Stylistyka nowych przecinaków
Posty: 36
• Strona 2 z 2 • 1, 2
hefron napisał(a):Wszyscy piszą jakie to 1098 jest ładne, a mi się nie podoba kratowana rama, blee. Co do ceny, jest już ustalona? Pewnie bilion dolarów...
zwykly model 1098 bedzie kosztowal 14995 dolarow (w usa) takze nie jest tak zle i napewno beda jakies przeceny.
- gixxer
- Świeżak
- Posty: 234
- Dołączył(a): 19/3/2006, 08:30
- Lokalizacja: chicago
to znaczy mowie o cenie prducenta np. kazdy liter (Nowy) kosztuje 11,100 a 11, 300 (japonce) to sa ceny producentow ale wiadomo ze nigdy nie placisz tej kwoty. Wiadomo ze na europe bedzie drozej przez ten system podatkowy.
- gixxer
- Świeżak
- Posty: 234
- Dołączył(a): 19/3/2006, 08:30
- Lokalizacja: chicago
1098
U naszych połudnoiwych sąsiadów Ducati 1098 kosztuje w pezliczeniu (1Cz=1.4pln) 62tys.coś tam także nie jest źle. We Włoszech 16.5tys EUR.
W sumie nowa Cbr100RR też kosztuje w cenniku59tys.(oczywiście cena jest do negocjajci u sprzedawcy). Jak dla mnie to Ducati 1098 jest w tej chwili najładniejszym supersportem. W ogóle jeżeli chodzi o stytlisytkę Włosi sa o lata świetlne przed całą resztą. Ducati 1098 Ducati Hypermotorad czy Aprilia Tuono 1000 są po prostu cudowne. Włoskie motocykle mają w sobie to że od razu się podobają. Nie trzeba się do nich przyzwyczajać. Jedyne wyjątkek to Ducati Multistrada. Włosi po prostu mają styl.
Pozdrawiam
W sumie nowa Cbr100RR też kosztuje w cenniku59tys.(oczywiście cena jest do negocjajci u sprzedawcy). Jak dla mnie to Ducati 1098 jest w tej chwili najładniejszym supersportem. W ogóle jeżeli chodzi o stytlisytkę Włosi sa o lata świetlne przed całą resztą. Ducati 1098 Ducati Hypermotorad czy Aprilia Tuono 1000 są po prostu cudowne. Włoskie motocykle mają w sobie to że od razu się podobają. Nie trzeba się do nich przyzwyczajać. Jedyne wyjątkek to Ducati Multistrada. Włosi po prostu mają styl.
Pozdrawiam
- Borys
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 1/11/2006, 09:30
to ja teraz pomedrkuję, jako że temat designu i stylistyki jest mi bardzo bliski.
Polecim po kolei...
Suzuki - no jest bogato ale biednie. Wszystkiego moto ma dużo, ale nie jest to zrobione z polotem i sprawia przytłaczające wrażenie motocykla cięższego niż jest w rzeczywistości, zero lekkości, jaka cechuje choćby modele 600 i 750.
Honda - od kilku lat tkwi w jakiejś depresji stylistycznej, która nie ma za grosz wyrazu i stylu. Nowa CBR600RR jakby jest zapowiedzią chęci wyrwania się z tego marazmu.
Kawasaki - tu jest dobrze, prawie idealnie, to czy ktoś wybierze Kawe czy innego japońca nie jest już chyba taką wielką kwestią stylistyki, bo Kawy od kilku lat wyglądają naprawde nieźle i bardzo nowocześnie. Fajne jest też to, że Kawasaki jako jedyna zmieniając modele zmienia totalnie ich design, co pozwala łatwiej je rozpoznawać. No i 600tka od litra odróżnia się wyraźniej niż np. u Hondy czy Suzuki.
Yamaha - to że od kilku lat kontynuuje te samą linię jest dowodem na to, że jest wzorem stylistycznym nowoczesnych "litrów". Może się to jednak w niedalekiej przyszłości zemścić...wszystko się przejada, nawet najlepszy miód potrafi w końcu zemdlić. Mnie osobiście...już zemdlił...te wloty do airboxu też jakieś takie niewypalone tym razem...zdecydowanie z Yamah najkorzystniej wypada R6
Ducati - tak jak pisaliśmy, poprzednie 999 i 749 to jakiś wypadek przy pracy stylisty....chciał wywołac rewolucje, wpisac się do historii jak Tamburini i..udało się...tylko w negatywnym znaczeniu, bo pierwszy odruch jaki miałem po prezentacji 999 był typowo wymiotny. Zapytałem nawet głośno "co oni mu zrobili?" 1098 to powrót do najlepszych czasów i bardzo dobrze. Jest super, choć nie extra...jakoś mi nie podchodza te wielkie prostokąty pod światłami :/ Najlepsza w tym względzie jest jednak MV Agusta F4...od poczatku wciąż taka sama...ile to już lat i nadal ją kochają...no ale to kolejna doskonała robota Tamburiniego-prezydent wśród motocyklowych designerów. To się nazywa zrobić coś raz a dobrze:D
Polecim po kolei...
Suzuki - no jest bogato ale biednie. Wszystkiego moto ma dużo, ale nie jest to zrobione z polotem i sprawia przytłaczające wrażenie motocykla cięższego niż jest w rzeczywistości, zero lekkości, jaka cechuje choćby modele 600 i 750.
Honda - od kilku lat tkwi w jakiejś depresji stylistycznej, która nie ma za grosz wyrazu i stylu. Nowa CBR600RR jakby jest zapowiedzią chęci wyrwania się z tego marazmu.
Kawasaki - tu jest dobrze, prawie idealnie, to czy ktoś wybierze Kawe czy innego japońca nie jest już chyba taką wielką kwestią stylistyki, bo Kawy od kilku lat wyglądają naprawde nieźle i bardzo nowocześnie. Fajne jest też to, że Kawasaki jako jedyna zmieniając modele zmienia totalnie ich design, co pozwala łatwiej je rozpoznawać. No i 600tka od litra odróżnia się wyraźniej niż np. u Hondy czy Suzuki.
Yamaha - to że od kilku lat kontynuuje te samą linię jest dowodem na to, że jest wzorem stylistycznym nowoczesnych "litrów". Może się to jednak w niedalekiej przyszłości zemścić...wszystko się przejada, nawet najlepszy miód potrafi w końcu zemdlić. Mnie osobiście...już zemdlił...te wloty do airboxu też jakieś takie niewypalone tym razem...zdecydowanie z Yamah najkorzystniej wypada R6
Ducati - tak jak pisaliśmy, poprzednie 999 i 749 to jakiś wypadek przy pracy stylisty....chciał wywołac rewolucje, wpisac się do historii jak Tamburini i..udało się...tylko w negatywnym znaczeniu, bo pierwszy odruch jaki miałem po prezentacji 999 był typowo wymiotny. Zapytałem nawet głośno "co oni mu zrobili?" 1098 to powrót do najlepszych czasów i bardzo dobrze. Jest super, choć nie extra...jakoś mi nie podchodza te wielkie prostokąty pod światłami :/ Najlepsza w tym względzie jest jednak MV Agusta F4...od poczatku wciąż taka sama...ile to już lat i nadal ją kochają...no ale to kolejna doskonała robota Tamburiniego-prezydent wśród motocyklowych designerów. To się nazywa zrobić coś raz a dobrze:D
brak opisu...
-
Thrillco - Mieszkaniec forum
- Posty: 2598
- Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
- Lokalizacja: Białystok
Mi też ten litrowy Gixer jakoś nie podchodzi, ten podwójny wydech mi do niego nie pasuje. Nie jest to jakaś wielka tragedia ale 600 i 750 w których dizajnie jestem zakochany wypadają o niebo korzystniej w moich oczach.
Suzuki VX 800
-
Blacko - Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 8/1/2007, 00:33
- Lokalizacja: Poznań
Thrillco napisał(a):Hefron..a co ci kratownica zasłonięta owiewkami przeszkadza?
O gustach się nie rozmawia Nie pasi i tyle. Tak samo jak mi sie nie podoba sv650 z tą swoją gównianą ramą, ale to moje zdanie.
-
hefron - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1394
- Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
- Lokalizacja: Suchowola
Lovtza napisał(a):No bo chyba nikt nie powie, ze mozna miec lepsza ozdobę w domu ??
A w Boże Narodzenie można jeszcze powiesić bombki na kierownicy i podnóżkach i prezenty pod michę olejową podłożyć...Święta jak się patrzy!
Suzuki VX 800
-
Blacko - Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 8/1/2007, 00:33
- Lokalizacja: Poznań
Mi sie wydaje ze te Rłany to juz nie to samo nierobią takiego szału jak kiedys... GSXR jeszcze jeszcze a kawa?? rocznik 2006 to przypomina mi... żabe osobiscie za wzor uwazam R1 z 2005 roku a ducati mi sie mniej podoba :p ( i teraz lecą kamienie...)
Ps.ooo Lovtza powrócił...
Ps.ooo Lovtza powrócił...
ten co sobie nie żałuje
-
SzpiceR - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3773
- Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
- Lokalizacja: SÅ‚upsk
a według mnie ZX6 są teraz najpiękniejsze np taki http://moto.allegro.pl/item159961622_ka ... _nowy.html
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
mar111cin napisał(a):a według mnie ZX6 są teraz najpiękniejsze np taki http://moto.allegro.pl/item159961622_ka ... _nowy.html
Jak ja nie cierpie połączenia takich kolorów,no i jeszcze te tribale,bleee ,no a poza kolorem,zx6 daje rade
-
mlody - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1350
- Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
- Lokalizacja: opo
Posty: 36
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości