Stylistyka nowych przecinaków
Posty: 36
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Wszystkie nowe modele,z wyjatkiem Kawasaki,ida chyba stylistycznie w strone R1.
Co jak co,ale nawet model R1 z poczatku produkcji wyglada wciaz młodo i atrakcyjnie,a to juz prawie 10 lat....
Niektore nowosci sa bardzo "odchudzone",silnik,kolka i troche owiewki zeby tylko zmniejszyc mase,ehhh ciekawe co bedzie za kilka lat,moze supersporty o masie 100kg
Co jak co,ale nawet model R1 z poczatku produkcji wyglada wciaz młodo i atrakcyjnie,a to juz prawie 10 lat....
Niektore nowosci sa bardzo "odchudzone",silnik,kolka i troche owiewki zeby tylko zmniejszyc mase,ehhh ciekawe co bedzie za kilka lat,moze supersporty o masie 100kg
-
mlody - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1350
- Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
- Lokalizacja: opo
Lovtza napisał(a): Zupelnie jak z dziewczynami. Im mniejsza, szczuplejsza, drobniejsza tym fajniej sie takim sprzetem operuje, zwłaszcza gdy mówimy ostrzejszym operowaniu
OOO widze ze podobny gust mamy,pewnie ze fajne takie małe i szczuplutkie,nie ma problemu zeby przez próg przenosic
ehh,mi tam nie przeszkadza ze te motongi coraz to mniejsze,ale jak sobie pomysle o tych co maja ponad 185 cm wzrostu to mi ich żal,:twisted:
myśle ze niebawem beda musieli sie rozgladac za turystyczno/sportowym sprzetem,zeby jakoś wyglądać
-
mlody - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1350
- Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
- Lokalizacja: opo
Ja mam 192 cm wzrostu i nie na każdym moto wyglądam dobrze. Teraz się przesiadam na GSX-R 1000, ale na szczęście nie na '07 z "chlebkiem" bo on jest obciachowaty jak dla mnie. Wydech w motocyklach Buell jest super (Kawa ER6f też ma chyba taki, który dmucha na oponke), ale chlebek już nie.
Poza tym nie podoba mi się, że ilość plastiku się zmniejsza, siedzisko się podnosi, a rozstaw kół się zmniejsza. Do czego to dąży?
Poza tym nie podoba mi się, że ilość plastiku się zmniejsza, siedzisko się podnosi, a rozstaw kół się zmniejsza. Do czego to dąży?
-
hefron - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1394
- Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
- Lokalizacja: Suchowola
mlody napisał(a):Hefron,ten srebrny Gixer to Twoj?
No no no,robi wrazenie,tak sie wlasnie zastanawiam ,gixer czy R1,ale to najwczesniej na sezon 2008
Właśnie go kupilem. R1 dla mnie to nie była nawet alternatywa.
Lovtza napisał(a):hefron napisał(a):Poza tym nie podoba mi się, że ilość plastiku się zmniejsza, siedzisko się podnosi, a rozstaw kół się zmniejsza. Do czego to dąży?
No jak to do czego?? Do coraz ostrzejszego zapiedzielania Jak nei chcesz zapierdzielać, to kupujesz se Buze - hekatar plastiku, rozstaw osi jak w węglarce, miejsca za kierą tyle co w kabinie TIRa... No i te 240 kilo zywej wagi...
Pewnie i tak nie wykorzystam nawet 50% mocy motocykla przez długi czas, więc te kosmetyczne zmiany w seryjnym motongach to chyba raczej typowy marketing.
-
hefron - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1394
- Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
- Lokalizacja: Suchowola
Z ta stylistyka jest tak ze przewaznie kazdy nowy model jaki wychodzi to ludzie zaczynaja gadac jaki on brzydki ale minie troche czasu kazdy sie przyzwyczaji i po placzu. Zobaczcie jak robi yamaha jako jedna z nielicznych firm ciagnie ta sama stylistyke przez lata (mowie o r1) i to dziala. Co do ostobistego gustu nowe ducati 1098 bije na glowe konkurecje.
- gixxer
- Świeżak
- Posty: 234
- Dołączył(a): 19/3/2006, 08:30
- Lokalizacja: chicago
Tak przewaznie jest Lovtza ludzie poprostu przywykaja do stylistyki tak np. bylo ze mna jak kupowalem litrowke pierwsze chcialem gsxr ale pozniej zobaczylem zx10 pierwszy raz mi sie niepodobal ale pozniej tak mi wpadl w oko ze pojechalem i kupilem albo kupla r1 jego moto zaczelo mi sie podobac dopiero po jakims czasie. A co do ducati dobze wiedzieli jesli chca konkurowac chociaz troche z iloscia spredazy z japoncami to musza zmienic stylistyke i cene i chyba im sie uda.
- gixxer
- Świeżak
- Posty: 234
- Dołączył(a): 19/3/2006, 08:30
- Lokalizacja: chicago
ja znow lubie kawal sprzeta.... musi byc duzy, silnik miec jak od kombajna a tlumik - ma wygladac ja tlumik. .... motocykl powienien tez cieszyc oko, w koncu jak na kazda zabawke przystalo
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
-
Wombat - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 951
- Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
- Lokalizacja: Lublin
hefron napisał(a):Wszyscy piszą jakie to 1098 jest ładne, a mi się nie podoba kratowana rama, blee. Co do ceny, jest już ustalona? Pewnie bilion dolarów...
zwykly model 1098 bedzie kosztowal 14995 dolarow (w usa) takze nie jest tak zle i napewno beda jakies przeceny.
- gixxer
- Świeżak
- Posty: 234
- Dołączył(a): 19/3/2006, 08:30
- Lokalizacja: chicago
to znaczy mowie o cenie prducenta np. kazdy liter (Nowy) kosztuje 11,100 a 11, 300 (japonce) to sa ceny producentow ale wiadomo ze nigdy nie placisz tej kwoty. Wiadomo ze na europe bedzie drozej przez ten system podatkowy.
- gixxer
- Świeżak
- Posty: 234
- Dołączył(a): 19/3/2006, 08:30
- Lokalizacja: chicago
1098
U naszych połudnoiwych sąsiadów Ducati 1098 kosztuje w pezliczeniu (1Cz=1.4pln) 62tys.coś tam także nie jest źle. We Włoszech 16.5tys EUR.
W sumie nowa Cbr100RR też kosztuje w cenniku59tys.(oczywiście cena jest do negocjajci u sprzedawcy). Jak dla mnie to Ducati 1098 jest w tej chwili najładniejszym supersportem. W ogóle jeżeli chodzi o stytlisytkę Włosi sa o lata świetlne przed całą resztą. Ducati 1098 Ducati Hypermotorad czy Aprilia Tuono 1000 są po prostu cudowne. Włoskie motocykle mają w sobie to że od razu się podobają. Nie trzeba się do nich przyzwyczajać. Jedyne wyjątkek to Ducati Multistrada. Włosi po prostu mają styl.
Pozdrawiam
W sumie nowa Cbr100RR też kosztuje w cenniku59tys.(oczywiście cena jest do negocjajci u sprzedawcy). Jak dla mnie to Ducati 1098 jest w tej chwili najładniejszym supersportem. W ogóle jeżeli chodzi o stytlisytkę Włosi sa o lata świetlne przed całą resztą. Ducati 1098 Ducati Hypermotorad czy Aprilia Tuono 1000 są po prostu cudowne. Włoskie motocykle mają w sobie to że od razu się podobają. Nie trzeba się do nich przyzwyczajać. Jedyne wyjątkek to Ducati Multistrada. Włosi po prostu mają styl.
Pozdrawiam
- Borys
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 1/11/2006, 09:30
to ja teraz pomedrkuję, jako że temat designu i stylistyki jest mi bardzo bliski.
Polecim po kolei...
Suzuki - no jest bogato ale biednie. Wszystkiego moto ma dużo, ale nie jest to zrobione z polotem i sprawia przytłaczające wrażenie motocykla cięższego niż jest w rzeczywistości, zero lekkości, jaka cechuje choćby modele 600 i 750.
Honda - od kilku lat tkwi w jakiejś depresji stylistycznej, która nie ma za grosz wyrazu i stylu. Nowa CBR600RR jakby jest zapowiedzią chęci wyrwania się z tego marazmu.
Kawasaki - tu jest dobrze, prawie idealnie, to czy ktoś wybierze Kawe czy innego japońca nie jest już chyba taką wielką kwestią stylistyki, bo Kawy od kilku lat wyglądają naprawde nieźle i bardzo nowocześnie. Fajne jest też to, że Kawasaki jako jedyna zmieniając modele zmienia totalnie ich design, co pozwala łatwiej je rozpoznawać. No i 600tka od litra odróżnia się wyraźniej niż np. u Hondy czy Suzuki.
Yamaha - to że od kilku lat kontynuuje te samą linię jest dowodem na to, że jest wzorem stylistycznym nowoczesnych "litrów". Może się to jednak w niedalekiej przyszłości zemścić...wszystko się przejada, nawet najlepszy miód potrafi w końcu zemdlić. Mnie osobiście...już zemdlił...te wloty do airboxu też jakieś takie niewypalone tym razem...zdecydowanie z Yamah najkorzystniej wypada R6
Ducati - tak jak pisaliśmy, poprzednie 999 i 749 to jakiś wypadek przy pracy stylisty....chciał wywołac rewolucje, wpisac się do historii jak Tamburini i..udało się...tylko w negatywnym znaczeniu, bo pierwszy odruch jaki miałem po prezentacji 999 był typowo wymiotny. Zapytałem nawet głośno "co oni mu zrobili?" 1098 to powrót do najlepszych czasów i bardzo dobrze. Jest super, choć nie extra...jakoś mi nie podchodza te wielkie prostokąty pod światłami :/ Najlepsza w tym względzie jest jednak MV Agusta F4...od poczatku wciąż taka sama...ile to już lat i nadal ją kochają...no ale to kolejna doskonała robota Tamburiniego-prezydent wśród motocyklowych designerów. To się nazywa zrobić coś raz a dobrze:D
Polecim po kolei...
Suzuki - no jest bogato ale biednie. Wszystkiego moto ma dużo, ale nie jest to zrobione z polotem i sprawia przytłaczające wrażenie motocykla cięższego niż jest w rzeczywistości, zero lekkości, jaka cechuje choćby modele 600 i 750.
Honda - od kilku lat tkwi w jakiejś depresji stylistycznej, która nie ma za grosz wyrazu i stylu. Nowa CBR600RR jakby jest zapowiedzią chęci wyrwania się z tego marazmu.
Kawasaki - tu jest dobrze, prawie idealnie, to czy ktoś wybierze Kawe czy innego japońca nie jest już chyba taką wielką kwestią stylistyki, bo Kawy od kilku lat wyglądają naprawde nieźle i bardzo nowocześnie. Fajne jest też to, że Kawasaki jako jedyna zmieniając modele zmienia totalnie ich design, co pozwala łatwiej je rozpoznawać. No i 600tka od litra odróżnia się wyraźniej niż np. u Hondy czy Suzuki.
Yamaha - to że od kilku lat kontynuuje te samą linię jest dowodem na to, że jest wzorem stylistycznym nowoczesnych "litrów". Może się to jednak w niedalekiej przyszłości zemścić...wszystko się przejada, nawet najlepszy miód potrafi w końcu zemdlić. Mnie osobiście...już zemdlił...te wloty do airboxu też jakieś takie niewypalone tym razem...zdecydowanie z Yamah najkorzystniej wypada R6
Ducati - tak jak pisaliśmy, poprzednie 999 i 749 to jakiś wypadek przy pracy stylisty....chciał wywołac rewolucje, wpisac się do historii jak Tamburini i..udało się...tylko w negatywnym znaczeniu, bo pierwszy odruch jaki miałem po prezentacji 999 był typowo wymiotny. Zapytałem nawet głośno "co oni mu zrobili?" 1098 to powrót do najlepszych czasów i bardzo dobrze. Jest super, choć nie extra...jakoś mi nie podchodza te wielkie prostokąty pod światłami :/ Najlepsza w tym względzie jest jednak MV Agusta F4...od poczatku wciąż taka sama...ile to już lat i nadal ją kochają...no ale to kolejna doskonała robota Tamburiniego-prezydent wśród motocyklowych designerów. To się nazywa zrobić coś raz a dobrze:D
brak opisu...
-
Thrillco - Mieszkaniec forum
- Posty: 2598
- Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
- Lokalizacja: Białystok
Mi też ten litrowy Gixer jakoś nie podchodzi, ten podwójny wydech mi do niego nie pasuje. Nie jest to jakaś wielka tragedia ale 600 i 750 w których dizajnie jestem zakochany wypadają o niebo korzystniej w moich oczach.
Suzuki VX 800
-
Blacko - Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 8/1/2007, 00:33
- Lokalizacja: Poznań
Thrillco napisał(a):Hefron..a co ci kratownica zasłonięta owiewkami przeszkadza?
O gustach się nie rozmawia Nie pasi i tyle. Tak samo jak mi sie nie podoba sv650 z tą swoją gównianą ramą, ale to moje zdanie.
-
hefron - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1394
- Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
- Lokalizacja: Suchowola
Lovtza napisał(a):No bo chyba nikt nie powie, ze mozna miec lepsza ozdobę w domu ??
A w Boże Narodzenie można jeszcze powiesić bombki na kierownicy i podnóżkach i prezenty pod michę olejową podłożyć...Święta jak się patrzy!
Suzuki VX 800
-
Blacko - Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 8/1/2007, 00:33
- Lokalizacja: Poznań
Posty: 36
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości