czarno/pomarancz.
- speedmaster
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 27/1/2007, 00:52
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości