Zobacz wątek - Stylistyka nowych przecinaków
NAS Analytics TAG

Stylistyka nowych przecinaków

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez mlody » 22/1/2007, 22:25

Wszystkie nowe modele,z wyjatkiem Kawasaki,ida chyba stylistycznie w strone R1.
Co jak co,ale nawet model R1 z poczatku produkcji wyglada wciaz młodo i atrakcyjnie,a to juz prawie 10 lat....
Niektore nowosci sa bardzo "odchudzone",silnik,kolka i troche owiewki zeby tylko zmniejszyc mase,ehhh ciekawe co bedzie za kilka lat,moze supersporty o masie 100kg :wink:
Avatar użytkownika
mlody
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1350
Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
Lokalizacja: opo


Postprzez mlody » 22/1/2007, 22:38

Lovtza napisał(a): Zupelnie jak z dziewczynami. Im mniejsza, szczuplejsza, drobniejsza tym fajniej sie takim sprzetem operuje, zwłaszcza gdy mówimy ostrzejszym operowaniu :D


OOO widze ze podobny gust mamy,pewnie ze fajne takie małe i szczuplutkie,nie ma problemu zeby przez próg przenosic :wink:
ehh,mi tam nie przeszkadza ze te motongi coraz to mniejsze,ale jak sobie pomysle o tych co maja ponad 185 cm wzrostu to mi ich żal,:twisted:
:shock: myśle ze niebawem beda musieli sie rozgladac za turystyczno/sportowym sprzetem,zeby jakoś wyglądać :lol:
Avatar użytkownika
mlody
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1350
Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
Lokalizacja: opo


Postprzez hefron » 22/1/2007, 22:51

Ja mam 192 cm wzrostu i nie na każdym moto wyglądam dobrze. Teraz się przesiadam na GSX-R 1000, ale na szczęście nie na '07 z "chlebkiem" bo on jest obciachowaty jak dla mnie. Wydech w motocyklach Buell jest super (Kawa ER6f też ma chyba taki, który dmucha na oponke), ale chlebek już nie.
Poza tym nie podoba mi się, że ilość plastiku się zmniejsza, siedzisko się podnosi, a rozstaw kół się zmniejsza. Do czego to dąży?
Avatar użytkownika
hefron
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez mlody » 22/1/2007, 22:57

Hefron,ten srebrny Gixer to Twoj?
No no no,robi wrazenie,tak sie wlasnie zastanawiam ,gixer czy R1,ale to najwczesniej na sezon 2008 :(
Avatar użytkownika
mlody
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1350
Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
Lokalizacja: opo

Postprzez hefron » 22/1/2007, 23:07

mlody napisał(a):Hefron,ten srebrny Gixer to Twoj?
No no no,robi wrazenie,tak sie wlasnie zastanawiam ,gixer czy R1,ale to najwczesniej na sezon 2008 :(


Właśnie go kupilem. R1 dla mnie to nie była nawet alternatywa.

Lovtza napisał(a):
hefron napisał(a):Poza tym nie podoba mi się, że ilość plastiku się zmniejsza, siedzisko się podnosi, a rozstaw kół się zmniejsza. Do czego to dąży?


No jak to do czego?? Do coraz ostrzejszego zapiedzielania :) Jak nei chcesz zapierdzielać, to kupujesz se Buze - hekatar plastiku, rozstaw osi jak w węglarce, miejsca za kierą tyle co w kabinie TIRa... ;) No i te 240 kilo zywej wagi... :)


Pewnie i tak nie wykorzystam nawet 50% mocy motocykla przez długi czas, więc te kosmetyczne zmiany w seryjnym motongach to chyba raczej typowy marketing.
Avatar użytkownika
hefron
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez gixxer » 22/1/2007, 23:19

Z ta stylistyka jest tak ze przewaznie kazdy nowy model jaki wychodzi to ludzie zaczynaja gadac jaki on brzydki ale minie troche czasu kazdy sie przyzwyczaji i po placzu. Zobaczcie jak robi yamaha jako jedna z nielicznych firm ciagnie ta sama stylistyke przez lata (mowie o r1) i to dziala. Co do ostobistego gustu nowe ducati 1098 bije na glowe konkurecje.
gixxer
Świeżak
 
Posty: 234
Dołączył(a): 19/3/2006, 08:30
Lokalizacja: chicago

Postprzez gixxer » 22/1/2007, 23:36

Tak przewaznie jest Lovtza ludzie poprostu przywykaja do stylistyki tak np. bylo ze mna jak kupowalem litrowke pierwsze chcialem gsxr ale pozniej zobaczylem zx10 pierwszy raz mi sie niepodobal ale pozniej tak mi wpadl w oko ze pojechalem i kupilem albo kupla r1 jego moto zaczelo mi sie podobac dopiero po jakims czasie. A co do ducati dobze wiedzieli jesli chca konkurowac chociaz troche z iloscia spredazy z japoncami to musza zmienic stylistyke i cene i chyba im sie uda.
gixxer
Świeżak
 
Posty: 234
Dołączył(a): 19/3/2006, 08:30
Lokalizacja: chicago

Postprzez hefron » 22/1/2007, 23:41

Wszyscy piszą jakie to 1098 jest ładne, a mi się nie podoba kratowana rama, blee. Co do ceny, jest już ustalona? Pewnie bilion dolarów...
Avatar użytkownika
hefron
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez Wombat » 22/1/2007, 23:52

ja znow lubie kawal sprzeta.... musi byc duzy, silnik miec jak od kombajna a tlumik - ma wygladac ja tlumik. :D.... motocykl powienien tez cieszyc oko, w koncu jak na kazda zabawke przystalo :D
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin

Postprzez gixxer » 22/1/2007, 23:53

hefron napisał(a):Wszyscy piszą jakie to 1098 jest ładne, a mi się nie podoba kratowana rama, blee. Co do ceny, jest już ustalona? Pewnie bilion dolarów...


zwykly model 1098 bedzie kosztowal 14995 dolarow (w usa) takze nie jest tak zle i napewno beda jakies przeceny.
gixxer
Świeżak
 
Posty: 234
Dołączył(a): 19/3/2006, 08:30
Lokalizacja: chicago

Postprzez gixxer » 23/1/2007, 00:15

jestem tylko ciekawy jak bedzie z servisem czy tak jak z tymi 999 czy cos zmienia? Lovtza co mowisz ze za drogi to tylko ok 3tys dol wiecej niz japonce.
gixxer
Świeżak
 
Posty: 234
Dołączył(a): 19/3/2006, 08:30
Lokalizacja: chicago

Postprzez gixxer » 23/1/2007, 00:30

to znaczy mowie o cenie prducenta np. kazdy liter (Nowy) kosztuje 11,100 a 11, 300 (japonce) to sa ceny producentow ale wiadomo ze nigdy nie placisz tej kwoty. Wiadomo ze na europe bedzie drozej przez ten system podatkowy.
gixxer
Świeżak
 
Posty: 234
Dołączył(a): 19/3/2006, 08:30
Lokalizacja: chicago

1098

Postprzez Borys » 23/1/2007, 08:25

U naszych połudnoiwych sąsiadów Ducati 1098 kosztuje w pezliczeniu (1Cz=1.4pln) 62tys.coś tam także nie jest źle. We Włoszech 16.5tys EUR.
W sumie nowa Cbr100RR też kosztuje w cenniku59tys.(oczywiście cena jest do negocjajci u sprzedawcy). Jak dla mnie to Ducati 1098 jest w tej chwili najładniejszym supersportem. W ogóle jeżeli chodzi o stytlisytkę Włosi sa o lata świetlne przed całą resztą. Ducati 1098 Ducati Hypermotorad czy Aprilia Tuono 1000 są po prostu cudowne. Włoskie motocykle mają w sobie to że od razu się podobają. Nie trzeba się do nich przyzwyczajać. Jedyne wyjątkek to Ducati Multistrada. Włosi po prostu mają styl.
Pozdrawiam
Borys
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 1/11/2006, 09:30

Postprzez Thrillco » 23/1/2007, 09:00

to ja teraz pomedrkuję, jako że temat designu i stylistyki jest mi bardzo bliski.
Polecim po kolei...
Suzuki - no jest bogato ale biednie. Wszystkiego moto ma dużo, ale nie jest to zrobione z polotem i sprawia przytłaczające wrażenie motocykla cięższego niż jest w rzeczywistości, zero lekkości, jaka cechuje choćby modele 600 i 750.

Honda - od kilku lat tkwi w jakiejś depresji stylistycznej, która nie ma za grosz wyrazu i stylu. Nowa CBR600RR jakby jest zapowiedzią chęci wyrwania się z tego marazmu.

Kawasaki - tu jest dobrze, prawie idealnie, to czy ktoś wybierze Kawe czy innego japońca nie jest już chyba taką wielką kwestią stylistyki, bo Kawy od kilku lat wyglądają naprawde nieźle i bardzo nowocześnie. Fajne jest też to, że Kawasaki jako jedyna zmieniając modele zmienia totalnie ich design, co pozwala łatwiej je rozpoznawać. No i 600tka od litra odróżnia się wyraźniej niż np. u Hondy czy Suzuki.

Yamaha - to że od kilku lat kontynuuje te samą linię jest dowodem na to, że jest wzorem stylistycznym nowoczesnych "litrów". Może się to jednak w niedalekiej przyszłości zemścić...wszystko się przejada, nawet najlepszy miód potrafi w końcu zemdlić. Mnie osobiście...już zemdlił...te wloty do airboxu też jakieś takie niewypalone tym razem...zdecydowanie z Yamah najkorzystniej wypada R6

Ducati - tak jak pisaliśmy, poprzednie 999 i 749 to jakiś wypadek przy pracy stylisty....chciał wywołac rewolucje, wpisac się do historii jak Tamburini i..udało się...tylko w negatywnym znaczeniu, bo pierwszy odruch jaki miałem po prezentacji 999 był typowo wymiotny. Zapytałem nawet głośno "co oni mu zrobili?" 1098 to powrót do najlepszych czasów i bardzo dobrze. Jest super, choć nie extra...jakoś mi nie podchodza te wielkie prostokąty pod światłami :/ Najlepsza w tym względzie jest jednak MV Agusta F4...od poczatku wciąż taka sama...ile to już lat i nadal ją kochają...no ale to kolejna doskonała robota Tamburiniego-prezydent wśród motocyklowych designerów. To się nazywa zrobić coś raz a dobrze:D
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Thrillco » 23/1/2007, 09:04

młody...poczytaj u nas o NCR..zbudowanie litrówki ważącej 100kg jest już możliwe :D

Hefron..a co ci kratownica zasłonięta owiewkami przeszkadza?
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Saimek » 23/1/2007, 11:23

hehe 110 kg i >100 km :) masa jak motorynka :>
Avatar użytkownika
Saimek
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 623
Dołączył(a): 17/10/2006, 22:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Blacko » 23/1/2007, 12:18

Mi też ten litrowy Gixer jakoś nie podchodzi, ten podwójny wydech mi do niego nie pasuje. Nie jest to jakaś wielka tragedia ale 600 i 750 w których dizajnie jestem zakochany wypadają o niebo korzystniej w moich oczach.
Suzuki VX 800
Avatar użytkownika
Blacko
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 8/1/2007, 00:33
Lokalizacja: Poznań

Postprzez hefron » 23/1/2007, 14:17

Thrillco napisał(a):Hefron..a co ci kratownica zasłonięta owiewkami przeszkadza?


O gustach się nie rozmawia :) Nie pasi i tyle. Tak samo jak mi sie nie podoba sv650 z tą swoją gównianą ramą, ale to moje zdanie.
Avatar użytkownika
hefron
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez gixxer » 23/1/2007, 16:50

Thrillco no ale kawa jednak upodobnila swoja 600 tke do litra zobacz na nowy model wyglada prawie jak starszy brat.
gixxer
Świeżak
 
Posty: 234
Dołączył(a): 19/3/2006, 08:30
Lokalizacja: chicago

Postprzez Blacko » 23/1/2007, 18:49

Lovtza napisał(a):No bo chyba nikt nie powie, ze mozna miec lepsza ozdobę w domu ?? 8)


A w Boże Narodzenie można jeszcze powiesić bombki na kierownicy i podnóżkach i prezenty pod michę olejową podłożyć...Święta jak się patrzy! :D
Suzuki VX 800
Avatar użytkownika
Blacko
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 8/1/2007, 00:33
Lokalizacja: Poznań

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê