SUZUKI DL
Posty: 2
• Strona 1 z 1
SUZUKI DL
Witam
Zależało by mi na waszym zdaniu na temat motocykla Suzuki DL 1000 DL1000 V STORM .
Ponieważ kumpel chce się przerzucić z ścigacza właśnie na ten motor.
Konkretnie chodzi mu o tÄ… maszynÄ™
http://moto.allegro.pl/item673173944_su ... ktura.html
Zależało by mi na waszym zdaniu na temat motocykla Suzuki DL 1000 DL1000 V STORM .
Ponieważ kumpel chce się przerzucić z ścigacza właśnie na ten motor.
Konkretnie chodzi mu o tÄ… maszynÄ™
http://moto.allegro.pl/item673173944_su ... ktura.html
- Smakosz
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 15/3/2007, 19:23
Nie wypowiem się co do konkretnego egzemplarza, bo po zdjęciach nie umiem go ocenić.
Sam model bardzo zacny. Silnik bez zarzutów. Komfort również. Niektórzy wymieniają szybę na wyższą, ale to kwestia preferencji. Jeśli idzie o zawieszenia to ponoć przy dynamicznej jeździe za miękko zestrojony jest przód. Przy obciążeniu moto bagażami i dużych prędkościach może pojawić się wężykowanie. Dlatego na 5 i 6 biegu wcześniej odcina (fabryczny ogranicznik blokuje prędkość do 200km/h).
Warto zwrócić uwagę, czy przy nagrzanym silniku w czasie jazdy na luzie silnik nie zgaśnie. Jeśli tak może to oznaczać za mały luz zaworowy. Jeżeli strzela z tłumika lub szarpie przy jeździe ze stałą prędkością, trzeba regulować system podwójnych przepustnic.
Minus w stosunku do DL650 to większa masa (chociaż według mnie 237kg z paliwem to jak na ten typ jak najbardziej w normie) i brak ABS.
Sam model bardzo zacny. Silnik bez zarzutów. Komfort również. Niektórzy wymieniają szybę na wyższą, ale to kwestia preferencji. Jeśli idzie o zawieszenia to ponoć przy dynamicznej jeździe za miękko zestrojony jest przód. Przy obciążeniu moto bagażami i dużych prędkościach może pojawić się wężykowanie. Dlatego na 5 i 6 biegu wcześniej odcina (fabryczny ogranicznik blokuje prędkość do 200km/h).
Warto zwrócić uwagę, czy przy nagrzanym silniku w czasie jazdy na luzie silnik nie zgaśnie. Jeśli tak może to oznaczać za mały luz zaworowy. Jeżeli strzela z tłumika lub szarpie przy jeździe ze stałą prędkością, trzeba regulować system podwójnych przepustnic.
Minus w stosunku do DL650 to większa masa (chociaż według mnie 237kg z paliwem to jak na ten typ jak najbardziej w normie) i brak ABS.
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości