z owiewkÄ… czy czy bez
Posty: 42
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
z owiewkÄ… czy czy bez
witam,
planuje kupić Honde cbf 600n i pytanie jest takie: czy owiewka akcesoryjna, taka malutka, ma w ogóle sens? Strasznie mi siÄ™ podoba wÅ‚aÅ›nie ten model i nie chce kupować modelu S z „wielkÄ…” szybÄ…. Moto planuje używać raczej po mieÅ›cie. Sporadycznie wyskoczyć gdzieÅ› do innego miasta. Boje siÄ™ ze caÅ‚kowicie bez szybki przy wiÄ™kszej prÄ™dkoÅ›ci mnie po prostu zwieje. Czy ma ktoÅ› takie moto? Czy ta szybka coÅ› daje?
planuje kupić Honde cbf 600n i pytanie jest takie: czy owiewka akcesoryjna, taka malutka, ma w ogóle sens? Strasznie mi siÄ™ podoba wÅ‚aÅ›nie ten model i nie chce kupować modelu S z „wielkÄ…” szybÄ…. Moto planuje używać raczej po mieÅ›cie. Sporadycznie wyskoczyć gdzieÅ› do innego miasta. Boje siÄ™ ze caÅ‚kowicie bez szybki przy wiÄ™kszej prÄ™dkoÅ›ci mnie po prostu zwieje. Czy ma ktoÅ› takie moto? Czy ta szybka coÅ› daje?
- choq007
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 21/6/2009, 22:19
Szybki akcesoryjne poprawiają aerodynamikę, ale ich wygląd jest co najmniej odpychający Czy założysz, czy nie to musisz sam zdecydować, jak jeździsz po mieście, tylko czasem za miasto, to ja bym proponował nie zakładać.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
- Demotywatrrro
- Świeżak
- Posty: 387
- Dołączył(a): 22/6/2009, 17:59
ja mam hondę cb 500 no i jak się jechało powyżej 100-120 no to już szarpało dość mocno, nie było to wygodne. Jak się położyło na bak, było lepiej, ale to nadal nie to. Potem założyłem szybę puig plus i polecam takie rozwiązanie. Co prawda w pozycji wyprostowanej nie było wcale jakoś cudownie (powiedziałbym wręcz, że różnica w komforcie jazdy nie była za duża), to jeśli trochę się nachyliło, i schowało za tą szybą, to było super. Najwięcej jechałem z nią 190 i można powiedzieć, że był komfort wręcz. A schowanie się za szybą wcale nie jest takie niewygodne jak mi się wydawało, że będzie.
Ja polecam szyby akcesoryjne.
Ja polecam szyby akcesoryjne.
- TwoFifty
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 16/5/2009, 19:04
- Lokalizacja: Poznań
Ja kilka Lat temu jeżdżąc NTV-ką nie mięłam szyby i w trasy to 150 max i tak po tym łeb bolał i szyja ale jak kupiłem szybkę akcesoryjną to naprawdę dzień do nocy lekkie pochylenie przy tym dawało naprawdę duży efekt... także jak kupujesz nakeda a chcesz polatać w dłuższe traski to szyba MUSOWO.
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
2 sezony N-ka, teraz załozylem PUIG. Jest roznica ale 160 to i tak max, no chyba ze sie polozysz na zbiorniku
-
WeWonItThreeTimes - Świeżak
- Posty: 237
- Dołączył(a): 3/8/2008, 18:02
- Lokalizacja: Miasto W/Oss
A ja powiem tak. Mam kumpla który miał B6 bez szyby i teraz sobie kupił B12 też oczywiście bez szyby I daje radę. Ale mówi że przy 200 to już ostro wieje
Uparł się że tak można jeździć, goły mu się bardziej podoba i tak też jeździ.
A więc musisz zdecydować co dla Ciebie jest ważniejsze: wygląd czy komfort jazdy?
Uparł się że tak można jeździć, goły mu się bardziej podoba i tak też jeździ.
A więc musisz zdecydować co dla Ciebie jest ważniejsze: wygląd czy komfort jazdy?
VFR 02'
-
navi - Świeżak
- Posty: 459
- Dołączył(a): 17/4/2007, 12:24
- Lokalizacja: Wawa
Nom przy 180 to już napierdala zdrowo. Wszystko też zależy od aktualnych warunków atmosferycznych - wiadomo gęstość powietrza etc. Już samo ubranie kominiarki bardzo poprawiało komfort
Bo dam warna za te bluźnierstwa YZF
Bo dam warna za te bluźnierstwa YZF
-
gelo007 - Administrator
- Posty: 2731
- Dołączył(a): 3/7/2006, 13:28
- Lokalizacja: Radom
Cześć,
ja latam teraz CBF600NA właśnie. W mieście problemu nie ma, bo tych prędkości rzędu 150kph za długo się nie utrzymuje. Gorzej w trasie. Dwa razy w miesiącu robię trasę ~300 km w jedną stronę. Jadąc powyżej 150 jest już masakra. Na dodatek mam szczękowca, więc nawet po zejściu z moto jeszcze mi szumi w głowie przez jakiś czas, ale myślę, że jak nie będziesz codziennie robił w trasie nie wiadomo ile km, to nie ogłuchniesz. Spaść raczej też nie spadniesz i przy 200. Inną kwestią jest ból szyi gdzie głową zaczyna zarzucać już tak od 120 i im szybciej, tym gorzej.
Zatem do takich zastosowań, do jakich Ty planujesz używać moto, myślę, że CBF będzie idealna, jeśli jeździłeś czymś wcześniej, to szybko ją ogarniesz. A może chcesz kupić moją?:D
ja latam teraz CBF600NA właśnie. W mieście problemu nie ma, bo tych prędkości rzędu 150kph za długo się nie utrzymuje. Gorzej w trasie. Dwa razy w miesiącu robię trasę ~300 km w jedną stronę. Jadąc powyżej 150 jest już masakra. Na dodatek mam szczękowca, więc nawet po zejściu z moto jeszcze mi szumi w głowie przez jakiś czas, ale myślę, że jak nie będziesz codziennie robił w trasie nie wiadomo ile km, to nie ogłuchniesz. Spaść raczej też nie spadniesz i przy 200. Inną kwestią jest ból szyi gdzie głową zaczyna zarzucać już tak od 120 i im szybciej, tym gorzej.
Zatem do takich zastosowań, do jakich Ty planujesz używać moto, myślę, że CBF będzie idealna, jeśli jeździłeś czymś wcześniej, to szybko ją ogarniesz. A może chcesz kupić moją?:D
-
Miczab - Administrator
- Posty: 1099
- Dołączył(a): 25/2/2009, 11:15
- Lokalizacja: Warszawa / Stalowa Wola
Prawda jest taka, że ghost rider jechał bez owieski 350 km/h i się da. Ale jakakolwiek zakrzywi Ci strumień powietrza. Poszukaj czegoś w ofertach akcesorii tuningowych, jak nie to styropian i żywica i jedziesz Świetnie wygląda owiewka w nowym triumph street riple w wersji R, skopiuj ją i już na pewno będzie cokolwiek lepiej.
ZZR 600
- Rocks
- Świeżak
- Posty: 105
- Dołączył(a): 24/5/2009, 19:21
- Lokalizacja: Kielce/Białystok
YZF R1 napisał(a):Ja kilka Lat temu jeżdżąc NTV-ką nie mięłam szyby i w trasy to 150 max i tak po tym łeb bolał i szyja ale jak kupiłem szybkę akcesoryjną to naprawdę dzień do nocy lekkie pochylenie przy tym dawało naprawdę duży efekt... także jak kupujesz nakeda a chcesz polatać w dłuższe traski to szyba MUSOWO.
Nie zapędzajcie się tak . Ja ma bandita wersje n trasy do czech 300 km w jedną stronę robię na luzie , nie jestem tez zmęczony . Tymczasem kumple na sportach są już twardzi . Spokojnie bierz neketa , nic nie zastapi jego pięknego wyglądu . Na miasto jak znalazł czujesz że jedziesz .
-
dambandit - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
- Demotywatrrro
- Świeżak
- Posty: 387
- Dołączył(a): 22/6/2009, 17:59
Ja nakedem bez owiewek robie trasy 200-300 km przy ok sredniej predkosci 165 km/h i zyje . Kwestia przyzwyczajenia. Btw wie ktos gdzie mozna dostac taka tania owiewke jak ma Triumph Speed Triple?
http://pl.youtube.com/watch?v=Ygm6irGpy ... re=related | | Pamietamy... [*]
-
s_extrem* - Świeżak
- Posty: 294
- Dołączył(a): 18/5/2008, 14:43
- Lokalizacja: Leszno
Co fakt ,to fakt - na nakedzie prędko nie nalecisz na dłuższą metę. Ja mam do pracy 25km i jeśli nie przekraczam 140km/h to jest lajcik. Gorzej jak lecisz koło 170-180km/h - wtedy dosłownie zrywa Cie z moto i nic nie pomoże kładzenie się na zbiorniku bo nie masz za czym się schować. W takich przypadkach dobrze jest mieć choć kawałek akcesoryjnej szybki - zawsze coś...
Wypadki chodzÄ… po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
-
Czester - Administrator
- Posty: 4656
- Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
- Lokalizacja: Suwałki
Nawet niewielka owiewka w nakedzie daje bardzo dużo;
miasto miastem, ale i tak trafi się zawsze wyjazd w dłuższą czy krótszą trasę, a wtedy bez owiewki robi się mało przyjemnie
miasto miastem, ale i tak trafi się zawsze wyjazd w dłuższą czy krótszą trasę, a wtedy bez owiewki robi się mało przyjemnie
<i>"Get your motor running, head out on the highway,
Looking for adventure in whatever comes our way."</i>
Looking for adventure in whatever comes our way."</i>
-
mikun - Świeżak
- Posty: 274
- Dołączył(a): 4/3/2007, 11:53
- Lokalizacja: Świnoujście
Posty: 42
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości