Suzuki GSX-R 600 srada dla początkującego czyżby??
Posty: 82
• Strona 4 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Jezeli ciezarem motocykla okreslasz poziom profesjonalnosci motocyklisty to nie mam wiecej nic do powiedzenia
pozdro
To nie kwestia profesjonalnosci tylko tego jak lata sie nowszymi sprzetami.
srad dla mnie za ciezki i mega toporny i zdania nie zmienie :. niestety k1-k3 to samo :/

To nie kwestia profesjonalnosci tylko tego jak lata sie nowszymi sprzetami.

Honda f4i '01
-
wojtek1303 - Świeżak
- Posty: 262
- Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
- Lokalizacja: Wroclaw
wojtek1303 napisał(a): proponuje przejazdzke GSXR od k4 a Wasze opinie i poglad na starsze srady zmieni sie. mialem srada i powiem szczerze bylo to straszne. :/ Wielki, nieporeczny i strasznie toporny (mocy nie brakowalo bo to 750).
Jak ktoś potrafi jeździć tylko czymś co prowadzi się jak rower to co się dziwić?


wojtek1303 napisał(a):wystarczy 1 km jazdy na k4 a srad pojdzie w odstawkepozdrawiam
Wystarczy 1km jazdy na K1 1000 a K4 600 pójdzie w odstawkę

Wariant dla kogoś kto nie umie jeździć na motocyklach, tylko na rowerach:
Wystarczy 1km jazdy na R6 2009 a K4 pójdzie w odstawkę

maciek1985 napisał(a):Invinciblee napisał(a):
Po prostu litrowa, dwucylindrowa, fałka. Jest rzadka bo nikt normalny tego nie kupi![]()
Invinciblee sorry że zapytam co masz na myśli twierdząc że nikt normalny nie kupuje litrowej v-ki?
- Więcej pali?
- Trochę wolniejsza od rzędówki?
- Droższy serwis?
Zbyt serio bierzesz mojego posta. Sam mam chęć na RSV od '05 na sezon 2011.
Co do japońskich, sportowych, V2:
To ma tylko dwa cylindry. Dużo mocy z tego nie wykrzesali. Byle 600 w R4 z tamtych lat na wysokich obrotach dotrzyma im kroku. Więc po co 1000 V2 skoro można równie szybkie 600?
Strasznie przeceniany moment. Moment jest dobry, ale w ciężarówkach

V2 są fajne bo od najniższych obrotów ma się mnóstwo momentu. Tyle że czasami jest go aż za dużo. Plus kłopoty z utrzymaniem trakcji i zużywaniem się napędu gorsze niż w japońskim litrze.
V'ki są tak samo ok jak rzędówki. Ale dwa cylindry szczególnie przy dużej pojemności to nieco bez sensu.
x_tream162 napisał(a):moze troche wiecej detali jeszcze bym dolozyl ale ogolnie to co myslicie?
Bardzo fajne zdjęcie. To jak wygląda stare moto zależy bardziej od stanu niż od tego jakie malowanie położono (a biało niebieskie suzuki zwyczajnie mi się nie podoba, w sradach wolał bym to co mam. W K1 niebiesko-zielony+żółte wstawki itd.).
Zobacz te:
zwykłe malowanie tylko że w świetnym stanie (pewnie świeżo odgruzowane

http://www.allegro.pl/item842033227.html
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M962440
albo dodać do tego jakiś fajny wydeszek:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1465603
wojtek1303 napisał(a):srad dla mnie za ciezki i mega toporny i zdania nie zmienie :. niestety k1-k3 to samo :/



-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Invinciblee napisał(a):Co do japońskich, sportowych, V2:
To ma tylko dwa cylindry. Dużo mocy z tego nie wykrzesali. Byle 600 w R4 z tamtych lat na wysokich obrotach dotrzyma im kroku. Więc po co 1000 V2 skoro można równie szybkie 600?
Strasznie przeceniany moment. Moment jest dobry, ale w ciężarówkachKto się nie zgadza niech powie to inżynierom w F1 (tamte silniki mają tylko coś kolo 200Nm i 800-900KM i jakoś dają radę).
V2 są fajne bo od najniższych obrotów ma się mnóstwo momentu. Tyle że czasami jest go aż za dużo. Plus kłopoty z utrzymaniem trakcji i zużywaniem się napędu gorsze niż w japońskim litrze.
V'ki są tak samo ok jak rzędówki. Ale dwa cylindry szczególnie przy dużej pojemności to nieco bez sensu.
Wiesz nie każdy kupuje moto żeby zapieprzać jak głupi. Wiadomo że 600 dotrzyma kroku litrowemu V2 ale nie o to chodzi. Jak ktoś kupuje duże V2 to z założeniem że będzie walił trasy gdzie charakterystyka tego pieca to po prostu bajka. Porównaj przyśpieszenie z prędkości 130km/h na ostatnim biegu pomiędzy dużą V-ką a sportową 600. Każdy lubi co innego dlatego niektórzy kupują wyżyłowane szlifierki a inni wolą moto z dużym piecem który ma stosunkowo niską moc ale nie trzeba w nim tak mieszać biegami.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
nie ma co pie...lić. Kiedyś czytałem czasopismo Fast Bike a w nim test litrów 954, Gix 1000k3, R1 RN09 i Kawasaki zx9r
Redaktorzy opisali że Gixer to motocykl stworzony do toru ...
Jak dla mnie jak dla zwykłego motocyklisty to R1 jest motocyklem typowo torowym (chodzi o pozycje za kierą, siedzenia niczym decha) zakręty moim zdaniem zbiera się dużo lepiej niż Gixem czy 954
Tak samo był opisany przez redaktorów motocyklowych Kawas zx10r 04r jako motocykl który jest tak nerwowy że nie da się jeżdzić.
Redaktorzy opisali że Gixer to motocykl stworzony do toru ...
Jak dla mnie jak dla zwykłego motocyklisty to R1 jest motocyklem typowo torowym (chodzi o pozycje za kierą, siedzenia niczym decha) zakręty moim zdaniem zbiera się dużo lepiej niż Gixem czy 954
Tak samo był opisany przez redaktorów motocyklowych Kawas zx10r 04r jako motocykl który jest tak nerwowy że nie da się jeżdzić.
- maciek1985
- Świeżak
- Posty: 311
- Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59
Moim zdaniem srada jest cizkim motorem i poruszaja sie nim bardzo doswiadczeni kierowcy najacy bardzo duze umiejetnosci oczywiscie srada nie jest jedynym takim motorem ktory wymaga tego ale jednym z nielicznych ... nie ma zartow a ciezar jest kluczowy do tego owiewki dajace duzy rozmiar i jest szok...motor swietnie wyglada .tak wiec tak jak koledzy powiedzieli jezeli :"
Jak ktoś potrafi jeździć tylko czymś co prowadzi się jak rower to co się dziwić? No i zauważ że 750 to nie to samo co 600, szczególnie w sradzie. I nie chodzi tylko o silnik. A stwierdzając że nowsze moto lepiej się prowadzi ameryki nie odkryłeś "
wojtek1303 a z tego co ty napisales to rozumiem ze motocyklista jest bardziej profesionalny jezeli ma najnowszy moto? to jest myslenie ...profesionalista moze byc kierowca rajdowy itd my mozemy byc amatorami ktorzy staraja podejsc do moto profesionalnie ale nie do takiego moto jak koledzy mowia ktore prowadzi sie jak :"rower" do moto ktore wymaga wiecej umiejetnosci niz tylko gaz hamulec itp....
Invinciblee czerwono czarn malowania pozamiatalo masakra super ...ciekawe jak bu w takich wzorach wygladal bialo czarny...z bialymi felgami.
Jak ktoś potrafi jeździć tylko czymś co prowadzi się jak rower to co się dziwić? No i zauważ że 750 to nie to samo co 600, szczególnie w sradzie. I nie chodzi tylko o silnik. A stwierdzając że nowsze moto lepiej się prowadzi ameryki nie odkryłeś "
wojtek1303 a z tego co ty napisales to rozumiem ze motocyklista jest bardziej profesionalny jezeli ma najnowszy moto? to jest myslenie ...profesionalista moze byc kierowca rajdowy itd my mozemy byc amatorami ktorzy staraja podejsc do moto profesionalnie ale nie do takiego moto jak koledzy mowia ktore prowadzi sie jak :"rower" do moto ktore wymaga wiecej umiejetnosci niz tylko gaz hamulec itp....
Invinciblee czerwono czarn malowania pozamiatalo masakra super ...ciekawe jak bu w takich wzorach wygladal bialo czarny...z bialymi felgami.
- x_tream162
- Świeżak
- Posty: 76
- Dołączył(a): 26/12/2009, 19:41
Jezeli Wy myslicie ze kazdy nowszy sprzet prowadzi sie jak rower to ciekawi mnie na czym wy latacie i czy wogole lataliscie na wyzej wymienionych sprzetach. Jezeli nie to skad wiecie jak sie prowadza ?? Chodzilo mi o sposob w jaki prowadzi sie stary GSXR a nie o wage. jak ktos polata na nowszym sprzecie to widac roznice miedzy stara a nowa konstrukcja i nie chce juz siadac na ten starszy motocykl. Moze sie zatrzymali co niektorzy na sprzetach z lat 90-tych stad taki atak na mnie.
x_tream162: hmm... wypowiadasz sie na temat srada 600 i 750 latajac na rs125.... wlasnie po tym widac jak wiele jest tutaj osob nie majacych pojecia i nie ogarniajacych tematu.... . na StuntPoland przynajmniej 95% wypowiadajacych sie wiec co jest grane jezzeli chodzi o motocykle i swoje wypowiedzi moze smialo potwierdzic wiedza praktyczna a nie teoria przeczytana pare postow wyzej... ale coz..... pozdro
x_tream162: hmm... wypowiadasz sie na temat srada 600 i 750 latajac na rs125.... wlasnie po tym widac jak wiele jest tutaj osob nie majacych pojecia i nie ogarniajacych tematu.... . na StuntPoland przynajmniej 95% wypowiadajacych sie wiec co jest grane jezzeli chodzi o motocykle i swoje wypowiedzi moze smialo potwierdzic wiedza praktyczna a nie teoria przeczytana pare postow wyzej... ale coz..... pozdro
Honda f4i '01
-
wojtek1303 - Świeżak
- Posty: 262
- Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
- Lokalizacja: Wroclaw
wojtek1303 a skÄ…d wiesz czy nie jezdzilem na suzuki ? i wlasnie dlatego mam takie zdanie a nie inne? druga sprawa jest wiele opinie ktore potwierdzaja moja moja teze na temat srady i tak jak juz mowilem wczesniej kazdy ma inny gust i ambicje ....jezeli masz sporta z ktorego jestes zadowolony to nie ma o czym mowic zawsze bedzie sie tego trzymal i bronil go bo dla ciebie jest super i nie dasz sobie powiedzic zlego slowa na ten temat bo dla ciebie jest super i koniec tylko pamietaj to ze jest dla ciebie super nie znaczy ze dla innych rowniez..... wszytko wyjdzie w czasie tylko nie oceniaj ludzi nie majac zadnych informacji na ich temat to ze mam 125 to nie znaczy ze nie jezdzilem na innych sportach z duza pojemnoscia.
- x_tream162
- Świeżak
- Posty: 76
- Dołączył(a): 26/12/2009, 19:41
Latać sradem można bez problemu pod warunkiem że po kupnie się go dobrze doinwestuje.Ja jak kupiłem swoje to prowadził się jak przeładowana taczka, ale po zrobieniu zawieszenia z przodu i wymiany z tyłu amora ze sprężyną na nowe, z taczki stał się motocyklem pełna gębą.
Za 2 lub 3 lata chłopie to o dobrego srada będzie ciężko znaleść, więc lepiej jakieś K3 i w górę , byle Suzuki
Za 2 lub 3 lata chłopie to o dobrego srada będzie ciężko znaleść, więc lepiej jakieś K3 i w górę , byle Suzuki

CBR 954
-
stilacz - Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 28/10/2008, 22:17
- Lokalizacja: Kraków
stilacz teraz to mnie pocieszyles...... musze liczyc na to ze znajde srade w super stanie wiadomo napewno bedzie wymagac jakegos wkladu to juz normalnie .....jeszcze mysle nad 750 ale to juz nie to samo zobaczymy..
- x_tream162
- Świeżak
- Posty: 76
- Dołączył(a): 26/12/2009, 19:41
TLRka nie jest nieudana... Jest o tym moto temat... TLRka wymaga od kierowny ponadprzeciętnych umiejętności jako kierowcy. Ta litrowa V2ka może i ustępuje innym motocyklom, ale ma mocny dół, który nie jednego potrafi zaskoczyć... To są dwa cylindry po 500ccm, które walą mocą.
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Ja za rok góra dwa będę na pewno zmieniał na młodszą 600, więc może kupisz moją
, teraz zamierzam założyć xenon , bo orginalna lampa świeci jak świecznik w kościele.Ale jak mówiłem lepiej kup coś młodszego .
Sorry za offa

Sorry za offa
CBR 954
-
stilacz - Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 28/10/2008, 22:17
- Lokalizacja: Kraków
Gixa 600 czy 750 z lat 90 znalezienie w stanie chociażby dobrym to mission impossible. U handlarzy modele k1, 2 i 3 jak widywałem to mogę powiedzieć że były przeważnie w najgorszym stanie wsród ścigów oferowanych.
Ktoś napisał że się Sradem jeżdzi jak taczka, ja bym powiedział że jak na du..e. W tej kasie wolałbym osobiście kupić Kawe 7-mke. Te SRAD-y co były oferowane od 96r to były pierwsze ścigi które nadawały się do jeżdzenia na gumie. Słyszałem że w pierwszych Sradach z wtryskiem ciągle się coś pi....ło oczywiście z wtryskiem czy to prawda nie wiem
Ktoś napisał że się Sradem jeżdzi jak taczka, ja bym powiedział że jak na du..e. W tej kasie wolałbym osobiście kupić Kawe 7-mke. Te SRAD-y co były oferowane od 96r to były pierwsze ścigi które nadawały się do jeżdzenia na gumie. Słyszałem że w pierwszych Sradach z wtryskiem ciągle się coś pi....ło oczywiście z wtryskiem czy to prawda nie wiem
- maciek1985
- Świeżak
- Posty: 311
- Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59
stilacz to prosze o zdjecia srady byl bym zainteresowany z dobrych rak odkupic....wklej w tym temacie ok?
- x_tream162
- Świeżak
- Posty: 76
- Dołączył(a): 26/12/2009, 19:41
"Słyszałem że w pierwszych Sradach z wtryskiem ciągle się coś pi....ło oczywiście z wtryskiem czy to prawda nie wiem"
stilacz to moze ty cos powiesz nam na ten temat
???
stilacz to moze ty cos powiesz nam na ten temat
???
- x_tream162
- Świeżak
- Posty: 76
- Dołączył(a): 26/12/2009, 19:41
O wtrysku nic wam nie powiem bo moja 600 jest na gaźnikach, choć to jest 2000r.Po doprowadzeniu moto to obecnego stanu , jestem zadowolony.Dodać mogę że dysponuje garażem i podstawowe prace wykonuje sam, bo gdybym musiał zdać się na mechaników to już dawno, naprawy przekroczyły by cenę zakupu.
Foty mam zrobione zaraz po zakupie, prześlij mi na priwa maila to wyślę.
Foty mam zrobione zaraz po zakupie, prześlij mi na priwa maila to wyślę.
CBR 954
-
stilacz - Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 28/10/2008, 22:17
- Lokalizacja: Kraków
- x_tream162
- Świeżak
- Posty: 76
- Dołączył(a): 26/12/2009, 19:41
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/429 ... 5044a.html
Pod tym linkiem są foty zrobione zaraz po zakupie, niestety świeżych brak.
A co do psucia, to przez cały sezon padł tylko aku, i tak był do wymiany, w nagrodę Suzi dostała żelowy, a co, lubię ją.
Jak pisałem wcześniej trudno o zadbany egzemplarz, i mój też nie był idealny. Ja wymieniłem: rozrząd wraz z napinaczem, świece , filtry oleje itp., napęd o-ring, opony , czujnik szybkościomierza wraz z zębatką, klocki przód , zastaw naprawczy pompy hamulcowej i zastaw naprawczy zacisków przód.
Nowe uszczelniacze lag wraz ze sprężynami i olejem i jeszcze pełno pierdół, o których już nie pamiętam , a i dołożyłem imobilaiser żeby mieć AC.
Moto obecnie ma 55tyś, było by więcej ale na początku brak było wskazań licznika, tak więc od wiosny będę mógł powiedzieć czy się psuje, bo teraz jest wszystko jak należy.
I jestem pewien że się nic nie zepsuje.
A zapomniałem wymienić synhro gaźników.
Pod tym linkiem są foty zrobione zaraz po zakupie, niestety świeżych brak.
A co do psucia, to przez cały sezon padł tylko aku, i tak był do wymiany, w nagrodę Suzi dostała żelowy, a co, lubię ją.
Jak pisałem wcześniej trudno o zadbany egzemplarz, i mój też nie był idealny. Ja wymieniłem: rozrząd wraz z napinaczem, świece , filtry oleje itp., napęd o-ring, opony , czujnik szybkościomierza wraz z zębatką, klocki przód , zastaw naprawczy pompy hamulcowej i zastaw naprawczy zacisków przód.
Nowe uszczelniacze lag wraz ze sprężynami i olejem i jeszcze pełno pierdół, o których już nie pamiętam , a i dołożyłem imobilaiser żeby mieć AC.
Moto obecnie ma 55tyś, było by więcej ale na początku brak było wskazań licznika, tak więc od wiosny będę mógł powiedzieć czy się psuje, bo teraz jest wszystko jak należy.
I jestem pewien że się nic nie zepsuje.
A zapomniałem wymienić synhro gaźników.
CBR 954
-
stilacz - Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 28/10/2008, 22:17
- Lokalizacja: Kraków
maciek1985 napisał(a):nie ma co pie...lić. Kiedyś czytałem czasopismo Fast Bike a w nim test litrów 954, Gix 1000k3, R1 RN09 i Kawasaki zx9r
Redaktorzy opisali że Gixer to motocykl stworzony do toru ...
Jak dla mnie jak dla zwykłego motocyklisty to R1 jest motocyklem typowo torowym (chodzi o pozycje za kierą, siedzenia niczym decha) zakręty moim zdaniem zbiera się dużo lepiej niż Gixem czy 954
Tak samo był opisany przez redaktorów motocyklowych Kawas zx10r 04r jako motocykl który jest tak nerwowy że nie da się jeżdzić.
Maciek nie ufaj do końca gazetom najlepiej jak sam sie przejdziesz i wyciągniesz wnioski, każdy z nich jest maksymalnie torowy taka klasa.... Gazety czasem piszą różne Ciekawe żeczy

Miki zgodze sie poczęści z tobą TLR jest bardzo udanym motocyklem aleee, ale sie nie przyjął i tyle, za to Busa sie przyjęła a jest ona kontynuacją TLRa, a co do umiejętności to magikiem nie trzeba być trzeba pamietać ze mamy 2 a nie 4 cylindry wiec inaczej sie operuje skrzynia a takze moment inaczej wygada niz w 4 cylindrach... ja lubię TLRa i rozglądałem sie owego czasu aby kupić, aby R1 miała towarzystwo...

-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 82
• Strona 4 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości