Zobacz wÄ…tek - z owiewkÄ… czy czy bez
 
NAS Analytics TAG

z owiewkÄ… czy czy bez

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez Miczab » 25/6/2009, 08:25

gelo007 napisał(a):Michale, tak jak wcześniej napisałem. Stosowanie kominiarki skutecznie niweluje skutki pędu powietrza...


Nie pomyślałem o tym, stestuję przy następnej okazji. Thx!

Pzdr,
Michał
Avatar użytkownika
Miczab
Administrator
 
Posty: 1099
Dołączył(a): 25/2/2009, 11:15
Lokalizacja: Warszawa / Stalowa Wola


Postprzez choq007 » 25/6/2009, 19:04

Thx Miczab ale będę leasingowac moto tak ze "niestety" muszę kupić nowke. A tak z ciekawosci który rok i na ile ja wyceniasz?
choq007
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 21/6/2009, 22:19


Postprzez Miczab » 26/6/2009, 09:52

Sierpień 2006, przebieg ok. 4500 i stale rośnie, komin IXIL. Do drobnej kosmetyki, kupiłem już w części naprawioną po szlifie, cały ubiegły sezon stała u mnie w garażu nie jeżdżona z braku czasu, teraz odżywa. ;) 12 500 w takim stanie jak jest. Wersja z ABS.

(...)"niestety" muszę kupić nowke...

Swoją drogą, zazdroszczę takich problemów. ;)

Pozdrawiam,
Michał ;)
Avatar użytkownika
Miczab
Administrator
 
Posty: 1099
Dołączył(a): 25/2/2009, 11:15
Lokalizacja: Warszawa / Stalowa Wola

Postprzez mikun » 26/6/2009, 10:18

choq007 napisał(a):... ale będę leasingowac moto tak ze "niestety" muszę kupić nowke.


Właśnie skończył mi sie leasing, więc z doświadczenia dorzucę dwa tipy:
1- okres leasingowy=2 lata, wcześniej nie możesz wykupić moto, nawet jeśli zamykasz działalność i chcesz pozostałą gotówkę wpłacić to tracisz sprzęt :!: - w razie czego lepiej przenieść leasing na kogoś albo tylko "podtrzymać" firme jako jednoosobową na papierze;
2- pamiętaj że przy zakupie cena moto na fv może niespodziewanie wzrosnąć :twisted: - dochodzą obowiązkowe rzeczy, typu kask, spodnie, kurtka, ... i inne 8) .
<i>"Get your motor running, head out on the highway,
Looking for adventure in whatever comes our way."</i>
Avatar użytkownika
mikun
Świeżak
 
Posty: 274
Dołączył(a): 4/3/2007, 11:53
Lokalizacja: Świnoujście

Postprzez balugsr600 » 26/6/2009, 11:03

A ja mam suzi gsr600 i prędkości rzędu 150-170 to taka optymalna prędkość przelotowa i wcale głowy nie urywa:) przy wyższych no to wypadałoby już się trochę położyć na bak:) :twisted:
Suzi GSR 600 '08
balugsr600
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 26/6/2009, 10:55

Postprzez Redd » 26/6/2009, 16:13

Eeee uparliście się na te śmieszne szybki akcesoryjne. Ja od 2 lat jeżdżę na nakedach w trasy i nie jest wcale źle. Nie odczuwam potrzeby przekraczania 140-150 i jest całkiem przyjemnie. Nie muszę się jakoś przesadnie kłaść na bak.
http://bikepics.com/members/reddie/ (otwórz link)
Avatar użytkownika
Redd
Świeżak
 
Posty: 312
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:40
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez YZF R1 » 26/6/2009, 16:24

Redd owszem jak lecisz 100 to szyba zbędna... ale poleć 180 przez 300km... to zmienisz zdanie kolego
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez C-bool » 26/6/2009, 16:30

YZF R1 napisał(a): poleć 180 przez 300km...

Takie rzeczy to tylko w niemcowni hehe
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez YZF R1 » 26/6/2009, 17:20

nie prawda ja teraz zrobiłem 180 km w jedną stronę i cały czas było 180 km/h momentami 200 jak droga luźna to lecisz, A jechałem od strony Mławy do Warszawy... owszem drogi kiepskie jeszcze padało (Amorek się przydał) ale można ciąć...
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez laser » 26/6/2009, 19:21

YZF piszesz mądrze ale czy ty wiesz jak to dziadosko wygląda ?? już bym wolał się męczyć przed ze 300km niz założyć tą owiewkę która psuje wygląd moto
Avatar użytkownika
laser
Bywalec
 
Posty: 859
Dołączył(a): 8/5/2009, 19:12
Lokalizacja: KaliszCity

Postprzez mikun » 26/6/2009, 19:42

Eee tam, nie jest tak znowu najgorzej, tylko trzeba mądrze coś dobrać, w żadnym przypadku nie decydować się na kompletnie uniwersalną pleksę w kolorze prezwerwatyw bo wtedy jest makabra :wink:
<i>"Get your motor running, head out on the highway,
Looking for adventure in whatever comes our way."</i>
Avatar użytkownika
mikun
Świeżak
 
Posty: 274
Dołączył(a): 4/3/2007, 11:53
Lokalizacja: Świnoujście

Postprzez YZF R1 » 26/6/2009, 21:55

laser napisał(a):YZF piszesz mądrze ale czy ty wiesz jak to dziadosko wygląda ?? już bym wolał się męczyć przed ze 300km niz założyć tą owiewkę która psuje wygląd moto


Zdejmij ze swojej F4 czaszkę i przeleć się nad może w jedną stronę w 3, 3,5 godziny zobaczysz ze zapragniesz tej owiewki jaka by nie była powaga!
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Demotywatrrro » 26/6/2009, 22:31

Niektórzy piszą, że na nakedzie jadą 160 i im nie przeszkadza, to ja na prawdę podziwiam. Na codzień jeżdżę f4 i raczej nie przekraczam 160 bo po prostu muszę się schylić co nie jest za wygodne, a 160 na nakedzie to już raczej pod porażkę podchodzi - nie wiem nie jeździłem, jeździłem 120 na skuterze i już było słabo.
Demotywatrrro
Świeżak
 
Posty: 387
Dołączył(a): 22/6/2009, 17:59

Postprzez mikun » 26/6/2009, 22:53

Do wszystkiego można się przyzwyczaić, wiadomo, do jazdy 160 nakedem też, tylko gdzie w tym przyjemność z jazdy na moto :?:
<i>"Get your motor running, head out on the highway,
Looking for adventure in whatever comes our way."</i>
Avatar użytkownika
mikun
Świeżak
 
Posty: 274
Dołączył(a): 4/3/2007, 11:53
Lokalizacja: Świnoujście

Postprzez dambandit » 27/6/2009, 00:29

piszecie jak jakieś ostatnie cioty ( sory ale musiałem to napisać ) ja latam banditem trasy 300 km i żyje nigdy nie narzekałem na opór wiatru . Laser dobrze mówi jak można założyć neketowi paskudną szybe, zaraz bym za takie coś dożywocie dawał . To tak jak by motocykl sportowy na gaz przerobić .

Uprzedzę kolejne pytanie jeździłem kiedyś cb 500 no i wieloma innymi motocyklami więc mam porównanie .
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez YZF R1 » 27/6/2009, 00:34

dambandit napisał(a):piszecie jak jakieś ostatnie cioty ( sory ale musiałem to napisać ) ja latam banditem trasy 300 km i żyje nigdy nie narzekałem na opór wiatru . Laser dobrze mówi jak można założyć neketowi paskudną szybe, zaraz bym za takie coś dożywocie dawał . To tak jak by motocykl sportowy na gaz przerobić .

Uprzedzę kolejne pytanie jeździłem kiedyś cb 500 no i wieloma innymi motocyklami więc mam porównanie .


pozwole sobie przytoczyć słowa kolegi Mikuna "i gdzie tu przyjemność" jak targa tobą na lewo i prawo.... a kask wbija ci się w facjatę... jadąc wolno jest ok jadąc szybko nie ma opcji aby było OK fizyka fizyka!!!!!
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez dambandit » 27/6/2009, 00:50

YZF ja wiem tylko z waszych wypowiedzi można wnioskować że te motocykle nie nadają się do niczego . Tymczasem to dla mnie jak i dla wielu osób najpiekniejszy typ motocykli . I naprawde można nim śmigać trasy z dość dynamiczną jazdą .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez YZF R1 » 27/6/2009, 00:57

Yyyyyyyyyy dambandit przyjacielu, a kto mówi ze nie nadają sie do niczego broń Boże! Tylko aerodynamika robi swoje po co Hayabusa tak wygląda jak wygląda aby kęcić ostry Vmax zdejmij z niej wszystko i wtedy spróbuj... tak samo jest z Nakedami (owszem pięknymi motocyklami) słaba aerodynamika nie wpływa tylko na pojazd ale i na kierowcę... Ja wnoszę po swojej NTV kupiłem szybę i dzień do nocy.

przepraszam za mały offtop
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez mikun » 27/6/2009, 08:39

Dambandit naked to naked, klasa sama w sobie dla jego zwolenników - sam zaliczam się do nich bo i sam jeżdżę nakedem :wink:
jak czeka Ciebie trasa do zrobienia, to zapewne jak większość nie zastanawiasz się nawet czy jedziesz nakedem czy nie, tylko zacierasz ręcę wkładasz kask i nakręcasz asfalt! I takie jest życie: mamusię oszukasz, tatusia oszukasz, ale aerodynamiki nie oszukasz... :lol:

I jak powiedział YZF, nawet niewielka szybka/owiewka "dzień do nocy", a to nie musi wcale oznaczać zpaskudzenia moto, zerknij:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ad2 ... c1422.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/30e ... 2de0b.html
<i>"Get your motor running, head out on the highway,
Looking for adventure in whatever comes our way."</i>
Avatar użytkownika
mikun
Świeżak
 
Posty: 274
Dołączył(a): 4/3/2007, 11:53
Lokalizacja: Świnoujście

Postprzez C-bool » 27/6/2009, 13:10

Jak ktoś chce zapindalać to nie kupuje nakeda i nie krzywdzi go szybką. Naked służy do POMu. 8)
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê